fbpx
בית והום סטיילנג

כשאת מגלה שיש לך רומן עם מוצרי נייר…

תעצמי עיניים ותנסי לחשוב מתי הרומן שלך עם מוצרי נייר התחיל. כן כן, הרבה לפני שהסמארטפונים שלטו לנו בחיים והיינו משתמשות ביומנים וניירות כדי לכתוב. אצלי הרומן התחיל ממש כשהייתי קטנה, גיל 5-6 ככה כשאספתי מכתביות. אחח…אוסף המכתביות שלי. אני בטוחה שאני עדיין אמצא אותו במחסן בבית של ההורים, אבל מה שבטוח – הוא היה מדהים. היו מכתביות רגילות, כאלה עם ריח, צבעוניות, כאלה עם מעטפות זהות וכאלה ללא. הכי זכורים לי המכתביות של "My Little Pony", כמה שאהבתי אותם. כשעברנו לגור בארה"ב האוסף גדל אבל כשהבנתי שהבנות בביהס קצת פחות בקטע, נאלצתי לפרוש בשיא ועברתי לאסוף מחקים.

גם כשגדלתי, תמיד התלהבתי ממוצרי נייר: בביהס תמיד אבל תמיד היו לי דפדפות רגילות וצבעוניות, יומן שהייתי מקשטת באינספור צבעים ומדבקות, ואפילו במכללה תמיד דאגתי שיהיו לי כל מיני סוגים שונים של מדבקות Post It זרוקות בתיק. מאז המכללה לצערי אין לי דפדפות, הסמארטפון ובעיקר גוגל קלנדר החליףאת היומן ומדי פעם אני מקשקשת לעצמי או כותבת לעצמי משימות יומיות על מחברת מסכנה שיש לי על השולחן במשרד. אין ספק שהתקופה השתנתה והרבה פעמים אני גם מרגישה שהכתב שלי השתנה כי אני כותבת פחות ומתקתקת במחשב או בנייד יותר.

הייתי בטוחה שאני היחידה שחושבת ככה אבל כשדיברתי עם חברה מימי התיכון התחלנו להיזכר בכל מיני פתקים שהיינו מעבירות אחת לשניה בשיעור (וגם אותם בוודאות יש בקופסה במחסן של ההורים) וצחקנו בעצב שבטח היום החברה' הצעירים "מעבירים פתקים" דרך הוואטס אפ, ואין להם את הכיף וההתרגשות שיש בלפתוח נייר מקומט ומכווצץ ולגלות מה מסתתר בפנים (במיוחד אם לכותב הפתק יש כתב חרטומים ואת מוצאת את עצמך שיעור שלם מנסה להבין מה נכתב בפתק). החלטתי שאני מפתיעה את שתינו עם מתנה שתחזיר אותנו קצת לימים הטובים שבהם העט והנייר שלטו אבל עם וייב של שנת 2017.

וכך מצאתי את עצמי נכנסת לחנויות הסטוק השונות ומחפשת מוצרי נייר מדליקים. פה ושם מצאתי איזו מחברת חמודה אבל לא משהו שבאמת תפס לי את העין. באיזו חנות גרפיקה בקניון ליד הבית אפילו מצאתי מכתביות, או לפחות משהו שמזכיר מכתביות, אבל הן היו כ"כ יקרות (!!) שהעדפתי שהנוסטלגיה תשאר זולה וחמודה. השלב הבא – האינטרנט. אם לא אכתוב על נייר, לפחות אתקתק במחשב בכדי לכתוב על נייר. הגעתי לאתר שבהתחלה לא חשבתי שבו אמצא את מה שאני מחפשת כי הוא היה נראה כמו אתר למיתוג לעסקים, אבל משהו בו קרץ לי להשאר ואני שמחה שעשיתי זאת – My Branding Kit.

