fbpx
אופנה

טיפים לבחירת החזיה המושלמת

קניית חזיה יכולה להיות מלווה לא פעם בתסכול. אנחנו רואות דגם שאנחנו אוהבות בקטלוג או על בובה בחלון ראווה, נכנסות, מודדות ומיד מחזירות למוכרת. יותר מזה, אם אנחנו מזמינות חזיות באינטרנט, אנחנו אפילו לא מודדות ומסתמכות על ביקורות שנכתבו, המלצות מחברות בקבוצות פייסבוק שונות וכמובן טבלת המרת מידות שקיימת באתר.

אחרי הלידה של בני המשכתי להזמין חזיות אונליין מהאתר של ויקטוריה סיקרט כי כבר היו לי חזיות בבית וידעתי את המידה. לקחתי את אותו דגם, רק בצבעים שונים אבל כשהן הגיעו…איפה הקודמות ואיפה החדשות. מרוב יאוש הלכתי לחנות הלבשה תחתונה בקניון ונראה לי שביליתי בתא המדידה לפחות שעה ומדדתי עשרות דגמים ובסוף יצאתי רק עם אחת. אחרי הלידה של בתי לפני כ-8 חודשים, שוב החזה גדל ומשתנה ושוב אותו תסכול שהחזיות האהובות והישנות כבר לא רלוונטיות והגיע הזמן לצאת למשימת שופינג חדשה. הפעם הגעתי מצוידת עם כמה טיפים שליקטתי ושיננתי בשנתיים האחרונות ובאמת מצאתי חזיה מושלמת: אחת שגם אני (ובעלי) מתלהבים ממנה, אבל יותר מכל – היא כ"כ נוחה שאני בכלל לא מרגישה אותה על הגוף. מבטיחה שאספר לכן על החזיה (כולל תמונות) בהמשך, אבל קודם – טיפים!

טיפים לקנייה חכמה, נכונה וסקסית של חזיות ?️

?תקני במקום הנכון

הסעיף הראשון הוא החשוב ביותר. נכון, את צריכה להכיר את הגוף שלך, את מבנה החזה וצורתו, אבל אין ספק שכמו כל דבר בחיים – צריך לדעת איפה לקנות. לא בהכרח חנויות בקניון הן המקום שבו תמצאי את החזיה המתאימה ויכול מאוד להיות שדווקא בחנות ותיקה במרכז העיר תמצאי את זו שבאמת תתאים. אני יכולה להגיד שמניסיון – אני, כבחורה שתמיד היה לה חזה גדול, לא יכולה להיכנס לכל חנות ולצפות למצוא שם מידות. אני חלילה לא רוצה לעשות שיימינג לאף חנות ולכן לא אזכיר שמות, אבל היו לא מעט מקרים שנכנסתי לחנויות שכולנו מכירות ומעבר למידה 80D – לא היו מידות.

זה גם תקף לאונליין. אם כבר הזמנת בעבר מחנות אינטרנטית בארץ או בחול ואת יודעת שהן מחזיקות גם מידות שמתאימות לך – מעולה. תמשיכי לקנות שם (במיוחד אם יש לה מחירים אטרקטיבים), אך אל תתפתי לרכוש בכל חנות שמציעה מבצעים כי יכול להיות שסתם תבזבזי זמן ותהי מתוסכלת כשתגלי שאין בה מידות מעל מידה מסוימת.

דרך אגב, זה לא רק עניין של מידות. יכול מאוד להיות שדווקא בחנות קטנה שנמצאת במורד הרחוב תמצאי חזיות שגם תאהבי את המראה, גם יהיו נוחות וגם יהיו במחיר השווה לכל כיס. לכן, חשוב מאוד לדעת לאיזו חנות עלינו להיכנס כדי לצאת עם הרגשה טובה ועם חור בכיס כמה שיותר קטן.

