fbpx
איפור וטיפוח

הקרמים שיעשו לכן את קיץ 2017

אני בעייתית עם קרמים. לרוב, אם אני מוצאת קרם שאני אוהבת וכזה שעובד לי, אני לא מחליפה. הרבה מאוד פעמים גם לא מתלהבת מלנסות קרמים חדשים כי אני מפחדת שהם יעשו לי נזק לפנים. אבל אז מגיע הקיץ והקרם שאני משתמשת בו בחורף כבר לא ממש מתאים כי הוא גורם לעור שלי להיות עוד יותר שומני (יש לי עור מעורב: בחורף מתייבש ובקיץ אוהב להיות שומני וההפך מיבש). וכך, כמדי חודש יוני אני מוצאת את עצמי ברשת הפארם הקרובה לביתי מנסה קרמים חדשים ולבסוף מתבייתת על אחד.

הפעם החלטתי דווקא לא לגשת לפארם ולנסות לחפש במקומות אחרים כמו בקופת חולים, או יותר נכון, בבית המרקחת של קופת החולים שלי ואצל הקוסמטיקאית וכך מצאתי את 2 הקרמים שילוו אותי יד ביד, או יותר נכון, קרם בפנים, הקיץ. יש לציין ששניהם הם קרמי יום לפנים וכמובן מכילים גם הגנה מהשמש.

קרם יום למיצוק, מילוי ולחות עם הגנה מהשמש (SPF15) ואפקט מילוי קמטים של PHARMA ESTHETICA 

פארמה אסתטיקה - קרם לחות ומיצוק העור
צילום: יח"צ

תכירו את Daily Hydrator, Firming, Filling & Defense – קרם לחות ומיצוק העור המתאים לשעות היום, עשיר בחומרי לחות והזנה, בעל מקדם הגנה משמש. מטשטש קמטוטים, מונע הזדקנות עור ויתר פיגמנטציה. שימוש יומיומי יגרום לעור להראות חי וזוהר יותר ועם זאת, באופן מפתיע לא שומני.

את הקרם, שמחירו 295 ₪, ניתן להשיג אצל קוסמטיקאות ברחבי הארץ, והוא מכיל:

  • מיצוי של תאי גזע צמחיים מזן נדיר של תפוח שוויצרי
  • חומצה היאלורונית עם משקל מולקולרי של 20-50 KD הגורמת לספיגה מיידית וטוטלית לאחר מריחת הקרם דבר המעניק לחות גבוהה, והרגעת אדמומיות באפידרמיס
  • מיקרוספרות שמכילות חומצה היאלרונית שחודרות את האפידרמיס, סופחות מים, מתנפחות וגורמות לטשטוש הקמטים
  • תאי גזע המפוזרים בעור האחראים לחידושו וחידוש רקמת התמיכה שלו ותאי גזע האחראים לתיקון איזורים שנפגעו ובעיקר לזירוז יצור סיבי קולגן שהתרופפו וכן להמריץ את ייצור החומצה ההיאלרונית
  • SPF ו-2 צורות של חומצה היאלורונית על מנת לתת לחות ואפקט מילוי
  • MATRIXYL 3000 – ביו פפטיד המגביר את ייצור הקולגן וכך תורם למיצוק העור
  • SYN-HYCAN – ביו פפטיד המעודד את תאי העור לייצר חומצה  היאלורונית

 

דרמה סאן דיפנס +SPF 50 UVA/UVB – משקפי השמש לעור של כללית אסתטיקה

קרם ההגנה סאן דיפנס מבית כללית אסתטיקה מיועד לכל אחד כהגנה מיטבית בחשיפה לשמש. בנוסף, הוא מוצר חובה לשימוש יומיומי לעור בוגר עם סימני גיל, עור עם שינויי גוון וכתמי שמש , גיל ופיגמנטציה, עור המטופל ברטינואידים, לאנשים העוברים טיפולי הבהרה, פילינגים הזרקות למילוי קמטים ועוד.

