fbpx
מאמא בודקת

טופ 8 מוצרי טיפוח וניקיון לתינוקות ופעוטות

לפני שאני אמא, אני אישה. וכאחת כזאת, אני מאוד אוהבת מוצרי טיפוח. אם תפתחו את הארון שמתחת לכיור באמבטיה (ואולי גם את זה שבחדר עבודה) תגלו חנות פארם קטנה 🙂 ברגע שהפכתי להיות אמא, חנות הפארם תפחה לה מעט ולמוצרי הטיפוח שלי התווספו גם מוצרי הטיפוח של הילד. ולפני כחודשיים, כשנולדה הקטנה, התווספו עוד מוצרים, כי תמיד צריך עוד 🙂
אז נעים מאוד, שמי מיטל ואני אוהבת מוצרי טיפוח. מרוב שאוהבת, החלטתי להכין רשימה של 8 מוצרי הטיפוח לתינוקות ופעוטות האהובים עלי ביותר. כאלה שאני משתמשת ברמה יומית או שבועית וכמובן כאלה שאני קונה על בסיס קבוע.

לפני שנתחיל, אציג את התכשירים שעליהם אדבר, ותמונה אחת שווה אלף מילים:

נבחרת הניקיון והטיפוח לתינוקות ופעוטות
הנבחרת 🙂

אל סבון אמבט וקרם גוף מסדרת "לפני השינה" של ג'ונסונס

שמעתי על הסדרה הזאת לפני כשנה אבל איכשהו, עד שהילדה נולדה, לא יצא לי להשתמש בה וחבל שלקח לי זמן. הריח של הסדרה כ"כ מפנק שאני מודה שהיו מספר פעמים שהשתמשתי בקרם גוף גם על עצמי 🙂

גם הסבון וגם קרם הגוף מכילים תמצית NaturalCalm, תערובת מיוחדת של ניחוחות עדינים הרשומה כפטנט. מה שמדליק זה שבאמת מדובר בניחוחות עדינים אבל מנגד, נשארים לאורך זמן. הסבון בעל נוסחה ייחודית השומרת על תחושת הרכות של העור וכולל את נוסחת הקץ לדמעות העדינה לעיניים, ללא פראבנים. הקרם הוכח מחקרית שמשאיר את עור תינוקך רך וחלק למגע כל הלילה, ונבדק דרמטולוגית. ומניסיון, אין דמעות ויש רכות לאורך כל הלילה.

תרחיץ ושמפו מכף רגל ועד ראש של ג'ונסונס

תרחיץ ושמפו מכף רגל ועד ראש של ג'ונסונסאני אוהבת להשתמש בתרחיץ זה מכיוון שהוא מתאים לתינוקות כבר מיומם הראשון. בחודש הראשון עשינו למילה אמבטיה עם שמן בלבד. לאחר חודש עברנו לאמבטיה מגוונת: יום אחד ממשיכים עם השמן ולמחרת משתמשים בתרחיץ ושמפו של ג'ונסונוס. ספויילר: בחודש השלישי נעבור להשתמש בתרחיץ זה בלבד (ואח"כ כמובן קרם הגוף של ג'ונסונס לפני השינה).

זה ידוע שעורם של תינוקות זקוק לטיפול מיוחד. אך הידעתן ששכבת עורו של התינוק דקה עד 30% מעורו של מבוגר? עורו העדין של התינוק, זקוק לניקוי יסודי ותהליך הסרת לכלוך עדין תוך הקפדה על  שמירה על לחות העור ושמירה על רמת ה-PH הטבעית שלו, ולשם כך פיתחו בג'ונסונס את התרחיץ הזה שמתאים כבר מגיל לידה ואף הוכח כמנקה בעדינות את עורו העדין של התינוק (בארה"ב הוא אפילו הבחירה #1 של בתי החולים). גם כאן תמצאו את נוסחת הקץ לדמעות הייחודית שלהם. לשם כך ייצרנו בג'ונסונס® תרחיץ ושמפו מכף רגל ועד ראש (סבון ושמפו במוצר אחד)  המתאים מגיל לידה שהוכח כמנקה בעדינות את עורו העדין של התינוק.

