fbpx
אופנהאיפור וטיפוח

סילבסטר 2018 – ככה תעשי זאת נכון !

אני בהלם מהמהירות שבה עברה שנת 2017. לטעמי היא הייתה שנה מהממת ואני כבר מחכה לראות איך שנת 2018 תראה ומה היא תביא עימה (מחזיקה אצבעות שרק דברים טובים כמובן). אבל עד שהיא תגיע באופן רשמי בשבוע הבא, עלינו להתכונן למסיבות הסילבסטר ויש לי הצעות בתחום האופנה והאיפור שיעזרו לך להשיג את המראה המושלם ביותר!

נתחיל בגזרת האופנה והאקססוריז ונמשיך לאיפור וטיפוח.

פריטי האופנה והאקססוריז שיתנו לך מראה זוהר

הקולקציה הייחודית והזוהרת של ניין ווסט – Glam Up!

חגיגות סוף השנה האזרחית ובראשן הסילבסטר והכריסמס הפכו מזמן לחגיגות מושקעות בישראל. יותר ויותר יהודים חוגגים את תחילת השנה האזרחית במסיבות ונשפים נוצצים ומשקיעים בהפקות מיוחדות. אז מה נלבש לנשף השנה האזרחית החדשה? זה הזמן להתחדש בפריטי אופנה חדשים ונוצצים!

לרגל חגיגות השנה האזרחית ונשפי סיום השנה, מותג נעלי האופנה ניין ווסט, מציג קולקציית ערב נוצצת וזוהרת, הכוללת נעליים ותיקים במראה אלגנטי בצבעי הכריסמס הזוהרים: אדום, ירוק, כסף וזהב. קולקציית הערב החדשה מגיעה במגוון עיצובים וצבעים: נעלי עקב שפיץ מטאליות, מגפוני קטיפה, תיקי ערב בשילוב ניטים ועוד, המשלימים את הלוק הנוצץ למסיבה הלוהטת!

טווח מחירים:  349.90 ₪ – 999.90 ₪ | להשיג בסניפי רשת חנויות ניין ווסט ברחבי הארץ

(צילום: ירון ויינברג)

קולקציית סילבסטר 2018 של מותג תכשיטי היוקרה Schaffrath

רשת תכשיטי אימפרס חושפת את קולקציית תכשיטי סילבסטר 2018 של מותג היוקרה הגרמני SCHAFFRATH (שפארת), המשיק ברחבי העולם את  קולקציית CINECT – סילבסטר 2018. הקולקציה העשויה מזהב ויהלומים מתאפיינת בחדשנות המבוססת על אומנות מסורתית ושימוש בחומרי גלם יקרים המביאה לקדמת הבמה את הקונספט הראשון מסוגו בעולם – היהלום המרחף.

קולקציית סילבסטר 2018 נוצרה בשיתוף עם מעצב צעיר ומוכשר בשם Selina Rempp, אשר סיים לימודי עיצוב באוניברסיטת Pforzhiem, תוך כדי הצבת דרישות גבוהות ביותר לגבי עיצוב גימור ואיכות. לכל תכשיט מצורפת תעודה, אשר מאשרת את האותנטיות של כל תכשיט, טוהר הזהב איכות היהלומים וכן גם את סמל האיכות.

מותג התכשיטים שפארת הפך לטרנד בינלאומי, בזכות פטנט עולמי המציג קונספט ייחודי של יהלום שנראה לכאורה מרחף, כשהוא מוחזק בדופן התכשיט ומעניק חיים וזוהר לאבן באמצעות תנועה חופשית וסיבוב 360°, תנועת היהלום בתכשיט גורמת לשבירת קרני האור בצורה ומושכת וחדשנית. המותג הוקם לראשונה בשנת 1923, ע"י יצרן תכשיטי היהלומים גברודר שפראת (Gbrüder Schaffrath) שהחל לייצר תכשיטים מיוחדים תוך שימוש בחומרי גלם יקרים כגון זהב 18 קרט, פלטינה וביהלומים איכותיים ומאז זה הפך למסורת. כיום המותג נמצא בבעלותו של אלכסנדר לואיז המשמש כמעצב התכשיטים של המותג ונחשב כיצירתי חדשני, בלתי נלאה, בקיא בכל הטרנדים, מכתיב ויוצר מגמות בעולם העיצוב. המסורת ארוכת שנים של המותג שפארת בשילוב אומנות ותשוקה פראית של מעצב התכשיטים אלכסנדר לוז מבטיחה עיצובים נעימים חדשניים וייחודיים, יצירות עם  דיוק ושלמות.

