fbpx
עיצוב וטיפוח השיער

טיפים לצביעת השיער בבית

יש לי וידוי קטן: אני בת 35 ומעולם לא צבעתי את השיער בבית. אני לא נוהגת לצבוע את השיער שלי יותר מדי, אבל כשמתחשק לי לצבוע אני בד"כ הולכת לספר שלי. מדי פעם עושה גוונים ומדי פעם צובעת את השיער במלואו, אבל מעולם לא בבית. לא מעט מחברותי צובעות את השיער בבית ומנסות לשכנע אותי שזה בכלל לא מפחיד ושזה ממש קל אבל מעולם לא השתכנעתי. אני תמיד מדמיינת את עצמי או עם שיער ירוק או עם חצי ראש צבוע וחצי לא.

אתמול היה היום האחרון שלי בעבודה. לצערי המקום שבו עבדתי נסגר ואני מוצאת את עצמי יוצאת לקצת חופש מהול באבטלה בבית. מצד אחד מפחיד מצד שני כיף חיים שיהיה לי זמן לעצמי ובעיקר לילדים. אתמול גם יצא לי להשתתף בהשקה של צבע השיער החדש של שוורצקופף – Color Specialist עם OmegaPlex וזה גרם לי לחשוב – אולי לא מקרי שביום שבו הלכתי להשקה היה גם היום האחרון שלי בעבודה. אולי עכשיו, כשיש לי זמן לעצמי במהלך היום, אני צריכה לכבוש פסגות חדשות ולעשות משהו שמעולם לא עשיתי. במקרה הכי גרוע, אם יהיו פאדיחות, לפחות אני בבית ולא הולכת לעבודה 😆 .

טיפים לצביעת שיער בבית

הלכתי לסופר פארם, בחרתי 2 צבעים מתוך סדרת הצבעים המגוונת שיש ל-Color Specialist של שוורצקופף וחזרתי הביתה. הנחתי אותם על הכיור וישבתי עם הנייד. חיפשתי טיפים לצביעת שיער בבית כדי שיהיה לי הכי קל, בדיעבד – ואני אגיע לזה בהמשך – היה לי יותר קל ממה שחשבתי. הנה כמה מהטיפים שמצאתי שיכולים לעזור גם לך, בין אם חדשה כמוני או צובעת מקצועית:

  • הצבע שרואים על הקופסה יראה אותו הדבר בדיוק במידה ויש לך "שיער בתול מצבעי שיער". משמע, אם זו הפעם הראשונה בחייך שאת צובעת את השיער, את יכולה לצפות לקבל את מה שאת רואה. במידה ולא, אז הוא יהיה מאוד דומה לדוגמאות שמופיעות בגב הקופסה.
  • במידה והשיער שלך צבוע ואת רק צריכה לחדש שורשים, שימי צבע רק על השורשים ואל תתפתי לצבוע את כולו.
  • במידה ואת עושה פן או משתמשת במכשירים הפולטים חום, מומלץ מאוד לרסס את השיער הצבוע בספריי המגן עליו מנזקי חום.
  • טיפ חשוב ביותר – שאני אישית למדתי בדרך הקשה כי לא ידעתי עליו: במידה ועשית החלקה יפנית – את לא יכולה להשתמש בצבעי שיער המכילים אמוניה ורצוי מאוד (!!!) להתייעץ עם הספר באילו צבעים מותר לך להשתמש. אני עשיתי החלקה יפנית לפני שנתיים וחצי וכנראה שעדיין יש שאריות ממנה בחצי הראש התחתון. לא ידעתי את זה כי מזמן אני לא משתמשת בשמפו ללא מלחים ועשיתי גוונים (אצל ספר שהייתי אצלו פעם ראשונה כי קיבלתי מתנה, והוא פשוט לא שאל אותי אם השיער עבר החלקה). השיער שלי נהיה קשר אחד ענקי. כל פעם אחרי המקלחת לוקח לי קרוב ל-20 דקות עד שאני מצליחה לסרק את כולו.
    לכן, במידה ועברת החלקה – תמנעי מקשרים וכאבים מעצבנים ותתייעצי עם הספר שלך באילו צבעים את כן יכולה להשתמש.
  • במידה ואת צובעת לבלונד, מומלץ להשתמש במסכה לפחות אחת לשבוע כדי לשמר את הגוון הבלונדיני. כמו כן, מומלץ להשתמש בשמפו סילבר (Silver Shampoo) פעמיים בשבוע.
  • אם השיער שלך עובר את הכתפיים, תקני מראש 2 קופסאות צבע.
  • תחלקי את השיער שלך ל-3 חלקים: ימין, שמאל ומרכז. ככה יהיה לך יותר קל לצבוע ולהיות בטוחה שצבעת את הכל.
  • ממליצה לך להשתמש במראה נוספת כאשר את צובעת את החלק האחורי של הראש או אם יש לך חברה, שכנה או אפילו בן/בת זוג שיכולים לצבוע עבורך – זה ללא ספק עוזר.

