fbpx
משקאות, גלידות וארטיקיםראש השנה וחגי תשרי

שייק רימון-נענע באוורית חגי תשרי

ראש השנה וחגי תשרי מספקים הזדמנות מעולה ליהנות מכל הטוב שיש לרימון להציע. לגרגרי הרימון יש טעם מתוק חמוץ ייחודי אך יחד עם זאת יש להם ערכים תזונתיים רבים. חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, המעודדת ומקדמת אורח חיים בריא ופעיל, מציעה לכבוד חגי תשרי,  מתכון מהיר וקל להכנת שייק רימון – נענע.

השייק, על בסיס אבקה להכנת משקה מחלבון סויה בתוספת ויטמינים ומינרלים, יכול להוות תחליף טעים, מגוון ומאוזן לארוחה שלמה המכילה את כל רכיבי המזון, להם הגוף זקוק.

אכילה מאוזנת חשובה תמיד, אך בתקופה שבין חג לחג היא מקבלת חשיבה רבה אף יותר. ארוחות החג הגדולות המציעות שפע של אוכל מוציאות אותנו הרבה פעמים מאיזון ומכבידות על הגוף ועל המצפון. לכן חשוב מאוד שבין החגים נקפיד לאכול בצורה מאוזנת ומבוקרת. כוס של שייק חלבון מציעה פתרון טעים ומהיר לארוחה קלילה ומאוזנת.

מידע תזונתי: קלוריות – 236 | חלבונים – 14 גרם | פחמימות – 33 גרם | שומנים – 5 גרם

מצרכים

🍴 200 מ"ל חלב דל שומן 1%
🍴 100 מ"ל מיץ רימונים
🍴 2 כפות (26 גר') תערובת אבקה להכנת משקה בטעם שוקולד
🍴 4 עלי נענע טריים

ההכנה

מניחים את כל החומרים בבלנדר ומערבלים היטב למרקם של אייס שייק. אפשר להוסיף קוביות קרח ולערבל עד לריסוק מלא.

(צילום תמונה ראשית: יח"צ חו"ל)

הדפס מתכון
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X