fbpx
צרכנות

סדרת המזאטים החדשה של צבר

כשגרתי בברלין הכרתי את תרבות הבראנץ (בסגנון בופה). מדי יום ראשון, החברות ואני היינו בוחרות מסעדה או בית קפה ברחבי העיר והיינו מתענגות בו לפחות לשעתיים על בראנץ טעים. עם הזמן כמובן כבר הייתה לנו רשימה של מקומות מועדפים, והאמת, עד היום, כשאני טסה לחופשה בברלין אני דואגת לארגן לי שם סופ"ש וביום ראשון לקפוץ לבראנץ.

בארץ קצת פחות יוצא לי לעשות את זה, בעיקר כי ביום ראשון עובדים ובימי שבת אין יותר מדי מקומות שעושים בראנץ ואם יש אז צריך להגיע מוקדם לתפוס מקום או להזמין חודש מראש, ועם 2 ילדים, זה לא כזה פשוט. לכן, כשיוצא לי לפנק בבראנץ' בבית אני משתדלת שיהיה מפנק.

חופשת הלידה עומדת להסתיים בעוד פחות מחודש ואיכשהו, דווקא עכשיו, כשהיא יותר גדולה ויש פלוס-מינוס סדר יום – אני לא מספיקה לאכול כמו שצריך. אז לרוב אני מדלגת על ארוחת הבוקר (לא בריא, אני יודעת), וחוטפת משהו לצהריים (גם לא בריא, אני יודעת…בגלל זה הדיאטה כושלת). אבל היום החלטתי לעשות ארוחת בוקר מאוחרת וקלילה וכך מצאתי את עצמי מכינה הפוך גדול (בטעם וניל) ומוציאה מהמקרר את הממרחים החדשים של צבר מסדרת המזאטים. את הפיתה הפשרתי ומפה לשם, מנגבת מזאטים בכיף.

סדרת המזאטים החדשה של צבר
הברנאץ שלי והבראנץ שלה 🙂

לצערי קרם העגבניות נגמר בסופר וממש רציתי לטעום אותו, ובסוף לקחנו את קרם החצילים, הארטישוק והפלפלים. הפייבורט של בעלי היה הפלפלים, שלי היה החצילים. עכשיו רק נשאר להשיג את העגבניות (סורי סלק…אני פחות מחבבת אותך ולא משנה באיזו צורה אתה מגיע).

סדרת המזאטים החדשה

סדרת המזאטים החדשה מבוססת על ירקות, עשירה בטעם ובעלת מרקם קרמי וחלק, שתעשיר ותשדרג כל ארוחה. ודרך אגב, ניתן גם להשתמש בהם כמילויים למאפים מלוחים.

לטובת פיתוח הסדרה יצאה צבר, בשיתוף עם השף אבי לוי, למסע בעקבות מקורות הטעם של מטבחי העדות השונים. בעזרת מתכונים מסורתיים יצרו סדרה חדשה ומקורית של מאזטים, המצטיינים בטעמים עשירים ומרקם נימוח. המאזטים מפתיעים וטעימים בזכות עצמם וגם כתוספת ייחודית, שתשדרג כל ארוחה.

המאזטים החדשים מצטיינים גם בערכים תזונתיים, הודות לעובדה שהם מכילים לפחות 50% ירק ואף יותר, כך לדוגמה קרם החצילים מכיל 83% חציל קלוי וקרם הסלק מכיל 76% סלק.

סדרת המאזטים כוללת חמישה טעמים שלכל אחד אפיון שונה, בהתאם לשורשי המטבח ממנו נשאבה השראתם:

  • קרם חצילים: מאופיין בטעמי קלייה עדינים ובתיבול המשלים את טעמי המטבח האלג'יראי
  • קרם פלפלים: עם טוויסט פיקנטי – מהמטבח הטריפוליטאי העשיר בטעם וצבע
  • קרם ארטישוק: מאזט ייחודי, בהשראת המטבח הטוניסאי, בעל מרקם נימוח שישדרג בקלות כל מנה
  • קרם סלק, שמקורו במטבח המרוקאי, בעל טעמים אופייניים וצבעוניות עזה ומגרה
  • קרם עגבניות בעל טעם מתקתק, המגיע מהמטבח הבלקני, צפוי להיות  אהוב במיוחד גם על הילדים

דרך אגב, כל המוצרים החדשים בסדרת המאזטים הינם טבעוניים ובעלי תו VEGAN Friendly. המוצרים בהשגחת הבד"צ העדה החרדית, למעט קרם ארטישוק שהינו בהשגחת הרבנות הראשית קרית גת.

אנחנו קנינו בשופרסל דיל ליד הבית, אבל ניתן להשיג את הסדרה בכל רשתות השיווק.

מכיוון שלא הייתה לי את כל הסדרה, הורדתי מהאתר של צבר תמונות יח"צ של המזאטים השונים:

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X