fbpx
איפור וטיפוח

הלוק המושלם לולנטיין דיי 2016

ולנטיין דיי (Valentine's Day) מתקיים מדי שנה ב-14.02 והוא למעשה חג האהבה הנוצרי שאותו חוגג רוב העולם (לנו כמובן יש את טו באב).

ביום זה העולם זוכר את ולנטינוס הקדוש שהשיא חיילים רומים נוצרים שנרדפו מפאת דתם בתקופת הקיסר קלאודיוס השני ובעקבות כך הוצא להורד. לפני מותו הוא כתב מכתב לבת אחד הסוהרים שאיתה התיידד, לאחר שריפאה אותה מעיוורון, וחתם בסוף המכתב "שלך, ולנטיין". ככל שהשנים עברו ולנטיין הפך לפטרון האוהבים ואף התחזק מעמדו של היום המוקדש לקדוש ולנטיין כיום חג שנחגג ע"י העברת מסרי אהבה, לא רק בין כאלה הנמצאים היחסים רומנטיים או כאלה המקווים שיהפכו ליחסים רומנטיים, אלא גם בין ילדי בתי הספר המוסרים אחד לשני כרטיסי ולנטיין מקושטים (ובתור ילדה שגדלה בארה"ב והייתה שולחת ומקבלת כרטיסים כאלה – זה מרגש וכיף).

בעוד 13 יום חגיגות הולנטיין דיי יגיעו לשיאם, והגיע הזמן להתכונן להשגת המראה המושלם לדייט המושלם. איך נעשה זאת? עם מגוון מראות והדרכות איפור, אקססוריז ומוצרים מפנקים!

איפור וטיפוח

מראה האיפור לולנטיין דיי 2016 של רשת SACARA

רשת האיפור והקוסמטיקה SACARA, מציגה את מראה וולנטין לשנת 2016: מראה קלאסי, רומנטי ונשי – מראה שכל אישה תוכל להתחבר אליו, ששם דגש על מהות היופי הנשי, עדין עם נוכחות מהפנטת. עם איפור כזה הוא לא יוכל להוריד ממך את העיניים כל הערב.

עיניים

התחילי בלהניח על העפעף עד לשקע העין, צללית בסיס בגוון ברונזה עדין כדוגמת  צללית משי מס' 236 . בזווית החיצונית של העין ובשקע העין  הניחי צללית בגוון חום מטאלי כדוגמת  צללית משי מס' 223, הגוון הכהה בזווית החיצונית של העין ובשקע יעניק לעין צורה מחמיאה של "עיני שקד".  על גבי עצם הגבה, הניחי צללית בגוון שמנת כדוגמת  צללית משי מס' 251.

כעת, בעזרת איילינר טוש שחור, שרטטי פס איילינר עדין לאורך כל קו הריסים העליון, התחילי בזווית הפנימית של העין וסיימי אותו בקצה העין בשפיץ ארוך וחתולי.

קחי מברשת איילינר דקה והרטיבי אותה במעט מים. טבלי את המברשת בצללית זהובה כדוגמת  צללית משי מס' 235, המים יהפכו את מרקם הצללית למשחה. שרטטי בעזרת מברשת האייליינר והצללית הרטובה פס אייליינר זהוב מעל ולאורכו של האייליינר השחור ששרטטת. שרטטי גם משולש זהוב בזווית הפנימית של העין.

סיימי במסקרה שחורה ומאריכה על גבי הריסים התחתונים והעליונים ובפס של עיפרון חידוד בגוון לבן מס' 208 על גבי תעלת המים. השילוב של המסקרה המאריכה והעיפרון הבהיר יגרמו לעינייך להיראות גדולות ופקוחות יותר.

לחיים ושפתיים

למראה בריא ומחמיא, הניחי בשקעי הלחיים סומק בגוון חום שזוף כדוגמת סומק מס' 8. מכיוון שאין שפתון שמסמל יותר את חג האוהבים מאשר שפתון אדום נשי ועל זמני, מרחי על שפתייך שפתון אדום קלאסי בגוון מס' 56 והוסיפי לו ברק  עסיסי, עם שכבה של ליפגלוס שקוף במרכז השפה העליונה והתחתונה.

