fbpx
איפור וטיפוח

סדרת הלק ג'ל של ביוטיקייר – סקירה

בטח כבר הספקתן לקרוא כאן על אהבתי ללקים. רק שבוע שעבר כתבתי על הקולקציה החדשה של OPI לקיץ 2017 והיום אני שמחה לספר לכן שאחרי הרבה מאוד זמן שהלקים החדשים של ביוטיקייר יושבים לי על השיש במטבח – השתמשתי בהם! טוב נו…אמא שלי השתמשה בהם 🙂

אז כן, אני מאוד אוהבת לקים ולמען האמת בשנתיים וחצי האחרונות אני מעדיפה לעשות מניקור ג'ל על-פני שימוש בלקים רגילים, בייחוד מאז שיש את הילדים ואני עושה הרבה יותר שימוש במים ובכלל בפתיחת קופסאות, משחקים וכו'. אחרי שהבן שלי נולד, לפני שנתיים וקצת, לא תמיד היה לי כוח ו/או זמן לצאת לחדש את הג'ל ולכן קניתי לעצמי מנורת LED, בייס, טופ וצבעים והתחלתי לעשות לעצמי בבית. נכון שבהתחלה זה לא היה נראה מקצועי אבל עם הזמן הלכתי והשתכללתי. ככל שהשתכללתי רציתי עוד ועוד לקים. לצערי לקנות ג'לים בארץ זה לא עסק זול והתחלתי להזמין מאתרים בחו"ל. דרך אגב, ככל שקניתי יותר לקים והשתכללתי התלהבתי גם מקישוטים ובמיוחד מחותמות (זה השגעון החדש שלי). למי שממש מתעניינת, באינסטגרם שלי אני מתעדת את היצירות השונות שאני עושה לעצמי.

אז כמו שאמרתי, קניית ג'לים בארץ זה לא עסק זול ולכן שמחתי לגלות שרשת ביוטיקייר יצאה לפני תקופה קצרה עם מה שהם קוראים לו – לק ג'ל לכל אישה. למעשה לק ג'ל במחירים הוגנים שבאמצעותם כל אישה יכולה להנות מיתרונות הג'ל וציפורניים מסודרות ומטופחות לאורך זמן.

מה צריך כדי לעשות מניקור ג'ל בבית?

האמת, שלא יותר מדי. אלה המוצרים שתצטרכי ע"מ לעשות לק ג'ל וכמובן שאת כולם תוכלי למצוא בסניפים השונים של רשת ביוטיקייר (או באתר שלהם):

  • אציטון טהור 100% ואלכוהול 70% – באציטון תצטרכי להשתמש ע"מ להוריד את הג'ל ובאלכוהול תצטרכי להשתמש ע"מ לנטרל את השכבה הדביקה של שכבת הטופ.
  • נייר אלומיניום וצמר גפן/פדים – גם כן כחלק מתהליך הסרת הג'ל.
  • ציוד למניקור: פצירה, בלוק שיוף, צבתית, דוחף עור – לגבי הבלוק שיוף: אני אישית מעדיפה את הבלוק בצבע לבן, ולבי הדוחף עור – מעדיפה את המתכתי ולא הפלסטיק.
  • מנורת לד – בביוטיקייר ניתן לרכוש מנורה העובדת על סוללות המתאימה למרבית  סוגי הלק בג’ל.
    ביוטיקייר מציעה 2 סוגי מנורות לד: האחת קומפקטית מתקפלת ובעלת טיימר של 60 שניות. היא מתחברת לכל מטען של טלפון נייד באמצעות כבל USB (מחיר: 19.90 ₪). המנרה מהסוג השני מבוססת סוללות וניתנת לנשיאה ובכך להשתמש בה בכל מקום, אפילו בחוף הים…לא שהייתי ממליצה זאת 🙂 (35 ₪).
  • מסיר עור קוטיקולה ושמן הזנה – את הראשון מורחים סביב הקוטיקולה, מחכים שהעור יתרכך ובעזרת הדוחף עור דוחפים את העור המיותר. לאחר מכן באמצעות הצבתית או הצד השני של הדוחף (תלוי מה יש לכן) מסירים בזהירות את העור המיותר. את השמן הזנה מומלץ למרוח סביב הציפורן בתום המניקור וגם בתום צביעת הציפורניים בלק.
  • לק ג'ל: בייס, צבע וטופ – מדובר למעשה בתהליך בעל 3 שלבים ולכן כל שלב נרכש בנפרד. הבייס והטופ עולים 10.90 ₪, בעוד הצבע עולה 9.90 ₪ (ויש מגוון צבעים בחור מתוכן. אני ממש אוהבת את הסגול הבהיר/הפסטל).

