fbpx
צרכנות

מוכנות? צאו לדרך ! מבצעי שופינג IL לשנת 2018

איך אני אוהבת את חודש נובמבר!
סוף סוף התחלנו להרגיש חורף ובעוד יומיים טירוף הקניות מתחיל עם חגיגת הקניות הישראלית או בשמה הרשמי והמוכר יותר – שופינג IL. אז כן, אני אוהבת את נובמבר בעיקר כי מדובר בחודש של מבצעים חובקי עולם: שופינג IL בארץ, יום הרווקים בסין, בלאק פריידי בארהב ואם זה לא מספיק, אז האמריקאים סוגרים לנו את החודש עם סייבר מאנדי.

אבל במסעות קניות כמו במסעות קניות – מתחילים מההתחלה: שופינג IL ביוזמת גוגל יתקיים גם השנה בין ה-7-8.11 (רביעי-חמישי). זאת כבר השנה השלישית שלי שאני כותבת על שופינג IL אבל למי שעדיין לא מכירה, אז הנה תזכורת קטנה: מדובר באירוע קניות מטורף שנמשך 48 שעות. המוח הגאוני מאחורי שופינג IL – גוגל. כן, כן, אותו מנוע חיפוש שמעודד אותנו לגלות ולחקור את הרשת – מעודד אותנו עכשיו לקנות מהרשתות הישראליות ובעיקר לעזור לעסקים הקטנים והגדולים להמשיך ולפרוח. ע"מ לעשות זאת, גוגל הקימו אתר – https://www.shoppingil.co.il – שבו תוכלו לראות את כל המבצעים, בכל הרשתות והעסקים (בנוסף למה שתראו בפייסבוק ו/או תקבלו בסמסים/מיילים מהרשתות אליהן אתן מחוברות).

אני כאן כדי להביא לכן את כל המבצעים שאתן חייבות להכיר, אבל קודם עם כמה מוצרים שבהם אני עושה שימוש כבר כמה זמן וגם הם במבצעים במסגרת שופינג IL ביוזמת גוגל.

מוצרים שכדאי לרכוש במסגרת שופינג IL – המלצה אישית 

  • וסט לגברים מקסטרו – את הוסט הזה קנינו לבעלי. הוא מסוג האנשים שלא קר לו בחורף, אבל עמוק בפנים שנינו יודעים שכן קר לו ולכן וסט זה פתרון אולטימטיבי: מצד אחד אתה גבר מספיק להסתובב בלי מעיל, מצד שני – עדיין יש עליך משהו. לצערי בעלי לא זרם עם חוזה הדוגמנות שהצעתי לו ולא נתן לי לצלם אותו עם הוסט, אז תצטרכו להסתפק בתמונה מהאתר שלהם 🙂
    אנחנו קנינו אותו לפני איזה חודש ב-129 ₪ ומהצצה באתר שלהם אני רואה שבמסגרת שופינג IL המחיר שלו ירד ל-69.90 ₪ . ואם חשבתן שזה מטורף, אז בקסטרו המחירים ממש ירדו גם במחלקת הנשים וגם אצל הילדים. אני כבר רואה איך אני יושבת על האתר שלהם להזמין פוטרים ומעילים לקראת החורף.
  • מוצרי איפור שווים מאתר גילטי – אחד האתרים השווים שיש לאינטרנט הישראלי להציע לבחורות שאוהבות לקנות מוצרי איפור וטיפוח. כשאני נכנסת לאתר הזה אני לשניה שוכחת שאני בישראל ומקבלת הרגשה כאילו אני גולשת באתר של ספורה או של כל רשת אמריקאית שווה.
    באתר גילטי תוכלו למצוא מוצרי איפור וטיפוח של מגוון חברות ואלו דוגמאות למוצרים שאני רכשתי שם. גם אצלם הכל מקושט כבר לחגיגות שופינג IL והאתר כבר עכשיו עם כל המבצעים השווים. אני מתנצלת מראש על התמונות אבל אני שומרת אותם בתיק כי בבקרים אני מתאפרת בדרך לעבודה ו/או בעבודה, ושם גם צילמתי אותם (התאורה לא הכי מחמיאה).