ציפורניים

לציפורניים אדומות קלאסיות ותואמות, מרחי לק אדום מס' 187

איפור לולנטיין דיי סקארה

סט מוצרי האיפור לולנטיין של סקארה

Be my Valentine – מראה הולנטיין של מותג הקוסמטיקה ג'ייד

Be my Valentine היא הצהרת אהבה הנאמרת ללא מילים, חתומה באדום המהווה סמל לנשיות, חושניות והבעת רגשות אהבה. מראה האיפור של ג'ייד לוולנטיין דיי מציג עור פנים טבעי ומואר המאופר בגווני צללית עדינים וסומק רך, איפור השפתיים לוכד את מרב תשומת הלב כשהן עוטות שפתון בגוון אדום עשיר ועז היוצר שפתיים מוגדרות ומפוסלות וציפורניים משוחות בלק אדום, מאוהב ומלא ברק. כיצד תשיגי את המראה המושלם? בעזרת 2 מוצרים:

שפתון – Idylic Soft Satin Lipstick בגוון מס' 557 (Red Sin)

שפתון קלאסי בעל מרקם קרמי עשיר בלחות, המעניק ממד חדש של צבע אינטנסיבי בשילוב ברק לעיצוב השפתיים. מבוסס על נוסחה ייחודית המכילה כדוריות חומצה היאלורונית וחומר מילוי טבעי רב עוצמה מעניקות לחות מתמשכת ומסייעות להחלקת הקמטוטים בשפתיים. מועשר בשמן רימונים להגנה מפני נזקי הסביבה. מרקמו הרך והקרמי מקנה כיסוי מוחלט במשיחה אחת בלבד עם אפקט צבע מואר, גימור משיי ונוחות מקסימלית.

השפתון מוצע ב-12 גוונים, מניוד טבעי עד לאדום קלאסי יוקרתי, המותאמים לכל גווני העור. מחיר: 118.90 ₪

אודם ג'ייד

לק – Crystal Glow Nail בגוון מס' 475 (Candy Apple)

לק לציפורניים המעניק אפקט צבע מושלם וברק לאורך זמן. לק לציפורניים המחליק בקלות בעת המריחה, מעניק לציפורן כיסוי אחיד, אפקט צבע מושלם וברק לאורך זמן.

מחיר: 50.50 ₪

לק ג'ייד - candy apple

אופנה

טיפים ללוק הולנטיין המושלם מהסטייליסטים של Take a Look

לכולנו יש חששות מהדייט הראשון, על מה נדבר? איפה נפגש? מי ישלם? אבל החשש הקריטי ביותר הוא – מה נלבש?!? וכשזה מגיע לדייט בוולנטיין – הפחד רק גובר! כיום, שיש לנו את האופציה להיראות בשיאנו באמצעות אפליקציית Take a Look, אז אין מה לחשוש ואפשר  לקבל את חוות הדעת של ליאת אשורי, דורין אטיאס או גדי אלימלך בצילום אחד בלבד!

אפליקציית Take a Look, אשר כוללת את הסטייליסטים המובילים: ליאת אשורי, דורין אטיאס וגדי אלימלך,  מסייעת  למשתמשים, ליהנות מהניסיון העתיר שלהם ולקבל את המראה  הטוב והמחמיא ביותר, באמצעות חוות דעתם. המשתמשים מקבלים פידבק בתגובה קולית, ישירות מהסטייליסט, כולל עצה אישית וכך תוכלי לצאת אל הדייט שלמה עם עצמך, רגועה וכמובן עם סטיילינג הורס! אבל לפני שאת מצלמת להם את הלוק הנחשק, שימי לב לדגשים החשובים!

