fbpx
הורות וילדיםצרכנות

מי צריך אגוזים בפסח כשיש הרבה צעצועים שווים – המתנות שהילדים ישמחו לקבל!

פסח. מצה. מרור. צעצועים?! כן, כן – צעצועים ! ויש הרבה.
לפני שבועיים ביקרתי בתערוכת הצעצועים הגדולה שהתקיימה במלון השרון בהרצליה כדי לראות אילו חידושים יצאו לשוק ובעיקר, מה כדאי לבקש מהסבים והסבתות מתנה לילדים לפסח (וליום הולדת). האמת, יצאתי יותר מבולבלת ממה שהגעתי, בעיקר כי גיליתי שיש כ"כ הרבה דברים שהילדים ישמחו לקבל ואם אהיה כנה לגמרי, יש לא מעט דברים מדליקים שאשמח שהם יקבלו, גם כדי שאני אוכל לשחק איתם.

אז כדי לעשות סדר, חילקתי את הכתבה לצעצועים לתינוקות ופעוטות וצעצועים לילדים גדולים יותר (גיל 4-5 ומעלה). מכיוון שהילדים חגגו יום הולדת בתחילת החודש (מילה חגגה שנה ועילאי חגג 3), אני גם שמחה להמליץ באופן אישי על כמה מתנות שהם קיבלו מהמשפחה ומאיתנו ולכן גם תראו תמונות וסרטונים.

צעצועים לתינוקות ופעוטות לפסח 2018

מוצרים חדשים מבית SPARK TOYS

הגה ההפתעות

מכיוון שמילה ילדה שניה במשפחה, כשכולם שאלו אותי "מה לקנות לה ליום הולדת שנה?" באמת שלא ידעתי מה לענות. הבית כבר מוצף במשחקים ובמתנות שבד"כ מקבלים בגיל שנה כמו אוהל כדורים, בימבה או סמארט-טרייקים למנהם, ולכן אמרתי – משחק התפתחות כלשהו. יש לה קוביית פעילות שהיא מאוד אוהבת ואמרתי שאם הצעצוע יאיר וישמיע צלילים כמו הקוביה, היא בטוח תתלהב. כעבור כמה ימים הבת הקטנה שלי הפכה לנהגת מירוץ…טוב נו, בדרך לשם 🙂

מילה קיבלה את הגה ההפתעות של SPARK TOYS. כשהסתכלתי עליו הוא היה נראה לי הגה תמים ולא הבנתי את פשר הטייטל המפוצץ "הגה ההפתעות", אבל אחרי שאני שיחקתי איתו – הופתעתי מכמות ההפתעות שבאמת יש שם: שירים, צורות, צבעים, חיות, צלילים ואורות.

בהגה תמצאו מסך עם איורים שונים, כאשר כל איור מלמד נושא אחר (חיות, צבעים, כלי תחבורה ועוד). כדי לעבור בין נושא לנושא, יש להזיז את תיבת ההילוכים. אני חייבת לציין שהיא טיפונת קשה להזזה וצריך להפעיל ממש מעט כוח ולכן הבת שלי עדיין לא מצליחה לעשות זאת לבד. אז אני כל בוקר משנה את הנושא וככה כל יום היא לומדת משהו חדש. ברגע שבוחרים נושא, הלחצנים השונים מתאימים עצמם והקולות שבוקעים מהמכשיר הם בהתאם לנושא, לדוגמה: חיות – יש קולות של פיל, אריה ועוד. מעבר לקולות יש גם ממש חוויה לימודית: שואלים את הילדים שאלות כמו "אני משתמש בחדק שלי, מי אני?" ואז משמיעים את הקול ואומרים את שם החיה. הכי מצחיק זה שהגדול שלי "מלמד" אותה גם וברגע ששואלים שאלות – הוא עונה בשמה 😂 .

מיותר לציין כבר שההגה דובר עברית, נכון? ומעבר לנושאים השונים שהוא מלמד, הוא מלמד גם כיוונים ע"י לחיצה על לחצני האיתות – ימינה ושמאלה. ההגה עצמו זז והוא יושב על בסיס שהופך אותו לנוח אם הוא סתם על הרצפה או על השולחן. יש גם לחצן שירים וברגע שלוחצים עליו יש 5 שירים שונים שמתנגנים: "אני עומד במעגל", "בין הרים ובין סלעים טסה הרכבת…" (נראה לי שגם ככה קוראים לשיר). והדבר הכי משולם בעיני, כהורה, זה שהמפתח שמניע את האוטו (ועושה רעש חמוד של סוויץ באוטו) הוא למעשה מפתח שקובע את ווליום הצעצוע – כבוי לגמרי, עוצמה נמוכה, עוצמה חזקה. אני כ"כ אוהבת שיצרני צעצועים מתחשבים בעוצמת הווליום של המוצרים שלהם – גם עבורנו ההורים ובעיקר עבור הילדים שלא צריכים לשמוע שירים וקולות בפול ווליום.

מחיר: 130 ₪ | מתאים מגיל 12 חודשים | להשיג ברשתות העצועים השונות והמובחרות

והנה כמה תמונות של ההגה וסרטון של מילה משחקת איתו 😍

שולחן פעילות

שולחן פעילות של ספארק טויס
צילום: יח"צ

אני מאוד אוהבת שולחנות פעילות ואני חושבת שזה מוצר הכרחי כשיש בבית תינוק. לנו יש 2 שולחנות פעילות בבית: אחד מהגדול, והשני שקנינו לקטנה כי משום מה לא התלהבתי ממה שהיה לנו בבית (חייבת לציין שזה שאני לא התלהבתי לא אומר שהילדה לא התלהבה כשהוצאתי אותו). גם אם הילד עדיין לא עומד, תמיד ניתן לתת לו את השולחן ללא הרגליים כדי שישחק כשהוא על הבטן או בישיבה.

