fbpx
איפור וטיפוח

כיצד משתמשים במדבקות מים לציפורניים

אני מאוד אוהבת לעשות ציפורניים. פעם הייתי הולכת למניקור כל שבועיים ומתחדשת בלק ג'ל כזה או אחר, אבל בשנים האחרונות החלטתי שאני יכולה לעשות לעצמי לבד בבית וקניתי מכונה, לקים ואביזרים. בהתחלה זה לא היה כזה פשוט כמו שזה היה נראה כשמישהי אחרת עושה לך, אבל עם הזמן למדתי והיום אני יכולה להגיד שבשביל מישהי שזה לא המקצוע שלה, אני עושה לעצמי ציפורניים ממש לא רע. ככל שעברו השנים גם גיליתי כל מיני חברות ואתרים, בארץ ובחו"ל, שמהם אני ממש אוהבת להזמין לקים ובעיקר – קישוטים.

כן – קישוטי ציפורניים ללא ספק הפכו להיות הדבר בעולם הציפורניים בשנים האחרונות והם באים במגוון אדיר: מחותמות, דרך נצנצים ועד אבקות שונות ומשונות. ומי שממש יצירתית יודעת לשלב בין הקישוטים בצורה מדהימה ועושה ממש עבודות אמנות. אני יושבת מול הפינטרסט ועוקבת אחרי מספר נייליסטיות באינסטגרם ואני ממש מקנא ביכולת שלהן לחשוב על דברים כ"כ יצירתיים בעזרת קישוטי ציפורניים. באמת שזו אמנות.

אחד הטרנדים הבולטים בעולם קישוטי הציפורניים הוא מדבקות המים (בחלק מהחנויות בארץ קוראים להם גם תעתיקי מים לציפורניים). מדובר בדף מדבקות המגיע בכל מיני גדלים וצורות שעליו מונח שקף מגן. המדבקות יכולות להיות בודדות (למשל תפזורת של פרחים ופרפרים) או ממש מדבקות המדמות ציפורן ועליהן קישוט שלם (ובאמת כשמדביקים על הציפורן – זה נראה כאילו ומישהי ציירה לך עבודת אמנות על כל הציפורן). בכך ניתן לתת טויסט ללק בסיס או לכל הציפורן. מה שהכי כיף במדבקות זה שלא באמת צריך להיות מניקוריסטית גדולה בכדי להשתמש בהן. כל מה שתצטרכו זו פינצטה וקצת מים ואת זה יש לכל אישה בבית.

כיצד משתמשים במדבקות מים לציפורניים?

בכדי להדגים איך להשתמש במדבקות מים לציפורניים אני משתמשת בתעתיקי המים של רשת ביוטיקייר שקניתי בסניף שלהם בקניון הזהב (וניתן גם להזמין אונליין מהאתר שלהם למי שאין חנות בקרבת הבית). מה שאהבתי בתעתיקי המים לציפורניים שלהם זה שהיה מבחר גדול – 6 דוגמאות של חיות, פרחים, אקססוריז ועוד. כשאני כותבת 6 דוגמאות, הכוונה היא ל-6 עמודים שעליהם מגוון גדול של מדבקות. מכיוון שמדובר בעמודי מדבקות גדולים הם יחזיקו לכן מעמד זמן רב (אלא אם אתן מתלהבות כמוני שכל יומיים-שלוש מסוגלת להחליף לק וקישוטים). כל חבילה עלתה לי 4.90 ₪ .

כפי שאתן יכולות לראות אין כל בעיה לקחת מספריים ולגזור את הדוגמה שאתן צריכות. גם אם מדובר במדבקות שמיועדות לכיסוי כל שטח הציפורן, עדיין יש מקום לגזור על הקו המפריד בין כל מדבקה ומדבקה ולהשתמש בנוחות. עוד משהו שאהבתי במדבקות לקישוטי ציפורניים: כמובן שהכל תלוי דוגמה ואיך משתמשים בהן, אבל זה מוצר ממש חמוד כשהילדות הקטנות שלנו רוצות ציפורניים כמו אמא. ניתן תוך שניות להדביק לה מדבקה על הציפורן, בין אם על לק צבעוני או על לק שקוף, וזה באמת נותן להן הרגשה טובה. ומכיוון שזה יורד עם אציטון – תמיד אפשר להדביק ולהסיר דיי במידי.

אני מתנצלת מראש על כמות השימוש במילה – עדינות.. אבל באמת עדינות זה שם המשחק כשמתעסקים עם מדבקות מים.

