fbpx
אקססוריז ותכשיטים

קולקציית הולנטיין של קנדל וקיילי ג'נר

הבנות הכי נכונות ולוהטות קנדל וקיילי ג'נר, האחיות הקטנות לבית קרדשיאן-ג'נר, משיקות את ליין תיקים מתקתקים ורומנטיים לכבוד הערב האהוב עליהן בשנה – הוולנטיין.

קולקציית התיקים תושק ברשת חנויות SHOW/OFF במקביל לארה"ב. פאשניסטיות, אושיות אופנה  וסלביות בהוליווד כבר נרשמו לרשימת המתנה לתיקי האחיות. התיקים מהווים אמירה אופנתית, צבעונית, יוצאת דופן ומעוררת עניין והפעם הקולקציה מתיימרת להשלים את הלוק לדייט הנוצץ בערב הרומנטי של השנה.

הקולקציה מתכתבת עם אהבת הבנות לשפתיים והדבר הפך למוטיב הקולקציה. ניתן למצוא תיקים בצורת שפתיים, תיקי קלאץ' ועליהן הדפס שפתיים ותיקי קופסא וגם עליהם איך לא? שפתיים. כאמור, התיקים נועדו לדייט הוולנטיין אך מתאימים ליום-יום וגם לערב.

הקולקציה עשויה מהחומרים האיכותיים ביותר וצבעי הקולקציה קלילים וצבעוניים: ורוד, תכלת, שילובי אדום ותכלת, מטאלי ועוד.

מחירי המותג יהיו דומים למחירם בארצות הברית וטווח המחירים יהיה 299.90-1499.90 ₪ | להשיג ברשת SHOW/OFF גן העיר תל אביב, מדרחוב נתניה (שטטמפר), קניון רננים, גראנד קניון חיפה, דודג' סנטר נצרת עילית ובחנויות הנעליים המובחרות.

 

(צילום: יח"צ חו"ל)

10 דברים שלא ידעתן על קנדל וקיילי

  1. לפני שכבשו את הוליווד בסערה, קנדל וקיילי היו מעודדות בתיכון ממש כמו בנות נוער רגילות בארה"ב. אך ברגע שהן נהיו מפורסמות הן עזבו את התיכון והחלו ללמוד בבית וכך נפרדו מהפונפונים…
  2. עוד לפני שהיו מפורסמות – הבנות גנבו לאביהן את כרטיס האשראי ויצאו למסע שופינג בבוורלי הילס כבר אז הייתה להם אהבה לנעליים.
  3. קנדל מחזיקה את התואר ב"התמונה שעשו לה הכי הרבה לייקים באינסטגרם" עם 3.1 מיליון לייקים! אין ספק שהיא אושית אופנה מובילה
  4. דגמי הנעליים בליין האופנה שלהם נקראים על שמות חברותיהן: לוגן, ברוק, מיה, מדיסון ועוד.
  5. יש להן ליין צ'ארמים לתיקים של כלבלבים פרוותיים הנקראים: ברבי ונורמן על שמות הכלבים של קיילי.
  6. בשנת 2013 קנדל וקיילי פתחו את הארונות שלהן לצדקה, האחיות פתחו למכירה פומבית באייבי את בגדי המעצבים שלהן במטרה לתרום את הרווחים לבית חולים לילדים בלוס אנג'לס. האחיות גייסו 277469.60 דולר! מאז האחיות ממשיכות לתרום.
  7. לשתיהן יש בתים משלהן! יותר נכון – אחוזות! לקנדל יש בית שלושה חדרים ב1.39 דולר עם בריכה מחוממת! ולקיילי יש אחוזה ב-2.7 מיליון דולר ממש בסמוך לקורטני וקלואי. גם לה יש בריכה אבל גם 5 חדרי שינה, 6 חדרי שירותים, קולנוע ביתי, 3 מוסכים, בריכה וספא! אפשר לבוא לעשות אצלך מסיבת פיג'מות?
  8. קיילי פגשה את טייגה, הבן זוג הנוכחי שלה כבר כשהייתה בת 14, במסיבת יום הולדת ה-16 של קנדל, בה טייגה הגיע להופיע. כל המאורע נתפס במצלמות של KUWTK.
  9. הבנות החליטו שישראל היא אחת המדיניות היחידות מחוץ לארה"ב בהן ישווקו ליין התיקים והנעליים שלהן אנחנו ממש ברות מזל!
  10. דגם הנעליים הכי נמכר בארץ הוא LOGAN – מגפונים עם עקב נמוך ושפיץ מקדימה.
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X