טיפים לבחירת צבע

הטיפים מאת ארמין מורבך, מומחה השיער הבינלאומי של שוורצקופף.

  • כדאי לקחת בחשבון את צבע העיניים, גוון העור ובמיוחד את צבע שיער הטבעי.
  • השאיפה היא ליצור עומק, ברק וניגוד מבליט לעינייך ולעורך מבלי להתרחק מדי מצבע שיערך המקורי.
  • במידה ואת מתלבטת בין 2 גוונים, בחרי תמיד בבהיר יותר מבין השניים כי אח"כ יהיה לך קל יותר להעמיק אותו.
  • שימי את בריאות שיערך במקום הראשון ואל תתפשרי על איכות הצבע שאת בוחרת.
  • ככל שהצבע מגן יותר על שלמות סיב השערה, כך המרקם יהיה נעים יותר וצבע השיער ישמר לאורך זמן.

Color Specialist של Schwarzkopf – תשכחי מכל מה שידעת על צביעת שיער

את מוצרי השיער של שוורצקופף הכרתי לראשונה כשעברתי לגור בברלין בשנת 2002. נסעתי לשם עם שיער שלא ניתן לאילוף אלא אם יש עליו מלא קרם לחות, וחזרתי לארץ 3 שנים אח"כ עם שיער מושלם שכנראה הושפעה ממזג האוויר היבש ותודה לאל נשאר כך עד היום. הגעתי לברלין עם 2 אריזות של קרם לחות וכשהם נגמרו לא ידעתי מה לעשות. ביקשתי מחברה שהייתה אמורה לבוא לבקר להביא לי, אבל ידעתי שעד אז אני חייבת למצוא פתרון לשיער המוזר שלי. מתחת לבית היה לי סניף של חנות פארם בשם שלקרס (שבינתיים נסגרה) ונתקלתי לראשונה במוצרי השיער של שוורצקופף – בעיקר של סדרת הגליס קר (Gliss Kur). קניתי שמפו, מרכך, קרם לחות וספריי מגן ומאז הכל היסטוריה. כל פעם שיצא להם מוצר חדש – קניתי.

3 שנים אחרי, אנחנו ב-2005 ואני חוזרת לארץ. במכולה כמה מיכלים טובים של שמפו, מרכך וספריי (בינתיים ירדתי מהקרם כי השיער הסתדר גם בלעדיו). אבל אז נחשי מה קרה – המלאי שהבאתי נגמר. כשהייתי טסה לברלין הייתי מחדשת מלאים וכל מי שהגיע מברלין לביקור בארץ ידע שהוא חייב להביא לי שמפו ומרכך. לבסוף, אלוהי השיער הקשיב לי והחליטו לייבא לארץ גם את מוצרי השיער הביתיים של שוורצקופף.

כאמור אתמול הייתי בהשקה של מותג צבע השיער החדש שלהם, שהושק רק לפני כמה חודשים בגרמניה ובעולם ועכשיו גם הגיע לארץ. מעבר לאהבה שלי למותג ולידיעה שהוא עשה לי רק טוב לשיער, בעקבות ההשקה ידעתי שאם כבר לצבוע את השיער – אז עם הצבע החדש הזה.

הנה כמה תמונות מההשקה

מה מיוחד בצבע השיער Color Specialist ולמה החלטתי להשתמש בו?

צבע השיער הזה שם כערך עליון דבר אחד – לצבוע את השיער ללא נזקים. נכון, זה נשמע יומרני, אבל הוא מכיל את הטכנולוגיה שבאמת מאפשרת לנו, הנשים, לצבוע את השיער מבלי לגרום לו נזק ומבלי שיראה יבש וחסר חיים (או חסר צבע וברק).