מבדיקה באתר הבנתי שמדובר באתר של מעצבת גרפית ובעלת סטודיו לעיצוב ומיתוג עסקי בשם חגית אמיתי. יש לה מבחר לא קטן של שירותים גרפים שהיא והצוות שלה מספקים. עד כה נשמע נורמלי ומשהו שכל מעצב גרפי עושה. אבל כשדפדפתי באתר והגעתי לחנות, הבנתי שמדובר במעצבת שלא רק עושה עבודות נפלאות, אלא ממש מייצרת מוצרי נייר שונים ומגוונים שבאמת באים לתת תועלת ויותר מזה – באים לתת פייט למשפט Girl Power ! המוצרים השונים מושלמים לנשים ולאמהות שצריכות מדי פעם זריקת עידוד או בוסט לאגו ולבטחון העצמי, תוך כדי שהן מנהלות ביד רמה את הבית והעבודה. פייר, התאהבתי.

מכיוון שאני הכי בת שיש (בכל זאת מחפשת מכתביות בגיל 35) ידעתי שמכאן תבוא הישועה וכאן אמצא את המתנה שאני מחפשת לחברה שלי אבל בעיקר – אעשה גם שופינג לעצמי. אני אעדכן מראש שרכשתי מגוון מוצרים בעיקר כי אני אוהבת להסתובב עם מחברות שבהן אני כותבת משימות יומיות ותמיד, אבל תמיד, תמצאי על השולחן שלי במשרד מחברות עם משימות הקשורות לעבודה. כשכולם משתמשים בלוחות קנבן, אני הכי אולד סקול שיש – כותבת לי את כל המשימות על נייר ומקבלת סיפוק מלעשות קו על משימה גמורה!

לפני שאספר מה הכנסתי לסל והגיע כעבור מספר ימים בודדים עם שליח עד הבית, אני כן אגלה לכן שיש למוצרים השונים קטע. אני צילמתי סרטונים קצרים על כל מוצר ומוצר שהזמנתי אבל בכוונה לא הראתי לכן את כל כולו. אני מאוד הופתעתי כשדפדפתי במחברות וביומנים השונים ומאוד חשוב לי לא להרוס את אלמנט ההפתעה. עוד משהו שהפתיע אותי מאוד זה האריזה של כל מוצר ומוצר. הם היו ארוזים כ"כ יפה ובצורה כ"כ חמודה שממש התבאסתי לפתוח אותם. אין ספק שאם את מחפשת מתנה מיוחדת לחברה – פשוט תני לה את המוצר כפי שהוא מגיע ואל תתאמצע בכלל לארוז מחדש. ולפני שאני מפסיקה לחפור ומראה את המוצרים – ללא ספק רואים שמדובר במוצר ייחודי. נכון, את תמצאי בחנויות מחברות הרבה יותר זולות, אבל המחברת הזאת שונה. היא מפתיעה, היא מיוחדת – היא שונה. לא מדובר בעוד מחברת שורות, אלא באמת במוצר שהושקעה בו מחשבה על כל פרט ופרט שהופך אותו לאמנות של ממש.

דרך אגב, חלק מהמוצרים מגיעים עם פוסטרים מעוררי השראה. אני הכי אהבתי את האמצעי כי בכל זאת אני מלכה ? ? !

ואני מתנצלת מראש על איכות הצילום. לצערי המנורה שאני משתמשת בה נשרפה ולא הצלחתי להחליף אז הצילום יצא קצת "יבש" ו"ישן". נשבעת שזה צולם ביום שבת האחרון 🙂

פוסטרים ייחודים להעצמה נשית
הפוסטרים שהגיעו עם המוצרים שהזמנתי והאהוב עלי ביותר באמצע

ההזמנה שלי

ההזמנה שלי כללה את הפריטים הבאים:

ערכת יום של אהבה – ערכת ניהול זמן

ללא ספק הושקעה בערכה ובמיוחד במוצרים שלה מחשבה והיא מתאימה לנשים עסוקות שאוהבות לתכנן כל פרט ופרט ביום שלהן. זה לא משנה אם מדובר בקרייריסטית שרוצה לעשות לעצמה סדר בראש, או באמא שמגדלת את ילדיה ורוצה לתכנן את הלוז היומי בהתאם. אני קניתי את הערכה לחברה שלי בעיקר כי אני יודעת שהיא אוהבת שהיום שלה מתוכנן מהרגע שהיא מתעוררת ועד שהולכת לישון (כולל מה היא תלבש למחרת). התגובה שלה הייתה מושלמת. תחילה היא בכלל הופתעה שקיים דבר כזה כי נכון שהיא יכלה לקנות יומן, אבל יש משהו מאוד ייחודי ושונה ביומן הזה. שנית, היא צחקה מזה שאני כ"כ מכירה אותה ויודעת כמה שהיא אוהבת סדר וארגון. דרך אגב, סתם כי אני בת בתקופת נוסטלגיה, קניתי בנפרד מדבקות חמודות שתוכל להדביק ביומן כמו שהיינו עושות בתיכון.

