fbpx
כושר, תזונה ובריאות

כיצד להימנע מניתוח פלסטי למתיחת פנים

ישנם היום מבחר של טיפולים, שיטות וטכניקות, העוזרים להתמודד עם פגעי העור השונים וגם עם התופעות הנלוות לגיל המבוגר, הבאות לידי ביטוי בצורות שונות, כמו קמטוטים ויובש בעור הפנים. כיצד ניתן לשמור על עור הפנים שלנו? אילו טיפולים מוצעים כיום? והאם ניתוחים פלסטיים הם הפתרון היחיד? ד"ר להבית אקרמן, מומחית בינלאומית לרפואת עור, מעניקה טיפים ועצות כיצד ניתן להימנע ממתיחת פנים.

כיצד תמנעי מניתוחים פלסטיים למתיחת הפנים

שימוש קבוע במסנן קרינה, גם בקיץ וגם בחורף

השימוש במקדם הגנה, כחלק משגרת הטיפוח היומית, יגרום להאטה בהזדקנות העור. קרינת השמש גורמת להזדקנות מואצת של העור. הנזקים מצטברים עם השנים ומתחילים לבוא לידי ביטוי רק לאחר סף מסויים. מרבית נזקי השמש מצטברים בעור עוד לפני שאנו רואות אותם בעין.

להימנע מעישון

לעישון השפעה מאד שלילת על העור: הוא גורם למראה עור עכור, נטול ברק ומלא בקמטוטים קטנים. לעישון ושמש יחד השפעה סינרגיסטית שלילית על העור, כלומר האפקט של שניהם יחד גדול יותר מהנזק של שניהם לחוד.

תכשירים המכילים ויטמין A

החל מגיל 30 , השתמשי בתכשיר המכיל נגזרת פעילה של ויטמין A (אסור בהריון והנקה). מומלץ להשתמש בתכשיר זה פעמיים בשבוע  בלבד על בסיס קבוע.
ויטמין A הוכח כבעל יכולת להאט את תהליך הזדקנות העור. במקביל מומלץ להשתמש בתכשירי לחות והזנה לעור וכן תכשירים המכילים חומרים פעילים, כמו אנטיאוקסידנטים, כאלה שעוזרים בחידוש העור ושחלוף של תאים מתאים. לטיפולים הללו אפקט חשוב במניעה ותחזוקה.

תבקרי אצל הקוסמטיקאית

יש להתחיל טיפול קוסמטי על בסיס קבוע כל חודש עד שלושה חודשים אצל קוסמטיקאית. לטיפול זה ערך בשמירה ותחזוקה על מצב  העור הקיים, שיהיה יפה יותר וצעיר יותר במשך השנים. העור הוא איבר חי והוא דורש טיפול ויחס בדיוק כמו שאר אברי הגוף. בעוד שטיפול קוסמטי פחות יעזור כשכבר הקמטים קיימים. הוא יעזור כטיפול מתחזק, משמר ומונע.

מומחה לאסתטיקה

ברגע שמתחילים לראות קמטים ונפילה של העור מומלץ לפנות למרפאות שמתמחות באסתטיקה, על מנת להתאים טיפול נכון לבעיה. חשוב לדעת שככל שמתחילים טיפול מוקדם יותר, נצליח להגיע לגיל מבוגר יותר כאשר העור נראה צעיר יותר, פחות נפול ואולי נימנע מניתוח (או לפחות נידחה אותו). יש היום שלל טיפולים, טכנולוגיות ושיטות אשר מאפשרות לבצע טיפולים עדינים שישמרו מצד אחד על מראה טבעי והרמוני ומצד שני רענן וצעיר. הגישה של לחכות לקמטים עמוקים כדי לדחות את התחלת הטיפולים אינה נכונה ואף מוטעית.

ידוע ומוכח כיום- כי טיפולים מוקדמים עדינים לאורך השנים מצליחים להרחיק ואף למנוע ניתוחים פלסטיים!

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X