בדומה להגה, גם השולחן פעילות של ספארק טויס, חינוכי ומלמד את התינוק והפעוט על צבעים, כלי נגינה, בעלי חיים, כיוונים, צורות ועוד. אני אישית בעד שולחנות שיש להם מגוון פעילויות כדי שהילד לא ישתעמם מהם מהר (זה מה שקרה לנו עם השולחן פעילות שקנינו לגדול) ובשולחן הזה תוכלו למצוא:

  • ספר – העשוי דפי פלסטיק קשיחים ונוחים לדפדוף. כאשר לוחצים על כפתור בעמוד מסוים, השולחן ישמיע תיאור של הדמות או העצם שבתמונה.
  • טלפון – כולל לחצנים עם ספרות. לחיצה עליהן תשמיע את שמותיהן ומכאן הבייבי יכול ללמוד על מספרים. הוא משמיע גם משפטים כמו "בואו נתקשר לסבא" ועוד.
  • מתחם נגינה – כולל קלידים וכפתורים להכרת כלי הנגינה השונים ותווים ראשונים. כמו כן, תוכלו להנות מ-10 שירי ילדים קלאסים. יש גם כלי נגינה הניתנים לשליפה ולמשחק.
  • משחק הגה – מלמד כיוונים ומשמיע קולות של מכוניות וכן משמיע משפטים הקשורים לעולם התחבורה

הוא מעולה למוטוריקה עדינה וגסה, פיתוח חושים (שמיעה, מישוש, ראיה), הבנת קשר בין סיבה לתוצאה ועוד. כמו בהגה ההפתעות גם כאן תמצאו 2 עוצמות קול.

מחיר: 239 ₪ | מתאים מגיל 12 חודשים | להשיג ברשתות העצועים השונות והמובחרות

לפטופ 50 פעולות

לפ טופ לילדים של ספארק טויס
צילום: יח"צ

אם יש משהו שמעסיק גם את הגדול שלי וגם את הקטנה זה הלפטופ שלי. כל פעם כשאני פותחת אותו, העינים שלהם בוהקות ואיכשהו, לא משנה כמה אני מרחיקה אותם – הם מצליחים ללחוץ על המקשים. אין ספק שהלפטופ של ספארק יכול להיות פתרון מושלם ונראה לי שאבקש אותו מתנה ליום הולדת שלהם שהייתה או כמתנה לפסח 🙂

הלפטופ הוא למעשה מערכת חינוכית של ממש ויש בו 50 פעולות שונות ללימוד ומשחק במגוון רב של נושאים. וכמו לפטופ אמיתי, גם הוא מגיע עם מסך ומקלדת. כל נושא נלמד מגיע במספר רמות, כך שהלפטופ הזה ממש מלווה את הילד לאורך תקופה. הילד לומד בצורת משחק אינטרקטיבי ומרגיש כמו גדול. הוא מתאים לילדים מגיל 3 ואין ספק שזה הגיל שהם רוצים עצמאות ורוצים הכל לבד, והלפטופ הזה יכול לתת להם את ההרגשה שהם בדיוק כמונו, הגדולים. דרך אגב, הוא עשוי מפלסטיק קשיח ואיכותי וניתן לקחת אותו בנסיעות.

מה הם ילמדו באמצעותו?

  • אותיות – זיהוי, אופן הכתיבה, דפוס וכתיב ועוד…
  • מילים ושפה – הכרת מילים, איות, בניית מילה ממחסן אותיות, התאמה בין תמונה למילה…
  • מספרים – זיהוי מספרים, אופן הכתיבה, סדר המספרים…
  • חשבון – גדול או קטן, זוגי ואי-זוגי, חיבור, חיסור, כפל, חילוק, השלמת איבר חסר במשוואה פשוטה ועוד
  • מוזיקה – היכרות עם תווי הנגינה, זיהוי תווים לפי צליל, משחקי תווים ושירים ועוד
  • משחקי חשיבה – זיהוי צורות בתוך צורה מורכבת, השלימו את הצורה, חלליות, מבוך ועוד
  • לימוד הקלדה עיוורת – שימוש באצבעות הנכונות לכל מקש
  • זיכרון ופיתוח החשיבה – משחקי זיכרון בנושאי מספרים ואותיות ועוד

מחיר: 240 ₪ | מתאים מגיל 3 | להשיג ברשתות העצועים השונות והמובחרות

בובת היוגורט מבית Yogurtinis

מאז שאני זוכרת את עצמי אני אוהבת בובות. כשידעתי שאני בהריון עם הקטנה, רצינו להכין את הגדול שתינוקת תצטרף למשפחה וקנינו לו עגלה עם בובה. כשקנינו את הבובה, או בשמה כיום בובה ללה, לא ידענו כמה שהוא יתחבר ויאהב אותה וכעבור שנה, אין יום שהוא לא משחק איתה. לכן, החלטנו להרחיב את משפחת הבובות שלנו והוספנו לה אחות (מאמא אחרת) העונה לשם ניקול, או יותר נכון – בובת היוגורט.

בובות התינוקות שמפיצות ריח מבית YOGURTINIS
צילום: יח"צ

מדובר בלהיט עולמי שמגיע לארץ באריזות פלסטיק המדמות קופסת יוגורט. הבובות מגיעות בצורת תינוק או בע"ח חמוד והחלק הכי מדליק – יש להם ריח מתקתק של יוגורט. על הקופסה תוכלו למצוא את שם הבובה (לשלנו קראו ניקול), את הריח שיש לה (שלנו בריח אננס) ואפילו לוז יומי לטיפול נכון בבובה (אל דאגה, אם לא תאכילו אותה ב-18:00 היא לא תבכה).

לכל בובה יש תלבושת נשלפת וכן מוצץ נשלף ויש לה מבט מאוד ריאליסטי וחמוד. ניתן גם לרכוש (בנפרד) אקססוריז כמו כסא אוכל, מיטה ועוד.

מחיר: 59-69 ₪ | מתאים מגיל 2 | להשיג ברשתות העצועים השונות והמובחרות

עילאי החליט לתת למילה לשחק עם הבובה. היא עדיין לא הבינה מה לעשות איתה אבל כשהיא רואה מוצץ…לא מעניין אותה אם הוא שלה או של הבובה 😂

משחק הרכבה פלוס-פלוס מבית PlusPlus

את המשחק הזה ראיתי בתערוכת המשחקים שהייתי בה לפני כשבועיים. ביקרתי בדוכן של חברת אקספלור toys, מקבוצת חגים נחלים, יבואנית משחקי חשיבה ויצירה לילדים, וממש נדלקתי עליו. התנסתי בו גם בעצמי ואני חושבת שהוא מעולה לילדים שאוהבים להרכיב ומפתח מוטוריקה עדינה וגסה (תלוי בגודל שבוחרים) וכן קשר יד עין.