  • לבשי בגד פשוט ונוח כי את הכי יפה שנוח לך!
  • אבל לא פשוט מידי!
  • אל תנסי להתחפש ולנסות להפתיע, דווקא עדיף לסיטואציה של הדייט שתלכי למקומות ה"בטוחים" שלך.
  • מכיוון שלא מכירים אותך עדיין אל תתחכמי ואל תנסי להרשים דרך הבגדים.
  • אל תלבשי בדים שלא כולם אוהבים כמו עור, פרווה, ניטים, פייטים…
  • אל תנסי ללכת על כל הקופה! גם מחשוף, גם רגליים חשופות וגם עקבים לא הולכים ביחד!
  • תוספות שיער וחזייה מרופדת יכולים להישאר במגירה בבית.
  • שיער, איפור וטיפוח נקי ולא מתאמץ הוא חלק חשוב מהלוק.
  • תנסי "לצאת בסדר עם כולם" ולא להיכנע לטרנד ספציפי.
  • תשתדלי להימנע ממלבוש שמלה לבנה – עלול טיפה להלחיץ!

חושבות שהבנתן, הפנמתן וקלעתן לטעם הסטייליסטים? שלחו להם את בחירתכם באפליקציה (התנסות באפליקציה המשודרגת ניתנת לכולם עם 3 חיוויים חינם למצטרפים החדשים) וצאו לכבוש את הדייט!

האפליקציה ניתנת להורדה בחינם באנדואיד ובאייפון

מארז הטיפוח של לוריאל

הגיע הולנטיין ואתם רוצים לפנק את בת הזוג אך לא יודעים איך? מחפשים מתנה שהיא גם קלאסית וגם שימושית? טלפארמה, בית המרקחת המקוון המוביל בישראל, מציגה את מארז המתנה המושלם: לוריאל skin perfection לפינוק וטיפוח עור הפנים, העיניים והצוואר. המארז מכיל סרום מתקדם, קרם לחות וקרם עיניים וניתן לקבלו עם שליח עד הבית!

  • סרום מתקדם לוריאל (skin perfection 30 מ"ל) – הסרום בעל אפקט מתקן המעניק לעור מרקם אחיד, מואר ובריא. בסרום קיימת פורמולה מתקדמת המסייעת לשיפור מראה, גוון ומרקם העור. אופן השימוש: מעסים בעדינות מדי יום ו/או לילה על פנים וצוואר נקיים.
  • קרם פנים יום (skin perfection 50 מ"ל) – קרם פנים בעל אפקט מתקן למראה עור מושלם. הקרם מועשר בלחות ומעניק לעור הפנים רכות ונעימות. אופן השימוש: למרוח את הקרם בבוקר על פנים וצוואר נקיים.
  • קרם עיניים לוריאל (skin perfection 15 מ"ל) – קרם עיניים בעל אפקט מאיר ומתקן. הקרם מפחית נפיחות וסימני עייפות, ומאיר את העור באזור שמסביב לעיניים. אופן השימוש: לעסות בעדינות כמות קטנה של הקרם מתחת לעיניים ומעל העפעף מהאזור החיצוני של הפנים כלפי פנים. לשימוש בבוקר ובערב.

את מארז לוריאל skin perfection ניתן להזמין באתר האינטרנט של טלפארמה ולקבל אותו עם שליח עד הבית. שיהיה יום ולנטיין מפנק ורומנטי במיוחד.

מחיר המארז: 149.90 ₪ (במקום 377.74₪) | טלפון – 1800-616263 | http://www.telepharma.co.il

מארז לוריאל סקין פרפקשן

לקים שעושים שמח בלב של OPI

הלקים של OPI לא צריכים הקדמה מיוחדת כי כולנו יודעות שהן פשוט מיוחדים. לקים מעולים למריחה עם גוונים מדהימים שכל אחת תאהב על האצבע. על איזה גוון בא לך? סטארלייט, קוקה קולה, הלו קיטי בגווני ורוד גליטרי, אדום עז וניוד. לא משנה איזה תבחרי – הן בטוח יגרמו לכולם להסתכל לך על הציפורניים ולהתלהב.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

 

אקססוריז ותכשיטים

תכשיטי רויאלטי במבצע ליום האהבה

לכבוד ולנטיין דיי היכנסו לרויאלטי או שתשלחו את בני הזוג שלכן, ותוכלו להנות מ-40% הנחה על קולקציית הלבבות. בקולקציה ניתן למצוא לבבות עשויים זהב 14K וכן לבבות משובצים ביהלומים וזרקונים. המבצע בתוקף עד ה-19.02.2016 וניתן להשיג את הקולקציה בכל סניפי הרשת.

