fbpx
הריון ולידה

יולדת בקיץ? מתנות לידה שתשמחי לקבל

אני מודה שאני לא יודעת מה זה לסחוב הריון בקיץ. את שני הילדים שלי ילדתי באותו שבוע במרץ, ורק גיליתי שאני בהריון איתם בתחילת יולי. ככה שלא באמת הרגשתי מה זה הריון בקיץ, אבל ממה ששמעתי מכמה וכמה חברות (וגיסתי), זאת לא חוויה כיפית במיוחד. לפחות לא בקיץ הישראלי.
אז במידה ואת ילדת/צריכה ללדת, או יש לך חברה שאמורה ללדת בחודשי הקיץ החמים ולא יודעת מה לבקש/לתת מתנת לידה – ריכזתי מספר רעיונות למתנות חמודות שגם הבייבי וגם האם ישמחו לקבל (הרוב, מניסיון אישי).

מוצרים חדשים מבית לורה סוויסרה

שמיכת ג'קארד מפנקת

ציוד לתינוק זה משהו שתמיד צריך: ביגוד, מצעים וכמובן שמיכות. את תמיד צריכה שמיכות – למיטה/עריסה, לעגלה, לגן. וכמובן, שמיכת קיץ ושמיכת חורף. ככל שהילדים גדלים תגלי שיש לך מצבור שמיכות בארון ואיכשהו – בכולן עשית שימוש. כשהבת שלי נולדת יכולתי להשתמש בשמיכות של הגדול, כי סה"כ עברו שנתיים מאז שקיבלתי או קניתי אותן, אבל רציתי להתחדש, במיוחד לקראת חודשי הקיץ, ואני חייבת לציין שאני עושה שימוש מטורף בשמיכה הזאת. אני מכבסה ומיד מכניסה למייבש כי אנחנו כ"כ אוהבים אותה, שלא מסוגלים להתאפק עד שתתייבש על החבל.

מדובר בשמיכה העשויה 70% כותנה, 30% פוליאסטר רכה ומפנקת. היא מתאימה לעריסה/מיטת תינוק/עגלה והיא בגודל 75/100 ש"מ. לנו יש את השמיכה בצבע ורוד, אך היא מגיעה גם בכחול ואפור.

מחיר: 69 ₪

הערה: ניסיתי לצלם את השמיכה הכי טוב שיכולתי, אבל הורדתי מהאתר שלהם תמונות יח"צ כדי שתוכלו לראות את הצבעים כמו שצריך.

 

כרית בצורת כוכב

הרבה פעמים אנחנו לא באמת יודעות מה להביא מתנת לידה, במיוחד כשמדובר בילד שני ויש להורים הכל בבית. אני חייבת לציין שמלבד כמה שמיכות ומצעים ורודים, ופה ושם בגדי גוף חדשים – לא באמת ידעתי מה לבקש כששאלו אותי מה אני רוצה/צריכה לפני 4.5 חודשים.

חברה שלי חשבה דווקא על הבן הגדול שלי. היא הניחה שהקטנה תקבל מתנות, אבל מה איתו. גם ככה עובר עליו שינוי והוא לא זה שמקבל את כל תשומת הלב (הוא בהתחלה גם לא כ"כ הבין כי סה"כ היה בן שנתיים), ולכן החליטה להביא משהו להראות לו שהוא הכוכב של הבית ! כרית בצורת כוכב!

אני חייבת לציין שהכרית סופר נעימה, רכה וכיפית. היא בגודל של 41X41 ומגיעה בתכלת, אפור וורוד.

תחילה היה לוקח אותה איתו למיטה מדי ערב, אבל לפני כחודש קנינו לו אוהל טיפי והכנסנו לתוכו את כל הכריות המיוחדות שצבר עם הזמן, וגם הכוכב נכנס פנימה. אין ספק שכרית כזאת זה משהו נחמד לקבל. היא יכולה לשמש כאביזר דקורטיבי בחדר. היא גם הולכת נפלא באוהל טיפי או כל מיני מזרונים דקורטיבים בתוך בתי עץ 🙂

מחיר: 49 ₪

כמו מקודם, הורדתי תמונות יח"צ מהאתר של לורה סוויסרה ע"מ להמחיש את הצבעים, בנוסף לצילומים שלי.

