fbpx
גברים

קולקציית הגברים של נאוטיקה לחורף 2017

הגבר של נאוטיקה הוא הגבר האולטימטיבי – אוהב הרפתקאות, מוכן לריגושים וגם יודע להתלבש, מצויד בטרנד האחרון עם הדיטיילז החשובים בסטייל אורבני מנצח. רשת האופנה הבינלאומית נאוטיקה גאה להציג את קולקציית סתיו- חורף 2016/17 עם משב רוח רענן ועכשווי לגבר האורבני. הקולקציה עוצבה בהשראת החיים בעיר שעל גדות הים והסטייל האורבני מתחזק מעונה לעונה.

הקולקציה מורכבת מפריטים אייקוניים ששודרגו בשילובי בדים, גזרות ואלמנטים מיוחדים הבאים לידי ביטוי בכפתורים, רוכסנים, גימורים ועוד. מגוון פריטים נקיים בגזרות ובדים מובחרים הינם אבני היסוד לכל מלתחה מודרנית, אלגנטית ומתוחכמת. גם בעונה זו, ניתן לראות את ה"חתימה" של נאוטיקה שזורה בפרטים הקטנים אשר משדרגים את הלוק.

העונה, נאוטיקה שמו דגש על בדים פונקציונליים כמו למשל צמר אשר עמיד במים. הבדים נתפרו באיכות הכי גבוהה וניתן למצוא שילובים מעניינים כגון בד קשמיר בשילובי צבעים: אדום, קאמל, נייבי וקרם. קו בגדי הגברים מתמקד בצבעי הכחול אינדיגו, נייבי ושחור עם נגיעת הדפסים אשר עוצבו בהשראת תנועת המים לצד בדים מנוגדים כמו ניילון וכותנה.

בקולקציה ניתן למצוא: מעילי טרנץ', מכנסי דנים במגוון צבעים, חולצות פולו, חולצות מכופתרות ועוד.

המותג נאוטיקה הפך למותג לייף סטייל בינלאומי מוביל אשר מציע אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים אופנתיים בעלי שיק קלאסי מתוחכם המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ75 מדינות בעולם.

מחירי קולקציית גברים:

  • חולצות מכופתרות: החל מ- 299 ₪
  • טי שירטים: החל מ- 179 ₪
  • חולצות פולו: החל מ – 279 ₪
  • מכנסי בד: 399 ₪
  • ג'ינסים: 399 ₪
  • ג'קטים: 549 ₪
  • מעילים : החל מ- 599 ₪
  • שמלות: החל מ- 449 ₪

להשיג ברשת נאוטיקה, רשת BRANDz ברחבי הארץ ובאתרים: http://www.nautica.co.il https://brandz.co.il

(צילום: אמיר יהל / אפרת אשל / יח"צ חו"ל)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X