    • Superstay Matte Ink Liquid Lipstick של מייבלין ניו יורק – שפתון נוזלי עמיד שמחזיק עד 16 שעות. מודה שלא החזקתי מעמד עם שפתון 16 שעות אבל הוא עמיד מאוד. גם אם תנסו לצייר איתו על היד ואז לנגב עם מגבון…הוא לא ירד ב-100%. יש גוונים מהממים ובמסגרת השופינג IL הוא במבצע ועולה 33.6 ₪ (במקום 42 ₪).
    • Grandiose Extreme Mascara של לנקום – כשתנסו את המסקרה הזאת, לא תחזרו אחורה. מסקרה שתראה לכן מוזר כשתפתחו אותה כי היא "עקומה", אבל בשניה שתמרחו את הריסים ותראו איזה אפקט זה עושה – תתאהבו במוזרות שלה.
      אני רכשתי אותה במחיר מלא של 165 ₪ וכעת זה במבצע של 123.8 ₪.
    • ג'ל ניקוי פחם – פיור אקטיב של גרנייה – אני פחות התחברתי לטרנד מסכות הפחם, אבל אני מאוד מתחברת לג'ל לניקוי עור הפנים של גרנייה. לי יש עור מעורב והוא ממש עושה לו טוב. מצד אחד אני לא מבריקה, מצד שני העור לא יבש. המחיר שלו כעת, במסגרת המבצע, 22.5 ₪ .
  • שוקולד DUET של שופרסל – אנחנו עושים את הקניות שלנו או בשופרסל ליד הבית או באתר, ובכל קניה אנחנו מכניסים לפחות 2-4 חבילות של שוקולד DUET. מדובר בשוקולד חלב עם תוספות כאשר האהוב עלי הוא עם זה עם שבבי פירות היער.
    גם שופרסל אונליין משתתפים בחגיגות שופינג IL וכעת השוקולד במבצע של 2 ב-10 ₪, אז כדאי מאוד לרכוש כמה שיהיה בבית.
  • מבצעים מדליקים באתר WOW – אני מזמינה מאתר WOW כבר כמה זמן: או שאני מדפיסה דרכו תמונות למסגרות שיש לנו בבית או שאני מכינה אלבומים לילדים. אבל משהו שעדיין לא יצא לי לעשות וראיתי אצל השכנה זה לעצב את התיק הקסם. הילדים שלי מאוד אוהבים את אופנת הפאייטים המתחלפים והתיק הזה מושלם – מדובר בתיק שניתן לעצב באופן אישי והתמונה שבוחרים לשים מתחלפת באמצעות פאייטים. אני מחכה למחר כדי להזמין את התיק ואתן מוזמנות להיכנס לאתר שלהם ולראות אילו עיצובים ניתן לעשות 🙂
  • קפה עלית – אני מאוד אוהבת קפה ואני תמיד בעד להתנסות בעוד ועוד קפסולות. על הקפסולות של קפה עלית קיבלתי המלצה מחמי וחמותי שנתקלו בהם בסופר והחליטו לנסות. אנחנו רכשנו את הקפסולות 100% אוגנדה (מתאימות למכונת נספרסו), ונכנסתי לאתר שלהם לראות אם יש מבצעים ושמחתי לגלות שאכן יש, ובמיוחד לכבוד שופינג IL הם גם מציעים מארז קפסולות LIMITED EDITION ב-75 ₪ בלבד. המארז כולל 5 מארזי קפסולות (בכל מארז 10 קפסולות) בטעמים שונים, ומעמד מגנטי ל-10 קפסולות. נראה לי שאני הולכת לפנק גם את חמי וחמותי וגם את ההורים שלי במארז הזה (ההורים שלי עדיין לא טעמו את הקפסולות של עלית וזה בדיוק הזמן)
שוקולד דואט של שופרסל
שוקולד דואט של שופרסל

מבצעים נוספים שכדאי להכיר

PROMISE חוגג עם הלקוחות חודש שכולו חגיגת מבצעים והנחות ומציע 35% הנחה באתר Guilty לכל חודש נובמבר !

במסגרת חג הקניות הישראלי – Shopping IL, חג הרווקים הסיני, Cyber Monday ו-Black Friday החלים בחודש נובמבר, Promise מציעים 35% הנחה על מוצרי המותג לכל החודש באתר: http://www.guilty.co.il. בין המוצרים תמצאו:

  • Ultimate Anti Aging Cream – קרם פנים עשיר לשימוש יומי – מכיל רכיבים פעילים ופורמולה ייחודית המגנה על העור מפני נזקים, מחייה עור עייף, מטשטשת קמטוטים ומסייעת בהבהרת כתמי פיגמנטציה.
    מחיר: 172 ₪ ל-50 מ"ל (מחיר לפני הנחה: 265 ₪)
  • Ultimate Anti Wrinkle Serum – סרום אנטי אייג'ינג בעל ריכוז גבוה של חומרים פעילים החודרים אל שכבות העור העמוקות כדי לטשטש ולמנוע קמטים וקימטוטים, להזין את העור מבפנים ולעודד את התחדשותו.
    מחיר: 159 ₪ ל-30 מ"ל (מחיר לפני הנחה:  245 ₪)
  • Ultimate Anti Aging Eye Treatment – קרם עיניים מהפכני המותאם לעור העדין ביותר בפנים! לאפקט מילוי, מיצוק, החלקה, זוהר ועד 72 שעות של לחות עמוקה.
    מחיר: 146 ₪ ל-15 מ"ל (מחיר לפני הנחה: 225 ₪)
  • LIQUICK Liquid Multi Effect Dead Sea Mud Mask – לראשונה במרקם נוזלי מהפכני! מסכה נוזלית בעלת מולטי- אפקט. לפנים ולגוף על בסיס בוץ עשיר במינרלים מים המלח. מנקה ומטהרת את העורך תוך 5 דקות בלבד.
    מחיר: 97 ₪ ל-100 מ"ל (מחיר לפני הנחה: 149 ₪) | ברשת סופר פארם מחיר המסכה יהיה 99 ₪ לאורך חודש נובמבר