את כל המוצרים של לורה סוויסרה ניתן להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות וכמובן באתר שלהם – www.laura-swisra.com

הזמנת בגדים ומתנות מהאתר http://babywear.co.il

לאתר babywear.co.il הגעתי ממש במקרה כשחיפשתי משהו בפייסבוק ופתאום ראיתי פוסט עליו. מדובר באתר דיי חדש שדרכו ניתן לרכוש ביגוד ומוצרים נלווים לתינוקות וילדים של מיטב המותגים מחו"ל. וכולנו יודעות שאין כמו לקבל או לתת ביגוד כמתנת לידה. תמיד צריך ביגוד!

אני מודה שאת רוב הבגדים של הגדול ועכשיו של הקטנה אני רוכשת אונליין וב-98% מהמקרים – מאתרים מחו"ל כדוגמת האתר הרשמי של קרטרס (ומשתמשת בחברת שילוח לשליחת החבילה לארץ). אני יודעת שיש קרטרס בארץ, אבל למרות שפה ושם יש מבצעים טובים – הם לא באמת כמו אלו שיש בחו"ל. לכן, ממש שמחתי לגלות שהאתר הזה קיים.

מה מיוחד בו? נתחיל מזה שהאתר בנוי בצורה מאוד נוחה למשתמש, או לדעתי במקרה שלו – של המשתמשות. הוא מחולק בצורה מאוד ברורה למוצרי תינוקות וילדים ואף למוצרים נלווים:

  • תינוקות – עם מבחר ביגוד לבנות ולבנים ממידה NB ועד מידה 24 (תלוי כמובן בפריט). כמו כן, תמצאו כאן סטים כמו חמישיית בגדי גוף של קרטרס.
  • פעוטות – ביגוד לבנים ובנות ממידה 2T (מידה 2) ועד 5T.
  • ילדים – ביגוד לבנות ובנים ממידה 5 ועד מידה 12, תלוי במותג ובאופי המידות של אותו המותג (נניח קרטרס 4T יכול להשתייך גם לפעוטות וגם לילדים).
  • אביזרים נלווים – גרביים, תחתונים אפילו אביזרים לטיולונים ועגלות.

באתר תוכלו גם למצוא קטגוריה של מבצעים והנחות שתמיד כיף שיש, במיוחד על אתר שגם ככה יותר זול מהחנויות עצמן (בארץ) או מאתרים אחרים שמוכרים ביגוד של אותם מותגים.

אני מודה שעל אף שאני שועלת קניות באונליין דיי ותיקה, אני עדיין חוששת מאתרים שאני לא מכירה, גם אם מדובר באתרים ישראלים עם מספר טלפון לשירות לקוחות. לכן, החלטתי לעשות ניסוי ולהזמין מהאתר מספר פריטים קטן ואם יהיה בסדר – נמשיך להזמין וכמובן להמליץ. מיותר לציין שאם אתן קוראות שורות אלו, כנראה שהאתר טוב 🙂

הזמנתי מארז של 5 בגדי גוף של קרטרס לבנות מידה 6 (חודשים, כמובן). התהליך עצמו היה מאוד פשוט ובעיקר מאובטח. מחיר המארז – 89 ₪ לעומת 120 ₪ (לינק למוצר למי שמתעניינת). המשלוח עולה 19 ₪ לדואר רשום (כמובן שיש עוד סוגי משלוח: שליח או איסוף עצמי מרעננה בתיאום מראש של 48ש).  אני העדפתי לשלם דרך כרטיס אשראי, אך ניתן לשלם גם באמצעות PAYPAL או בתשלום טלפוני למי שבאמת חוששת למסור פרטים ולשם דרך אתרי אינטרנט.