פלוס פלוס מגיע אלינו מדנמרק אחרי שזכה בפרסים רבים. מדובר למעשה במשחק שמכיל הרבה מאוד פלוסים ואין סוף אפשרויות ודמיון. הילדים יקבלו קופסה עם פלוסים במגוון צבעים והם כבר ידאגו לדמיון ולהרכיב מה שבא להם בתלת מימד.

שימו לב רק שאתן לוקחות פלוס-פלוס שמתאים לגיל הילד כי לגילאים הקטנים מומלץ לקחת את הפלוסים הגדולים יותר (שחלילה לא יכניסו לפה ויחנקו). לילדים גדולים יותר ניתן כבר לקחת את הקטנים שמעלים גם את דרגת הקושי.

מחיר: החל מ-29.90 ₪ | מתאים מגיל 3 ועד 99 | להשיג ברשתות העצועים השונות והמובחרות

צעצועים חדשים מבית Little Tikes

אני מאוד אוהבת את המותג ליטל טייקס ולמען האמת יש לנו כמה וכמה צעצועים בבית שלהם (חלק אפילו הזמנו דרך אמזון או קנינו בארה"ב והבאנו איתנו). כל מוצרי Little Tikes הינם בעלי תן תקן אירופאי ועומדים בדרישות מכון התקנים הישראלי. לקראת החג הם יוצאים עם צעצועים חדשים שיתאימו לפעוטות:

קוביית וופלים

הוופלים הכי בריאים שניתן לתת לילדים 😉. מדובר במשחק הרכבה המותאם לפעוטות מגיל שנתיים במרקם, גודל וצבע. המגוון כולל שקית 60 חלקים, צורות ייעודיות להרכבה (כבאית, חווה) וכן דיספליי עם ערכות הפתעה הכוללות וופלים ודמויות לאיסוף.

מחיר: החל מ19.9 ₪ לערכות הפתעה, החל מ-129.9 ₪ לשקית 60 חלקים, החל מ-149.9 ₪ לערכת כבאית, החל מ-199.9 ₪ לערכת חווה | מתאים מגיל 2+ | להשיג ברשתות העצועים השונות והמובחרות

כדורסל

אנחנו קנינו כדורסל לעילאי כשהיה בן שנה וחצי בערך במקס סטוק. אז הוא היה ממש צריך להתאמץ להשחיל את הסל כי הוא היה יותר נמוך ממנו. כיום, הוא אפילו לא מסתכל לכיוונו ובטח שלא מנסה לקלוע לסל כי הוא יכול לעשות זאת בשניה כי הוא כבר הגיע לגובה של הסל. לכן, הכדורסל של ליטל טייקס כ"כ טוב – כשהילד גדל וגובהה, כך גם הכדורסל (יש לו 4 גבהים שונים).

צעצוע עץ קרש חיתוך ופירות/ירקות מבית VIGA

צעצוע עץ קרש חיתוך ופירות/ירקות מבית VIGA
תמונה מאתר מאמא גורו

אני מאוד אוהבת צעצועים מעץ. לרוב הם איכותיים יותר ונשמרים לאורך שנים. אני גם מאוד אוהבת לקנות במאמא גורו (קניתי שם לא מעט מוצרים) ולכן חושבת שהמתנה הבאה היא מעולה לגילאי 18 חודשים ומעלה (הבן שלי עדיין משחק איתם קבוע ואין יום שהוא לא משחק במטבח).

ניתן לבחור בין סט ירקות לסט פירות. הסט עשוי מעץ מלא איכותי, כאשר כל פרי וירק מחולק לשני חלקים. הסט כולל גם סכין עץ וקרש חיתוך ובכל סט מגיעים 4 ירקות או פירות.
העץ צבוע בצבעים מרהיבים שאינם רעילים ובכלל הסט הזה מלמד התאמת צורות ומצויין למשחקי דמיון וחשיבה.

מחיר: 49 ₪ | מתאים מגיל 18 חודשים | להשיג באתר מאמא גורו – https://www.mamaguru.co.il/מוצר-צעצוע-עץ-קרש-חיתוך-ופירות-ירקות

דלי 100 קוביות עץ צבעוניות ומאוירות מבית pit toys

עוד מוצר מאתר מאמא גורו והפעם מוצר שהוא חובה בכל בית – קוביות. אם אני צריכה לספור את כמות הקוביות שיש לי בבית, לא אצא מזה. יש לי גם את הדלי הזה עם הקוביות מעץ וגם קוביות מספוג שמתאימות לאמבטיה. קוביות זה משחק שתמיד כיף לתת ובמיוחד כיף לקבל. בהתחלה כיף לראות את הקטנטנים בונים, אח"כ משעשע לראות אותם מרסקים את הבניין ותוך כדי נקראים מצחוק, והחל מאזור גיל 3 בכלל כיף לראות איך הדמיון שלהם עובד והם ממש בונים בתים, חוות, טירות ועוד מהקוביות. ככה שלא משנה אם קיבלתן קוביות כשהבייבי חגג שנה, תהיו בטוחות שהוא ישחק איתן גם בגיל 3 🙂

מדובר במארז ענק של קוביות מעץ איכותי (צבוע בצבעים בטוחים לשימוש העומגים בתקן האמריקאי והאירופאי) המכיל 100 קוביות במבחר צורות, כאשר חלק מהקוביות מאוירות בדוגמאות שונות. הוא מגיע בדלי נוח לנשיאה ואיחסון.

קוביות באופן כללי מתאימים למשחק יחיד ומשחק משותף (מצויין לאחים צמודים) ומפתח מוטוריקה עדינה וקשר עין יד.