SPRING – Perfume House מציע את המתנה המושלמת – נרות בישום בכלים מהודרים עם מכסה בשלושה ניחוחות

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק קולקציית נרות בכלים מהודרים עם מכסה בצבעי זהב וכסף. הנרות עשויים תערובת שעוות קוקוס טבעית עם ריכוז ריח גבוה במיוחד. מגיעים בשלושה ניחוחות :

  • ORCHID SEDUCTION –  ניחוח חושני של סחלב מלטף עם תווים של פירותיים של שיזף, פטל ותפוח יורק, לצד שלל פרחי אביב.
  • FLOWER OF THE ALPS – ניחוח צלול של פריחת יקינטון בפסגות הרי האלפים, המשלב בתוכו גם ניחוחות עציים של סדרווד עם ניחוחות רעננים של ברגמוט ואיכות של אמברוקסן.
  • DISIRE LIPS – ניחוח אלגנטי ומתוחכם עם לב פרחוני עשיר של ורד ויסמין באיכות הגבוהה ביותר. התו הפירותי, העשיר והמפתה מונח על מצע חושני של פטצ’ולי מתוק.

מחיר: 129 ₪ (160 גרם) / 159 ₪ (300 גרם)

כמו כן, במסגרת חג הקניות הישראלי, שופינג איי.אל –  SPRING PERFUME HOUSE מציעים 25% הנחה על האתר: https://www.myspring.co.il ועל אתר הבוטיק: http://www.springprivate.co.il

האותיות הקטנות: לא כולל מוצרים במבצע | עד גמר המלאי

להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ. לפרטים לגבי חנות קרובה למקום מגוריך: 09-8999981 או באתר http://www.myspring.co.il

רשת "ריקושט" במבצע Shopping.il

רשת "ריקושט", הרשת הגדולה בישראל למוצרי טיולים, פנאי, חיילים ועוד.. במבצע לקראת מבצעי SHOPPING.IL – כל הרכישות באתר הרשת ללא מע"מ.

המבצע בתוקף בין התאריכים 7-8.11.18, באתר: https://www.rikushet.co.il

מבצעי שופינג IL ברשת בייבי סטאר

בייבי סטאר רשת הדיסקאונט למוצרי תינוקות מציינת את SHOPPING IL בחגיגת קניות מטורפת לקטנטנים. עשרות מוצרים  – כסאות בטיחות, צעצועים וביגוד של החברות המובילות בשוק, ב 30% – 50% הנחה. לדוגמא:

  • כיסא בטיחות Stratos של evenflo ב 799 ₪ במקום ב 1390 ₪
  • כיסא בטיחות ארתור של cozy n safe ב 799 ₪ במקום 1290 ₪
  • כרית הנקה של babyjem ב 89 ₪ במקום 149 ₪
  • כיסא בטיחות אליגנס של ברייטקס 988 ₪ במקום 1390 ₪
  • סלקל אטון 5 של סייבקס ב 749 ₪ במקום 999 ₪
  • כסא אוכל פולי איזו של צ'יקו ב 329 ₪ במקום 649 ₪

לכל המבצעים כנסו לאתר בייבי סטאר – https://www.baby-star.co.il

מבצע ספרים מיוחד לכבוד ה"שופינג איי-אל" בהוצאת הספרים רימונים

כל הספרים בסדרה הרומנטית "פנדורה", במחיר מיוחד: 25 ₪ לכל כותר, למשך יומיים (7-8/11/2018).

בין הספרים שבסדרה: "קשת שחורה" מאת ג'יי ג'יי מקאבוי, "מלכה לב אדום" מאת מיכל אדלר, "כשהשמיים נפלו" מאת שחר טריטופ ועוד.

המכירה באתר הוצאת "רימונים" | המחירים אינם כוללים דמי משלוח | http://rimonim-publishing.com

שופינג IL ברשת SACARA

רשת האיפור והטיפוח SACARA יוצאת במבצע לימי שופינג IL שיחול בין התאריכים 7-8/11 : כל האתר 20% הנחה ובכל קנייה מעל 150 ₪  מקבלים סט צלליות בשווי 60 ₪ המכילה 14 גוונים שונים + משלוח חינם. בין פרטי הקולקציה המשתתפים במבצע: מוצרי איפור וטיפוח, אקססוריז לאיפור ולשיער, מוצרים משלימים, לקים, טואלטיקה ועוד..