המשלוח הגיע מהר, בתוך 5 ימי עסקים, לסניף הדואר שלי (יכול להיות שסניפים אחרים עובדים מהר יותר, אבל לפחות לשלי זה היה סופר מהיר). ומה שאהבתי זה שהגיע ארוז ב-2 מעטפות, למקרה שאחת תקרע איכשהו בעת המשלוח, לפחות הבגדים בפנים יהיו מוגנים. ומה שהכי חשוב – מה שהזמנתי זה מה שקיבלתי 🙂

אחרי שהייתי שבוע שעבר בקניון, ובין היתר בחנויות שונות שמחזיקות את המותגים השונים שיש ה-Baby Wear, אני באמת שמחה להמליץ עליו במיוחד בגלל שהמחירים שלו הוגנים ובעיקר זולים למותגים (גם כשיש מבצעים בחנויות), ובעיקר בגלל מהירות ביצוע ההזמנה והמשלוח. אם את סתם רוצה להתפנק לעצמך ואין לך כוח לצאת מהבית או את לא יכולה להגיע לחברה שילדה ורוצה בכל זאת לשלוח לה משהו, אין ספק שזה האתר בשבלך.

סתם כדרך אגב, זה מה שאני הזמנתי (מצטערת על התמונה עם הכלב, אבל הוא נדחף לי לפריים אז כבר צילמתי את המארז יחד איתו) ואם תשימו לב לתווית עם המחיר בדולרים, תראו ששילמתי פחות (93 ₪ מחיר בארה"ב, לעומת 89 ששילמתי דרך האתר – במקום 120 ₪ שעולה בחנויות בארץ).

מארזי המתנות של בייבי באבלס

"בייבי באבלס" משיקים מגוון מתנות שימושיות לאם הטרייה ולקטנטנים, ואמנם לי לא יצא להתפנק במארז שכזה, אבל הספקתי לשלוח לחברה שילדה והיא ממש שמחה לקבל אותו (היא הייתה אחרי לידה שלישית וטענה שמארז כזה היה שונה ומרענן לעומת אחרים שקיבלה). מיותר לציין שכל המארזים גם מתאימים לסתיו, לחורף או לאביב, אבל אין כמו חידושים בקיץ 🙂 את כל המארזים ניתן להשיג דרך אתר החברה: http://babybubbles.co.il

  • מארז בייבי ספא – כלי פח צבעוני ושימושי לצעצועים, משחקים ועוד המכיל: 3 מגבות פנים, ספוג רחצה, כפפת רחצה, סבון רחצה לתינוק, שמן תינוקות, שמפו לתינוק, וצעצועי חיות לאמבטיה. החבילה מגיעה במארז מרשים ומקורי בצירוף כרטיס ברכה עם הקדשה אישית.
    גובה: 23 ס"מ רוחב: 30 ס"מ | דגמים: כחול וצהוב, צהוב וורוד | מחיר: 149 ₪
  • מארז פינוקי – פח צבעוני ושימושי לצעצועים, משחקים ועוד המכיל: מגבת קפוצ'ון לתינוק, 2 חיתולי בד 100% כותנה, 2 מגבות פליטה, ספוג רחצה, שמן תינוקות, טלק, קרם גוף לתינוק וצעצועי חיות לאמבטיה. החבילה מגיעה במארז מרשים ומקורי בצירוף כרטיס ברכה עם הקדשה אישית.
    גובה: 41 ס"מ רוחב: 20 ס"מ | דגמים: ירוק, כחול, ורוד, צהוב | מחיר: 189 ₪
  • מארז לאמבטיה מפנקת – קופסת אחסון שימושית מפלסטיק המכילה: מגבת קפוצ'ון לתינוק, 3 מגבות פנים, 2 מגבות פליטה, כפפת רחצה, ספוג רחצה, טרמומטר לאמבטיה, מברשת ומסרק, שמפו לתינוק, שמן תינוקות, אל סבון עם קצף אמבט, ג'ל הגייני לידיים, מגבונים לחים וצעצועי חיות לאמבטיה.
    גובה: 40 ס"מ רוחב: 30 ס"מ | דגמים: צהוב, ורוד, ירוק, כחול | מחיר: 279 ₪
  • מארז בייסיק באבלס – קופסת עץ מעוצבת לשידת ההחתלה המכילה: 2 חיתולי בד 100% כותנה, ארנבון עשוי בד חיתול (טטרא), חיתולים חד פעמיים, משטחי החתלה חד פעמיים, שמן רחצה טיפולי לתינוק, סבון רחצה לתינוק, קרם החתלה, ויטמין D, מגבונים לחים, קיסמי אוזניים, צמר גפן, אלכוהול 70% לחיטוי, מקלונים לניקוי הטבור, ג'ל לחיטוי הידיים. החבילה מגיעה במארז מרשים ומקורי בצירוף כרטיס ברכה עם הקדשה אישית.
    גובה: 26 ס"מ רוחב: 37 ס"מ | דגמים: כחול, ורוד | מחיר 299 ₪
  • מארז ללידת תאומים – כלי אחסון שימושי מפח לצעצועים, כביסה ועוד המכיל: כרית צפה רכה לרחצת התינוק באמבטיה, 2 מגבות קפוצ'ון לתינוקות, 2 מגבות פנים, 2 חיתולי בד טטרא  100% כותנה, 2 כפפות רחצה, 2 ספוגי רחצה וצעצועי חיות לאמבטיה. החבילה מגיעה במארז מרשים ומקורי ובצירוף כרטיס ברכה עם הקדשה אישית.
    גובה: 38 ס"מ רוחב: 40 ס"מ | דגמים: סגול וכחול, ירוק וצהוב | מחיר: 399 ₪