מחיר: 99 ₪ | מתאים מגיל 12 חודשים | להשיג באתר מאמא גורו – https://www.mamaguru.co.il/מוצר-100-קוביות-עץ-צבעוניות-ומאוירות

 

דלי 100 קוביות עץ צבעוניות ומאוירות
תמונה מאתר מאמא גורו

אופני איזון מתכווננות מעץ

אופני איזון מתכווננות מעץ
תמונה מאתר מאמא גורו

אנחנו קנינו לגדול שלנו אופני איזון לפני שנה בדיוק, לפסח 2017, כשהיה בן שנתיים וחודש. גיל מעולה לאופני איזון בעיקר כי הבימבה ג'וק כבר הייתה קטנה עליו ומכיוון שגם אהב את הבימבה אופנוע, הנחנו שהוא יתחבר לאופני איזון. אבל אז הוא עלה עליהם, לא הבין למה זה לא מאוזן כמו בימבה וסירב לעלות עליהם שוב. איחסנו אותם במחסן קרוב לשנה ולפני כחודש הוצאנו לו אותם כדי שינסה לרכב שוב ולהפתעתנו – הילד התלהב.

אופני איזון זו באמת מתנה מעולה לילדים בני שנתיים ומעלה שאוהבים מאוד בימבות אבל קטנים עדיין לאופנים. יש האומרים שאופני איזון הם גם דרך טובה לדלג על שלב גלגלי העזר באופניים ולעבור ישר לנסיעה ללא, אבל זה כבר תלוי בילד ובגישה שלכן.

אופני איזון עשויים מעץ עם גלגלים מתנפחים (צמיג ופנימית) לפיתוח שיווי משקל ואיזון. קוטר הגלגלים "12 והכידון קל ונוח לאחיזה. כאמור, מסגרת שילדה מעץ והכסא מרופד מתכוונן לגובה הילד.

האופנים מתאימות לילדים עד גיל 5 ונדרשת הרכבת מבוגר לפני השימוש הראשון.

מחיר: 149 ₪ | מתאים מגיל 2 | להשיג באתר מאמא גורו – https://www.mamaguru.co.il/מוצר-אופני-איזון-מתכווננות-מעץ

צעצועים ומבצעים לקטנטנים ברשת בייבי סטאר

גראז' דיסני של קלמנטוני

אם גם הילדים שלכן אוהבים את מיקי מאוס כמו ששלי, אז אתן תאהבו את המתנה הזאת (במיוחד אם הם רואים את הסדרה "מיקי ומכוניות המירוץ").

המוסך הוא משחק אלקטרוני אינטראקטיבי המארז כולל שתי מכוניות, למיני ולמיקי. למשחק כפתורים לתנועת המעלית והמחסום. מברשות שטיפת הרכב מסתובבות במעבר המכוניות. כל תנועה מפיקה צלילים.

מחיר: 79.90 ₪ | מתאים מגיל 10-36 חודשים | להשיג ברשת בייבי סטאר

כלבלב נבון דובר עברית של פישר פרייס

כשהגדול שלי היה כמעט בן שנה הוא קיבל את הכלבלב של פישר פרייס מחמי וחמותי. הוא התחבר אליו דיי במיידית וגם היום, אם הוא פתאום נתקל בו, הוא לוחץ לו על הלב ועל הגפיים. הקטנה שלי עדיין לא התחברה אבל זה בתהליך…

משחק התפתחות מוסיקלי. לוחצים על הבובה הנעימה והיא יכולה לדבר, לשיר, לצחוק ולדקלם. כשלוחצים על הבובה הלב מהבהב.

מחיר: 149.90 ₪ | מתאים מגיל 6-36 חודשים | להשיג ברשת בייבי סטאר

שולחן פעילות ווין פאן

שולחן פעילות בעל 5 קלידי פסנתר ופעילות "הפל את הכדור" – כל חור שאליו מפילים את הכדור משמיע קולות אחרים – לפיתוח מיומנויות מוטוריות. רגלי השולחן ניתנות לניתוק וחיבור בקלות כך שניתן לשחק עם שולחן הפעילות על השטיח בישיבה או בעמידה. מגיע עם 3 כדורים צבעוניים, 3 צורות, פטיש פלסטיק
סוללות כלולות.

מחיר: 119 ₪ | מתאים מגיל 6-36 חודשים | להשיג ברשת בייבי סטאר

הכל בפעלולון אחד לרכב טף טויס

את המוצר הזה גם יש לנו בבית עוד מימי הגדול ועכשיו הקטנה שלנו משתמשת בו.

גם מראה וגם צעצוע לתינוק: מחברים את המראה למושב האחורי, ואת הצעצוע מחברים כך שהצעצועים יגיעו לידיו של התינוק. שילוב מושלם של מראה קמורה ואיכותית דרכה רואה ההורה את התינוק, היושב הפוך לכיוון הנסיעה, במושב האחורי של הרכב, וחלק משחק עם בובות רעשן רכות, בהם ישחק התינוק ויעסיק את עצמו בזמן הנסיעה, לנסיעה בטוחה וקלה יותר. קל לתלייה ולהתאמה לרכב.

מחיר: 149 ₪ (לחברי מועדון 139 ₪) | להשיג ברשת בייבי סטאר

(צילום: יח"צ)

 

צעצועים לילדים לפסח 2018

קקרים

כן כן, קראתן נכון…קקרים, מלשון קקי. מדובר בלהיט עולמי מבית "ספין מאסטר" ובאנגלית קוראים לזה Flush Force. הצעצוע הזה כ"כ להיט שבארה"ב יש לו אפילו פרסומות בטלויזיה (למי שממש רוצה לראות – https://youtu.be/EtSN0IBZunk). בגדול, מדובר ביצורים קטנים שמתחבאים בתוך אסלות. יש לשלוף אותם מהגועל של האסלה ולאסוף 150 דמויות שונות !

איך עושים זאת? מאוד פשוט – ממלאים את הניאגרה במים, משקשקים, מרימים את האסלה ו…שולפים את הדמויות מהגועל שהצטבר באסלה.
אין לכן מה לדאוג או לחשוש – לא באמת יוצא קקי מהאסלה ואין שום דבר שחלילה יסכן את בריאות ילדכן.
בכל אסלה יש 2 דמויות והאמת, לכל דמות יש חור בתחתית, וממש מדליק להלביש את זה על עיפרון 🙂

צילמתי לכן סרטון של איך בדיוק זה עובד ואני חייבת לציין שבעלי ואני השתעשענו עם זה כמעט כמו שהילדים של חברים שלנו התלהבו שהבאנו להם אותם.