קולקציית הלבבות של רויאלטי

קולקציית צמידים מיוחדת לולנטיין דיי – תומס סאבו

מותג תכשיטי הכסף הבינלאומי "תומס סאבו" משיק קולקציית צמידי צ'ארם באווירה שכולה לבבות ואהבה לכבוד הוולנטין – חג האהבה הבינלאומי שיחול בחודש פברואר, שיכול להוות מתנה מושלמת לנשים היקרות בחיינו.

הקולקציה מתאפיינת בחדשנות אופנתית המביאה לקדמת הבמה את הביטוי העצמי ואת הייחודית של העונדת, בגימור מושלם ובהתאמה אישית. תומס סאבו נותן פרשנות מחודשת ללב ולמוטיבים קלאסיים עם טוויסט מודרני ומרענן. בצמידי הצ'ארמס לכבוד הוולנטין, יום אהבה הבינלאומי, ישנם סמלים של אהבה: לב, נשיקה, ציפורי אהבה וטבעות אירוסין. הצבעים הדומיננטים בקולקציה הם האדום, כסף וורוד. הקולקציה מאופיינת בתכשיטים נוצצים, שיקשטו את יקירת ליבך ליום שכולו חג .

מחירים:צ'ארמס: החל מ- 125 ₪, שרשראות בסיס: החל מ – 195 ₪, צמידי בסיס: החל מ- 165 ₪ | ניתן להשיג ברשת חנויות אימפרס ברחבי הארץ

תומס סאבו ולנטיין דיי

שעוני אן קליין ואובקו 

שעון אובקו כאן אין באמת קולקציית ייחודית לונלטיין דיי, אבל כן יש הנחה נחמדה – עד 30% על הדגמים הבאים:

 

שעוני אן אן קליין

  • שעון קרמי קוטר 30 מ"מ בצבעי שחור עם נגיעות זהב בחוליות ובמחוגים. בלוח השעון ישנו יהלום המסמן את הספרה 12, זכוכית מינרלית ועמיד במים בצורה חלקית. מחיר לאחר הנחה: 549 ₪ במקום 749 ₪ .
    שעון מתכת בצבעי זהב ושמפניה, קוטר 32 מ"מ. בלוח השעון ישנו יהלום המסמן את הספרה 12, זכוכית מינרלית ועמיד למים בצורה חלקית. מחיר לאחר הנחה :399 ₪ במקום 600 ₪ .
    אובאקו
  • שעון מפלדת אל-חלד בעל רצועת מתכת (MESH) – השעון משלב גווני חום, רוז-גולד וברונזה. על רצועות השעון משובצות אבני סברובסקי. זכוכית מינרל קריסטל. קוטר השעון 28 מ"מ. עמיד למים בצורה חלקית . מחיר לאחר הנחה 499 ₪ במקום 780 ₪ .
  • שעון מפלדת אל-חלד בעל רצועת מתכת דקה (MESH) –  השעון משלב גווני חום, רוז-גולד וברונזה. זכוכית מינרל קריסטל. קוטר השעון 26 מ"מ. עמיד למים בצורה חלקית . מחיר לאחר הנחה:599 ₪ במקום 1005 ₪.

