fbpx
בית והום סטיילנג

שלומית – עצבי סוכתך בסטייל !

חג הסוכות הוא הזדמנות לצאת משגרת הבית הרגילה שלנו. הקמת הסוכה, הפיכתה לבית זמני ונוח למשפחה ועיצוב שולחן החג, מספקת הזדמנות לאוהבי העיצוב להתחדש בפריטים חדשים ולכן אספנו עבורכן מס' פריטים שיעשו את העבודה ויהפכו את הסוכה שלכן למעוצבת והשווה ביותר בשכונה!

מעצבים סוכה במקסימום יופי ובמינימום עלויות עם זול סטוק

ניתן למצוא בסניפי הרשת מגוון רחב של סוכות בגודל סטנדרטי וגם בגדלים מיוחדים, ישנו מבחר של סוכות מודולריות הניתנות להגדלה, מה גם שהן כשרות וקלות להרכבה. סוכה מגיעה בקרטון לאחסון נוח לאחר החג ולשמירה גם לחג הבא. דרך אגב, במידה ואתן מחפשות סוכה אז בזול סטוק תוכלו למצוא סוכה סטנדרטית (3*3 מטר) הכוללת את מסגרת הברזל ואת הבד, במחיר של 599 ₪.

כמו כן ניתן לרכוש את כל הציוד הנלווה לסוכה, החל מ 'סכך-עד', קרשים, שולחנות, מערכת ישיבה קישוטים מודרניים ומסורתיים ועוד. בין הקישוטים המסורתיים והלהיטים המוכרים, ניתן למצוא קישוטים מודרניים וחדשים, כמו:

  • מגן דוד כחול לבן מנייר קרפ נפתח 360 מעלות בגודל  35 ס"מ – מחיר 5.90 ₪
  • סט של 10 מנורות לדים צבעוניות לתאורה צבעונית אל תוך הלילה – מחיר 5.90 ₪
  • כוכב זהב מנצנץ או צבעוני ענק – בגודל 80 ס"מ- מחיר  10 ₪
  • כוכב ענק מולטי צבעוני כ-80 ס"מ- מחיר 10 ₪
  • שרשרת לבבות נפתחת ענקית – מחיר 10 ₪
  • מארז מפואר 14 קישוטי סוכה במחיר – 20 ₪. המארז מכיל: 2 שרשראות 220*16 סמ, 2 שרשראות 300*16 ס"מ, 2 שרשראות 300*19 ס"מ, 1שרשרת 230*13 ס"מ 1 שרשרת ענקית 350*24 ס"מ, 1 שרשרת מגן דוד 246*14.5 ס"מ , 2 כוכבים נפתחים 30 ס"מ, 1 כדור ענק נפתח 28 ס"מ.
  • מובייל רוח ענבים- מחיר  15 ₪
  • תמונות רבנים בתלת מימד  ס"מ 45/86- במחיר  20 ₪

להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ

פריטים מהסטודיו לעיצוב של קרן דניס

אמנם בכותרת תמצאו את צמד המילים "סטודיו לעיצוב", אבל באמת שהמחירים שווים לכל נפש ובעיקר יפים ואיכותיים. מי שלא יכולה להגיע לסטודיו בקרית טבעון, תמיד יכולה להזמין באינטרנט: www.kerendenis.com/he/homepage

(צילום: יפעת בשבקין)

Briday – מוצרי נייר לעיצוב אירועים מלאי שיק וסטייל

ואם כבר סוכה אז בטוח התחלתן לחשוב על הכנת שרשראות נייר. לכן, כדאי שתכירו מותג חדש שנכנס לשוק שיכניס סטייל לסוכה אבל באופן כללי לכל אירוע עתידי שיהיה לכן.

מותג חדש נולד! Briday מביאה לתחום האירועים הביתיים קולקציות מוצרי נייר מלאי שיק וסטייל שיקפיצו את שולחן האירוח. הקולקציות כוללות מגוון מוצרים החל מאביזרים לעיצוב שולחן חג, ימי הולדת, חתונות DIY ועד ערכות שלמות ליצירת אירועי קונספט ומשחקים למסיבת רווקות. כל אלה בעיצוב אופנתי וייחודי למותג. עולם התוכן החדש והאופנתי שפיתחה Briday קל להכנה וביצוע ומיועד להוסיף או לשדרג את הטאצ׳ בכל אירוע. השימוש במוצרי Briday מבטיח אירוע מיוחד ומושלם, צבעוני ובלתי נשכח.

קולקציית הנייר של Briday  מציעה עיצובים שונים החל ממכוניות מתקפלות המשמשות כמגשי מזון, קונוסים למעמדים מעוצבים,דגלוני שאבי שיק בעשרות דגמים, פלייסמנטים, תחתיות לכוסות, מדבקות לבקבוקי יין,  חבקים לסכו"ם, נייר אריזה,כרטיסי ברכה, תגיות מתנה, ועד משחקים מקוריים לאירועים חברתיים ולמסיבות רווקות. כל מה שנדרש לעיצוב שולחן קסום לכל אירוע חשוב, חג ושמחה.כל מוצרי המותג בייצור בישראלי כחול לבן ומעוצבים ע"י שלי רוקח יוצרת המותג.