לרכישה: https://www.sacara.co.il

חבילת אבטחה למחשב של ESET

ESET Internet Security מוצר האבטחה המומלץ להגנה מפני מתקפות סייבר בכלל, מתקפות כופר וניסיונות גניבת זהויות (פישינג) בפרט. תוכנת האבטחה מספקת שכבות הגנה מתקדמות השומרות על המידע האישי, הפרטיות והזהות המקוונת שלכם מפני האקרים ופושעי רשת.
המהדורה החדשה כוללת תכונות נוספות כגון: הגנה על הבית החכם (למשל התרעה על איומים על מערכת אבטחה ביתית, טלוויזיה חכמה, מוניטור ועוד) והגנה משופרת על החומרה מפני איומי סייבר.

מחיר מבצע: 125 ₪ (מחיר לפני הנחה: 179 ₪) | https://www.eset.co.il/solutions/home/windows/eset_internet_security-2

תכשיטי דנדי – תכשיטים עם מחשבה חיובית

שרשרת "בוטחת בעצמי" – מחיר: 120 ₪ (מחיר לפני הנחה: 149 ₪) | צמיד מנדלה – מחיר: 130 ₪ (מחיר לפני הנחה: 145 ₪)

להשיג באתר https://www.positivedandi.com

מבצעי שופינג IL בסטודיו אמן של המעצבת רונית ים

המעצבת רונית ים פותחת במבצע לכבוד חג הקניות הישראלי: 25% הנחה עבור מבחר דגמים נבחרים של תכשיטים. טווח מחירים אחרי הנחה 220-400 ₪

למימוש בסטודיו ובאתר – https://www.ronityam.com

אתר TERMINAL X במבצעים ייחודים בחודש נובמבר: עד 40% הנחה בימי SHOPPING IL ובלאק פריידי ומבצעים ייחודים על פריטים מובילים באתר

אתר השופינג TERMINAL X יציע לקהל לקוחותיו מבצעים מתחלפים ומשתלמים על פריטים מובילים בכל חודש נובמבר ובין המבצעים שהוצעו ללקוחות עד כה, ניתן היה למצוא מייקאפ של אסתי לאודר ב-139 ₪ במקום ב-200 ₪, סווטשרט בילבונג ב-99 ₪ במקום 249 ₪ , מסקרה של מאק ב-75 ₪ במקום 114 ₪ ועוד.

כמו כן, בימי המכירות הגדולים SHOPPING IL ובלאק פריידי יהיו עד 40% הנחה על כל הפריטים באתר כמו כן, מבצעים ספציפיים על פריטים מובילים. כך לדוגמא מה-7-8.11 בחגיגות ה-SHOPPING IL יינתנו מבצעים משתלמים על פריטים מובילים בינהם (בנוסף להנחות עד 40% הנחה על כל האתר):

  • חזיית ספורט של CALVIN KLEIN בעלות של 89.9 ₪ במקום 129 ₪
  • סט בגד גוף ומכנסיים Milk לתינוקות של המותג TERMINAL X בעלות של 19.9 ₪ במקום 49.9 ₪
  • מארז ביוטי חגיגי Holiday Set עם כל מותגי הביוטי המובילים בעלות של 199.9 ₪ במקום 483.9 ₪
  • סניקרס עור Stan Smith / נשים בעלות של 199.9 ₪ במקום 449.9 ₪

להשיג באתר – https://www.terminalx.com

ורדינון עם מבצעים ענקיים במיוחד

המותג ורדינון יציע הנחות ענק עד 70% על מגוון רחב של מוצרים במסגרת שופינג IL. לדוגמה:

  • מגוון מערכות שינה מפנקות במחירים סופר אטרקטיביים
  • סט מלא 160/200 מריגולד מודפס סאטן – רק ב-259.9 ₪ במקום 699.9 ₪
  • סט מלא 160/200 טרוול מצעים מודפס כותנה – רק 199.9 ₪ במקום 599.9 ₪
  • סט מלא 160/200 מונלייט ריאקטיב מודפס סאטן – רק 259.9 ₪ במקום 729.9 ₪
  • שמיכות חורף ללא מילוי- -50-70% הנחה
  • פלנל- מבוגרים, ילדים ותינוקות – 50% הנחה
  • כריות שינה- 50% הנחה
  • מגבות קלאסיק – 70% הנחה

להשיג באתר ורדינון – https://www.vardinon.co.il

שׁוֹפִּינְג IL בשִׁילַב

חגיגת מבצעים באתר שילב וביניהם:

  • 30% הנחה על כל צעצועי בטאט
  • 40% הנחה על מגוון אוברולים מקולקציית חורף 2018
  • 50% הנחה על מגוון צעצועי ויטמינה ג'י

ובמיוחד ל-Shopping IL: על כל קנייה באתר משלוח חינם! על כל קנייה באתר – חברות מועדון שילב בחינם!