פרטים מלאים על מה הערכה כוללת תוכלו למצוא באתר אבל שתדעי שהערכה כוללת:

  • מחברת ניהול זמן צבעונית (100 דף)
  • בלוק ניהול משימות שבועי
  • בלוק רשימות גבוה
  • בלוק משימת "יום של אהבה"
  • פוסטר השראה – מתנה

לינק לערכה | 120 ₪

מחברת חד קרן 

מדי פעם יש לי יציאות ואני אוהבת לקנות לעצמי מוצרים עם חד קרן. אם הילדה שלי קטנה מדי להנות מהטרנד שסוחף את העולם, אז אני אפנק את עצמי ואקנה לעצמי מוצרים. אחד מהמוצרים הוא מחברת שורות בגודל A5 (לא גדול מדי ולא קטן מדי. בדיוק באמצע בכדי לא לתפוס מקום על השולחן במשרד או בתיק). המחברת מכילה 100 עמודים ויש לה כריכה רכה (אני בחרתי את הכריכה הלבנה). מה שהכי קנה אותי במחברת זה שלא צריך "לבזבז" עמודי שורות לקשקושים כי יש בסוף 20 עמודים לבנים, ריקים, שבהם ניתן לקשקש לבבות וכוכבים כאילו והיינו בנות 12. עוד דבר, יש בתחתית של כל עמוד משפט מעורר השראה ואין ספק שחגית עשתה כאן עבודה יצירתית ומקסימה.

לינק למחברת | 49 ₪

מחברת "אני מלכה"

בהמשך לפוסטר שהכי אהבתי מגיעה גם המחברת. בדומה למחברת חד קרן, גם כאן מדובר במחברת שורות בגודל A5 עם 100 דפים דו צדדים. גם כאן תמצאי בתחתית כל עמוד משפטים מעוררי השראה שללא ספק יוציאו את המלכה שבך!

מתנצלת מראש על רעשי הרקע באידבות הגדול שלי שסירב ללכת לישון אבל היה גמור מעייפות 🙂

לינק למחברת | 49 ₪

מחברת אננס

את המחברת הזאת קניתי לחברה שלי, כדי שהיא תוכל לכתוב בה את המשימות הקשורות לעבודה (לכל היתר יש לה את הערכה לניהול זמן). אהבתי אותה כי היא בגודל בינוני ולכן לא תופסת יותר מדי מקום על השולחן במשרד והיא בעלת 200 עמודי שורות דו צדדים אז היא בוודאות לא תגמר מהר. גם כאן תמצאו משפטי מחץ אבל מה שהכי אהבתי בה זה העיצוב המדליק והאננסים. אז נכון שייעדתי אותה כמחברת למשרד עבור חברה שלי, אבל לפחות חברה שלי תוכל לכתוב משימות ברוח חופשה תאילנדית עם אננסים וכיף בעיניים.

לינק למחברת | 39 ₪

אם את מחפשת מתנה (לחברה, לאמא, לקולגה במשרד או סתם לעצמך)  שגם תעורר השראה אך בעיקר תהיה אמנותית, שונה ומדליקה – זה האתר שאת חייבת לבקר בו. יש שם עוד הרבה מאוד מוצרים שווים שמתאימים לאמהות ונשים בכל תפקיד או שלב בחיים, ואני בטוחה שמי שתקבל את המתנה תשמח כי זה לא עוד סבון גוף או גיפט קארד, אלא באמת מתנה אמנותית, שהושקעה בה מחשבה תחילה ובעיקר הכי גירל פאוור שיש!

אני כבר יודעת מה אני הולכת לרכוש בעוד כ-3-4 חודשים כשאצטרך להתחיל עבודה חדשה ואצטרך מחברת חדשה ונקיה למשימות חדשות! ?

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X