טווח מחירים (מותנה בגודל האבן): טבעות החל מ- 4,500 ₪, שרשראות החל מ- 5500 ₪, עגילים החל מ- 6900 ₪ | להשיג ברשת חנויות אימפרס

(צילום: יח"צ אימפרס)

סוף שנה זוהר במיוחד! ליין שעונים נוצצים במיוחד לרגל חגיגות הסילבסטר של SWATCH

יצרנית השעונים השוויצרית סווטש משיקה בימים אלה בסניפי הרשת, ליין שעונים מנצנצים וזוהרים במיוחד, לקראת חגיגות הסילבסטר, מקולקציית חורף 2018. בקולקציה החדשה ניתן למצוא שעונים מדגמים ועיצובים שונים ובשילובי צבעים זוהרים, אופנתיים  ונוצצים כמו: זהב, כסף, רוזגולד, לבן ושחור המציגים אלגנטיות יחד עם מסתוריות.

כחלק מהקולקציה מוצגים שעונים מדגם סקין עם מגוון רצועות מיוחדות (רצועת מש, רצועת קטיפה וכו') שנותנות את הטון לילה קסום.

מחירים: 349 ₪ – 639 ₪ | להשיג בחנויות סווטש ברחבי הארץ

קולקציית שעוני סווטש לסילבסטר 2018
צילום: יח"צ חו"ל

קולקציית נעלי SCOOP לערב הזוהר של השנה

כמידי שנה, ערב הסילבסטר הינו ערב קסום ונוצץ, בו עלייך להראות מיטבך, המציין את סיום  השנה האזרחית והתחלת השנה החדשה, המתאפיין בקוקטיילים ובארוחות חגיגיות ואיך אפשר בלי… נשיקת החצות. רשת ההנעלה SCOOP מציעה לערב מיוחד זה, קולקציית נעלי עקב יוקרתית, במגוון רחב של טקסטורות אלגנטיות לערב אופנתי וזוהר.

הדגמים בקולקציה בצבעים הקלאסיים: שחור, ניוד, כחול, ורוד בייבי ואדום, המשתלבים עם שמלות קוקטייל חצאיות מעוצבות וכל מערכת לבוש חגיגית ואלגנטית. קולקציית נעלי הערב של SCOOP, שמה דגש על נשיות, אלגנטיות ועוצמה ומתכתבת עם הטרנדים החמים בעולם האופנה, ביניהם: עקבי סטילטו דקים, נעלי סיכה קלאסיות, ציפוי לקה ועוד. קולקציית הנעליים האלגנטית של SCOOP, תשלים את הופעתך ותשדרג אותה לערב סילבסטר בלתי נשכח.

טווח מחירים:  49.90 ₪ – 149.90 ₪ | להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ

(צילום: עמירם בן ישי)

האיפור והלוק הנכון לערב זוהר מלא בגלאם!