שלי רוקח, מעצבת רב תחומית, יזמת ופרסומאית עם ותק של 20 שנים, בעלת המיזם "הגלויה של שלי" בעברה. יזמית שהקימה את המדיה האלטרנטיבית הראשונה בישראל וקטפה פרסים בינלאומיים על עבודות העיצוב שלה. כל מוצרי בריידי הם פרי פיתוח ועיצוב שלה. המוצרים של בריידי הם פרי פיתוח ישראלי ורוב הקולקציה ככל הניתן מיוצרת כאן בישראל (95%  מהמוצרים). שלי מאמינה כי יש לפעול להעדפת תוצרת הארץ, לקידום התעשייה המקומית ומשווקות את מוצריה בגאווה בארץ ובעולם. מוצרי בריידי נמכרים ברחבי ארה״ב, שוויץ  ובישראל (בקרוב במדינות נוספות ברחבי העולם). החברה פועלת ממשרדיה בתל-אביב, רחוב נג׳ארה ישראל 14 תל אביב.

הקולקציות של Briday

ימי הולדת לילדים

  • סירות נייר לקיפול והגשה – זוכרות איך זה היה פעם? שהיינו מקפלות סירות נייר ושולחים אותם לארץ רחוקה. מגוון עיצובים של סירות נייר המגיעות במארז שטוח לקיפול עצמי, הזדמנות לתת לילדים חלק בעיצוב האירוע וליהנות מהדרך!  סירות הנייר משמשות לקישוט הגשת כיבוד ותליה. מארז 8 יחידות- 20 ₪.
  • סדרת העוגן – קונוסים, סירות, דגלונים כרטיסי רישום היוצרים קונספט יום הולדת נקי, מדליק ומעוצב שכל ילד אוהב.
  • מכוניות נייר – מגשי אוכל  – מארז תלת מימד להגשה מושלמת לימי הולדת ואירועים. מיועד לעיצוב אירוע קונספט, חתונה או מסיבה להגשה אישית לכל אורח או למרכז השולחן ואפילו למשלוח מנות לפורים. במכוניות הנייר המופלאות ניתן להגיש חטיפים, כריכים, המבורגר, נקניקיות ממתקים ועוד…. מגיע במארז 6 יח' מכל צבע במחיר 24.9 ₪. להשלמת האוירה ניתן להוסיף מארזי כלי קרטון לצ'יפס בעיצובים מתאימים.

ימי הולדת למבוגרים – שאבי שיק ורטרו:

  • שרשראות דגלונים וקונוסים – מגוון עיצובים של שרשראות פרחים או דגלונים בצבעוניות והדפסים שונים ליצירת אוירה, לצד מוצרים משלימים שישדרגו את החלל ויימלאו אותו בסטייל וצבע.

עיצוב שולחן

  • פלייסמנטים – מגוון רחב של פלייסמנטים עגולים וגדולים לצלחות או למרכז השולחן, לתליה ועיצוב החלל. מגיע במארז הכולל 10 יחידות במחיר 30 ₪.
  • מדבקות לעיצוב שולחן – סט מדבקות לבקבוקים (6 יחידות)  לעיצוב שולחן מושלם למסיבת רווקות. ניתן להזמין גם פלייסמנטים תואמים | תחתיות לכוסות |כרטיסי שמות |חבקי מפיות.
  • שילוט אותיות – מגוון שלטים בחיתוך אותיות למסיבת רווקות וקישוט.מבחר שלטים לבחירה למסיבת רווקות: Bridal shower ~ Bride to be ~  She said yes. מחיר 29.90 ₪. טבעות בחיתוך מיוחד לתלייה, השחלה על בקבוקים או משחק זריקה לבקבוק. ניתן להזמין חיתוך אותיות אישי בעלות של 4 ש״ח לאות  ומגוון שלטים נוספים.

עוד בקולקציה

  • מארז לטקס חינה למזל וברכה,  משחקים למסיבת רווקות,קפסולת זמן.
  • LOVE STYLE – ערכה לעיצוב שולחן ורוד ומלא אהבה- למסיבת רווקות  ובכלל, כוללת: 6 מדבקות מעוצבות לבקבוקי, 10 מדבקות צבעוניות לכוסות,10חבקי מפיות, 10  פתקי שמות, 10 תחתיות לכוסות, ושלט לתליה " BRIDE TO BE". מגיע גם במארז בגוון מנטה טרנדי ויפייפה.

את כל המוצרים ניתן להזמין דרך החנות במרמלדה מרקט – market.marmelada.co.il/briday ובחנויות העיצוב ברחבי הארץ

(צילום: אילן סימן טוב, שי גבריאלי)

פריטי ריהוט ועיצוב של תומיק

חג הסוכות הוא המועד היחיד שבו אנו מצווים מן התורה – להיות כל הזמן שרויים בשמחה. אמר הכתוב "ושמחת בחגיך והיית אך שמח", אז לכבוד החג אספנו עבורכם מס' פריטים של תומיק, שיתנו לסוכה שלכן טאצ' כפרי, הרבה צבעוניות וכמובן שמחה.

את כל המוצרים ניתן להשיג בסטודיו במושב עין ורד – רחוב צבר 1 או דרך החנות המקוונת במרמלדה מרקט: market.marmelada.co.il/tomik1piece

(צילום: בועז לביא | סטיילינג: דיאנה לינדר)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X