fbpx
מסעדות

סניף חדש לקפה ביגה במתחם לה-פארק בחולון

איש העסקים יאיר מלכה, מבעלי רשת קפה גרג, משיק בימים אלו סניף ראשון  של בית קפה ביגה בסגנון פריזאי-שיק מטבח קפה בוטיק בעיר חולון. הסניף החדש בעיר חולון, יפתח במתחם "לה-פארק" החדש בפארק פרס בהשקעה כוללת הנאמדת בכ-2 מיליון ₪, וישתרע על שטח של כ-185 מ"ר  וכן רחבת ישיבה חיצונית בשטח של  כ-200 מ"ר נוספים הכוללת  כ-150 מקומות ישיבה.

סניף ביגה החדש יציע מגוון סלסלות פיקניק רומנטי ברחבי הפארק, מנות טבעוניות ומנות ייחודיות לעוסקים בספורט, אינטרנט אלחוטי, אזור ייחודי לבעלי כלבים ("Pet Friendly") . כמו כן, הסניף יהיה נגיש לבעלי מוגבלויות ולכבדי ראיה שיוצע במקום להם תפריט ברייל. את הסניף ינהל  דור שייט בוגר "הקורדון בלו" בלונדון, שיציע מנות שף ספיישל ייחודיות רק לסניף "ביגה לה-פארק" חולון.

יאיר מלכה, מנכ"ל רשת קפה ביגה: "רשת ביגה מציעה חווית קפה בינלאומית, בשילוב תפריט המושתת על מנות בריאות. אני שמח להביא את הבשורה והחדשנות הקולינרית לתושבי העיר חולון וסביבותיה". לדבריו: "כתוצאה מהצלחתה של הרשת בסניפים הקיימים, צפויה הרשת לפתוח עוד השנה, מספר סניפים נוספים בנקודות אסטרטגיות ברחבי הארץ, במטרה להביא לישראל את חווית אירופה הקלאסית בייחודה הקולינרי והעיצובי".

קפה ביגה

מה תוכלו למצוא בקפה ביגה חולון?

סניף ביגה בחולון יציע בולנז'רי ייחודי, עם  מגוון רחב של דברי מאפה טריים, ביניהם: לחמים, מאפים בתפזורת, עוגות, עוגיות, פוקאצ'ות ועוד. מדובר באפיית לחמי מחמצת שיאור טבעית, המיוצרת בעבודת יד ונאפית בתנורי אבן ובחומרי גלם איכותיים וטבעיים. הסניף יציע מגוון רחב של סוגי לחמים הנאפים במקום ועשויים 100% חיטה מלאה אורגנית ממחמצת, לחם שיפון עם גרעיני פשתן וסומסום, אגוזים, זיתים, גרעיני חמנייה ,קימל, יטה מלאה עם גרעיני דלעת, עגבניות מיובשות ועוד, לצד מגוון רחב של סוגי מאפה מתוקים ומלוחים הנאפים במקום.

התפריט הייחודי המוצע בסניף, הינו על טהרת הבריאות כמו: ארוחות בוקר מביצים אורגניות, ריבות ביתיות, ירקות אורגנים, מוצרים ללא גלוטן, מוצרים טבעיים, רזים ואיכותיים, מיצים טבעיים של ירקות ופירות שייסחטו במקום. לקוחות ביגה יוכלו ליהנות מתפריט בוקר, צהריים וערב איכותי ומגוון.

בעיצוב הסניף החדש הושקע ידע רב וניסיון של מיטב המוחות, האדריכלים והמעצבים. מיקום הסניף בלב "פארק פרס" מתחם בילוי ופנאי ייחודי הכולל:  מוזיאון ילדים, פארק החלקה על הקרח הגדול בגוש דן, פארק המים הגדול בישראל ימית 2,000 ,היכל ספורט והאירועים הרב תכליתי החדש  המציע כ- 5,500 מקומות שנחנך בחודש מרץ השנה. לצד מתחם משחקייה לילדים, שיציעו מגוון אפשרויות בכל שעות היום לבילוי משפחות ,ילדים וגם רומנטיקה על שפת האגם עם סירות, מזרקות ותאורה מרהיבה.

מתחם לה-פארק, פארק פרס – רחוב מפרץ שלמה 3, חולון | טלפון – 03-5666840 | שעות פעילות בימים: א' – ש', החל מ-08:00 ועד אחרון הלקוחות | http://www.biga-bakery.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X