קקרים - דמויות בתוך אסלה - להשיג מאתר אמיגו
חבורת האסלות – קקרים

מחיר: 19.90 ₪ | מתאים מגיל 4+ | להשיג באתר אמיגו – https://www.amigo.co.il/product/קקרים-אסלה-ושתי-דמויות/

מארזי נסיכות לנשים קטנות מבית Markwins

אני כבר ממש מחכה לגיל שמילה תרצה להתחיל להתאפר. תמיד דמיינתי את עצמי כאמא שמרשה לבת שלה לשים לק בחופשים או לשים קצת גלוס על השפתיים לארוחות ששי עם המשפחה או ארוחות חג. קיט כזה אני אשמח לקבל (🤣) ואני בטוחה שגם ילדות פאשניסטיות קטנות ישמחו.

חברת מארקווינס (Markwins), מותג האיפור האמריקאי לילדות השיקה סדרת קיטים קומפקטים בכיכובן של דמויות מסרט הילדים האהוב Frozen : הנסיכות אנה ואחותה אלזה וכן איש השלג אולף. הקיטים מאגדים שלישיית תמרוקים של מוצרי טיפוח שונים: לקים מוקטנים, ליפגלוסים מנצנצים במיוחד וצלליות למריחה על העפעפיים.

כל המוצרים מותאמים במיוחד לעורן הרגיש של הילדות, והם באישור ובפיקוח של משרד הבריאות הישראלי.

מחיר: 20 ₪ | להשיג ברשתות טויס אר אס, הפנינג, סופר פארם, אפריל, H&O ובחנויות הצעצועים ברחבי הארץ

מארז ביוטי של פרוזן לילדות
צילום: אלון גנון

צעצועים חדשים ומדליקים במיוחד מבית טופ פליי ישראל

Nano Metalfigs – דמויות אספנות ממתכת

METALFIGS - דמויות אספנות ממתכת
דמות ספיידרמן ממתכת

כל אחד מאיתנו אספה משהו בילדותה. אני אספתי מחקים, מדבקות, מכתביות ומתישהו עטים ועפרונות. הילדים של היום כנראה אוספים דברים מיוחדים יותר כי חברת טופ פליי ישראל החלה לשווק את הלהיט החדש – Nano Metalfigs – בובות אספנות ממתכת של דמויות קומיקס, כוכבי סרטים וספורטאים פופולאריים. תוכלו למצוא דמויות מסרטי דיסני, מארוול וה-WWE (שאני מעולם לא הבנתי את הספורט הזה, גם כשה-WWF שלט בחיינו כילדים איי שם בשנות ה-90).

הדמויות מיוצרות ע"י חברת צעצועים אמריקאית בשם JADA. הן עשויות 100% מתכת והן מיניאטוריות ממש -1.65 אינץ סהכ (זה פיצי). כל סדרה כוללת 12 דמויות והנה כמה לדוגמה:

  • מארוול – איירון מן, קפטן אמריקה, גרוט משומרי הגלקסיה, הפנתר השחור ועוד.
  • דיסני – פיטר פן, בז שנות אור, סטיץ…
  • DC – סופרמן, באטמן, הפינגווין, אשת החתול ועוד.
  • WWE – שארלוט, אנדרטייקר (לא ידעתי שהוא עדיין חי 😨), סטינג ועוד

מחיר: 14.90-16.90 ₪ | מגיל 3 | להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים ברחבי הארץ

במורנג אלקטרוני המופעל באמצעות שלט של המותג MACHINA

מבחינתי בומרנג זה משהו שיש לחברה' באוסטרליה או דברים שמדי פעם מגיעים לסרטים. הבן שלי יודע מה זה במורנג כי ראה פעם אחת מטוסי על וזה הופיע כצעצוע באיזשהו פרק. בינינו, מאיפה נביא עכשיו לילדים שלנו בומרנג ומי בכלל יודע אם זה ילהיב אותם.

מכירים את זה שאתם מקבלים מתנות שהם לא ממש מיועדות לגיל הילדים שיש בבית ועדיין הם מתלהבים ומשחקים בזה כמו גדולים. זה בדיוק מה שקרה כשעילאי קיבל את הבומרנג האלקטרוני במתנה. הוא התלהב, רצה לפתוח ואנחנו אמרנו לו שאסור לפתוח את זה בבית וכשנרד לגינה נקח את זה איתנו. שמנו בטריות, קראנו את ההוראות ובשבת ירדנו לגינה. אני חייבת לציין – אני לא יודעת מי התלהב יותר: הילד או האבא 😛 .

(מבטיחה שבקרוב גם אעלה את הוידאו)

הבומרנג מיועד לילדים מגיל 14, אבל אין ספק שילדים קטנים יותר יתלהבו ממנו גם. הוא עושה פעלולים, סיבובים ומתהפך באוויר. הוא עשוי מחומר קל משקל (קצת מזכיר את המטוסים האלה מקלקר שצריך להרכיב) ועם זאת קשיח (EEP) ולכן הוא מסוגל לספוג מכות וריסוקים. דרך אגב, מדליק להטיס אותו בלילה כי יש לו אורות צבעוניים.
הוא מגיע עם שלט (תדר 2.4GHz למי שמתעניינת – למינימום הפרעות שידור) והוא מאפשר לשחק עם 8 בומרנגים בו זמנית. שימו לב שיש פרופלור ספייר בתוך הקופסה למקרה שקורה משהו לזה שמחובר אליו.

מחיר: 99 ₪ | מגיל 14+ | להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים ברחבי הארץ

סדרות מיוחדות של מכוניות מתכת במותג "מהיר ועצבני" ו"באטמן"

הסדרות המיוחדות של המכוניות תואמות למכוניות המשתתפות בסרטי הקולנוע המצליחים. המכוניות, בדומה לדמויות מתכת שכתבתי עליהן, מתוצרת חברת JADA ומוצעות בקנה מידה של 1:24 ו-1:32 ובמגוון דגמים.

מחיר: 79.90-159.90 ₪ | גיל 8 | להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים ברחבי הארץ

מכונית באטמן ממתכת
צילום: יח"צ

סליים לאמבטיה – Slime Bath

בתור ילדה שגדלה בארה"ב הייתי מכורה לסליים. ההורים שלי אף פעם לא הבינו את האהבה שלי לסליים, וכשאני רואה את הטירוף שיש בארץ ובעולם לסליים – אני כ"כ רוצה להצטרף לכל אותם ילדים. ועכשיו, מגיע לארץ סליים לאמבטיה תוצרת אנגליה ואין ספק שהא יגרום לכל ילד לרצות להיכנס לאמבטיה ולהתרחץ בסליים או סתם לשחק בגיגית בחצר או במרפסת.