הגנת העור מקרינת UV – מוצרי ההגנה ה"קלאסיים" מבוססים על הרכבים משולבים של מסנני קרינה אנאורגניים (מינרלים) ומסנני קרינה אורגניים (כימיים). המסננים האנאורגאניים פועלים על שטח פני העור ואילו המסננים הכימיים נספגים בעור ומפחיתים את בטיחות המוצר. במשך שנים רבות חוקרים ומפתחים חיפשו את הדרך ליצור מערכת הגנה סולרית אשר תימנע את חדירת המסננים האורגניים לעור.

קרם דרמה סאן של כללית אסתטיקה
צילום: יח"צ

טכנולוגיית הפנינים שונה לעומת מוצרי ההגנה "הקלאסיים". טכנולוגיית הפנינים היא טכנולוגיית מיקרוקפסולציה של מסנני הקרינה האורגניים. פיתוח מתקדם ביותר המאפשר "לכלוא" מסנני קרינה אורגניים (כימיים) בתוך מיקרו קפסולות סיליקה שקופות הנקראות פנינים.  הפנינים מתיישבות על שטח פני העור ונצמדות אליו היטב. בדרך זו, פעולת נטרול הקרינה נעשית על שטח פני העור ובשכבות העליונות של האפידרמיס ולא בתוך העור כמו במוצרי ההגנה ה"הקלאסיים", כך נמנעת חדירת המסננים האורגניים לעור וחדירת קרני ה UVלעור. טכנולוגיה זו מעצימה את יעילות המוצר ואת בטיחותו ומקנה הגנה מיטבית רחבת טווח, לשעות ארוכות.

מוצרים בטכנולוגיית הפנינים יעילים יותר ממוצרי ההגנה "הקלאסיים" כיון שבראש ובראשונה פעולת נטרול הקרינה נעשית על שטח פני העור ולא בתוכו – גם הקרניים וגם המסננים האורגניים הכלואים בפנינים  אינם חודרים לעור. מעבר לכך, מאחר והפנינים שקופות מתאפשרת פעולה מיטבית של המסננים שכליאתם בתוך הפנינים אף מפרידה אותם מיתר הרכיבים הפעילים במוצר. יתר על כן, הפנינים נפרשות באופן אחיד על העור והן חזקות יותר, נצמדות טוב יותר  לעור ועמידות יותר ללחצים מאשר בטכנולוגיות קפסולציה של  פולימרים ושעוות המיושמות במספר מוצרים.

מוצרי ההגנה בטכנולוגיית הפנינים בטוחים יותר ממוצרים הגנה המסורתיים, כיון שככל שעולים בדרגת הSPF- עולה אחוז המסננים האורגניים במוצר וכתוצאה מכך פוחתת בטיחותו ועולה הסיכוי לתגובות גירוי . השימוש בטכנולוגיית הפנינים מעצים את יעילות ובטיחות המוצר וממזער את הסיכוי לתגובות גירוי.

דרמה סאן דיפנס עשיר בתועלות טיפוח לעור בנוסף להגנת הפנינים, המוצר מכיל בין השאר רכיבי הגנה סותרות חמצון למניעת הזדקנות מוקדמת של העור, רכיבי לחות, הזנה, הרגעה, ריכוך ועדון מרקם ומראה העור וכן, פרוטאינים מינרלים וויטמינים.

את הקרם ניתן להשיג ברשת המרפאות כללית אסתטיקה המונה 15 מרפאות בפריסה ארצית. וברשת ניו פארם. עלות הקרם כ 65 ₪.  אני גם ראיתי את המוצרים שלהם בבית המרקחת שבו אני קונה תרופות (יש לציין שהוא בית מרקחת גדול, של כללית בלבד ונמצא במרכז רפואי השייך לכללית ואולי בגלל זה מצאתי אותו גם שם).

קרם ההגנה סאן דיפנס של כללית אסתטיקה עשיר בתמציות צמחי מרפא, ויטמין E וחמאת שיאה, בעל מרקם קליל אשר נספג במהירות ואינו משאיר את העור לבן או שמנוני. מומלץ לשימוש יומיומי לכל הגילאים וכן לכל מי שסובלים משינויי גוון, כתמי עור ופיגמנטציה, למטופלים בטיפולי הבהרה (רטינואידים), פילינג, הזרקות למילוי קמטים, הסרת שיער, טיפולים אסתטיים ופעולות כירורגיות שונות בפנים.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X