תוקף המבצע:החל מ  1.2.16 עד גמר המלאי | ניתן להשיג ברשת חנויות אימפרס ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ

קולקציית שרשאות לולנטיין של רשת גולברי

היום הכי רומנטי בשנה מתקרב בצעדי ענק וזה הזמן לבקש את המתנה השווה ביותר! שרשרת מיוחדת לוולנטיין מבית GOLBARY. רשת האופנה המצליחה GOLBARY, ידועה בתכשיטים האופנתיים שלה. תכשיטים משובצים זרקונים, דמויי יהלומים במראה יוקרתי במיוחד ובמחיר מתאים לכל כיס. לכבוד הוולנטיין, GOLBARY משיקה קולקציית שרשראות עם תליוני לבבות מיוחדת הכובשת כל אחת ממבט ראשון.

קולקציית התכשיטים האקסקלוסיבית של הרשת, מעניקה לנשים מראה אופנתי ועדין ומציגה את הטרנדים הבולטים בעולם התכשיטים היוצרים מראה ייחודי, המשלים את פריטי האופנה של המותג. התכשיטים מעניקים את הטאץ' הסופי לאאוטפיט  ומעניקים לעונדת אלגנטיות נשית מעודנת ומבטים מלאי התפעלות. השרשראות עשויות נחושת איכותית – בראס ופליז מצופים ברודיום – זהב צהוב או לבן ומשובצים באבני זרקונים דמוי יהלומים. האבנים הינם באיכות גבוהה – טריפל A אשר בתנאי מעבדה מיוחדים מגיעים למראה יהלומים על ידי חיתוך זהה.

מחיר: 139.90 ₪ | להשיג בסניפי רשת  GOLBARY

שרשרת לולנטיין דיי 2016 של גולברי

קולקציית ולנטיין דיי של גולברי

Broderie Sugar Skull – שעון התחרה החדשה של HOBLOT

Broderie Sugar Skull השעון החדש של HOBLOTזאת ללא ספק הולכת להיות מתנה יקרה אבל מי שיכול להרשות לעצמו, זה נראה לי שווה במיוחד!
מותג שעוני היוקרה הובלו עושה זאת שוב, לאחר ההצלחה המסחררת של הדגם "Shiny Gold" מהסדרה Big Bang ומשיק דגם חדש מאותה סדרה – BRODERIE SUGAR SKULL, אשר הוצג לראשונה בתערוכת השעונים הבינלאומית שנערכה בג'נבה.

Broderie Sugar Skull הדגם החדש של מותג שעוני היוקרה HOBLOT,  מעוצב באופן ייחודי ושונה בנוף הובלו הסטנדרטי, במראה תחרה שחורה וצבעונית. העיצוב מצביע על הטרנד הוויקטוריאני, שמתכתב עם ההלבשה התחתונה, אשר מוצג בבמות האופנה הנחשבות בעולם. השעון שובר את הקודים המקובלים ויוצר בלעדיות כמו שסדרת ה  Big Bang נוהגת לעשות, בעיצוב נשי המתמזג עם אופנה נועזת.

קוטר השעון 41 מ"מ, עם סיבים שחורים ומלוטשים בצבעים נועזים וצבעוניים: סגול, ורוד, צהוב, כתום וורוד. על גבי לוח השעונים יש אייקונים שעומד כאנטיתזה לנשיות- גולגולת וערבסקות על סאטן משי, כדי להדגיש את הנועזות שבעיצוב. רקע השעון כולו שחור כפחם עם רצועת גומי,על מנת לגרום לצבעים להיות בולטים וזרחניים.השעון עמיד למים עד 10 בר.

מחיר השעון: 72,000 ₪ | ניתן להשיג בהזמנה אישית בלבד ברשת אימפרס

 

 

שעון ליידיבירד של חברת Blancpain

ואם השעון הקודם לא הספיק לכן ויש עוד כסף להשקיע, אז הכירו את השעון החדש של בלנקפיין – שעון ה-LadyBird במהדורה מוגבלת.

מותג שעוני היוקרה  Blancpain משיק לכבוד הוולנטין דיי את שעון האהבה Ladybird – שעון אלגנטי ונשי, אשר עוצב בהשראת רוח האהבה, המתאים לנשים שאוהבות את המראה הנקי, היוקרתי והקלאסי.

