fbpx
צרכנות

מוצרים כשרים לפסח שאתן חייבות במזווה

בסוף השבוע נחגוג את פסח 2018. אני מודה שאני לא פריקית של ניקיון, אבל אני כן פריקית של סדר ואוהבת לסדר ארונות. אני מודה שאני גם לא פריקית של מוצרים כשרים לפסח (לא תמצאו אצלי בבית עוגיות בוטנים או עוגיות קוקוס, או את העוגיות הדחוסות האלה מקמח מצה), אבל יש כמה מוצרים כשרים לפסח שדווקא כן שמחתי להכיר כי גיליתי שיש מה לנשנש בחג 🙂

אני אתנצל מראש שאני משתמשת בתמונות יח"צ מהאתרים של המוצרים, אבל זה בגלל שהמוצרים היו טעימים והם חוסלו לפני שהספקתי לצלם.

מוצרים כשרים לפסח 2018 מבית דנשר

את המוצרים של חברת דנשר בטוח ראיתם בסופרים במהלך השנה, ותשמחו לגלות שחלקם גם כשרים לפסח והאמת – מומלצים בחום גם ללא קשר לחג החירות.

מוצרים כשרים לפסח של דנשר
צילמתי את כולם יחד לפני שהתחלתי לנשנש…

Delicious MOOI

אני זוכרת את הפעם הראשונה שטעמתי עוגיה של MOOI. הגעתי להורי לארוחת ששי ואבא שלי הוציא חבילה כחלק מהקינוחים. טעמתי ומיד התאהבתי. מה שכן, היחסים של עם המוצרים השונים של MOOI הם יחסי אהבה-שנאה. אני כ"כ אוהבת אותם, אבל שונאת שיש בהם קלוריות…

ועכשיו הם צירפו מוצר חדש לתמהיל המוצרים הטעים שלהם – דלישס MOOI – אריזה חמודה של מבחר פרליני שקולד ממולאים בקרמים שונים: קוקוס, בוטנים, טופי, שוקולד וקפה. כיף להביא את זה כמתנה (יותר כיף לקבל) או סתם כשבא לכן לנשנש משהו טעים במהלך החג. אנחנו פתחנו את החבילה שבוע שעבר. היא שרדה אולי יום במגירה ואז חוסלה במלואה…לכן גם אין תמונה מלבד תמונת יח"צ.

פריכיות תירס דקות של CORN THINS

לאלו מאיתנו ששומרות על המשקל ולא רוצות לאכול מצות או לא יכולות לאכול פריכיות אורז, הפריכיות האלה מושלמות. הן דקות, מלאות בסיבים תזונתיים ועשויות תירס ומכאן גם כשרות לפסח. הן דלות בשומן, ללא כולסטרול/צבעי מאכל/חומרים משמרים – ויש בהן 23 קלוריות בלבד (לפריכית).

עוד משהו שנשנשתי לארוחת בוקר וסתם תוך כדי  ולכן אין תמונה מלבד זו למעלה ותמונת היח"צ למטה.

חטיף TERRA Chips

חטיפי TERRA Chips הם בני בית אצלנו במהלך כל ימות השנה. למי שלא מכירה מדובר בחטיף צ'יפס העשוי ירקות שורש מובחרים, על בסיס רכיבים טבעיים וללא גלוטן ומהווים מקור לסיבים תזונתיים. בין הירקות שתוכלו למצוא בש: בטטות, סלק, גזר ועוד (דרך אגב, יש להם גם חטיף צ'יפס מתפוח אדמה סגול מומלץ בחום). בפסח תוכלו למצוא 2 חטיפים מבית טרה צ'יפס שקיבלו הכשר ויהיו בעמדות המכירה: טרה אוריגנל וטרה בטטה.

מוצרי מרמולייט

אני לא משתמשת בממתיקים מלאכותיים בעיקר כי אני לא שותה משקאות חמים או קרים עם סוכר ומכאן שלא זקוקה לתחליפים (אני אוהבת את הקפה שלי מר וחזק). אבל חמותי משתמשת ומאוד אוהבת את מוצרי מרמולייט ולכן שמחה לדעת שהמוצרים כשרים לפסח. בין המוצרים הכשרים תוכלו למצוא גם את אבקת הסטיביה שבאמצעותה תוכלו להמתיק מאפים חוץ ממשקאות, וכן אבקת סוכרלוז (במארז 100 או 200 שקיות) וטבליות סוכרלוז (במארז 150 או 300 טבליות) להמתקה מושלמת של משקאות חמים וקרים.

מחירים: נקבעים ע"י רשתות השיווק | להשיג ברשתות השיווק השונות ברחבי הארץ

מוצרים מבית אחוה

על אחוה, יצרנית הטחינה והחלוה, אין יותר מדי מה להוסיף. כולן מכירות את המותג האיכותי והישראלי. אני מאוד אוהבת את הטחינה שלהם אבל מאז שגיליתי את ממרח הטחינה והסילאן שלהם, באמת למדתי לאהוב אותם 🙂

ממרח טחינה עם סילאן 

ממרח טחינה המבוסס על טחינה גולמית איכותית משומשום מלא בשילוב סילאן. באופן מפתיע הוא לא מתוק מדי ולכן אני בכיף נותנת לגדול שלי בן השלוש כריך עם הממרח. הקטנה שלי, בת שנה, ראתה אותו ועשתה סימנים שגם היא רוצה והכנתי גם לה כריך. היא כ"כ התלהבה ופעם ראשונה שראיתי אותה אוספת פירורים של הלחם מהמגש של כסא האוכל ואוכלת גם אותם.

הממרח ללא שומן מוקשה, ללא טרנס, ללא כולסטרול, דלי נתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וטבעוניים. מכיוון שהם במרקם יחסית נוזלי אך עדיין ממרחי – ניתן בכיף למרוח אותו על מצה מבלי לחשוש לשבור אותה 🙂

עוגות ללא קטניות

אני פחות מתחברת לעוגות כשרות לפסח אבל בעלי אוהב טעם ואמר שצריך לקנות עוד אחת כי אין מצב שמה שקנינו לפני החג, תחזיק מעמד עד ערב החג.

מדובר בעוגה מוכנה, ללא קטניות ומכאן כשרה לפסח שתמצאו ב-3 טעמים: וניל, שוקוצ'יפס ושוקולד עם שוקוצ'יפס.

מחיר: לממרחי טחינה: 9.90 – 11.90 שקלים (400 גרם), לעוגות כשרות לפסח: 8 – 10 שקלים (350 גרם) | כשרות: כשר לפסח בהשגחת חתם סופר בני ברק ובהשגחת בד"ץ העדה החרדית ליתר ימות השנה | להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

עלי אפיפית לעוגה – עלמה

על העלים כתבתי לפני כשבוע במדור " חדשות הצרכנות – מרץ 2018" ולכן תוכלו לקרוא עליהם כאן. מה שכן, יש מאחורי הקופסה מתכונים ל-2 קרמים שניתן להכין ולמרוח או לזלף בין עלי האפיפית, והם נראים ממש טעימים – יש עוגה לערב החג !

עלי אפיפית לעוגה כשרים לפסח של עלמה
רק נשאר להחליט על המילוי
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.

תגובה אחת

  1. החטיף של Tera לא פחות מנפלא. כמה מרתיח שאני קונה אותו בדולאר ברשתות הגדולות בארה"ב ובארץ מחיר שחיטה של 15-17 שקל. בזיון. מזמינה רק מחו"ל.

אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X