fbpx
חתונות ואירועים

לבן על הזמן – טרנדים שיפקדו ציפורני כלות בעונת החתונות 2017

לק לציפורניים.. לכאורה דבר כה זניח בהופעה אך עם השנים אנו מבינים כי מדובר באקססורי לכל דבר, כזה שיכול ממש לתת פאנץ' ללוק כולו,  להתכתב עמו בצורה הרמונית ונכונה או במקרה אחר, בדיוק להיפך – לבלוט , לגנוב קצת מהפוקוס ולהיות הדומיננטי בהופעה.

ליום המאושר בחייך, הכל צריך להיות מושלם: מסוגר הנעל, ועד הלק המרוח על הציפורניים. הבעיה היא, שלכל פריט קטן ישנן אינספור אפשרויות ומאוד קל ללכת לאיבוד ביניהן. תמיד עומדים בפנינו שלל הפריטים האהובים, אל מול אלו שתמיד כיכבו בפנטזיות הכי גדולות שלנו.

אושרת חן, מדריכה בכירה ברשת נייל סטודיו מעניקה הכוונה לגבי הטרנדים אשר יככבו מתחת לחופה בקיץ הקרוב וטיפים כיצד נדע במה לבחור.

לא פשוט להיות כלה – כ"כ הרבה טרנדים ורק יום אחד מיוחד

על הכלה ביום חתונתה להישאר נאמנה לעצמה ולבחור את הפריטים אשר היא מתחברת אליהם וכי נוח לה איתם. פשוט להישאר היא עצמה.

כך גם עם גוון הלק אשר ימרח על הציפורן. עליו להתאים לאישיות הכלה כך שלא יגרם צער או רגשי חרטה ביום שאחרי או חלילה כאשר יגיע אלבום החתונה אשר נשמר לאורך שנים.

לכן יש להתאים את כל המראה למי שאת באמת. אם את קלאסית, המקפידה על מראה נקי עשי זאת גם בציפורנייך. ולחלופין, במידה והינך בעלת מצבי רוח שובביים, פרועים ומלאת אנרגיות אל תכבלי את עצמך במודל הבנאלי והשגרתי.

טרנדים לציפורני כלות

הרומנטית: צבעים חלביים וצבעי ניוד

גם לקראת עונת החתונות וגם בחג השבועות שקרב אלינו נדמה כאילו העולם כולו מתקשט בלבן.

צח, טהור וחגיגי, כמו כלה ביום חגה העוטה את השמלה הלבנה, אווירת החג משתלבת בעונת החתונות המביאה עמה את ניחוח הפריחה ומבשרת את בואו של הקיץ.

ולכן, בכל שנה, חוזרים לככב צבעי הלק הבהירים והחגיגיים כמו: לבן מרשמלו, ורדרד בהיר, ניוד וכדומה. כפות הידיים והרגליים מקבלות בברכה גוונים ענוגים שכאלו וגורמים לנו לחוש אווריריות ו"טהורות".

גם ציפורניים בגווני ניוד הוכתרו כאחד מהסגנונות החמים ביותר לאביב- קיץ  הקרוב. ציפורניים ניטרליות משמרות את התחושה הקיצית, גווני הניוד נראים רעננים, מאופקים אך יחד עם זאת סקסיים. לקים בגווני עור טבעיים כמו, ורוד, חום ובז' היו פופולאריים מאד על מסלולי התצוגה של גדולי המעצבים ו OPI העבירו את האופנה גם לציפורניים.

