fbpx
איפור וטיפוח

הסגול של פרינס הופכים אותך לפרינססה

הסגול של חברת פנטון
הצבע הנבחר

אמש, הכריזה ענקית הצבעים הבינלאומית PANTONE על מחווה לזמר האגדי שהלך לעולמו אשתקד – פרינס.

כהרגלה בקודש הציבה פנטון – חברת הצבעים הבינלאומית הנחשבת לאורים והתומים בתחום הצבעים של עולם העיצוב והאופנה צבע מיוחד – הפעם נבחר סגול- צבע המזוהה ביותר עם הזמר פרינס ושירו "גשם סגול".

שמו של הצבע Love Symbol #2 ומספרו הקטלוגי 19-3528.

הסגול שכה מזוהה של פרינס מסמל את שיווי המשקל המאזן בין השמים והארץ. לדבריהם מדובר בצלילות הדעת והמעשה המחושב, הלהט והאינטליגנציה, האהבה והחוכמה – שכם הסגול נחשב לצבע רוחני ביותר. כשקברינטי פנטון ביקשו להכריז על צבע המחווה לזמר הם לקחו בחשבון למעט שירו של הזמר, חולצת המלמלה עם תווית הלוגו הסגולה, הז'קט הסגול הנוצץ והגיטרה הסגולה גם את הפסנתר הגול המפורסם מבית YAMAHA שהיה אמור ללוות את פרינס במהלך סיבוב הופעותיו שלא יצא בסופו של דבר לפועל בשל מותו.

ונכון שפרינס לא איתנו, אבל זה לא אומר שאת לא יכולה להרגיש פרינססה באמצעות מוצרי איפור סגולים:

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X