להשיג באתר שילב www.shilav.co.il

רשת חנויות האופנה SELECT

רשת חנויות האופנה SELECT מציעה מגוון רחב של מבצעים לנשים, גברים וילדים לכבוד מבצעי חודש נובמבר, בין היתר 3 סריגים לנשים ב- 100 ₪ (במקום 39.90 ₪ ליחידה), מגפי גומי לילדים ב- 29.90 ₪ (במקום 39.90 ₪), אביזרי חורף (כפפות, צעיפים, כובעים, מחממי אוזניים) החל מ- 9.90 ₪, חליפות לילדים החל משתיים ב- 50 ₪ ועוד.

המבצע בתוקף מעתה ועד סוף חודש נובמבר | להשיג ברשת חנויות האופנה SELECT

מותג התינוקות NUBY 

מותג התינוקות NUBY מציע 50% הנחה על הפריט השני בכל רשת חנויות ניו פארם.

בין היתר ניתן למצוא בקבוקים, מוצצים, נשכנים ושלל מוצרים נוספים.

תוקף: מעתה ועד סוף החודש נובמבר | להשיג ברשתות השיווק השונות

גולברי חוגגת את שופינג IL

לרגל SHOPPING IL רשת גולברי יוצאת במבצע: 30% עד 50% הנחה באתר + מתנה בכל קנייה מעל 250 ₪

בין הפריטים המשתתפים במבצע: שמלות, חולצות, חצאיות, מכנסיים, אוברולים, ג'קטים, סריגים, מעילים ועוד.

להשיג באתר https://www.golbary.co.il

מבצע על תכשיטים ושעוני יוקרה באתר אימפרס

רשת שעוני ותכשיטי היוקרה Impress (אימפרס), מצטרפת לחגיגת הקניות הגדולה ברשת ויוצאת במחירי מבצע מיוחדים ל 48 שעות בלבד לרגל חגיגות ה שופינג IL.
במסגרת המבצע מבצעים והנחות ענק על  תכשיטי זהב משובצים יהלומים ביניהם טבעות, עגילים, תליונים וצמידים לנשים וכן צמידי גברים של המותג קומטה. כמן כן על מותגי שעונים מובילים, טיסו, גוצ'י, קלווין קליין, קנת קול, אן קליין, אובקו  ועוד.

המבצע יערך בין התאריכים 7-8/11  באתר  שכתובת: https://www.impress-stores.co. il

"טיב טעם בקליק" חוגגת את שופינג IL

לקראת חגיגת הקניות הישראלי SHOPPINGIL, שיתקיים השנה בתאריכים 7/11-8/11, יוצא אתר "טיב טעם בקליק" (www.tivtaam.co.il) עם מגוון מבצעים מיוחדים ומשתלמים, עד ה-9/11/18 – עד 40% הנחה על מגוון מוצרים.

מבצעים סופר מדליקים באתר מילקשייק

אתר מילקשייק מייבא מוצרים מדליקים הישר מלונדון. בין היתר גאדג׳טים, כלי כתיבה, מוצרים לימי הולדת ועוד. כאמור, הכל מעוצב מיוחד ומיובא היישר מלונדון . לרגל יום הקניות יש להם הנחה שווה ביותר על קופסאות ההפתעות:

  • קופסת הפתעות מדליקה – משלמים רק 199 ₪ ומקבלים מוצרים בשווי 300 ₪ ומשלוח חינם
  • קופסת הפתעות מטורפת – משלמים רק 299 ₪ ומקבלים מוצרים בשווי 500 ₪ ומשלוח חינם

כנסו כבר עכשיו לפני שיגמר – http://www.milkshake.co.il

STEP IN משתתתפים בחגיגות שופינג IL

אתר הנעליים הגדול בישראל STEP IN, יוצא במבצע לרגל חגיגות ה שופינג IL שיתקיים בין התאריכים 7-8/11. במסגרת המבצע – עד 60% הנחה על מותגי הנעליים המובילים ביניהם: ניין ווסט, לי קופר, ניו בלאנס, טימבלרנד, דוקרס ועוד

להשיג באתר https://www.stepin.co.il

מבצעי שופינג IL של CND

המותג CND מקבוצת רבלון, מותג עולמי בתחום בניית הציפורניים. אלו המבצעים אשר יפורסמו במהלך SHOPPING IL שיתקיים בתאריכים 7-8 לנובמבר:

  • 3 לק מסדרת קריאייטיב פליי – 45 ש״ח
  • לק מסדרת וינלוקס – 20 ש״ח
  • שמן קראטין לטיפוח הציפורן 15 מ״ל – 30 ש״ח
  • 2 קרם ידיים וגוף בניחוח קמומיל / וניל / אשכולית וענבר – 23 ש"ח
  • קרם מלפפונים לרגליים 74 גרם – 38 ש"ח
  • ערכת טיפוח מפנקת לשיקום הציפורן – 100 ש"ח

להשיג באתר – https://www.cndpremium.co.il

מבצעי שופינג IL באתרי פתאל ופתאל על הזמן

מבצעי "פתאל"

המבצע- 30% הנחה ל- 48 שעות. הדילים שיעלו הם למימוש בחודשים נובמבר – דצמבר –ינואר:

  • מלון לאונרדו בוטיק ירושלים: חדר זוגי ב-30% הנחה, בין התאריכים 18-21.11 (מינימום הזמנה של 2 לילות)- מחיר לפני הנחה – 1840 ₪ ללילה, מחיר אחרי הנחה- 1300 ₪ ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר.
  • מלון לאונרדו קלאב ים המלח:  חדר זוגי ב- 30% הנחה, בין התאריכים 16-27.11 – מחיר לפני הנחה – 1250 ₪ ללילה, מחיר אחרי הנחה- 890 ₪ ללילה על בסיס הכל כלול.
  • מלון הרודס ים המלח: חדר זוגי ב-30% הנחה, בין התאריכים 17-19.12 – מחיר לפני הנחה- 1150 ₪ ללילה, מחיר אחרי הנחה- 820 ₪ ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר.
  • מלון NYX הרצליה: חדר זוגי ב-30% הנחה, בין התאריכים 18-29.11 (ללא שישי) – מחיר לפני הנחה- 705 ₪ ללילה, מחיר אחרי הנחה- 500 ₪ ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר.
  • מלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת: חדר זוגי ב-30% הנחה, בין התאריכים 10-12.11 מחיר לפני הנחה- 600 ₪ ללילה, מחיר אחרי הנחה- 428 ₪ ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר.

מבצעי  'פתאל על הזמן':

המבצע- 50% הנחה ל- 48 שעות, הדילים שיעלו הם למימוש בחודשים מאי ויוני:

  • מלון U קורל ביץ' קלאב אילת: חדר זוגי ב-50% הנחה, בין התאריכים 2-5.5.19 מחיר לפני הנחה- 6000 ₪ לכל השהייה, מחיר אחרי הנחה- 3000 ₪ על בסיס הכל כלול.
  • מלון U סאנרייז קלאב אילת: חדר זוגי ב-50% הנחה, בין התאריכים 2-5.5.19 מחיר לפני הנחה- 3160 ₪ לכל השהייה, מחיר אחרי הנחה- 1580 ₪ על בסיס הכל כלול.
  • מלון U מג'יק פאלאס אילת: חדר זוגי ב-50% הנחה, בין התאריכים 2-5.5.19 מחיר לפני הנחה- 4080 ₪ לכל השהייה, מחיר אחרי הנחה- 3000 ₪ על בסיס הכל כלול.
  • מלון לאונרדו קלאב ים המלח: חדר זוגי ב-50% הנחה, בין התאריכים 9-12.5.19 מחיר לפני הנחה- 4500 ₪ לכל השהייה, מחיר אחרי הנחה- 2250 ₪ על בסיס הכל כלול.
  • מלון הרודס ים המלח: חדר זוגי ב-50% הנחה, בין התאריכים 9-12.5.19 מחיר לפני הנחה- 5430 ₪ לכל השהייה, מחיר אחרי הנחה- 2715 ₪ על בסיס לינה וארוחת בוקר.

מבצע שופינג איי אל ב"עיונה"

עיונה מעניקה ללקוחותיה  15% הנחה על כל פריטי הריהוט בתאריכים 7-10 לנובמבר.

עיונה עיונה הינו מותג רהיטים ישראלי. יונת אור בעלת המותג היא מעצבת רהיטים ישראלית ובעלת נגריית בוטיק וגלריה לעיצוב הבית בקיבוץ בארי. כל הרהיטים מעוצבים ע"י עיונה ומיוצרים בישראל (כחול לבן). בגלריה מוצגות קולקציות רהיטים מתחלפות מבית היוצר של עיונה ופרטי ריהוט בסגנון עיצובי מקורי, המאופיינים בשילוב של השראות נוסטלגיות לצד חדשנות מוצרית. כל הפריטים עשויים בעבודת יד מוקפדת. הקו העיצובי של עיונה נקי וייחודי, עם הקפדה על הפרטים הקטנים ורמת ביצוע וגימור מהגבוהים שיש. כל זאת תוך שימת דגש על מודעות ואהבה לסביבה ולאסתטיקה.