  • Color Specialist בעל נוסחה חדשנית המביאה את טרנד הצבע המטפח של המספרות הביתה, וזאת בזכות טכנולוגיית OmegaPlex. טכנולוגיה זו מחזקת את הקשרים המחברים בין הסיבים הדקיקים וכך מגינה על השיער במהלך ואחרי הצביעה ומונעת: שבירת שיער, שבריריות השיער, היווצרות נקבים במעטפת השערה וחולשה של השיער הצבוע.
    ה-OmegaPlex מורכב מחומצה ענברית, חומצת אמינו ופולימרים היברידיים. הם משתלבים יחד לידי נוסחת טיפוח המקיפה את השיער במעין שריון להגנה מנזקי הצביעה.
  • שיטת 3 השלבים – ערכת הצבע מכילה 3 מוצרים, היוצרים למעשה 3 שלבים בעת צביעת השיער:
    • הגנה – סרום אנטי שבירה שאותו שופכים לתוך בקבוק הצבע. הוא מגן על הקשרים הפנימיים בשערה בזמן הצביעה. לאחר ששפכת את הסרום לתוך בקבוק הצבע, שקשקי אותו היטב כדי שהם יתערבבו היטב. ואז – צבעי (הסתכלי בהוראות כמה זמן עליך לחכות עם הצבע על הראש).
    • נעילה – טיפול משלים לאחר הצבע הנועד להגברת עוצמת הצבע והענקת רכות וברק.
      כאשר תם הזמן וצריך לחפוף הכנסי למקלחת ו: התחילי משטיפת השיער עם מים. כאשר המים צלולים, עברי לשמפו (פעמיים) ולאחר מכן במרכך ההגנה.
    • חיזוק – טיפול משלים שאותו יש לעשות לאחר 3 שבועות והוא נועד לחזק ולהאריך את חיי הצבע.

אז…איך יצא?

שמתי מגבת על הכתפיים וניגשתי למטרה. אמרתי לבעלי שיהיה בסטנד ביי למקרה ושאצטרך עזרה עם החלק האחורי של הראש. יש לי שיער ארוך והיה לי יותר קל לחלק אותו ל-3 חלקים וכל חלק לתפוס עם קליפ כשלא השתמשתי בו.

האמת – חששתי לשווא. השימוש בצבע הזה היה כ"כ קל. ההוראות בקופסה היו מפורטות ובאמת באמת שלא היו מסובכות. התחלתי משפיכת הסרום לתוך הצבע ושקשוקו. המשכתי לצביעה ובסוף שטפתי את השיער עם המרכך. בעוד 3 שבועות אשתמש בטיפול המשלים ובינתיים זה שוכב במגירה.

היה לי באמת קל לצבוע את השיער. החומר יצא בקלות מבקבוק, היה קל לאחוז אותו. הכפפות שהגיעו בקופסה היו נוחות וחוספסות קצת ע"מ שהבקבוק לא יחליק. אין צורך במסרק/מברשת כי כל שצריך לעשות זה לשים את הצבע ולעסות את האזור עם האצבעות. יתרה מכך, כשסיימתי לצבוע ראיתי שהיה לי קצת צבע על המצח וליד האוזניים. לא ניקיתי כי היה לי טלפון ואז חששתי שזה לא ירד ואצטרך להשתמש במסיר לק או כל מיני חומרים אחרים. זה ירד תוך כדי חפיפת הראש.

החלטתי שאצבע את השיער אחת לרבעון מרוב שזה היה קל. גם ממש אהבתי את שילוב הצבעים שעשיתי והכי נהנתי שלאחר החפיפה היה לי ממש קל לסרק את השיער בעיקר בזכות המרכך המגן שמגיע עם הצבע (ולהזכירך, לוקח לי קרוב ל-20 דקות להסתרק כל פעם בגלל הקשרים שיש לי).

מכיוון שאני פריקית של סדרות מוצרים, כשקניתי את הצבעים (קניתי בסופר פארם ליד הבית וכל מארז עלה לי 45.90 ₪), קניתי גם את סדרת GLISS לשיער צבוע. אז אם את כמוני, דעי לך שיש להם שמפו להגנת הצבע והברק (19.90 ₪ – 400 מ"ל), מרכך להגנת הצבע והברק (19.90 ₪ – 400 מ"ל) ושמן ששת הפלאים (GLISS Six Miracles) מושלם עם 6 פעולות משקמות (39.90 ₪ – 75 מ"ל).

ועכשיו…הנה כמה תמונות שצילמתי תוך כדי הצביעה ואחרי

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X