החומרים הדרושים למניקור עם מדבקות מים

בהנחה שעשיתן כבר מניקור, הסרתן את העור היבש וניקיתן את הציפורן, כל מה שתצטרכו בכדי להשתמש ולהדביק מדבקות מים זה:

  • מדבקות מים
  • מספריים קטנות (אני השתמשתי באלו שאני גוזרת איתן ציפורניים)
  • לק בסיס (במקרה של הדוגמה שעשיתי השתמשתי בלק #512 של CHIC בגוון Sexy Emerald)
  • לק טופ (השתמשתי במייבש מהיר של ביוטיקייר המשמש גם לק טופ)
  • פצירה עדינה (השתמשתי בפצירת הקסם של ביוטיקייר – פצירה מזכוכית לשיוף עדין)
  • פינצטה מעוקלת (פינצטה שהצבתות שלה מעוקלים ואז יותר קל להרים קישוטי ציפורניים. אני הזמנתי את שלי מחו"ל אבל ניתן לרכוש גם בארץ בחנויות המתמחות בציפורניים או פשוט להשתמש בפינצטה רגילה אבל צריך יהיה להשתמש בה בצורה מאוד עדינה כשמרימים קישוטים)
  • קערה עם מעט מים

השלבים לקישוט ציפורניים באמצעות מדבקות מים

אני מודה שרציתי להכין סרטון אבל לא מצאתי דרך נורמלית להעמיד את המצלמה כדי שיהיה גם פוקוס על הציפורן וגם כדי שהחזה שלי לא יופיע בסרטון. אז עד שהמעמד למצלמה שהזמנתי מעלי אקספרס יגיע, נסתפק בתמונות אולד סקול 🙂

כמה הערות:

  • אני השתמשתי בטיפס בכדי לעשות את הדוגמה, אבל כמובן שאין כל הבדל בינו לבין ציפורן אמית.
  • השלבים מתחילים אחרי שעשיתן לעצמכן מניקור – הסרתן עור יבש וניקיתן את הציפורן משאריות שומן ולק קודם.
  • אני משתשמת בלק בסיס צבעוני אבל כמובן שניתן להדביק את המדבקות גם על לק שקוף. לא משנה איזה לק בסיס תבחרו – הוא חייב להיות יבש (!!!) לפני שאתן מניחות עליו את מדבקת המים.
  • בכל השלבים אחרי הגזירה רצוי מאוד להשתמש בפינצטה בכדי לתפוס ו"להלביש" את המדבקה על הציפורן, אבל גם מי שאין לה פינצטה, יכולה לעשות זאת באמצעות האצבעות – רק באקסטרה עדינות (!!!!)
  • במהלך הקישוט אני משתמשת באבקת כרום לציפרוניים, בגוון #04 של ביוטיקייר שעלתה לי 8.50 ₪ . אני שמה אותה על הציפורן, אחרי שהלק בסיס שבחרתי התייבש. מורחים אותה באמצעות האפליקטור ומשפשפים היטב עד שהאבקה נטמעת בלק ומגיעים לתוצאה שמספקת אותנו.
  • כמו כן, אני מתנצלת מראש על חוסר היצירתיות בקישוט שעשיתי… אבל מיהרתי להוציא את הילדים מהגן ולמען האמת, רציתי בעיקר להדגים איך משתמשים במדבקות. אז היצירתיות והאמנות נופלת עליכן 🙂

שלב #1 – בחירת המדבקה והכנתה להדבקה

זה הזמן לחשוב על הדוגמה שאת רוצה על הציפורן ולגזור עבורה את המדבקה המתאימה. אני ממליצה להשתמש במספריים קטנות ועדינות, כמו אלו שאנחנו גוזרות ציפורניים, ולא במספרים גדולות ומגושמות שיכולות בטעות לגזור ולהרוס מדבקות אחרות על הדרך.

יש להסיר את הציפוי השקןף המכסה את המדבקה ולהחזיק את המדבקה בפינצטה. יש לטבול במים 10-20 שניות, ובמקביל תרטיבו מעט את שטח הציפורן.

 

גוזרים את המדבקה ומכניסים למים
גוזרים את המדבקה, מסירים את השקף ומכניסים למים ל-10-20 שניות

שלב #2 – הדבקת המדבקה

יש להחליק את המדבקה בעדינות בכדי שהיא תתנתק מהנייר התחתון (הלבן) שעליו היא דבוקה. ברגע שהמדבקה הוסרה לגמרי מהנייר התחתון – יש להדביקה על הציפורן.
אחרי שהיא ממוקמת על הציפורן – קחו חתיכה קטנה של נייר סופג (או למי שיש בבית ספוג יבש) והצמידו אותו ממש (!!!) בזהירות ובעדינות על המדבקה בכדי לספוח את המים ולמעשה להתחיל את פעולת ייבוש המדבקה והציפורן.

דרך אגב, לפעמים – תלוי במדבקה ובגודל שלה – אתן תראו שאריות שלה יוצאות מחוץ לציפורן וכאן זה הזמן להשתמש בפצירת הקסם שמשייפת בצורה עדינה, ולשייף את שאריות המדבקה. כמובן – תעשו זאת בעדינות בכדי לא להזיז את המדבקה ואולי להרוס את הדוגמה שרציתן.

מנתקים את מדבקת המים מהדף התחתון
בעדינות מנתקים את המדבקה מהדף התחתון

שלב #3 – ייבוש הציפורן ומריחת טופ

לתת למדבקה להתייבש היטב (בין אם באוויר הפתוח במרפסת, עם מייבש שיער או סתם ככה כשאתן על הסהפה), למרוח טופ שקוף או סילר ולייבש שוב.

זהו! הציפורניים שלכן מסודרות ומקושטות במינימום מאמץ ולמען האמת – גם מינימום עלות.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X