ספריי ההחתלה של בייביסיטר

תרסיס החתלה של בייביסיטראני לא עוקבת אחרי כמות החיתולים שאני מחליפה ביום בשנתיים האחרונות. אמנם ביום ששי התחלנו גמילה עם עילאי, אבל עדיין יש את החיתולים של מילה. גם בעלי וגם אני מקפידים מאוד על מריחת קרם החתלה בכל החתלה, אבל יש קרמים שממש קשה לנקות אותם אח"כ (גם מהטוסיק וגם מהאצבע), ולכן שמחתי כשבייביסיטר הוציאו ספריי החתלה. מצד אחד נוחות (ולא צריך להתעסק עם שפשוף האצבע אח"כ) ומצד שני היגיינה לטוסיק הרך והקטן של הבייבי.

הספריי נמצא קבוע בתיק ההחתלה שאיתו אנחנו יוצאים מחוץ לבית. אני מעדיפה אותו שם, כי לא תמיד יש איפה לשטוף ידיים לפני שמחתלים את מילה וככה אני יכולה לדעת שלפחות במריחת הקרם, יש היגיינה. אני גם שמעתי על כמה חברות שמביאות אותו לגן של הילדים כי ככה הן יודעות שלפחות במריחת הקרם יש היגיינה מרובה והן לא דואגות שמא הגננת/מטפלת רחצה ידיים בין החלפה להחלפה.

הספריי בעל מרקם עדין וקליל, מועשר באלוורה, בשמן אבוקדו ובחמאת שיאה לצד Zinc oxide, שיעילותו הוכחה לטיפול בתפרחת חיתולים. הספריי אינו מכיל פראבנים וחומרי ריח והינו בעל ריח נעים ומתאים לשימוש יומיומי. הוא מכיל 150 מ"ל ולפי מה שהם כותבים באתר זאת כמות המספיקה בממוצע לכ-200 החתלות (עדיין לא הגעתי לשם מאז שיש לי אותו אז קשה לי לדעת אם זה אכן נכון). ולשומרות שבת שבינינו, לפי האתר שלהם למוצר כשרות בד"צ אגודת ישראל, הנותנת את אישור הבד"צ להשתמש בו גם בשבתות ובחגים.

קרם גוף לתינוק ואל-סבון שמפו של סבוקלם

יצא לי לכתוב בעבר על המוצרים של סבולקם, אבל הקרם גוף הינו מוצר חדש שיצא ממש לאחרונה (ואם רוכשים אותו דרך האתר החדש שלהם אז צוברים כסף לרכישה הבאה באתר).

הוא אמנם מגיע בשפורפרת קטנה אך היא מכילה 100 מ"ל של קרם גוף עדין ומלטף. הוא שומר על עורו של הבייבי ומונע יובש וגירויים. הוא משאיר את העור לח, רך ונעים ומכיל תמציות צמחים ידידותיות לבייבי ומסייעות בהרגעה ושמירה על ההיגיינה. כמו כל קרם גוף, גם בו ניתן להשתמש יום-יום, אפשר לעשות איתו עיסויים והוא מתאים לתינוקות בני יומם. אהה כן, ויש לו ריח ממש נעים 🙂

האל-סבון שמפו הוא אחד המוצרים החביבים על בעלי. כשבעלי מתקלח הוא משתמש במוצר אחד שמכיל גם סבון, גם שמפו ואפילו סבון פנים באחד. וכשהוציאו אחד כזה לתינוקות ופעוטות (רק בלי סבון הפנים כמובן), הוא ממש התלהב. כשבעלי עושה את המקלחות לגדול (וזה רוב הזמן מאז שנכנסתי להריון וגם עכשיו, אחרי שילדתי), הוא משתמש בזה כי זה מקצר ומקל על העניין. במיוחד כשהילד אוהב לשבת שם עוד רבע שעה אח"כ ולשחק עם המים.