דבר חשוב נוסף – אם כן החלטת להזמין אונליין מחו"ל קחי בחשבון שמידות אמריקאיות ומידות אנגליות שונות מהמידות האירופאיות שאנחנו משתמשות בהן בארץ.

? תבואי עם רשימה מוכנה

תדעי מראש מה את רוצה לקנות: חזיה אחת שחורה, אחת בצבע ניוד ועוד אחת צבעונית. אבל לא רק צבע – גם סוג: חזיית סטרפלס, חזיית טי-שרט או בכלל חזיית ספורט.
זה בדיוק כמו בסופר, ככל שתבואי מפוקסת מראש על מה שאת באמת צריכה, ככה תתפתי פחות לקנות מה שהמוכרת מציעה לך.

? תבואי פתוחה למספרים חדשים

כל חנות והמידות שלה. זה שאת מידה 85D בחנות אחת, לא בהכרח שתהי אותה מידה בחנות אחרת. קרו לי לא מעט מקרים שהגעתי, אמרתי למוכרת את המידה שלי ואז או שהיא פשוט זרמה איתי ונתנה לי "את המידה שלי" אבל אז כשהסתכלתי על התוית ראיתי בכלל 85E או שהיא פשוט אמרה מראש ש"המידות שלנו שונות ולא כמו מידות רגילות" ופתאום קיבלתי מידה אחרת לגמרי שהפתיעה אותי כמו 80FF. כן חשוב שהמוכרת תמדוד אותך באמצעות סרט מדידה ובאמת תבין מה ההיקף ומידת הקאפ שלך. כל חנות והמספרים שלה, אז כמו שהגיל הוא רק מספר וזה חשוב איך שאת מרגישה מבפנים, גם כאן.

במידה ואת רוצה לבוא מוכנה מהבית ולדעת מה המידות שלך, יש כאן סרטון שמסביר איך לעשות זאת:

? אל תבלבלי בין ההיקף לקאפ

הרבה נשים עדיין מתבלבלות בין מידת ההיקף למידת הקאפ. אין ספק שכשעולים/יורדים במשקל שניהם משתנים אבל ההיקף הוא למעשה החלק שמסביב לגופנו, ואם תקחי היקף קטן מדי יכול מאוד להיות שהחזיה בכלל לא תסגר עליך. הקאפ הוא מה שאני קוראת לו – הכובע 🙂 הוא זה שמכסה את החזה שלך.

? תלבשי טי-שרט לקניות

לא כדאי שיהיה לך נוח בעת הקניה, יותר כדי שתוכלי לראות איך החזיה נראת גם עם חולצת טי-שרט דקה. שתוכלי לקבל מושג עד כמה היא שקופה, עד כמה היא בולטת, עד כמה היא מבליטה את הפיטמה.

? תבואי עם עין שיפוטית

כשאת מודדת ומסתכלת על עצמך במראה תהי הכי ביקורתית ותסתכלי על כל נקודה ונקודה בחזיה: תבדקי שהחזה לא נשפך החוצה מקדימה, שהפיטמה באמת נשארת בפנים, שהוא לא נשפך מהצד, שהסוגר האחורי לא נבלע בתוך הגב, שהצדדים לא משתפשפים בבית השחי או מתקפלים. אם כל הדברים האלה קורים – זאת לא החזיה שאת צריכה לחזור איתה הביתה. עדיף למדוד עוד 2-3 חזיות ולהתעכב עוד כמה דקות בחנות במקום לשלם כמה מאות שקלים על מוצר שסתם ישכב לך במגירה.

? תעופי כמו ציפור

כשאת בתא המדידה והחזיה כבר עליך, תנופפי בידים כאילו והיית ציפור ואת מנסה לעוף. אל תחשבי על הפדיחות כי גם ככה את מאחורי דלת סגורה ורק את רואה את עצמך במראה. אם כשאת מנופפת את הידים למעלה הרצועות עולות גם הן והחזה מתחיל להישפך הצידה – החזיה גדולה וזאת לא המידה הנכונה. תקטיני את רצועות הכתף ותנסי לעוף שוב. אם שוב זה קורה – אז זאת כלל לא המידה שלך ואת צריכה מידה קטנה יותר.

