fbpx
ספרות

עולם אחר לגמרי, מאתר רן ארהרד

ספר עולם אחר לגמרי מאת רן ארהרדספרו החדש של רן ארהרד, "עולם אחר לגמרי" הוא רומן המבוסס בחלקו על סיפור אמתי ועוסק בתהליך ההחלמה של מתמודדות סרטן. הספר מציג את תפיסת עולמו של רן ארהרד, ששינה את חייו לאחר 'קריאת ייעוד' שקיבל, נטש את עולם ההייטק וכיום מלווה נשים להחלמה מואצת ממצבים מורכבים.

"אין לי דרך להסביר את השינוי שחל בחיי", מודה ארהרד. "בלי שום רקע בנושא התחלתי לראיין אנשים שחוו 'נס רפואי' ועם הזמן הרגשתי שאני מבין משהו משמעותי לגבי החלמה. את הידע הזה אני מיישם במפגשים עם נשים בתהליך החלמה ממחלות קשות".

הספר החדש שכתב ארהרד, עולם אחר לגמרי, מספר את סיפורה של יעל אופק, בת 35, נשואה לאבנר ומנהלת מצליחה בחברת היי-טק גדולה, אשר מגלה במהלך טיפולי פוריות וכשברחמה שני עוברים זעירים, שלושה גידולים אלימים בשד.  כשנדמה שעולמה חרב עליה, יעל יוצאת  בעל כורחה  למסע מפתיע ומטלטל.

"בכל שנה נפטרים בישראל כ – 11 אלף בני אדם מסרטן. אני מאמין שזה לא אמור להיות ככה. שבעוד עשור או שניים המספרים ירדו דרמטית, בעיקר בזכות שינוי תודעתי, שאני ואנשים כמותי עוזרים להטמיע" מסביר ארהרד.

כיצד בא שינוי תודעתי זה לידי ביטוי?

גלית הבדלה, מתמודדת ומטופלת של ארהרד היא דוגמא חיה לאמונה זו. גלית פגשה בסרטן שד גרורתי כולל גרורה בעצם הירך וגידול די גדול בשד. היא סירבה לקבל כימותרפיה והקרנות ועברה עם רן תהליך של ליווי להחלמה. כעת היא נקייה לחלוטין.

"פגשתי סרטן לפני שנה וחצי, עשיתי המון דברים אבל משהו היה עדיין חסר", מעידה גלית."ואז התגלגלה אלי טיוטת הספר 'עולם אחר לגמרי' של רן ארהרד, לא הצלחתי להניח אותו מידי. קראתי אותו בשטף ונפעמתי, זה היה כאילו מישהו מדבר אותי. מאז רן הפך למרפא הרגשי שלי, והסרטן נפרד ממני באהבה. אני נקייה, בריאה ומאושרת (ללא כימו'…). "לתחושתי זה ספר חובה לכל מי שמתמודד עם המחלה ולכל מי שקרוב לפוגשי סרטן. הספר ומה שקרה בעקבותיו שינה את חיי והעלה אותי בכמה מדרגות בדרך להחלמה".

גם אורית אלבז, שפגשה את רן בזמן אשפוזה במחלקה האונקולוגית כשהיא סובלת כאבים עזים ומחפשת הוספיס עברה עם רן תהליך דרמטי:

"כשמצאתי את האנשים שילוו אותי ולא ירפו היה ביניהם אדם אחד שראה מעבר. ראה ניצוץ. ראה את המלחמה שלי בכאב ובשחור.. נכנס עמוק וראה את הלב שרצה להמשיך לפעום. אז ידעתי שניצחתי! את התודה הזאת אני חבה לרן שראה ודאג להזכיר לי כל יום שהוא רואה את הניצוץ הזה. בזכות האמונה הענקית שלו בי, אני כאן".

"זהו ספר מעורר השראה ומעניק דחיפה לחיים לנשים המתמודדות עם מחלות קשות", מסכם רן ומוסיף: אני רואה בספרי "עולם אחר לגמרי" שליחות, דרך להעברת מסרים עמוקים. כעת אני מבין שחלק מהותי מהייעוד שלי הוא להפיץ בעולם את בשורת ההחלמה האמתית".

 

הוצאה עצמית | 358 עמודים | מחיר מומלץ: 88 ₪ | להשיג ברשתות הספרים

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X