האל סבון מבוסס על נוסחה חדשנית, נטולת פארבנים, SLS ושמנים מינרליים המתאימה גם לעורם הרגיש ואף מיטיבה עמם. הסבון מזין ומעשיר את העור בלחות ורכות ומותיר אותו רך ונעים למגע. הוא שומר על רמת חומציות אופטימלית ומונעת גירויים והתייבשות העור.

קרם סטלסטופיה פורטה של מוסטלה

סטלסטופיה פורטה מוסטלהאת הקרם הזה גיליתי בזכות חברה טובה. הייתה תקופה, בחורף הקודם, שלעילאי הופיעה סוג של פריחה בגב התחתון, מעל החיתול. כנראה כתוצאה מהלבוש החם, ההשתוללות בגן והזיעה. לא היה ממה לחשוש וישר עצרתי ברשת הפארם שמתחת לעבודה ורכשתי את הקרם. מאז, הוא מלווה אותנו ונמצא קבוע בבית. כשיש לעילאי גירוי בעור כלשהו – הקרם יוצא מהמגירה וישר נמרח.

בכלל לדעתי למוסטלה יש מוצרים נפלאים וגם הקרם הגנה מהשמש שלהם נהדר לתינוקות ופעוטות.

סטלסטופיה פורטה מוגדר כקרם לחות טיפולי לגוף ולפנים ומיועד לטיפול אינטנסיבי ביובש, אדמומיות וגירוי. יש לו מרקם סמיך ועשיר המקנה לעור הגנה והזנה אינטנסיבית להקלה מהירה ביובש, להפחתת גירויים ולהרגעת העור. ועד כמה שהמרקם סמיך, אם מעסים אותו טוב, הוא נספג דיי מהר. כמובן, שגם הוא ללא פרבנים וללא חומרי צבע.

רכיבים עיקריים:

  • מיצוי שמן חמניות – מסייע לשמירה על אחידות ושלמות החומרים הבין-תאיים בעור וחידוש שכבת העור
  • Ceramides, חומצות שומן חיוניות (אומגה 6 ואומגה 3) ופרו כולסטרול – לחידוש הליפידים והזנה של העור
  • Carnabua Wax (שעוות עץ הדקל) – אפקט שימון

קרם קלנדולה של וולדה

קרם קלנדולה של וולדה להחתלת התינוקאת וולדה אני מכירה הרבה מאוד שנים. גרתי בברלין והמוצרים שלהם נמצאים בכל פינה. גם שם הם עולים יותר ממוצרי הטיפוח הרגילים, אבל עדיין יותר זול מכאן. ועם זאת, את קרם הקלנדולה של וולדה תמיד אפשר למצוא במחירים נוחים ויותר מזה – באריזת שלישייה ואז תמיד יש בבית ולא נתקעים.

הקרם מיועד להחתלת הבייבי ומגן על עור של התינוק. בנוסף להגנה הוא מונע ועוצר התפתחות של אדמומיות ותפרחת חיתולים. הקרם מכיל שעוות דברורים טבעית יחד עם תערובת מינרלים טבעיים המכילה אבץ וחומר טבעי בשם הקטוריט. בכך הם יוצרים שכבת הגנה המבודדת את עורו העדין של התינוק מפני לחות, רטיבות ומונעת גירוי ואדמומיות מקומית. במקרה שיש לתינוק כבר עור מגורה, אז תמציות אורגניות של פרחי קלנדולה וקמומיל יקלו על הקטן, בעוד תוספת של שמני בסיס טבעיים (שמן שקדים טהור ושומשום) יזינו את העור.

 

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X