איפור, שיער ומניקור: מהם מראות היופי המומלצים לסילבסטר 2018

  • פופה מותג הקוסמטיקה האיטלקי מציע לקראת הסילבסטר את  pupa party on. מדובר במראה יופי הטומן בחובו את כל הדרוש למראה זוהר ונוצץ למסיבות סוף השנה. העיניים במראה זה תופסות את מרכז הבמה והן מודגשות בגווני זהב ושחור ומעוטרות בכתמים זעירים של פנינים מיקרוסקופיות ססגוניות של זוהר ואור. אצל גאיה קוסמטיקס המקומית מציעים ללכת על מראה לילה נשי ואלגנטי, בו העיניים עדינות אך השפתיים מודגשות כך שיחדיו נוצר מראה מהפנט ונוכח והמותג הפריזאי בורז'ואה מבקש להציב כמטרה איפור אלגנטי בדגש על שפתיים דומיננטיות בשפתון עמיד בצבע דובדבן כהה שגונב את כל ההצגה.
  • גורו המייקאפ בועז שטיין ממליץ על מראה המשלב בין עין קלאסית כהה ומושחרת לשפתיים אדומות לוהטות ואילו אצל המאפר ההוליוודי עידו רפאל תמצאו עירבוב מעניין של צבעים וזאת למרות שהסומק ללחיים מוצע בצבע שזהה למשפחת הצבעים שקיימים בצללית העין.
  • מעצבת השיער דנית אנקר ל-מון פלטין ממליצה לבחור במראה סופר גלאם בהשראת הפיפטיז בו לדבריה הנשים התהלכו עם תסרוקות אסופות ורכות ששידרו מראה אצלי ובנג'ימין רוימי ל-טרזמה מציע גם הוא לבחור בקוקו גלי ודרמטי. מנגד, מציע מעצב השיער רוני פרנקל לבחור בפריזורה משוחררת יותר. את הלוק שלו הוא ממליץ לבצע בעזרת  מברשת קרמית איתה מברישים את השיער.
  • "ערב הסילבסטר הוא למעשה התירוץ האולטימטיבי לדפוק הופעה ולהתגנדר שהרי מדי שנה, בערב האחרון של חודש דצמבר, הרחובות מוצפים באנשים יפים ומטופחים, ועל מנת שלא תרגישו לפט־אאוט אני ממליצה לכולכן על לוק סילבסטרי מנצח: ציפורניים בכחול בוהק שדוחק הצידה את האדום הנשי. ציפורניים כחולות הן למעשה הפתרון המושלם לערב שכזה, שכן בשילוב עם שמלה נוצצת ואקססוריז תואם תוכלי ליצור מראה מדוייק שיבטיח שיזכרו אותך עד לסילבסטר הבא", אומרת חני אטיאס המדריכה הראשית של ORLY ישראל .
  • המותג הישראלי שיק מציע לבחור במראה הבלינג בלינג. "ידוע שלקים מנצנצים יוצאים מהשגרה. לגליטרים יש כמעט בלעדיות בנושא הגלאם ומשום שבשנה האחרונה נדמה שהזהב יצא מהבנקים והכספות וחדר עמוק לעולם האופנה, האביזרים, הביוטי וכמובן – לתחום הציפורניים בחרנו בשיק לייחד מראה מנצנץ במיוחד – ומה יותר טוב ממראה זהוב שיסייע לכן להוציא את הזוהר החוצה?!. לרגל השנה האזרחית מוצעים שני לקים ייעודיים, האחד טופ גליטר שישדרג כל גוון לק שתבחרי ויעניק לו בלינג בלינג עוצמתי והשני, לק מטאלי מועשר באבקות שימר בוהקות שיבטיחו לך מראה נוכח כמו אומר "אני פה והגעתי לחגוג!", מסכמת מרינה רוזנפלד – המדריכה הראשית בחברת שיק.

המראה הנכון לערב השנה האזרחית החדשה 2018 של לוריאל פריז

מראה סילבסטר 2018 של לוריאל פריז
צילום: יח"צ חו"ל

אין דבר נכון יותר לעשות מאשר לבחור בטוטאל לוק מאט לערב השנה החדשה, ולפתוח את 2018 שיקיות מתמיד. הוסיפו לטוטאל לוק הכל כך לוהט הזה אייליינר מחודד, וקיבלתם את לוק האיפור הנכון לחגיגות פתיחת השנה האזרחית. הטיפים באדיבות עדי פרג'י, מנהלת הדרכה לוריאל פריז:

  • בחרי במייק אפ Total Cover מסדרת Infaillible, המעניק כיסוי מלא, בגימור מאט אלגנטי. הבסיס המושלם שיתקבל, חלק וחף מפגמים נראים לעין, יצור את הקנבס המושלם להמשך יצירת הלוק. מומלץ להשתמש לצורך זה במברשת מייקאפ 02, שטוחה וצפופה, שתעניק לכל יד יציבות ותאפשר מריחה אחידה. מרחי את המייק אפ גם על איזור הלסת המתחבר עם הצוואר, על מנת למנוע הבדלי גוון, וכן את העפעפיים, לקיבוע טוב יותר של הצלליות.
  • שלבי שני גוונים של סומק כדי להעניק מימד מסקרן למראה שלך. השתמשי בפלטת הסמקים העמידים מסדרת אינפליבל סקאלפט, בחרי את הגוונים שקורצים לך וערבבי ביניהם. אין כאן נכון או לא נכון; בכל פלטה יש קשת של צבעים ש"מתכתבים" אחד עם השני, ויראו נפלא ביחד. הניחי אותם על תפוחי הלחיים בעזרת מברשת זוויתית 05, המיועדת להנחת סומק, ו"משכי" את הסומק לכיוון עצמות הלחיים.
  • בחרי צללית בסיס בגוון ניוד מבריק, כרקע לשטח העפעף. הניחי אותה על כל שטח העפעף, עד הגבה, בעזרת מברשת צלליות 06. המרקם הקרמי של צלליות קולור ריש מונו יאפשר הנחה מושלמת, הן בעזרת המברשת והן בעזרת האצבעות.
  • כדי למצב את העיניים במרכז המסיבה, כדאי להשתמש באייליינר שחור קלאסי, המורם בקצהו בזוית ארוכה. אורך זוית האייליינר יכול לשנות את מראה האיפור מקצה לקצה, וזוית ארוכה הופכת אותו לדרמטי יותר. לדיוק מירבי, העדיפי אייליינר טוש, כגון סופר ליינר פרפקט סלים. התחילי בזוית הפנימית של העין, והמשיכי כלפי חוץ.
  • להוספת טאץ' אלגנטי, השתמשי במסקרה "פאטאל" בגוון שחור עמוק. מברשת הסיליקון שלה תעניק הפרדה טובה למניפת הריסים, תוך הוספת נפח והרמה משמעותית. הברישו גם את הריסים התחתונים, למראה מודגש במיוחד.
  • גבות מעניקות לפנים מסגרת, בעלת נוכחות בולטת במיוחד. על מנת להדגיש את גבותייך, הברישי אותן במסקרה ייעודית לגבות Brow Artist Plumper. למסקרה זו סיבים שיוכלו למלא גם גבה דלילה. המלצה: בחרי במסקרה בעלת גוון המתאים לצבע שיער הראש, על מנת למלא אותן באופן טבעי ומחמיא. אם גבותייך מלאות מטבען, תוכלי לבחור מסקרה שקופה, שתעצב ותייצב אותן במקומן.
  • המשיכי עם המראה המאט גם לגזרת השפתיים. בחרי בשפתון בגוון הניוד המושלם, בגימור מאט היסטרי. קולור ריש 633 יעשה את העבודה, יעניק תחושה נעימה לשפתיים לכל אורך הערב.

טיפים ליצירת תסרוקת הוליוודית לערב הסילבסטר מאת פול מיטשל

תסרוקת רומנטית באדיבות פול מיטשל
צילום: יח"צ פול מיטשל

לערב הסילבסטר, הערב הנוצץ בשנה שבו כל אחת תרצה להראות במיטבה, מעניק מותג טיפוח השיער הבינלאומי "פול מיטשל" טיפים ושלבים פשוטים שכל אחת יכולה לעשות, ליצירת תסרוקת מיוחדת ומושלמת מן הסרטים בסגנון הוליוודי – תסרוקת "הבועה" ההוליוודית.

  1. שלב ראשון – יצירת מראה אחיד: לאחר חפיפת השיער מומלץ לשים שלוש טיפות של סופר סקיני סרום על כף היד ולמרוח את קצוות השיער לייבוש מהיר יותר. הסרום חודר לתוך סיב השערה ואוטם אותה מפני מים. שימוש בסרום מחליק את השיער בקלות וביעלות, יוצר מראה אחיד ומסייע במניעת תופעת הפריז  שבשיער.
  2. שלב שני – יצירת אבועגלה: זוכרות את האבועגלה? צריך לחלק את השיער לשתי קצוות שיער, מאוזן לאוזן, סוף גבה אל סוף גבה, וליצור חלק עליון ותחתון. את קצוות השיער התחתונה יש לאסוף לקוקו גבוה ולאסוף עם גומייה. קחי את הספוג שבעזרתו תיצרי את האבועגלה, הלבישי את שיערך דרך פתח הספוג ופזרי אותו מסביב לספוג ומקמי אותו בצמוד לבסיס הקוקו. את זנב הקוקו הפזור יש לסובב סביב הספוג ולסגור עם סיכת ראש.
  3. שלב שלישי – יצירת הבועה הקדמית והשלמת תסרוקת הבועה ההוליוודית: את קצוות השיער העליונה שנותרה פזורה יש לנפח באמצעות ספריי אקסטרה בודי נפח (Extra Body Daily Boost) המוסיף נפח בעזרת חומרי עיצוב הנמסים בשורש השערה ומצפה אותה בשכבת מגן. פיית הספריי ארוכה ומאפשרת שליטה מדויקת במיקום ההתזה ובכמות. מומלץ להתיז קרוב לקרקפת למקסימום נפח.
  4. לאחר סירוק השיער וניפוח השורש יש להבריש את השיער אחורנית ליצירת הבועה.
  5. לקבע את הבועה עם סיכות ראש מכל צד.
  6. להשלמת המראה ושמירה על התסרוקת לערב כולו יש לפזר ספריי מבריק (Shine Spray), הספריי האוורירי מעניק לשיער ברק, זוהר ומראה פיניש טבעי.
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X