fbpx
איפור וטיפוח

תרשי לעצמך להתפנק עם מסכת מגנט מוזהבת מבית SR COSMETICS

כמישהי שמאוד אוהבת לעשות טיפולי פנים, לא תמיד יש לי זמן ללכת לקוסמטיקאית שלי. ועד שאני מוצאת זמן, אני בד"כ נשארת נאמנה לטיפול המסורתי, זה שמתאים לעור שלי, זה שאני יוצאת ממנו רעננה ויפה. וכך יוצא שאני קוראת על טרנדים שונים בעולם טיפולי הפנים, כמו מסכות זהב, אבל בפועל – לא מתנסה בהם.
טרנד מסכות הזהב נמצא איתנו לפחות שנה-שנתיים ואין סלבית אחת שלא העלתי תמונה/סרטון/סטורי/בומרנג מרוחה במסכת זהב לאינסטגרם.
עכשיו, כשהזדמן לי להתנסות במסכת זהב, ועוד מבלי לצאת מהבית, החלטתי לענות לאתגר. מרוב שהתלהבתי מהמסכה, שכחתי לצלם את עצמי לאינסטגרם…אבל כן צילמתי סרטון קצר על המוצר ואיך הוא עובד.

מסכת מגנט מוזהבת – מה זה בדיוק?

האמת, בול כמו שזה נשמע – מסכת זהב מתמגנטת. זוהי מסכת פרימיום מבית SR Cosmetics, וכל תפקידה בעולם זה להפוך את העור שלנו לצעיר ורענן יותר. היא מתאימה לכל סוגי העור, אך אינטנסיבית ומיועדת לטיפול פנים עמוק, ככה שגם אם תרגישו עיקצוץ קל – זה בסדר (מעבר, זאת כבר בעיה ויש מצב שהיא לא מתאימה לעור הפנים שלכן).

איך היא בדיוק עובדת ולמה היא מתמגנטת?

המסכה מטהרת, מנקה את העור, ומסייעת בהסרת תאי עור מתים, תוך זירוז תהליך התחדשותו. היא מיוצרת בטכנולוגיה חדשנית המשלב אבקה ממגנטת ובתוספת של אבקה מוזהבת.
המסכה עשויה ממרכיבים הבנויים מתרכובות סינרגטיות ופעילות של מינרליים, שמנים צמחיים (קוקוס, נבט חיטה ושמן חוחובה), ויטמינים (E,A,C) ומרכיבי אנטי- אייג`ינג מוכחים כדוגמת: חמאת שיאה, אנטי-אוקסידנטים ועוד. המרקם של המסכה הזכיר את הבוץ של ים המלח, אבל כזה שהתקשה. היא מגיעה עם כפית קטנה שבאמצעותה ניתן לאסוף את החומר ולמרוח אותו על הפנים.

את המסכה יש למרוח על עור נקי בשכבה אחידה. בתום המריחה יש לחכות 5 דקות. כעת ניתן לקחת נייר סופג ולעטוף בו את המגנט. באמצעות ריחוף מעל העור – המסכה פשוט תתרומם ותצא. האמת, רק בשביל לעשות את פעולת ההסרה שווה לשים אותה. זה אחד הדברים הכי מדליקים שראיתי ועשיתי לעור שלי.
שיטת המגנט הנעזרת בהסרת מרכיבי המסכה, מפעילה תועלות קוסמטיות מגוונות. המרצת מחזור הדם, הבאת חמצן ואנרגיה מחודשת לתאי- העור והסרת עודפי עור קרטניים מתים, הפעולה נקראת "דיטוקס" (ניקוי רעלים). דבר, התורם לעור נקי, בהיר , רענן, עם נראות צעירה ,מתוחה וזוהרת במיוחד!

לאחר שמסירים את המסכה באמצעות המגנט, ניתן לעסות את השאריות לתוך העור ולבסוף למרוח את סרום חוטי הזהב. הוא במרקם ג'לי יחסית לסרומים אחרים הקיימים בשוק וניתן למרוח ממנו 1-2 פעמים ביום. ישלי את המוצר קרוב ל-3 שבועות ואני מורחת ממנו 1-3 פעמים בשבוע, בעיקר כי אני מרגישה שזה זהב וחבל לי לבזבז אותו כ"כ מהר 🙂.
בקבוקון סרום חוטי זהב 24K המצורף לקיט, מכיל חוטים זעירים של זהב , השרויים בסינרגיה עם מרכיבים לחותניים למיום העור ולמילוי קמטים. ממרכיביו העיקריים : חומצה היאלרונית במשקל מולקולרי נמוך, ויטמינים פעילים כמו: אסטר VC,NMF ועוד.

אני משתמשת במסכה 1-2 פעמים בשבוע (שבוע שעבר אפילו השתמשתי בה בחו"ל) והיא ממש עושה את העבודה. העור שלי רענן ונקי ואני מקבלת עליו מחמאות. נראה לי שזאת מתנה מדליקה ממש להעניק למישהי שאיכפת ממנה בחג הפסח הקרוב או סתם בשביל עצמך כשבא לך להתפנק אחרי המקלחת (היא מאושרת ע"י משרד הבריאות).
המחיר שלה לא זול – 489 ₪ לערכה המכילה את המסכה, המגנט וסרום חוטי זהב, אבל זה שווה את זה.

הכנתי סרטון קצר המסביר כיצד ניתן להשתמש במסכה.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X