fbpx
צרכנות

ערגליות בטעם מייפל כבר טעמתן?

אני מודה שאני לא מעריצה מספר אחת של ערגליות. אין ספק שזאת העוגיה הכי ישראלית בעיני, אבל אחרי שאכלתי קצת יותר מדי ממנה בצבא, לא ממש חזרתי לצרוך אותה לאחר מכן. אולי היו מקרים נדירים שפה ושם הייתי קונה קופסה של ערגליות שוקולד, או אם במקרה היה במשרד אז הייתי לוקחת, שיהיה מה לנשנש ליד הקפה, אבל פה זה בערך נגמר.

אבל, לפני כחודש בערך אסם החליטה לרענן את סדרת מוצרי ערגליות והוציאה ערגליות בטעם חדש – מייפל ! מדובר במהדורה מיוחדת והטעם החדש נבחר לאור השילוב המנצח בין בצק למילוי המפנק שמשאיר טעם של עוד. והאמת…זה ממכר. אפילו הגדול שלי, בן שנתיים ו-7, כל שניה בא ואמר לי "עוד עוגיה". מפה לשם בתוך 20 דקות, החבילה חוסלה.

ערגליות מייפל משווקות באריזה חדשה בגווני סגול, ששונה מעט מהאריזות של ערגליות תות ושוקו, ובכלל הטעם החדש מושק כמהדורה מוגבלת. אז אני ממליצה בחום לכל מי שאיי פעם אכלה ואהבה ערגליות – לרוץ לטעום 🙂

כמובן שיש לערגליות מייפל כשרות בד"צ וניתן להשיג אותם בכל רשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

ערגליות מייפל
האריזה והטעם החדש !
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X