מארז ליולדת של האגיס

על המארזים של האגיס יצא לי כבר כמה וכמה פעמים לדבר. האמת, הם כ"כ מעולים וכ"כ כיף לקבל מארז שכזה שבאמת אין יותר מדי מה להגיד עליהם. יש מבחר מארזים לבחור מתוכם, כל מארז כולל חיתולים לבייבי שרק נולד ומוצרים נלווים כדוגמת מגבונים, תיק לעגלה, מארז נשיאה מיוחד למגבונים ועוד. מגוון מארזים במגוון מחירים ובאמת שזאת מתנה שווה כי אין דבר שצריך יותר מחיתולים ומגבונים, ואם כבר חיתולים ומגבונים אז רק של האגיס – מותג שניתן לסמוך עליו ויותר מזה, מותג שמיוצר בארץ (תומכים בתעשיה כחול-לבן), עם שירות לקוחות אדיב לכל מענה שרק תצטרכו.

בלידה הראשונה, לפני שנתיים, לא ידעתי בכלל שיש דבר כזה. לקראת הלידה השניה גיליתי וכמה חברות שסיפרתי להן על המארזים קלטו את הרמז שלי, ושלחו לי 🙂 דרך אגב, מאז שאני גיליתי עליו, כמעט כל החברות שלי שילדו – קיבלו את אחד המארזים הביתה 🙂

את המארזים ניתן להזמין דרך הקישור הבא – https://huggies.co.il/giftcard (גם התמונות משם)

מתנות ליולדת האגיס

מארזי שי ליולדת של האגיס

מתנות של האגיס לאישה שילדה

ה-Giftcard של מאמא גורו

אין כמעט אמא, או אמא בפוטנציה, שלא שמעה על האתר מאמא גורו. יצא לי לקנות דרכו לא מעט, החל מחיתולים/מגבונים, דרך צעצועים, סקוויז (מחית פירות) לגדול ואפילו תיק החתלה מהמם של Tots שכתבתי עליו לא מזמן. המשלוחים מגיעים מהר (באמצעות שליח, שירות BOXIT או איסוף עצמי), שירות הלקוחות מצויין ואתן יודעות שיש בית עם אמא ואמא ואמא מאחורי האתר 🙂

במאמא גורו ממש לא חסרות מתנות. יש כ"כ הרבה מבחר שהחלטתי לעשות לכן את העבודה ולהציע 3 אופציות למתנות: האחת לרך הנולד, השניה לאם והשלישית לשניהם:

