fbpx
חתונות ואירועים

כיצד להיראות נפלא ביום החתונה

אין ספק שיום החתונה הוא יותר מיום רגיל. זה היום בו כל כלה רוצה להיראות ולהרגיש הכי טוב שרק אפשר. אז איך עושים את זה? סוזן באוורמן, מנהלת הדרכה גלובלית לתזונה והדרכה בחברת הרבלייף, מעניקה טיפים ועצות כיצד להיראות נפלא ביום החתונה שלך.

לדברי סוזן באוורמן: "כלות רבות מוצאות את עצמן תחת לחץ להוריד במשקל כדי להיכנס לשמלת החתונה המושלמת. כל הלחץ הזה שמרחף מעל הראש, יכול לתת את המוטיבציה הנכונה להתחיל בתכנית תזונה מתאימה". להלן ששת הטיפים אשר יעזרו להגיע למטרה – להיראות ולהרגיש טוב יותר ביום המיוחד.

החליפי 2 ארוחות ביום בשייק חלבונים

מומלץ להחליף את ארוחת הבוקר והצהריים בשייק חלבונים שיספק כ-20 ג' חלבון ולפחות 200 קלוריות ויעזור לתחושת מלאות עד הארוחה הבאה. שייק חלבונים מאוזן מספק את כמות החלבון הנדרשת לצד שליטה בצריכת הקלוריות, מכיוון שכך אנו יודעות בדיוק מה נכנס לגוף. בעזרת החלבון שיעזור להרגיש מלאות, יש סיכוי קטן יותר שנבחר במזונות פחות בריאים כאשר נאכל בחוץ. במקום לוותר על יציאה מתוך פחד שלא נמצא מה לאכול שייק חלבונים הוא הפתרון. השייקים של חברת הרבלייף למשל, מכילים 9 גרם של חלבון למנה, מינרלים וויטמינים חשובים, את כמות הפירות הנדרשת לגוף ורק 220 קלוריות.

כלה נכנסת לכושר
באדיבות: weddingwindow.com

הקפידי לצרוך חלבונים רזים ויותר ירקות בארוחת הערב

אם מבשלים בבית במקום לאכול בחוץ, קל יותר לשלוט במה שאנו אוכלות וכמה. כאשר בוחרים בשייק כתחליף לארוחת הבוקר והצהריים, הארוחה השלישית צריכה לכלול חלבונים רזים וירקות. השתמשי בחלבונים כמו חזה עוף או דגים וצרפי אליהם גם סלט ירקות טרי וגם ירקות מבושלים. בנוסף, הגבילי את צריכת העמילן שלך למנה קטנה אחת ונסי לבחור תמיד בדגנים מלאים.

הוסיפי חטיף בריא בשעות אחר הצהריים

חטיף מתוכנן בשעות אחר הצהריים יכול לעזור להשביע את הרעב עד שיגיע זמן ארוחת הערב. זאת גם דרך נהדרת להוסיף קצת פירות וירקות לתפריט היומי. במקום לנשנש משהו מתוק או חטיף מעובד, מומלץ לבחור בחטיף על בסיס חלבון כמו יוגורט, חטיף חלבון, ירקות טריים עם חומוס או מעט קוטג' עם ירקות או יוגורט עם פירות.

התחילי יומן אוכל

יש כמה יתרונות בולטים לתיעוד כל המזון שאת צורכת במהלך היום. קודם כל, תוכלי לוודא שאת נשארת בגבול צריכת הקלוריות שהגדרת לעצמך. בנוסף, יומן אוכל כזה יכול לעזור להתמודד עם אכילה רגשית. בכל פעם שאת מרגישה דחף לאכול, כתבי ביומן איך את מרגישה במקום. אם תצליחי לדחות את הדחף הזה, אפילו בדקות בודדות, סיכוי גדול שהרעב לנשנוש יחלוף מעצמו.

התחילי ליהנות מספורט

כדי להגיע למטרה, כדאי לשלב בין ספורט לדיאטה בריאה. אבל יש לבחור פעילות שנהנים ממנה כדי להתמיד ולראות תוצאות לאורך זמן. תכנית האימונים הטובה ביותר תשלב אימוני קרדיו עם אימוני כוח, אבל אימון קרדיו יכול להיות גם הליכה מהירה, שחייה, רכיבה על אופניים ואפילו ריקודים. אנשים רבים פונים לאוכל בכל פעם שהם מתמודדים עם מצב מלחיץ, אבל למען האמת אכילה מתוך לחץ לא מסייעת ללחץ ולעיתים קרובות רק מוסיפה קילוגרמים נוספים. פעילות גופנית היא דרך מעולה להפחית לחץ, היא יכולה לעזור להתמודד עם הלחץ בזמן שיורדים  במשקל ומחטבת את הגוף.

זכרי, בעוד שנים מהיום אף אחד לא יזכור את האוכל או הפרחים שהיו בחתונה, אבל הם יזכרו אותך. אז נסי ליהנות בזמן שאת מתכננת את היום הגדול ושמרי על עצמך בזמן ההכנות.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X