המוצר כולל אבקת סליים צבעונית אשר במגע עם מים הופכת לצמיגה ודביקה. הסליים נבדק דרמטולוגית ובטוח לשימוש. הוא אינו רעיל, לא מכיל כימיקלים, חומרים משמרים או חומרים המגרים את העור. אין לכן מה לדאוג כי הסליים לא יכתים את האמבטיה והוא ידידותי לסביבה.

ניתן לרכוש את הסליים ב-3 צבעים: כחול, אדום וירוק והוא מגיע באריזות של 150 גרם. אריזה אחת מתאימה לאמבטיית מים של 40 ליטר (אמבטיה סטנדרטית מלאה מים בגובה של 8 ס"מ). בקיצור, חוויית אמבטיה שונה, יוצאת דופן ובעיקר מהנה.

מחיר: 29.90-34.90 ₪ | גיל 3+ | להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים ברחבי הארץ

פאזל 3D מבית נשיונל ג'יאוגרפיק

ללא ספק מתנה מדליקה ושונה לילדים שאוהבים להרכיב פאזלים. גם את הפאזל הזה הכרתי בתערוכת הצעצועים בעמדה של אקספלור toys והסתכלתי עליו כמה דקות טובות. ממש הרגשתי משיכה להסתכל עליו מכל מיני כיוונים ולראות את התמונה משתנה בהתאם (בכל זאת ב-3D).

למעשה מדובר בפאזל שמרכיבים אותו באופן רגיל לחלוטין רק שהתמונה שנגלת לעיני הילדים היא בתלת מימד ומאוד מסקרנת. תמונות הפאזל מגיעות מעולמות הנשיונל ג'יאוגרפיק ולכן תוכלו למצוא תמונות של דגים ואוקינוסים, כלבלבים חמודים, עופות דורסים, חיות מעולם היבשה ועוד.

הפאזל מתחיל ב-48 חלקים ותוכלו גם למצוא פאזלים עם 100 ו-500 חלקים, וכמובן לכל פאזל דרגת קושי משלו.

מחיר: 29.90-79.90 ₪ | מגיל 3 (למרות שלדעתי זה יכול להתאים לילדים מגיל 4+) | להשיג ברשתות טויס אר אס, הפנינג, סופר פארם, אפריל, H&O ובחנויות הצעצועים ברחבי הארץ

משחקי חשיבה שונים המיובאים ע"י אקספלור toys

בקטגוריית משחקי החשיבה החברה' באקספלור toys עשו עבודה מהממת והביאו מגוון משחקים שיעסיקו את החברה' הגדולים שלכן ללא מעט זמן:

סקוויקי מבית THINKFUN

מרוץ מסעיר ומפתיע , בעקבות הגבינה. כל שחקן בוחר קבוצה של 7 עכברים. בתחתית כל עכבר מספר מ-1 עד 7. השחקנים רשאים להציץ במספרים ולסדר את העכברים בתחילת המסלול כרצונם. בתורו מטיל השחקן 2 קוביות ומתקדם עם שני עכברים שונים לעבר הגבינה, בהתאם להוראת הקוביות. כאשר עכבר מצליח להגיע לגבינה הנמצאת בסוף המסלול מבלי להילכד, הוא מוסר מן הלוח והשחקן לו הוא שייך זוכה בנקודות המופיעות בתחתיתו. המשחק מסתיים כאשר לאחד השחקנים הוסרו כל העכברים מן הלוח. השחקן בעל הניקוד הגבוה ביותר מנצח.

מחיר: 99 ₪ | מגיל 6+ | מתאים ל-2-6 שחקנים | להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות

דילמה מבית Play Smart

משחק חשיבה ופיתח קוגניטיבי. משחק חשיבה מאתגר בו את חייבים לקחת החלטות, לבנות את האסטרטגיה הכי טובה ולנצח את היריבים. מטרת המשחק במשחק דילמה היא צבירת סכום הנקודות הגבוה ביותר באמצעות חיבור רציף של חלקי המשחק. הרעיון הוא לדעת עד איזה גבול אפשר לסמוך על המזל, משחק מהנה וסוחף. משחק מהנה ומורט עצבים למשתתף אחד וגם לכל המשפחה.

מחיר: 110 ₪ | מגיל 8+ | מתאים ל-2-6 שחקנים | להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות

set קוביות: המשחק הקלאסי בגרסת קוביות מהודרת מבית set

סט (משחק הקלפים המוביל והאהוב) בגרסת קוביות ובמימד חדש לגמרי. משחק מחשבה כיפי, מהנה ומאתגר. משחק של אסטרטגיה, המחדד את המחשבה ותורם לפיתוח התפיסה המרחבית.

מטרת המשחק היא לקבל את מירב הנקודות על ידי סטים עם הקוביות שבשימושך ואלו שכבר נמצאות על גבי הלוח. ככל שיהיו לך יותר סטים, יהיו לך יותר נקודות.

מחיר: 79.90 ₪ | מגיל 6+ | להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות

אבודים בחלל (Lunar Landing) מבית THINKFUN

משחק מבוך מדליק, עזרו למעבורת להיכנס מחדש לספינת האם !  משחק המבוך אבודים בחלל, מסדרת המבוכים של Think Fun, תורם לפיתוח התפיסה המרחבית, לכישורי התכנון ופתרון בעיות.

המשימה העומדת בפני השחקן הינה לבחור כרטיס אתגר ולמקם את "החוקרים" (פינים) על משטח הנחיתה בהתאם למופיע בכרטיס. עכשיו עליו להזיז אחד מששת החוקרים לאחד הצדדים (למעלה, למטה, שמאלה או ימינה, לא באלכסון) עד שחוקר אחר חוסם את נתיבו. כאשר המעבורת מגיעה לכניסת החירום שבמרכז לוח המשחק ניצחתם.

במשחק עומדים בפני השחקנים  40 אתגרי חלל ברמות קושי עולות.