  • מתנה לבייבי – מבלי לשים לב הבייבי נולד ותוך שניה הוא כבר בן 3 חודשים. מה קורה בגיל 3 חודשים? הבייבי מתחיל לבחון את עצמו ואת הסביבה. הוא מתחיל לשלוח ידיים, הוא ערני יותר זמן וצריך להתחיל לגרות לו את החושים. דרך נפלאה לעשות זאת, זה ע"י צעצועי התפתחות. אני חייבת לציין שבלידה השניה כלל לא קניתי צעצועים כי היו לי הרבה מאוד מהגדול, אבל אז מישהי הביאה לי צעצוע חדש ושמחתי כי סוף סוף לקטנה יהיה צעצוע חדש משלה. והצעצוע סופר מדליק – בובת פעילות רב חושית של Skip Hop. הקטנה שלי, כיום בת 4.5 חודשים, ומתה עליה. היא כל פעם מגלה אותה מחדש ויכולה לשחק איתה דיי הרבה זמן. מעבר לעובדה שזה מפתח את החושים שלהם (רעש, תחושה/מגע וכמובן מוטוריקה), הוא רך אז אין מה לחשוש כשהם מכניסים את הבובה לפה ויותר מזה, זה מבית סקיפ הופ – אז אתן יכולות להיות רגועות. המחיר שלה 119 ₪ וניתן להשיג אותה במגוון דמויות (לנו יש את הפיל ולדעתי הינשוף והנמר סופר חמודים).
    נכון, זאת לא מתנה ממש מגיל 0, אבל כל אמא תשמח שיש כבר צעצוע שכזה בבית ולא לרוץ לחנויות לחפש אחד כ-3 חודשים אחרי הלידה.
  • מתנה לאם – לא כולן מרגישות זוהרות כשהן בהריון (אני, לדוגמה, אהבתי רק את איך שהשיער שלי נראה ולא מעבר), אבל אחרי שאנחנו מתאוששות מהלידה, הגיע הזמן להחזיר את הזוהר לפנים ודרך נפלאה לעשות זאת, ללא יציאות מיותרות לקוסמטיקאיות, זה המארז המפנק ליולדת מבית AHAVA.
    מי שעוקבת אחרי האתר יודעת שאני ממש אוהבת את מוצרי AHAVA ובינינו, אין יותר כיף לפרגן למוצרים טובים ועוד מוצרים כחול-לבן. המארז עולה 289 ₪ (במקום 550 ₪) והוא מכיל: קרם גוף ממצק (200 מ"ל), פילינג גוף אינטנסיבי (300 גרם), ממלחי אמבט טבעיים מים המלח (250 גרם), ובנוסף הוא גם מפנק את הבייבי עם: קרם גוף קרם גוף CLINERAL TPPIC  לתינוק (200 מ"ל), קצף רחצה לעור CLINERAL TPPIC  לתינוק (200 מ"ל) והשיא – מובייל מעוצב Coolyco.
  • מתנה משותפת – אם את ממש רוצה להשקיע בחברה או בקרובת המשפחה שילדה, אז את חייבת להביא לה את תיק החתלה INFINITY של Tots. כן, כתבתי על זה לפני כמה פסקאות ואפילו כתבתי על זה בהרחבה כאן, אבל זאת באמת מתנה שהיא תשמח לקבל ותודה לך לאורך זמן. היא מתנה נפלאה, שתקל עליה ובעיקר תתן לה להרגיש עדיין אופנתית ושיקית, גם אם החולצה שלה עם כמה כתמי פליטות…
    אין ספק שזאת לא מתנה זולה – 499 ₪ – אבל היא מגיעה עם שליח עד הבית, ארוזה פצצה והכי חשוב – פרקטית ושימושית לא רק לבייבי הזה, אלא גם לאלה שיגיעו אחריו.