בארסנל הקיץ הכלתי של OPI תמצאו שפע של גוונים כאלו כגון ה-Funny bunny הנצחי, Put it in neutral ו Chiffon my mind מקולקציית Soft shades

הקלאסית הנצחית: פרנץ' מניקור

זוהי בהחלט האופציה הכי פופולרית אך לאו דווקא הנכונה ביותר. כשיש כל כך הרבה גוונים וצבעים בשוק שאפשר לבחור מהם.  לא חייבים ללכת על בטוח. במידה וזו האפשרות הקורצת ביותר והמתאימה ביותר ללוק הכללי,  ניתן לשחק גם איתה. יש כאלו שיעדיפו להשתמש בבסיס חלבי, אשר יוצר בסיס אטום ובולט יותר, אחרות ילכו על פס מניקור עבה יותר והעדינות והניטרליות ביותר, ילכו על בסיס ורדרד טבעי- כזה שמזכיר את גוון הציפורן ופס מניקור דק ומינימאלי. מי שמעדיפה בסיס חלבי ואטום יותר יכולה להשתמש ב Funny Bunny שלנצח יישאר המוביל בקטגוריה הזו ומי שמעדיפה את המראה הטבעי יכולה בערכת הפרנץ' מניקור.

הסקסית: לק בגוון אדום

הצבע האדום הוא לעולם לא סתם עוד אדום, יש לו טונים רבים וקונוטציות רבות.  אדום לסמל אהבה, מלחמה, דם, לב או אנרגיה ואומץ, אלו ועוד נכנסים למשבצת של חיים,  אש ואנרגיה.

גם חברות הקוסמטיקה והאיפור מעידות אף הן כי אדום הוא הצבע  הכי לוהט והכי קלאסי גם יחד, האדום יכול להיות נועז, או רומנטי, אדום בוהק או רך, תלוי מהי ההעדפה. כל האדומים הולכים יחד עם האהבה והחיים, אז אלו שבוחרות להיות נועזות, קחו כוסית של יין אדום, וצאו לדרך כי האדום שאנו מורחות על הציפורניים תמיד מחייה את כפות ידינו, ותמיד יעניק להן מראה זוהר וחושני.

מותג הלקים האמריקאי OPI  לדוגמא, מציע לא פחות מ 50 גוונים של לקים אדומים – נועזים, קלאסיים, נשיים ומסעירים כאחד! את קטגוריית האדומים מוביל ה- big apple red , גוון חושני ולוהט יותר יהיה ה "Over and Over A-Gwen"   מסדרת גוון סטפני, או אדום קורלי יותר אשר מושתת על בסיס כתום נועז.

ומה עם קישוטים? זהב, גליטרים וקישוטי קריסטלים

כדי לקשט את הציפורניים במראה מעט יוצא דופן מהלק הרגיל והיומיומי, באופן שיתאים לאירוע חגיגי כמו חתונה אפשר תמיד להכניס קצת עניין עם נגיעות מוזהבות, גליטריות או אפילו הוספת אבני קריסטלים לקישוט דומיננטי יותר.

ילידות שנות ה-80 זוכרות בוודאי את אמא שלהן מורחת לק נצנצים בעל מראה מלכותי וחגיגי על הציפורניים. כבר שנים שהנצנצים המתינו בתרדמת על מדפי האייטיז, והקיץ הם מתעוררים לחיים. לצד נצנצי הכסף והזהב המוכרים, אותם תמיד אפשר לשלב בפס הפראנץ' או למרוח על ציפורן מלאה ניתן למצוא גם נצנצים צבעוניים שנראים כמו קונפטי, עגולים, בדוגמת צורות גיאומטריות או צבעים נועזים שאפשר בשמחה לשלב על ציפורן אחת, או כמרענן הרשמי לפרנץ' מניקור הקלאסי ולשלבם יחד עם הפס הדק.

טרנד נוסף שיראה הקיץ על ציפורני הכלות הינו קישוט הציפורן באבני קריסטלים או בעיטורי תחרה עדינים. כאשר בוחרים את סגנון הקישוט לציפורן יש לוודא שהוא מתאים לסגנון הלבוש ולטעם האישי. בנוסף,  כדי להימנע ממראה טראשי רצוי לא להעמיס בתכשיטים על כפות הידיים כשבוחרים לאמץ בגוון מנצנץ או מתכתי.

הלקים של OPI  מיובאים לישראל בלעדית על ידי חברת "ברייסון שיווק" ונמכרים ברשת "אפריל", רשת "נייל סטודיו" ומכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ.

מחיר לצרכן: 65 שקל. http://www.opi-israel.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X