? תטפלי יפה בחזיות

אם כבר קנית חזיה בכמה מאות שקלים, אז תתייחסי אליה יפה 🙂

אל תזרקי אותה סתם ככה על המיטה או הרצפה. תאחסני אותה במגירה/בארון בצורה שהיא מקופלת יפה. כשמגיע הזמן לכבס אותה אז תכניסי אותה לשק רשת כדי שהיא לא תהרס במכונה (אני קניתי כמה שקיות רשת, בכל מיני גדלים, במקס סטוק, בסביבות ה-2.5-5 ש"ח לשקית).

קולקציית חורף 2017/18 של Dorina

אז כמו שרמזתי איי שם בתחילת הכתבה, אני בעיקר משתמשת בחזיות של ויקטוריה סיקרט. הן נוחות, הדגם שאני קונה תמיד במבצע ובכל זאת – ויקטוריה סיקרט יש בארה"ב ושם, לא משנה מתי, תמיד יש מבצעים ותמיד מקבלים מתנות בקניה – ואין ספק שזה נחמד. אז תמיד כשמישהו מהמשפחה טס לחו"ל או בימים מיוחדים כמו הבלאק פריידי, אני דבר ראשון מזמינה חזיות. אבל (!!!) המצב לאחרונה היה קריטי, ואחרי הלידה החזה כ"כ גדל שכבר הפסקתי להבין אותו ולצערי אני כבר לא באמת יודעת מה המידה שלי אצל ויקי ( ? ) וזה דורש חישוב מסלול מחדש ונסיעה לקניון.

נסעתי לקניון הקרוב לבית שבו 2 חנויות להלבשת נשים. בשניהן המותגים המוכרים אבל באחת מהחנויות שמתי לב לדגם מהמם שלא הצלחתי להוריד ממנו את העיניים. כמובן שישר חיפשתי על הקולב אם יש מידה גדולה וממש שמחתי לראות שכן. המוכרת הסבירה לי שמדובר במותג בשם דורינה שעושה עליה מגרמניה. מי שקצת עוקבת אחרי בבלוג יודעת את יחסי האהבה שיש לי עם ברלין, ובכלל עם גרמניה, ורק לשמוע את המוכרת אומרת "זה מותג גרמני ותיק משנות ה-60" כבר עשה לי את זה וביקשתי למדוד. מה שבטוח, לפי הדגמים שראיתי בחנות – הוא לא עתיק בכלל. הוא עדכני, חי, סקסי ובועט.

לקחתי דגם מקולקציית חורף 2017/18. ממה שראיתי בחנות – כל החזיות מקולקציית החורף משלבים תחרה ובדים רכים וחושניים, עם גימור מוקפד ותפרים מעודנים. החזיות שם נראות אלגנטיות ועם זאת סקסיות בטירוף, גם במידות הקטנות וגם במידות הגדולות (ולא חסר מידות גדולות. היה ממש תענוג לראות כ"כ הרבה דגמים במידות גדולות). המוכרת הסבירה לי שהקולקציה החדשה משלבת בתוכה בדי סאטן עם הדפסים פרחוניים, רקמות וצבעים נשיים וכל אישה יכולה להתחבר ולמצוא את הסגנון/הדגם האהוב עליה בקולקציה. הקולקציה מאוד מאוד מגוונת ובאמת ניתן למצוא חזיה ותחתונים לכל מטרה.

יש מגוון חזיות: פוש אפ בינוני עם מחשוף בלקוטנט (האהוב עלי מכל המחשופים), חזיות המעוטרות בתחרה ופפיונים. מבחינת צבעים הקולקציה מאופיינת בגוונים של בורדו, ירוק, שחור, לבן ואפור, שילובים של פרחים ואפילו מנומר.