מחיר: 89.90 ₪ | מגיל 8+ | להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות

קארמה: משחק תחרותי, מהנה ומדבק מבית set

נסו להיפטר ראשונים מכל הקלפים שלכם, בכך שתניחו קלף בערך שווה או גבוה יותר מזה שהונח קודם לכן. השתמשו בקלפי הקארמה כדי להימנע  מקבלת ערימת השלכת הקלפים. במשחק זה ישנם כמה מנצחים. רק כשהקלף האחרון ישוחק תדעו באמת מי מפסיד!

הסיום הדרמטי פשוט מחייב קיום משחק חוזר מידי. ישנם ארבעה סוגי קלפי קארמה במשחק. ניתן להשתמש בהם על כל קלף למספר מטרות. תוכלו למסור את ערימת השלכת הקלפים לחבר, לשחק עם קלף מהשולחן, להעביר את הקלף התחתון בערימת השלכת הקלפים למעלה או לחייב את השחקן הבא לשחק קלף עם מספר השווה או קטן מחמש.

מחיר: 79.90 ₪ | מגיל 9+ | מתאים ל-2-6 שחקנים | להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות

(צילום: יח"צ)

משחקי ספורט מבית אקספלור toys

גם השנה החברה' באקספלור toys מביאים לנו משחקי ספורט לחצר והאמת, היום דיי קייצי בחוץ אז נראה לי שהילדים שלכן יתחילו להשתמש במשחקים האלה הרבה לפני התאריך הרשמי של הקיץ ☀ בקטגורית משחקי ספורט וחצר, חוזרים למשחקי הספורט הנוסטלגיים כמו:

Disk Max מבית ogoSport

צלחת הלהיט של הוגו ספורט. טרמפולינה ביד של השחקנים: זורקים, תופסים ומקפיצים.

צלחת משחק שמשלבת מספר משחקים ובעלת שטח גדול עבור הקפצה קלה יותר של הכדור , אחיזה נוחה יותר לילדים הקטנים. אפשר להקפיץ את הכדור בשביל הכיף, או לשחק במסירות, מתאים גם למשחקי מסירות בים ובבריכה.

מחיר: 99 ₪ | מגיל 3+ | להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות

הפריזבי המקורי של חברת Wham-O!  

הצלחות המעופפות המקוריות של חברת פריזבי העולמית, במגוון צבעים וסגנונות לכל הגילאים.

הצלחות של פריזבי מתאימים למשחק בכיף על החוף או על החצר האחריות ותוכלו למצוא דגמים מקצועיים יותר, כאלה שממש מתחרים איתם. ככה שגם אם אתן או בני הבית חובבנים או מקצוענים – תוכלו למצוא את הצלחת המעופפת המתאימה. השנה ניתן למצוא צלחות עם תאורת לד, וצלחות שזוהרות בחושך.

מחיר: 19.90-89.90 ₪ | להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות

גלשן הבוגי המקורי של Wham-o

אם אתן מתכננות לבלות עם הילדים בים או בבריכה ומחפשות אביזרים נלווים שילהיבו את השהות של כולם, קחו אתכן את גלשן הבוגי המקורי של Wham-o ותנו לכיף להתחיל. בנוסף, ניתן למצוא מגוון מוצרי ספורט לחצר ולים, בניהם: חבל קפיצה חדש עם טבעת לרגל וכדור מחובר לחבל.

מחיר: 69 ₪ | להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות

(צילום: יח"צ)

Trail Gator – מוט לגרירת אופני ילדים

אם בספורט עסקינן, אז במידה ואתן מתכננות טיולי אופניים בפסח אתן חייבות להכיר את המוצר הבא. לא, הוא לא צעצוע אבל הוא אביזר בטיחותי שכדאי מאוד להכיר – טרייל גייטור.

חברת "נשיאה טובה" מציעה פתרון חכם המאפשר רכיבה משותפת: Trail Gator"" (טרייל גטור) – מוט המשמש לגרירת אופני הילדים בבטיחות ובנוחות, מתוצרת חברת "Industries S&S" מארה"ב.

מוט ה-Trail Gator הופך את אופני הילד לנגררים, באמצעות חיבור החלק הקדמי שלהם לחלק האחורי של אופני המבוגר: הגלגל הקדמי של אופני הילד מורם מהקרקע, כך שהמבוגר שולט באופן מוחלט בכיוון הרכיבה.

"היתרון הבולט של המוט הוא האפשרות לרכוב עם הילד כבר מגיל 3, בביטחון מלא וללא חשש שייפול או יסטה לכיוון מסוכן או לכביש – מאחר שאופניו בשליטתך. אפשר לצאת לרכיבה משפחתית גם עם ילד שעדיין לא יודע לרכוב בלי גלגלי עזר, כשאחיו הבוגרים יותר רוכבים לצדו באופניהם. בזכות המוט הילד לא צריך לפדל ולכן הוא לא מתעייף ומקטר – ואפשר לרכוב למרחקים ארוכים בנחת. ברגע שמגיעים למתחם בטוח, אפשר לשחרר בקלות את המוט מאופני הילד ולתת לו לרכוב לבד. ההורה יכול לרכוב לצדו, או לשבת בצד ולשתות קפה," מסביר עופר צדוק, מנכ"ל חברת "נשיאה טובה". כמו כן ציין כי "החיבור" (תרתי משמע) של ההורה והילד המתאפשר בזכות המוט, חשוב ליצירת זמן איכות משותף המשלב הנאה ופעילות גופנית.

חיבור המוט פשוט וקל: יש לחבר את המחברים ל-2 זוגות האופניים (הגדולים והקטנים). לפני כל נסיעה מוציאים את מוט הגרירה מהתפס שעל אופני המבוגר, מאריכים אותו ומחברים אותו בקלות למיקומים המיועדים בשני זוגות האופניים. בתום הרכיבה המשותפת, אפשר לנתק את המוט בקלות מאופני הילד, לקפלו לתוך אופני המבוגר ולאפשר לכל אחד לרכוב באופן עצמאי.

מוט ה-Trail Gator מתאים לאופני ילדים בקוטר של 12–20 אינץ' לגלגל, ואופני מבוגרים בקוטר של החל מ-26 אינץ'. משקל הילד לא יעלה על 32 ק"ג. אין להשתמש במוט הגרירה כאשר גלגלי העזר באופני הילד מורדים, משום שהם מונעים מהילד להישען הצידה בפניות.