השעון מעוצב עם לוח אם – פנינה, מעוטר ביהלומים בחיתוך מבריק. במרכז לוח השעון, מצויר לב עם שיבוץ יהלומים כשבחלקו העליון אבנים אדומות .השעון  מואר על ידי מסגרת משובצת יותר מ -0.5 קראט יהלומים. בתחתית לוח השעון יש "פירסינג" של  לב עם חץ בתחתית השעה 6  מה שהופך את השעון לסימבוליות של אהבה.

רצועת השעון עשויה עור לבן, מה שמייצר תחושת אלגנטיות נשית, כשכל אחת מהרצועות במהדורה ממוספרת.

מחיר: 107,000 ₪ | ניתן להשיג בבוטיק אימפרס קניון רמת אביב, תל אביב.

שעון ליידיבירד של בלנקפיין

שעון סווטש במהדורה אוהבת במיוחד

אם בכל זאת ממש בא לכן על שעון ואין לכן או לבני הזוג שלכן את הסכומים של השעונים הקודמים, השעון החדש של סווטש גם הוא במהדורה מיוחדת לולנטיין ובמחיר שפוי בהחלט.

יצרנית השעונים השוויצרית סווטש משיקה בימים אלה ברחבי העולם ובישראל מהדורה מוגבלת של שעוני וולנטיינ'ס דיי, המגיעים בערכה מהודרת  ומעוצבת  בלבבות לבנים על גבי רקע אדום. האריזה הינה קופסא שקופה מוארכת, שבמבט מקרוב מציגה הצצה לשעון שכולו אהבה  – הוולנטיין.

השעון בעל  רצועת סיליקון לבנה ולוח שקוף בצורת לב המציג את המנגנון הפנימי של השעון, המשולב בצבעים רומנטיים: ורוד, אדום וסגול. באמצעות שקיפות לוח השעון ניתן להתרשם מהמנגנון שעובד כל הזמן, כמו שלב לא מפסיק לפעום.

מחיר לצרכן : 346  ₪ | להשיג בחנויות סווטש ברחבי הארץ

שעון סווטש מיוחד לולנטיין דיי 2016

עוד פינוקים

מארזים מפנקים לולנטיין דיי 

הוולנטין הוא יום מיוחד לפנק את אהובי ליבנו, יום שכולו אהבה. אז מה יותר טוב מלחגוג עם מתנות מפנקות, מרגשות ומשמחות, שיש בהן מן האסתטיקה והיופי. במיוחד ליום זה, מציעים ב-SACARA, מארזי טיפוח מפנקים לאהובים ולאהובות. המארזים משלבים את מוצרי סדרת הטיפוח PASSION המונה קרם ידיים, קרם גוף, ספריי בושם חמאת גוף וג'ל רחצה. לצד סדרת הטיפוח ניתן למצוא גם תיק איפור מהודר, ספוג לב, איפור ולקים.

כל מארז מציע מגוון שונה של מוצרי טיפוח

  • מארז 19.90 ₪ כולל:  תיק PVC שקוף קטן עם סרט ורוד, קרם גוף וידיים –מסדרת  Passion וליפגלוס קטן
  • מארז 39.90 ₪ כולל: תיק PVC שקוף גדול עם סרט ורוד, קרם גוף , ידיים וג'ל רחצה מסדרת – Passion, לק, ספוג בצורת לב וליפגלוס קטן
  • מארז 49.90 ₪ כולל: תיק PVC שקוף גדול עם סרט ורוד, ספוג רחצה לבבות לבן אדום, קרם ידיים, בודי מיסט , וחמאת גוף מסדרת – Passion, ליפגלוס ולק
  • מארז 99.90 ₪ כולל : סלסלת קש, תיק איפור אדום בוהק, ספוג רחצה לבבות לבן אדום, ספוג לב, ג'ל רחצה, בודי מיסט, חמאת גוף, קרם ידיים וקרם גוף מסדרת  Passion, לק וליפגלוס קטן

