fbpx
עיצוב וטיפוח השיערצרכנות

חוזרים ללימודים עם שיער נקי מקשרים וסרקל של ד"ר פישר

בתור ילדה בגן ובביה"ס יסודי עם שיער ארוך סבלתי. לא מהקוקו או מהצמה ההדוקה שאמא הייתה עושה לי. לא כי משכו לי בשיער. סבלתי בעיקר מכינים ומקשרים בשיער. זה שהיה לי שיער חלק מקלות לא ממש עזר (כמו שמספרים באגדות שעוזר), ואני זוכרת את הימים באמבטיה עם המסרק הצפוף של הכינים או את הדקות שאחרי המקלחות בעת סירוק השיער, כאילו והם היו אתמול.

סרקל ספריי דר פישרתופעת הכינמת הינה מטרד מוכר להורים רבים לילדים בגילאי הגן ובית הספר, ואין ספק שכל ילדה ואישה עם שיער ארוך ומלא קשרים תעיד שזו תופעה לא פחות מעצבנת (והאמת, סבלתי מקשרים גם בתקופת ההריון עם בני). כיף לדעת שהיום יש פתרון פשוט, קל וידידותי לשיער ולסביבה מבית ד"ר פישר.

לקראת החזרה לבתי הספר ולגנים, משיקה תשלובת ד"ר פישר את סרקל ספריי רציף מתיר קשרים – פיתוח חדשני ממעבדות המחקר לסירוק קל ונוח עוד יותר, מסדרת סרקל – סדרה מס' 1 בישראל בשמירה על היגיינת השיער.

סרקל ספריי רציף פותח על מנת לתת להורים מענה נוח, קל ומהיר יותר ולאפשר סירוק יסודי גם בשעות הבוקר הדוחקות והלחוצות עת מתעורר הצורך להכין את הילדים לבית הספר תוך זמן קצר, ובכך הופך את שגרת הבוקר לחוויה נעימה, ידידותית וקלה יותר.

סרקל ספריי רציף מיוצר בטכנולוגיה ייחודית ומתקדמת מסוגה, המאפשרת התזה רציפה בכל זווית (360 מעלות) על ידי אוויר בלבד וללא גז בוטאן (גז בישול מתלקח).

השימוש הינו קל, נוח ומהיר והתכשיר ידידותי יותר למשתמשים ולסביבה. סרקל ספריי רציף היפוארלגני ובעל פורמולה ייחודית המכילה תמצית רוזמרין, מרככת את השיער, מקלה על פעולת הסירוק, מתירה קשרים ומעניקה לו גמישות ורכות, עם הניחוח המוכר והנפלא של סרקל הנשאר לאורך זמן.

לדברי אורנית לבנר-ישראלי, מנהלת תחום תינוקות וילדים בתשלובת ד"ר פישר:  "אחת הדרכים היעילות ביותר לטיפול בכינים היא אימוץ של שגרת טיפול מונעת. על פי מחקרים נמצא כי סירוק יומיומי יסודי של השיער מסייע במניעת התפתחות הכינים ומפחית את סכנת ההידבקות. בסדרת סרקל, המובילה, מגוון של תכשירים לשימוש יומיומי המסייעים בשמירה על היגיינת השיער, לראש נקי מדאגות."
תכולה: 300 מ"ל | מחיר לצרכן : 39.90 ₪ (מחיר היכרות: 29.90 ₪, עכשיו בסניפי בשוק הפרטי ובמרוצת ספטמבר ברשת שופרסל וברשתות הפארם) | ניתן להשיג : ברשתות המובחרות.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X