ה-Trail Gator מתאים לילדים בגילאי 3–8, עם או בלי גלגלי עזר באופניים ומגיע בצבעים אדום, כחול ושחור.
במידה והילד זקוק לגלגלי עזר – מומלץ לשלב באופניו גלגלי עזר של  Trail Gator – שייחודם בכך שאפשר לקפלם ולהרימם למעלה בנוחות ובקלות (כאשר רוצים לחבר את המוט), ללא צורך במפתח לניתוק גלגלי העזר או לחיבורם.

מחיר: 540 ₪ | להשיג ברשת "מצמן את מרוץ", בחנויות אופניים מובחרות ברחבי הארץ, או באתר החברה:  www.2bike.co.il

צעצועים מדליקים מבית זיפ אין

מגה קליק

את המגה קליק ראיתי בתערוכת הצעצועים ונדלקתי. אני בטוחה שעילאי יתלהב להרכיב ולשחק בזה והאמת, אני ממש שוקלת לקנות לו את זה כמתנה לפסח. אני חושבת שהמשחק מתאים לילדים מגיל 3, אבל אני עדיין שמה אותו תחת הקטגוריה של משחקים לילדים ולא של תינוקות ופעוטות כי כן יש קטע למגה קליק וכן צריך לחבר בינהם בצורה מסוימת על מנת שהם יתחברו, ויכול להיות שילדים בגילאי 4+ יותר יהנו מזה. אבל – שיקול שלכן לאיזה גיל זה מתאים ☺

מדובר בצורות שונות שאותן ניתן להרכיב ומכאן לפתח את הדמיון, ללמוד על צורות הנדסיות, לעבוד על מוטוריקה וכמובן קשר עין-יד. הילדים יכולים לשבת שעות עם המשחק ולהרכיב כל מה שבא להם.

מחיר: 199-299 ₪ (100/200 חלקים) | גילאים 3-12 | להשיג ב- https://zipintoys.com/product/מגה-קליק-עם-מגוון-צורות/

מגה קליק משחק הרכבה
מגה קליק

מערכת תופים וקריוקי

ללא ספק דבר חמוד, והרבה יותר שקט ממערכת תופים אמיתית 🥁

כל שצריך לעשות זה להכניס 4 סוללות AA (גודל המשטח: 90*70 ס"מ), לקחת את מקלות התיפוף  ביד ולהתחיל לתופף. יש 8 סוגי תופים ו-8 נעימות מובנות. אפשר לחבר התקן מוזיקלי חיצוני וניתן לשלוט בעוצמת הקול. השטיח גם מגיע עם מיקרופון לשימוש קריוקי דרך אגב, יש גם שטיח אורגן למי שמעדיפה שהילד/ה לא יתמכרו לתופים בגיל צעיר 😆 .

מחיר: 189 ₪ | גילאים 3-12 | להשיג ב- https://zipintoys.com/product/תופים/

שטיח תופים וקריוקי של זיפ אין
שטיח תופים וקריוקי

מכונת הממתקים

מודה שמזה הכי התלהבתי והכי הייתי שמחה אם היה לי דבר כזה בבית, אבל אז הדיאטה תהרס לגמרי.

נראה לי שזה סופר חמוד לימי הולדת או למלא את זה בדברים אחרים חוץ ממתקים ולתת לילדים לשחק. כל מה שצריך זה לשים 3 סוללות D, למלא את המכונה בכל טוב ולהכניס אסימון משחק כדי להפעילה (מגיעים 24 אסימונים שכמובן ניתנים לשימוש חוזר).

מחיר: 189 ₪ | גיל 5+ | להשיג ב- https://zipintoys.com/product/מכונת-ממתקים-הפתעות/

דרך אגב, המכונה עובדת פצצה…בהדגמה המרשמלו נדבק קצת 😌

בבלי – מונופול ללומדי גמרא

המשחק שיקנה לילדך מושגים יסודיים וחשובים בלימוד הגמרא תוך מסא מרתק בין ערי התורה בבבל והיכרות עם חיי העמוראים.

מחיר: 159 ₪ | גיל 7+ | להשיג ב- https://zipintoys.com/product/בבלי-מונופול-ללומדי-גמרא/

בבלי – מונופול ללומדי גמרא
בבלי – מונופול ללומדי גמרא

דמויות מסרט "הנוקמים" החדש ודמויות מבית דיסני

החל מה- 20 למרץ ניתן יהיה לרכוש בחנויות ToysRus  את  מגוון הדמויות החדשות  מתוך "הנוקמים מלחמת האינסוף" (Avengers – Infinity War)– הסרט החדש בסדרת "הנוקמים" העולה לאקרנים ב – 26 לאפריל. בין הדמויות: ספיידרמן, הענק הירוק, קפטן אמריקה, איירון מן, ת'ור, הפנתר השחור והאלמנה השחורה. המוצרים מוצעים למשך חודש במחירי השקה אטרקטיביים, החל מ 39.90  ₪.

בנוסף, תשיק רשת  ToysRus בשיתוף דיסני ליין בובות חדש של נסיכות כחלק מקמפיין דיסני העולמית תחת הכותרת "תחלמי בגדול נסיכה" , אשר ישים בקדמת הבמה את ערך העצמה הנשית תוך התמקדות בתכונות האופי החזקות של כל דמות פופולרית, ובכך לשלב בין משחק והנאה ללמידה וקבלת ערכים חשובים.

הנסיכות האהובות: בת הים הקטנה (אריאל), בל מהיפה והחיה, סינדרלה, רפונזל ונסיכות דיסני נוספות, אשר ימכרו בחנויות טויס אר אס במחיר חסר תקדים: 29.90 ₪  בלבד.

(צילום: יחצ טויס אר אס)

מחיר: 29.90-39.90 ₪ | להשיג ברשת טויס אר אס

עוד קצת תמונות מתערוכת הצעצועים

ראיתי יותר מדי צעצועים שווים, אז במידה ואתן רואות משהו שמעניין אתכן בתמונות, בטוח תמצאו אותו ברשתות הצעצועים ברחבי הארץ!

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X