מארזי טיפוח ואיפור לולנטיין דיי

כרטיסי גירוד במהדורה אוהבת במיוחד – מפעל הפיס

ואם בכל זאת הדייט ביטל או לא צלח, את בכלל לא מחפשת אהבה, אתן מחפשות מתנה מקורית או שאתן כבר בזוגיות אבל מחפשות איך להגדיל במעט את חשבון הבנק, מפעל הפיס בא לקראתכן – מגוון כרטיס גירוד של חישגד במהדורה מיוחדת  לוולנטיינ'ס- גם חוגגים את האהבה וגם יכולים לזכות בפרסים של עשרות אלפי שקלים!

את סדרת הוולנטיינ'ס מעטרים מגוון קריקטורות ורודות ואוהבות וכינויי חיבה נפוצים כמו "מאמוש", "בייבי" ועוד. ניתן לרכוש אותם כמתנה לא רק לבן או בת הזוג, אלא גם להורים, חברים ושאר מכרים אהובים וכך ניתן לפנק את יקיריכן בצורה מקורית ומפתיעה. מחיר סדרת כרטיסי Love You הוא 5 ₪ וכספי הזכייה יכולים להגיע ל-5,000 ₪, ואילו מחיר סדרת כרטיסי Pink הוא 20 ₪, כאשר כספי הזכייה יכולים להגיע ל-200,000 ₪.

מנהל השיווק של חישגד, אבי לוי, מסר כי: "חג הוולנטיינ'ס המתקרב עודד אותנו להציע לציבור מגוון כרטיסים מיוחדים שאפשר להעניק כמתנת אהבה או כתוספת למתנה. הכרטיסים מעוצבים ברוח האהבה וזכייה כספית בהם יכולה  לשדרג את החג, ולהפוך ארוחת ערב במסעדה לחופשת סקי רומנטית ומפנקת באירופה".

כרטיס גירוד חיש גד לולנטיין דיי 2016

Magnum Love של יקב קסטל

MAGNUM LOVE של יקב קסטללרגל יום האהבה הבינלאומי, יקב קסטל יציג מהדורה מוגבלת של יינות מגנום Grand Vin 2013 באריזת עץ מהודרת

כמדי שנה, אנו "שוברים את הראש" במחשבות על מתנה מיוחדת לבחיר/ת ליבנו לחג האהבה, כאשר המתנה הרומנטית הקלאסית שמככבת בכל סרט טוב היא כמובן בקבוק יין משובח. בהתאם לכך, רגע לפני יום האהבה הבינלאומי שיחול ב-14 בפברואר, יקב קסטל יציג מהדורת מגנום מוגבלת (ליטר וחצי) של יין Grand Vin 2013 (גרנד וין 2013), אשר זכה לאחרונה לציון 94, הציון הגבוה ביותר שניתן אי-פעם ליין ישראלי, ממבקר היין המוערך בעולם, רו
ברט פרקר.

Castel Grand Vin מבציר 2013 הינו בלנד בסגנון בורדו, אשר זני הענבים המרכיבים אותו הינם ענבי קברנה סוביניון, מרלו, פטי ורדו, מלבק וקברנה פרנק, הנבצרים מהחלקות המובחרות ביותר בכרם. היין גדל במשך כעשרים חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות, רובן חדשות והוא מיועד ליישון ארוך בבקבוק. מדובר ביין אלגנטי, קלאסי, בעל צבע עמוק, בוקה מרוכז ומורכב, מלווה בטעמי פירות יער עמוקים, תבלינים וטאנינים רכים (אך מוחשיים). זהו יין מאוזן הנוטה לקטיפתיות חלקה ובעל סיומת ארוכה ונקייה.

Castel Grand Vin מגיע לשיאו כ-8 שנים לאחר שנת הבציר.

מחיר מומלץ לצרכן: 472 ש"ח | מומלץ לחדרר את היין טרם ההגשה  ("חדרור" משמעו פתיחת היין למגע עם האוויר) | ניתן להשיג ביקב קסטל ובנקודות מכירה נבחרות

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X