fbpx
איפור וטיפוח

גם אתן אובססיביות לפאני באני?!?

כבר יצא לכן להכיר אותי ואת אהבתי ללקים. אני מודה שלאחרונה אני פחות משתמשת בלקים רגלים ויותר בג'לים, כי פשוט אין לי כוח וזמן לחדש את הלק מדי יומיים-שלושה. אבל אתן תמצאו במגירה שלי גם פאני באני רגיל וגם פאני באני בג'ל, כי אני פשוט מכורה לצבע הזה.
יש כאלה, לדוגמה אמא שלי (ואפילו בעלי), שלא מבינים את ההתלהבות מהצבע ורואים בו "סתם לק לבן" או "זה כמו טיפקס". אבל מי שבאמת מכירה ואוהבת לקים, יודעת שזה ממש רחוק מסתם לק לבן. נכון, זה באמת לק עם גוון לבן – אין בכך ספק, אבל זה לבן שהוא לא באמת לבן טיפקס ומצד שני לא לבן שקוף. סוג של גוון חלבי שנותן לציפורניים מראה מיוחד, ומה שיפה בו זה שהוא נראה מעולה לבדו או כחלק מיצירה מהפנטת.
בגלל שניתן להשתמש בו בכ"כ הרבה צורות, הרבה מאוד נשים מתחברות אליו – נערות, כלות, אמהות שרוצות ציפורניים מטופחות אבל לא רוצות לק כהה מדי שיראו שהוא מתקלף או שהציפורן צמחה. ומכיוון שכ"כ הרבה נשים מתחברות אליו, לא משנה לאיזו מניקוריסטית תגיעי – כמעט בוודאות שיהיה לה בקבוק או שניים של פאני באני.

יש כאלה שרואים בטרנד הגוונים החלביים טרנד קייצי, אבל אין ספק שגם בחורף כיף להרגיש קצת "שלג" על האצבעות ותמצאו את הצבע מככב גם כאן. אבל בשנים האחרונות התחיל טרנד, שאיכשהו התקבע, וזה הפאני באני בשירות צה"ל. לאט לאט הוא הפך לחלק בלתי נפרד מ"חוק הלק התקני" בצה"ל, באופן בלתי רשמי כמובן, אך שולט ונוכח.

מה הוא גוון הפאני באני

אז למקרה שרק עכשיו שמעת על גוון זה, מקור השם פאני באני (Funny Bunny) של OPI, הידועים בשמות המיוחדים שהם מעניקים לגווני הלקים, הוא לא אחר מאשר פרוותו של הארנב לאחר שהשתכשך באחו. כלומר, קצת לבן, קצת מלוכלך – אבל בשום פנים ואופן לא טיפקס. לבן חלבי שקוף, בין שמנת לאפרפר.

מניקור פאני באני OPI
תמונה שלקחתי מפינטרסט של מניקור מושלם עם פאני באני

עד כמה הישראליות אוהבות את הגוון הזה?

מדי קיץ מדווחת ענקית הלקים OPI על קפיצה מטורפת במכירות של גוון זה, של למעלה מ-400%. זה פשוט הזוי.

חיילות בצה"ל, שאינן מורשות להתאפר ולהתגנדר כאוות נפשן, מוצאות נחמה בגוון הפאני באני ובלי לשים לב הוא הפך להיות מוצר קבוע ב"תיק האיפור הצה"לי".

סדרת Infinite Shine של OPI

זוכרות שסיפרתי לכן שיש לי את הגוון הזה בלק רגיל, לק ג'ל ולק מסדרת Infinite Shine? אז למי שלא מכירה, סדרת Infinite Shine היא סדרה חדשה של OPI המבטיחה לק עמיד עד 10 ימים. ככה שלא מדובר בלק רגיל ולא מדובר בלק ג'ל – אבל כן מקבלים לק עמיד שלא נהרס בשטיפת כלים יומיים אחרי שמחרנו אותו (במקרה הטוב).

בדומה לשימוש בלק ג'ל, גם כאן מתחילים את התהליך עם שכבת בייס, מורחים שכבת צבע ומסיימים בשכבת גלאס (טופ). השוני – אין צורך במכונת UV/LED. אבל הנה כמה דברים שכדאי לדעת על הלקים בסדרה זו:

  • לא ניתן להשתמש במייבש לק טיפות או ספריי.
  • חשוב מאוד לסגור היטב את הבקבוק ולערבב היטב לפני השימוש.
  • במידת הצורך ניתן להשתמש במדלל לק של OPI בלבד.
  • כדי להבטיח ייבוש אחיד, כדאי להקפיד על מריחה של שכבות דקות במינימום משיכות מכחול או יותר מדי משיכות מכחול יגרמו למריחה לא אחידה והתייבשות החומר תוך כדי מריחה.
  • לפני מריחת הגלאס (טופ) כדי להמתין 2 דקות. לערבב היטב את הגלאס ולמרוח שכבה דקה מבלי להפעיל יותר מדי לחץ על המכחול.
  • במידה ומורחים שמן קוטיקולה, אז ניתן למרוח לא לפני שיש התייבשות מלאה של הגלאס.

ולמי שתוהה אם זה שווה – אז כן. יש 30 גוונים לבחור מתוכם והכי חשוב – זה עמיד עד 10 ימים ואין צורך לחדש מניקור יומיים אחרי שעושים אותו. וכן, גם בסדרה זו תוכלו למצוא פאני באני. ניתן להשיג אותם במכוני טיפוח כאשר הבייס והגלאס עולים 99 ש"ח והגוונים עצמם – 89 ש"ח.

ולמקרה שבא לך להשתמש בפאני באני אבל להפוך אותו לקצת יותר מעניין, הנה מספר אופציות להביא איתך לביקור הבא אצל המניקוריסטית 🙂

ואם כבר בצה"ל עסקינן, אז אם אתן מכירות בנות שעומדות להתגייס או שאתן בעצמכן בשירות סדיר או קבע, אז שתדעו שיש מגוון אקססוריז צה"ליים שניתן להשיג בחנויות ריקושט ברחבי הארץ כדוגמת:

  • סוללת  חירום  למכשיר הנייד – SOS power card Energizer – סוללת  חרום למכשירי ה"אנדרואיד" (אייפונים וניידים אחרים באמצעות מתאם) המאפשר עד 3 שעות זמן שיחה. המטרה של המוצר המדליק הוא לאפשר לבצע שיחות/ סמסים  חשובים ו/או להוציא מידע מהנייד בשעה שנגמרה הסוללה ואין כל מקור טעינה זמין בסביבה.  מחיר: 35 ₪. אני מזמן לא חיילת ואני חייבת לציין שיש לי אחד כזה בתיק לכל מקרה.
  • סט לכיסוי דסקית – סט לכיסוי דסקית ושרשרת משופצרת במיתר צניחה. נוח ופשוט לנשיאה בטוחה לחייל והחיילת. מחיר: 22 ₪.
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.

תגובות

Back to top button
X