fbpx
איפור וטיפוח

לא עוצרות באדום !

החורף הזה מסתמן (זועק) שנלבש אדום. שפתיים אדומות לרווחה ניראו לא אחת על מספר סלביות כגון: הדוגמנית אנג'ה רוביק, השחקנית אמה ווטסון, אמל קלוני, הלן מירן ועוד. הצבע האדום הוא ללא ספק הצבע הבולט ביותר לעין בקשת הצבעים. הוא מקושר לאהבה, ריגוש ואצל הסינים הגוון האדום מייצג חיים ונחשב למביא מזל רב. הצבע האדום מקושר מאוד גם לרומנטיקה וסקסיות.

אין אישה שלא רוצה להרגיש סקסית ויפה, והשפתיים הן הדרך הטובה ביותר להשגת המראה הסקסי הנדרש בעזרת פעולה אחת פשוטה. בחורף הזה נלבש את הצבעים החמים והחזקים כגון אדום ובורדו ומי שלא נועזת מידי ללבוש אדום ובכל זאת רוצה להרגיש סקסית באדום, אודם אדום הוא הפתרון המושלם בעבורה.

בכדי להשלים את הלוק הסקסי בשפתיים, מרחו לק אדום בוהק על הציפורניים (הלק האדום מקולקציית הולידיי של OPI מושלם), ובמידה ואת נועזת באיפור, תמיד ניתן לשדרג את המראה באמצעות מעט היילייטר מעל השפה בקשת הקופידון.

הנה כמה מוצרים שיעזרו לך להשיג את המראה האדום המושלם !

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X