fbpx
בית והום סטיילנגצרכנות

סוף לימי האבן בסימן הקצפה עם HG

אם יש משהו שאני ממש לא אוהבת לעשות זה לנקות. אני מאוד אוהבת את ההרגשה שהבית נקי, אבל היחסים שלי עם ניקיון הם אותם יחסים שיש לי עם ספורט – יחסי אהבה-שנאה: שונאת לעשות, אוהבת את ההרגשה שאחרי. וכמו שאני מנצלת את יחסי האהבה שלי עם הספורט לקניית בגדים ואביזרים לחדר כושר, גם ביחסי האהבה שלי עם הניקיון אני דואגת למלא את ארון השירות במחסן במוצרים שונים שיקלו על המעמסה.

ארון השירות…אותו מקום שדברים נכנסים אליו ויוצאים רק אם ממש ממש צריכים. אך כשיש ילד בן שנתיים ו-3 בבית שעוד לא למד שארטיק מטפטף אם לא אוכלים אותו מהר, ושאקטימל נוזל אם מחזיקים את הבקבוק הפוך – ארון השירות הופך להיות אחד המקומות המבוקשים בבית. מה אין לי שם: כמה סוגי מטליות (לניקוי אבק, כללי, רצפה), מגוון חומרים לניקוי אסלות ואמבטיות, מגבונים חד פעמיים לניקוי כללי ורצפה, אקונומיקה, מלח למדיח ועוד. כמובן שיש חומרים להסרת אבנית כאלה ואחרים שעם הזמן פשוט מעלים שם אבק כי הם לא ממש מצטיינים במה שהם עושים, אז למה בכלל להתאמץ להשתמש בהם.
ואם כבר בחומרים מסירי אבנית עסקינן, בכוונה שילמתי יותר כסף בעת הזמנת המקלחונים לפני כשנה על חומר מיוחד שאיתו מצפים את הזכוכית וכך אבנית לא אמורה להצטבר עליו. מיותר לציין שאנחנו גם גורפים את המים באמצעות מגב אחרי כל שימוש במקלחון, ועם זאת – ימי האבן עדיין כאן ויש אבנית שמסרבת להיעלם.

קצף מסיר אבנית של HG

קצף מסיר אבנית של HG
זה הקצף המדובר

אני מאוד אוהבת לגלות חברות חדשות שיכולות להעשיר לי את ארון השירות בעוד מוצרים שבתקווה יעמדו בהבטחה שלהם. כך העשרתי את הארון לפני תקופה עם נוזל לניקוי רצפות עם ריח משגע שכל הפייסבוק מדבר עליו (אני דווקא מאלה שלא אהבו את "ריח בית מלון" ודווקא הלכתי על "הרמוניית המדבר"), ועכשיו העשרתי אותו במוצר שהבטיח הסרת אבנית בעזרת הקצפה, וכל עוד אני לא צריכה לשפשף ורק להקציף – למה לא.

HG או בשמם המלא Home Guard היא חברת מוצרי פרמיום לניקיון המציעה  מגוון רחב של מוצרים, בטווח רחב של תחומים, המתאימים לצרכים ייחודים ופרטניים בתחום הניקיון ותחזוקת הבית, לכל בעיה, לכל צורך ולכל משתמש. מוצרים אלו חוסכים היעזרות באנשי מקצוע וכסף רב, דרך מתן פתרונות מקצועיים, להגנה ולטיפוח הבית עבור הצרכן הפרטי והמקצועי. מוצרי החברה מספקים מענה ממוקד ומדויק, שאינו מסופק על ידי חומרי הניקוי האחרים הקיימים בשוק.

ונכון שתגידו שכן יש מענה ממוקד ומדויק לאבנית ע"י חברות אחרות ואין כאן צל של ספק, אבל בתור מישהי שיש לה מוזיאון למסירי אבנית בארון שירות והתנסתה במוצר הזה, אני באמת יכולה להגיד לכן שאכן ל-HG מענה ממוקד לבעיית האבנית.

יום ששי, לפני יומיים, הגדול בגן, הילדה ישנה והבעל הלך לעשות טיפול ברכב. אני מסיימת לצחצח שיניים ובזווית העין רואה את המקלחון מלא באבנית. כמו שציינתי, אנחנו כן גורפים את המים מהמקלחון בתום כל שימוש בו, אבל יש מקומות שקשה למגב להגיע כמו בצדדים או מסביב לחיבורים. החלטתי שהגיע הזמן להוציא את החומר מהארון ולהשתמש בו.

אני תמיד מנקה עם כפפות חד פעמיות וגם כאן, למרות שהחומר היה יחסית עדין לעומת מתחריו, אני ממליצה גם לעבוד עם כפפות. פעלתי לפי ההוראות: התזתי ממנו על המשטח, חיכיתי 5-6 דקות ואז שפשפתי באמצעות כרית לניקוי כלים שבאמצעותה אני תמיד מנקה. לאחר מכן שטפתי באמצעות הטוש וניגבתי עם נייר סופג. אני נשארתי המומה. זה פשוט הוריד את כל האבנית שהצטברה בצדדים בצורה עיקשת. זה היה מדהים. בעלי חזר והיה בשוק גם הוא מאיך שהמקלחון נראה. מיותר לציין שניקיתי באמצעות החומר גם את הברזים והוא היה ממש עדיין ולא קילף את הציפוי שלהם (בהמשך תראו תמונות של אחד הברזים אצלי שחומר אחר שהשתמשתי בו כן פגע בו וכן קילף לו את הציפוי וזה היה ממש מאכזב).

כ"כ התלהבתי שהמשכתי לנקות עוד מקלחון שיש לנו בבית, את האמבטיה של הילד ואת כל הכיורים והברזים בבית 🙂

ועכשיו כדי להראות לכן שאני באמת לא סתם אומרת – הנה כמה תמונות לפני ואחרי שצילמתי. אני מתנצלת אם יש השתקפות של אור (או שלי) אבל אני מצלמת באמצעות הנייד.

אני כבר מחכה להתנסות בעוד מוצרים של HG ומבטיחה לעדכן בקרוב אם אכן יצא לי. למי שמתעניינת ניתן להשיג אותם באתר: www.hg-israel.co.il ותתכוננו להיכנס לדילמות כי יש להם הרבה מוצרים 🙂

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X