fbpx
עיצוב וטיפוח השיער

6 טיפים לעונת המעבר לשיקום השיער מנזקי החורף‎

לאחר החורף המאופיין ברוחות, שינויי מזג אוויר בין קור וחום, ושימוש במזגנים הגורמים לנזקים לשיער כמו: יובש, גרד, קשקשים ועוד. עם בוא האביב ועונת המעבר, זה הזמן לשיקום השיער מנזקי החורף. גיא שפנצר מנהל מותג השיער הבינלאומי PAUL MITCHELL בישראל, מעניק 5 טיפים לעונת המעבר – האביב לשיקום השיער מנזקי החורף.

טיפים לשיער בריא ונעים למגע

  • בתקופת החורף השיער נוטה להיות יבש במיוחד. לכן, מומלץ להוסיף לטיפול היומי בשיער שימוש בקרם לחות עשיר, המשפר את המרקם של השיער והעור.  מומלץ להשתמש במוצרים המכילים צמחי מרפא כמו האקזוטי אוופוהי מהאוואי, בתוספת מרככים על בסיס חיטה המשפרים את המרקם של השיער.
  • להפחית את השימוש במייבשי שיער בעונה זו ולתת לשיער להתייבש באופן טבעי. זאת משום שעונת המעבר כבר גורמת להתייבשות השיער ועור הקרקפת.
  • להרבות בתזונה נכונה עשירה בברזל, אבץ ,מגנזיום ו-B12 העשויה להועיל בשיקום מראה השיער ובמניעת נשירה.
  • מומלץ לחפוף את השיער בתדירות גבוהה עם שמפו עדין נגד קשקשים. הבדלי מזג האוויר בין הפנים לחוץ בתקופת החורף, עשויים לגרום לחוסר איזון של חומציות עור הקרקפת ולעור מגורה בליווי קשקשת. בכדי למזער את התופעה מומלץ כאמור לחפוף את השיער בתדירות גבוהה עם שמפו עדין נגד קשקשים.
  • מומלץ להשתמש בשמפו המסייע לבעיית הקשקשת, המציע  שילוב של חומרים פעילים, המנקים את עור הקרקפת ביסודיות, כמו  שמן עץ התה, המותירים את השיער מלא חיוניות וזוהר.
  • לחפוף בעונת המעבר את השיער בשמפו לחות מקציף עדין מאוד המסייע למנוע תופעה של חשמל סטטי בשיער, האופייני לעונת המעבר.
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X