fbpx
אקססוריז ותכשיטים

Cameleon Jewelry – מותג התכשיטים המודולריים מהולנד מגיע ארצה

לאישה המודרנית אשר 'מחליפה כובעים' במהלך היום. לאם, לאשת העסקים, לאשת החברה או לסטודנטית, קמיליון מציעה תכשיטים מודולריים המתאימים לכל אירוע, הניתנים להרכבה והחלפה באופן עצמאי ומאפשרים שינוי סגנון פעמים מספר ביום.

עצבי את סגנונך בעצמך! תליונים, שרשראות וצמידים מודולריים בהתאמה אישית

'קמיליון תכשיטים' היא היבואנית הבלעדית של תכשיטים מודולריים יוקרתיים המעוצבים בהולנד. המותג של תכשיטים מודולריים נוצר כדי לתת מענה לסגנון החיים הנמרץ של האישה המודרנית, להפוך אותו לנוח יותר ולנעים יותר. זו ההשראה המניעה את מותג התכשיטים המדהים, המתאים לנשות הדור הזה מסביב לעולם. השרשראות, התליונים והצמידים של קמיליון, מאפשרים לכל אישה, בכל גיל ובכל מעמד, ליצור את הסגנון שלה באמצעות אין ספור אפשרויות. זה הפתרון המושלם להחלפת אקססוריז כמה פעמים ביום, ולהתאמתם לכל מצב: ללימודים, לעבודה, לבילוי בבית קפה או לבילוי ערב מהודר ואלגנטי.

באמצעות קמיליון תוכל כל אישה לעצב בקלות תכשיט מודולרי, ולענוד אותו כרצונה: כשרשרת או כצמיד, בשלל סגנונות ובשלל צבעים.

כיצד זה עובד? כל התכשיטים מורכבים משלושה חלקים: שרשרת (או צמיד), תליון ודסקית, בצבעים ובסגנונות שונים, אשר ניתנים להחלפה בכל עת.

איך מעצבים שרשרת עם תכשיטי קמיליון
איך מעצבים שרשרת?
איך מעצבים צמיד?
איך מעצבים צמיד?

באתר https://cameleonjewelry.co.il אפשר למצוא מבחר תליונים ודסקיות, המתאימים לעיצוב הצמידים, כמו גם לעיצוב השרשראות, כלומר, אפשר להשתמש  באותם תליונים ודסקיות לעיצוב שרשרת או צמיד, ולהחליף ביניהם.

תכשיטי קמיליון אפשר לרכוש באתר האינטרנט : https://cameleonjewelry.co.il או ברשת כספת תכשיטים בכתובת רבי עקיבא 56 בני ברק ובקניון רמות בירושלים.

מחיר: החל מ-220 ₪

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X