שעות פתיחת הגלריה: א'-ה': 9:00-17:00, ו'- 10:00-13:00 | טלפון: 054-6266216 | באתר – https://ayuna.co.il

סטודיו BE YOU עם מבצעים שיגרמו לכן לזוז

סטודיו Be You במגדל המאה, ת"א מהגדולים בארץ – פועל שנים רבות בתחום המחול והפיטנס.. מורי הסטודיו ידועים בכל הארץ ונחשבים מהטובים ביותר שיש. שעות הפעילות של הסטודיו הם מבוקר ועד לילה בתחומי פעילות רבים ומגוונים אשר מתאימים לכל הגילאים והסגנונות. הייחודיות של סטודיו Be You הינה בכך שהמקום מכיל 7 אולמות שפועלים במקביל בכל התחומים, ועל כן מספק מענה לכל האוכלוסיות והקהל בכל שעות היום. הסטודיו ממוקם בלב העיר באבן גבירול 124 ת"א, עם נגישות גדולה מבחינת תחבורה.

לרגל שופינג IL יתקיימו יומיים של מכירות באתר בהם ניתן יהיה לרכוש:

  • כרטיסיות של חופשי בוקר ב-75 ₪ (במקום 100 ₪). הכרטיסייה מקנה כניסה חופשית לסטודיו בבוקר ע"פ בחירה (8:00 עד 17:00)
  • כרטיסיית 4 שעות חודשיות במחיר של 149 ₪ (במקום 195 ₪)
  • חופשי חודשי במחיר של 399 ₪ (במקום 512)

לרכישה היכנסו לאתר – http://studiobeyou.co.il

שופינג IL אצל ד"ר אלמן

מבצע ברשת ד"ר אלמן רפואת העור ואסתטיקה – ניתן להזמין טלפונית 3 אזורי בוטוקס ב-1500 ₪ ומקבלים מתנה קרם פנים איכותי במתנה, כפל מתנות ! המבצע רק למזמינות ב-7.11-8.11 ומשלמות במעמד ההזמנה.

רשת ד"ר אלמן- סניפים בת"א, ראשל"צ וחיפה. טל'- 077-2307153 | אתר – https://www.elman.co.il

מבצעי שופינג IL בערד טקסטיל

עד 70% הנחה על מגוון מגבות:

  • 3 מגבות סדין ( 1500*100) ב-100 ₪
  • 4 מגבות אמבט (130*70) ב-100 ₪
  • 5 מגבות ידיים ב-100 ₪
  • 3 מגבות לכפות הרגליים ב-69 ₪
  • 3 מגבות מטבח ב-29 ₪

משלוח חינם החל מ-79 ₪! | את המבצעים הללו ניתן יהיה למצוא בתאריך המדובר באתר האינטרנט של החברה: https://www.aradtextile.com

חגיגת שופינג IL בשלומית אופיר

מותג התכשיטים שלומית אופיר עם מבצע של עד 70% הנחה על כל האתר. טווח מחירי התכשיטים: 88-450 ₪

להשיג באתר – https://www.shlomitofir.co.il

ועוד משהו קטן שטוב לדעת…

Shopping IL 2018: אתר zap השוואת מחירים יקים פלטפורמת קניות ייעודית שתאגד מעל ל- 8,000 מבצעים נבחרים של יותר מ-1400 בתי עסק

הפלטפורמה, שהוקמה בשיתוף עם  Google לטובת יוזמת ShoppingIL, תציג מבחר הטבות והנחות של עד 90% הנחה במגוון קטגוריות: אופנה, מחשבים, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, טיפוח ויופי, רכב ואביזרים, מוצרים לילדים ועוד.

זוהי הפעם הראשונה שמיזם "מטה כחול-לבן" במשרד הכלכלה והתעשייה יציג בפלטפורמה  מתחם כחול לבן ובו מעל ל-100 עסקים מקומיים המוכרים מוצרים בעלי תו "מיוצר בישראל".

במסגרת ימי הקניות  יוצעו לגולשים מוצרים בהנחות ייחודיות לדוגמא: טלוויזיה חכמה "55 QLED של Samsung תוצע ב 30% הנחה, מחשב נייד Lenovo Yoga 920  יוצע ב 20% הנחה, שואב אבק אלחוטי V10 של דייסון יוצע ב- 13% הנחה ,אוזניותwireless Bluetooth JABRA ב- 249 ₪, Segway miniLITE ב-50% הנחה, מגפוני עור Blunstone לאישה ולגבר בכ-50% הנחה, קפוצ'ון פליז לילדים ב- 19.9 ₪ , מעיל פוך שלColumbia ב 40% הנחה ועוד.