מוצרים של Suavinex (סובינקס)

רובנו מכירות את המוצצים והבקבוקים הלא שגרתיים של סובינקס, אבל לא מודעות שיש להם עוד מוצרים (לי למשל יש מחלק מנות שלהם עוד מהגדול שאנחנו לא מוותרים עליו). מדובר במוצרים מסדרת LINK, המיועדת להנקה, ואם אתן יודעות שהיולדת מניקה, היא בטוח תשמח לקבל את אחד מהמוצרים הבאים (תלוי כמה בא לכן להשקיע בה 🙂 ). דרך אגב, את המוצרים הבאים ניתן להשיג רק ברשת שילב:

  • ליין ההנקה של סובינקס
    צילום: יח"צ

    משאבה חשמלית Link – מאפשרת לשאוב חלב בקלות בקצב המדמה את יניקתו של התינוק. מערכת הוויסות הכפולה, הייחודית למוצרי Suavinex , מאפשרת לשלוט במהירות השאיבה וגם בעוצמתה. ניתן להתחיל בשאיבות עדינות ולהגביר בהדרגה את המהירות ועוצמת השאיבה בהתאם לתחושה בשד, דבר המעניק שליטה מלאה בשאיבת החלב. מגן השד האנטומי מבטיח התאמה מושלמת של המשאבה לשד ללא חלקי סיליקון נוספים, לאחיזה טובה יותר של השד ולשיפור השאיבה. ניתן להשתמש במשאבה עם סוללות והיא כוללת תפס חגורה בגב המשאבה המאפשר ניידות מלאה כך שניתן לשאוב בכל מקום ובכל זמן. שקית האחסון והנשיאה מאפשרת שימוש היגייני במכשיר גם מחוץ לבית. המכשיר מיועד לשימוש עם כל בקבוקי Suavinex.
    המארז כולל: משאבת חלב חשמלית, יחידת שאיבה, צינור, ספק כוח, מעמד לבקבוק, 5 שקיות אחסון חד פעמיות לחלב, בקבוק 150 מ”ל עם פטמת סיליקון בעלת 3 מצבים, שקית נשיאה וחלקי חילוף.
    מחיר השקה: 779 ₪ (מחיר רגיל – 870 ₪)

  • שקיות אחסון לחלב אם – מאפשרות לשמור את חלב האם במקרר או במקפיא לאחר השאיבה. בעלת פיה נשלפת הנתלשת בצד השקית המאפשרת מזיגה קלה של החלב ומונעת נזילות בעת העברת החלב לבקבוק. במארז 25 שקיות.
    מחיר: 90 ₪
  • רפידות הנקה – בעלות כושר ספיגה גבוה במיוחד ובעלות עיצוב מיוחד בו הן אינן נראות מבעד לבגד. רפידות נושמות עשויות 3 שכבות ייחודיות המונעות את הצטברות הלחות בשד. במארז 60 רפידות באריזות זוגיות לשמירה על סטריליות.
    מחיר השקה 59 ₪ (מחיר רגיל – 75 ₪)

קולקציית הקיץ של TAF Toys

יש לנו בבית מספר מוצרים של TAF Toys, החל מספרונים לעגלה (שבהתחלה היו על צד השחור-לבן בעגלה, ועכשיו עברו לצד הצבעוני בלול) ועד צעצועים לנסיעות לאוטו ובובות התפתחות כאלה ואחרות. הנה מספר חידושים לקיץ 2017 שכל אמא תשמח לקבל:

  • מובייל מוזיקלי עם צעצועים רכים מסדרת "גינה"  – רוני הארנב, ציפור ותות. תנועת מובייל עדינה ומנגינות קלאסיות יעזרו בהירגעות ובהרדמת התינוק, לשינה קלה יותר ולהורות קלה יותר. כולל קופסא מוזיקלית המנגנת 30 דקות של מוזיקה קלאסית מותאמת לתינוקות. 8 מנגינות קלאסיות מאת מוצארט, ויואלדי, באך, פילד, צ'ייקובסקי, שופן, שומן ואלגר. כולל 6 חלקים, להרכבה קלה. הפעלה פשוטה בשני לחצנים – לחצן להדלקה, הנמכת עוצמת שמע וכיבוי ולחצן להעברת מנגינה קדימה.
    מחיר החל מ-179 ₪
  • צלון לעגלה ולסלקל – עם בד המגן מפני קרינת השמש 50 + UPF, UPF, UPF, קרני UVA UVA ו-UVB. הצלון מאוכסן בפאוץ' בצורת אבטיח, כשאינו בשימוש, לשמירת סדר ונקיון. צלון האבטיח מתחבר בשני תפסני פלסטיק בטבעות פלסטיק אל צידי העגלה. כולל שני פרחים צבעוניים, שהתינוק רואה כשהצלון פתוח או סגור.
    מחיר החל מ-139 ₪ | את הצלון ניתן להשיג ברשת שילב
  • שמיכת פיקניק – שמיכת פיקניק, מתקפלת לצורת תיק, לנשיאה קלה. בצבעים ובאיורים צבעוניים ומעודכנים. כוללת תחתית דוחה מים, לשימוש על משטחי דשא וחול. מרופדת ונעימה למגע. ניתנת לרחיצה. קלה לנשיאה.
    מחיר החל מ-199 ₪
  • קשת תזמורת לעגלה – קשת גמישה לעגלה, טיולון, סל-קל וטרמפולינה. כוללת הפעלות המשמיעות צלילים שונים – קוף מאראקס רעשן, אננס מצילתיים,צעצוע צלילי פעמון רוח עם נשכן ורעשן.  מתחבר כמעט לכל מקום בתפסני פלסטיק חזקים, בצורת הברגה.  תינוק המשחק עם ההפעלות השונות, בידיו או ברגליו, ילמד להפעיל צלילים שונים ללימוד עקרון סיבה ותוצאה ולפיתוחחושים ויכולות מוטוריות.
    מחיר החל מ-159 ₪
  • שמיכת פעילות ענקית 'אני אוהב' – שמיכת פעילות בגודל כפול, מידות 150X100 ס"מ, מרופדת במיוחד, עם איורים צבעוניים וטקסטים של דבריםשהתינוק אוהב בחיי היומיום.
    כוללת מראה בטיחותית שניתנת להסרה, אוזני ארנב מבד מרשרש, נשכן אננס וטבעות פלסטיק. שמיכת הפעילות ניתנת לרחיצה ולייבוש, הודות למראה המתפרקת. האיורים והטקסטים על גבי השמיכה יאפשרו נושאי שיחה בין ההורה לתינוק וכך לפיתוח אינטליגנציה רגשית ולפיתוח שפה.
    מחיר: 279 ₪
  • מובייל לתינוק משולב נגן MP3 סטריאו נייד – ההורים בוחרים את המוזיקה שתינוקם ישמע במגוון אינסופי של צלילים. מובייל מעוצב וחדשני ונגן 3 mp, את הנגן ניתן לנתק מהמובייל ולהשתמש בו בנפרד על גבי מיטת התינוק או בכל מקום אחר. המובייל כולל 16 נעימות קלאסיות מותאמות לתינוקות ומנגינת צלילי טבע וניתן להעלות מנגינות MP3 נוספות ע"י חיבור הנגן למחשב בכבל מיני  USB.
    המובייל מתאים לשלושה שלבי התפתחות וגדל עם התינוק –
    שלב 1: 0 -5 חודשים –מובייל סטריאו, הכולל מופע אורות צבעוני ובובות משחק רכות.
    שלב 2: 6 חודשים ומעלה – הנגן ניתן לחיבור למיטת התינוק, במנותק מהמובייל, רצועת פלסטיק גמישה.
    שלב 3: 1-6 שנים – נגן  MP3 שהפעוט יכול לקחת איתו לכל מקום וניתן להעלות עליו מוזיקה המתאימה לגילו.
    קל להרכבה ולפירוק, יציב ובטוח. טיימר המאפשר להשמיע מוזיקה לזמן קצוב – 10 או 30 דקות. מומלץ מגיל: לידה ועד 6 שנים
    מחיר מומלץ לצרכן :269 ₪

אנחנו לרוב קונים ברשת "בייבי סטאר" את המוצרים של טאף טויס, אבל הם ניתנים להשגה בחנויות המובחרות למוצרי תינוקות.

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X