אחרי שהתלהבתי מאיך שהחזיה נראת על הגוף והחלטתי שאני קונה אותה, נזכרתי להסתכל על התווית. הייתי בהלם מהמחיר. ציפיתי לשלם כמה מאות שקלים, אבל וואלה – לא כך היה המצב. אני יודעת שרק כמה שורות למעלה כתבתי שצריך לבוא עם רשימת מכולת ולא להתפתות לקנות ולקנות, אבל הסתקרנתי ומדדתי עוד חזיה – רק שכאן הסתכלתי על המחיר קודם וראיתי שהוא לא עלה על ה-250 ש"ח. הייתי בהלם ושאלתי אם ובמקרה יש מבצע או שזה המחיר – בנות – זה המחיר. החזיות של דורינה עולות בין 99.90 ש"ח ל-239.90 ש"ח, וזה שינוי מרענן לעומת המחירים ששילמתי על חזיות בארץ (ולמרות שלא קניתי תחתונים, הם עולים בין 59.90 ש"ח ל-79.90 ש"ח. יש תחתונים במגוון דגמים: בוי-בריף, מיני בוי בריף, צ'יקי, ביקיני ומכנסונים. את מגוון התחתונים ניתן למצוא בבדי תחרה או כותנה ספנדקס בצבעים מרעננים והדפסים מגוונים).

כשחזרתי הביתה הסתקרנתי ונכנסתי לאתר שלהם (http://dorina.com/he) וגיליתי שיש מספר תתי-קולקציות:

  • קולקציית ביסייק – חזיות ללא ריפוד המעניקות תמיכה ומאפשרת לבישה גם כחזייה רגילה עם כתפיות שמתחברות אליה. החזייה מגיעה בצבעי בייסיק בלבד: שחור, לבן וגוף.
  • קולקציית הספורט – קולקציה המציעה מגוון רחב גזרות: גוזיות ספורט דו-צדדיות מחטבות, בעלות תמיכה מלאה לחזה, גוזיות ספורט בדוגמות זיג-זג, כתפיות מתכווננות ועוד. בקולקציה תמצאו פריטים בקשת צבעים כחול עם אלמנטים גרפיים, בורדו, ורוד, אפור ושילוב הדפסים עדינים ומתוחכמים והדפסי פרחים.
  • קולקציית Lace Autumn – קולקציית גוזיות וחזיות מתחרה רכה, אשר מעניקות מראה ותחושה טבעיים ונותנת איזון מושלם בין תמיכה ונוחות. הקולקציה מגיעה במגוון צבעים: ורוד, בורדו, אפור, כחול ובצבעי בייסיק.

מידות: חזיות: מידות קאפ A-G מידות רוחב : 70-100 | תחתונים : S-XL

אני קניתי את החזיות של דורינה בחנות "את" בקניון ליד הבית, אבל באתר שלהם יש רשימת חנויות שבהן ניתן לקנות את המותג, ואף חנויות אונליין שמוכרות אותו (כמו Amazon, Asos ועוד מוכרים וטובים).

עוד לא חזרתי להזמין חזיות אונליין, בעיקר כי אני רוצה להתחיל דיאטה ואני מאמינה שברגע שארד במשקל אז גם במידת החזיה יהיו שינויים, אבל לפחות לעת עתה כבר לא מלחיץ אותי להיכנס לחנויות הלבשה תחתונה והאמת, אני שמחה שעשיתי זאת: גם התגברתי על הפחד כי אני כבר לא מבלה שם שעות בתא מדידה קטן וערימת חזיות זרוקות מסביבי כי למדתי איך מחפשים וקונים חזיה, אך בעיקר כי יצאתי עם החזיה המושלמת של דורינה.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X