דרור זליט, מנהל zap השוואת מחירים: " אנו שמחים להמשיך ולקחת חלק בחג הקניות הישראלי, שמעניק לגולשים חווית קנייה ייחודית ומשתלמת. זאפ השוואת ממשיכה את שיתוף הפעולה עם google במטרה לעזור ולקדם את התעשייה המקומית. הזירה הייחודית של zap מאפשרת לאלפי עסקים להגדיל בצורה משמעותית את הפעילות העסקית ומקנה להם חשיפה גדולה וללא עלות. השנה התרחב שיתוף הפעולה והוא כולל לראשונה גם את משרד הכלכלה והתעשייה, במסגרת השת"פ הוקם מתחם ייעודי בתוך זירת המבצעים שהיא כולה כחול לבן ובמסגרתו יוצגו למעלה מ-100 עסקים מקומיים המוכרים מוצרים בעלי תו "מיוצר בישראל". אנו רואים זאת כשליחות לקדם את התעשייה בישראל , לעזור לעסקים לקדם בצורה משמעותית את הפעילות העסקית ולהכניס שחקנים חדשים לעולם האונליין .

עינת נמש סמנכ"לית לקוחות מקומיים ב-Google: "זו השנה החמישית שהצרכנים הישראלים בוחרים להשתתף ב-ShoppingIL ולעודד מסחר מקומי ברשת. בשנה שעברה למעלה מחצי מיליון ישראלים לקחו חלק בחגיגה וכ-80 אחוז מהעסקים היו עסקים קטנים עם פחות מ-20 עובדים. חג הקניות הישראלי ימשיך לחזק את התעשייה המקומית, יחשוף עסקים נוספים לצרכנים בארץ ויאפשר חוויה רכישה משתלמת על טהרת מסחר כחול לבן"

זירת המבצעים תעלה לאוויר ביום רביעי 7.11 בשעה 00:01 ולמשך 48 שעות בלבד. בין בתי העסק שמבצעיהם יופיעו באתר הייעודי: SACARA, הום סנטר, סופר פארם , ACE,הבימה,הקאמרי, קסטרו ,הודיס, רנואר , TERMINALX, פיקס, דלתא ,מיכל נגרין ,Body Shop, מעצבות אופנה ישראליות מחגית טסה , דורין פרנקפורט, נעמה בצלאל ועוד ועוד… לצד אלו, צפויים להשתתף גם עסקים קטנים מכל רחבי הארץ שיעמדו בקריטריונים והשתתפות זו אינה כרוכה בעלות מצידם. לינק לזירת המבצעים : www.zap.co.il/shoppingil

השנה, בפעם הראשונה מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה מציגים באתר ShoppingIL מתחם כחול לבן שיציג מעל ל-100 עסקים מקומיים המוכרים מוצרים בעלי תו "מיוצר בישראל". כך לדוגמא : דיסקרט, האוס אין , שורש, רעומה , שרוליק, מילגה ועוד…

המלצות לקניה חכמה בחודש נובמבר

  • תכננו מראש את הקניות עם אבחנה ברורה בין שאתם צריכים לעומת מה שאתם רוצים – באירועים כאלו יש נטייה לערוך קניות אימפולסיביות.
  • השוו מחירים בין מספר אלטרנטיבות – לא להסתמך רק על אחוז ההנחה אלא לבדוק את המחיר הסופי מול היסטוריית המחיר והתחרות בשוק .
  • בדקו את חוות הדעת על החנות ממנה אתם רוכשים את המוצר – לרמת השירות של החנות יש משקל לא מבוטל בחוויה הכללית
  • חשבו גם על היום שאחרי – מי נותן את השירות האחריות  למוצר בארץ או בחול
  • בחרו את סוג המשלוח לפי רמת הדחיפות שלכם – במידה ואתם לא לחוצים לקבל את המוצר מהר ניתן לחסוך לא מעט על סוגי משלוחים איטיים יותר
    נובמבר – חודש הקניות הישראלי;

לפי נתונים של זאפ השוואת מחירים, חודש נובמבר מאופיין כחודש שיא והוכתר זה מכבר כחג הקניות באינטרנט, הצפי שיבקרו באתר למעלה מ- 12 מיליון גולשים. ימי המכירות השונים מראים  גידול של 75% בביקורים באתר ביחס ליום ממוצע וכן גידולי אדירים במכירות שיכולים להגיע למאות אחוזים.

אירועי ShoppingIL מתקיימים זו השנה החמישית, מידי חודש נובמבר הידוע כחודש בו חוגגים ברחבי העולם חגי קניות שונים. המסורת החלה בנובמבר 2014 במטרה לחזק ולקדם את תעשיית ה- e-Commerce המקומית ולהעניק לגולשים הישראליים חוויה חיובית ומשתלמת בעת ביצוע רכישה באתרי אינטרנט ישראלים. בשנה שעברה בו השתתפות מעל 1000 עסקים ישראליים הפכו את 48 שעות המכירה לחגיגה לצרכנים ולעסקים עם שווי רכישות בסך 60 מיליון שקלים, סכום גדול שהמשמעות שלו היא תרומה ישירה לתעשייה המקומית.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X