יש ציוד,הגיע הזמן לעשות ציפורניים!

לק ג'ל – השלבים

האמת שהצעדים מאוד פשוטים. אם אתן שואלות אותי, המניקור וסידור הציפורניים לפני הצבע לוקח יותר זמן, אבל זה שווה את זה כי יש לכן ציפורניים מסודרות וצבועות לפחות לשבועיים.

בתמונות שלפניכן אתן תראו את הידיים/ציפורניים של אמא שלי, שעליה אני מדגימה את הלק. מכיוון שהיא הגיעה עם ציפורניים מסודרות מהבית, אין לי תמונות של שלבי המניקור אבל מצאתי לכן סרטון חמוד של יוטוברית בשם אלונה שמדגים איך לעשות מניקור ביתי (לינק).

ועכשיו לשלבי מריחת הלק ג'ל

  1. שכבת הבסיס – שכבת הבסיס של ביוטיקייר מגיעה בבקבוקון לבן ועליה כתוב ג'ל בסיס. לק הבסיס מחליק חריצים, מחזק את פני הציפורן וכמובן משמש כבסיס לכל יתר השכבות. יש למרוח שכבה דקה על משטח הציפורן ולהניח מתחת למנורה לייבוש (60 שניות).
  2. שכבת הצבע – יש למרוח שכבה דקה של צבע ולהניח מתחת למנורה לייבוש (60 שניות). במידה והשכבה לא מספיק אטומה או סתם בא לכן צבע כהה/חזק יותר – יש למרוח שכבה נוספת של צבע ולייבש שוב (60 שניות).
  3. שכבת הטופ – השכבה שסוגרת את הג'ל ומקבעת אותו. כתוב עליו "טופ קוט ג'ל" וגם ממנו יש לשים שכבה דקה ולייבש 60 שניות. המחמירות יכולות אפילו לייבש למשך 90 שניות.
  4. לאחר שהלק התייבש יש להספיג פד כותנה באלכוהול ולנקות באמצעותו את הציפורניים וזאת ע"מ לנטרל את הג'ל ולבטל את הדביקות שיש על האצבע.

מספר הערות לגבי הלקים של ביוטיקייר

  • שכבת הבסיס והג'ל אינן מתייבשות לחלוטין. יש להמשיך לשכבה הבאה גם כשהג'ל לח במידת מה.
  • שניה לפניה הנחת הציפורניים במכונה לייבוש, יש להקפיד לנקות שאריות ג'לים מהעור באמצעות צמרון טבול באציטון.
  • חשוב "לסגור" את השכבות במריחה רוחבית ע"מ למנוע קילופים של הג'ל.
  • במידה ויש לכן מנורות לד אחרות, אז זמן הייבוש משתנה ונע בין דקה ל-2 דקות.

הסרת הג'ל

כך ביוטיקייר ממליצים להסיר את הלק: שופכים לקערת המסה (או סתם קערת פלסטיק רחבה שתשמש אתכן לציפרוניים) אציטון 100% בכמות שתכסה את הציפורניים שלכן כשתכניסו את היד לתוכה. הניחו את היד/ציפורניים בקערה למשך 10 דקות.

לחילופין, וזאת גם השיטה שאני משתמשת בה, ניתן להספיג פדים באציטון 100%, להניח על האצבע ועליהם להניח נייר אלומיניום. את האלומיניום יש לעטוף סביב האצבע בצורת אצבעון ולהמתין 10 דקות.

לאחר ההשריה יש לדחוף ולקלף את שאריות הג'ל באמצעות דוחף עור ולמרוח שמן הזנה סביב ועל משטח הציפורן.

ועכשיו, אחרי שאתן יודעות מה צריך בכדי לטפח את הציפורניים עם ג'ל וכמובן איך לעשות ג'ל וכמובן להסיר אותו, כל שנותר לכן זה להצטייד במוצרים השונים ולהתחיל לטפח את עצמכן! שיהיה לכן טיפוח נעים וציפורניים מהממות!

והנה סרטון קצר שמראה את התהליך מהתחלה ועד הסוף:

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X