fbpx
הורות וילדיםצרכנות

חנות הצעצועים: חדש על המדף – מאי 2018

לקראת הקיץ החלטתי לפתוח מדור חדש – חנות הצעצועים. כאן אסקר ואכתוב על צעצועים חדשים שהילדים ישמחו להכיר. בחלק הילדים שלי אפילו התנסו באופן אישי. שנצא לדרך?

CROSS MINI JEEP – ג'יפ על שלט ה"ראשון שלי" מבית טופ פליי ישראל

הגדול שלי מאוד אוהב מכוניות. יש לו מוסך עם מכוניות שעוזרות לו להפעיל את הדמיון, סתם מכוניות שאיתן משחק בבית והוא מאוד מאוד אוהב מכוניות על שלט. יש רק בעיה קטנה – הוא בן 3 ולא תמיד מכוניות על שלט מתאימות עבורו. חלקן עם אנטנה מאוד ארוכה ואני מפחדת שהיא תכנס לו לעין. ואם היא לא נכנסה, אז הוא משתמש בה בעיקר כדי לתפוס את השלט ומעקם אותה. קנינו לו כמה מכוניות על שלט ושמנו לב שלא תמיד הן "חסינות" מפני ילדים בגיל הזה ואם השלט שרד – המכוניות קצת פחות. היו גם מכוניות שהיו "יותר מדי משוכללות" עבורו והוא הבין את קונספט הקדימה/אחורה בשלט אבל אם לחץ על כפתור שפתאום סיבב לו את הרכב, הוא קצת לא הבין איך להחזיר את הרכב לקדמותו ועזב את הצעצוע הזה בצד.

לכן, כשנתקלנו ב-CROSS MINI JEEP , שעוד מוגדר כ"ג'יפ על שלט הראשון שלי", מאוד שמחנו לנסות. בהתבוננות על האריזה לא ממש הצלחנו לראות את השלט אבל על האריזה העצמה יש איור שלו ודרכו ראינו שהוא יחסית קל לתפעול וללא אנטנה "רכרוכית" ממתכת שמתנדנדת ומתעקמת לה. והג'יפ היה נראה קטן וחמוד, כזה שלא יתפוס מקום ויהיה ניתן להכניס למגירה.

כשפתחנו אותו שמחנו מאוד לגלות ג'יפ עם שלט שבאמת עונה לקטגוריה: ג'יפ עמיד עם תאורה חמודה (תאמינו לי…הוא "נסע" מהשולחן לרצפה, הקטנה שלי בת השנה וחודשיים החליטה לראות אם הוא יודע לעוף והבן של השכנה בטעות ישב עליו – הוא שרד !!!), שלט פשוט ועמיד עם 4 לחצנים ברורים – קדימה/אחורה, ימין/שמאל (אני גם מנצלת את השלט ללמד אותו ימין ושמאל וזה ממש נחמד). בניגוד להרבה צעצועים, אין רעש וזה תמיד טוב. אם מישהי מתעניינת במידות אז מדובר בג'יפ בקנה מידה של 1:43. יש שני דגמים ו-3 צבעים (אדום – כמו שלנו, צהוב וירוק). מה שהכי הדליק אותי, זה שלא רק שהוא עמיד, טופ-פליי גם נותנת עליו 3 שנות אחריות וזה בכלל נחמד לקבל במיוחד על מוצר שעלותו 49.90 ₪.

כמובן שהוא מצריך בטריות ושימו לב שגם בשלט צריך וגם בג'יפ, כאשר בג'יפ צריך להרים את "הגגון" שלו ע"י לחיצה בשני צדדיו. מודה ומתוודה שהיה לי לא פשוט ולקח לי קצת זמן להבין איך ללחוץ עליו (יש הוראות אבל עדיין היה לי קשה). בפעם השניה שכבר עשיתי זאת (כדי להחליף בטריות) היה לי יותר קל. אז ממליצה מאוד להסתכל על ההוראות ולא לנסות סתם ככה.

ניסיתי לצלם את הילד משחק איתו, אבל הוא ברח לי באמצע. מתנצלת מראש על הבלאגן בסלון אבל ככה זה עם 2 ילדים מתחת לגיל 3.5 (או בכלל) – מסדרים כשהם הולכים לישון 🙂

מחיר: 49.90 ₪ | מתאים לילדים בגילאי 3+ | להשיג ברשתות חנויות הצעצועים ברחבי הארץ

בריכות לחצר ולמרפסות – טויס אר אס

"בריכת שחייה בחצר זה כבר לא פינוק ששמור רק לבעלי אמצעים", אומרת סיגל כספי מנכ"ל רשת טויס אר אס, "במחיר  סביר ונגיש ניתן לרכוש כיום ברכה לגינה או לגג, כולל אביזרים, ללא צורך בתשתיות מיוחדות".

לדבריה: "בימי הקיץ, בעיקר בחופש הגדול, אחד ממקומות הבילוי  האידיאליים למשפחה הוא בריכת השחייה. אלא שברוב המקרים מדובר בביקור משפחתי יקר. בריכה בחצר, תופעה שהפכה לנגישה יותר בשנים האחרונות בישראל, מצביעה על גידולים משמעותיים במכירת בריכות לחצר, בעיקר מחודשי אפריל-עד ספטמבר. מגמה זו הולכת ומתחזקת  בעיקר בשל ההיצע והמגוון של בריכות להרכבה עצמית, בתוך כמה שעות בלבד.

רשת טויס אר אס משיקה בימים אלה מגוון רחב של בריכות כולל היצע רחב של בריכות עמודים במחירים מוזלים ובאיכות גבוהה  קלות להרכבה, ללא חפירה, וניתן להזמין אותן בגדלים ודגמים שונים. כמו כן הרשת מציעה מגוון אביזרים נלווים לבריכה, כגון: מנקה בריכה, כיסוי, כלור חול/פילטר למשאבת חול/פילטר ועוד. בריכות העמודים מגיעות גם לראשונה עם שנת אחריות חינם לבית הלקוח.

הבריכות והאביזרים של רשת טויס אר אס מתאימים  לתינוקות, ילדים ולכל  המשפחה ועומדים בתקני הבטיחות הנדרשים.

מחיר: משתנה ממוצר למוצר | מתאים לילדים בכל הגילאים – כמובן תחת השגחת מבוגר | להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ

שגעון מונדיאל ברשת טויס אר אס

זוג שערי כדורגל מתקפלים לגינה ולחצר

רשת טויס אר אס משיקה לקראת הקיץ זוג שערי כדורגל מתקפלים, המיועדים לחצר ולגינת הבית.

מדובר בשערים של המותג  האיכותי STATS (סטאטס), הכולל כדור, משאבה, יתדות ושער  בגודל 20.2 – עומק, 82.2 – רוחב,  ו6.8 – גובה השערים.

מחיר: 199.9 ₪ | מתאים לילדים בגילאי 4-10 | להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ

זוג שערי כדורגל מתקפלים בטויס אר אס
צילום: יח"צ

שיגעון מונדיאל 2018 ברשת טויס אר אס

שיגעון מונדיאל 2018  לא פוסח גם על הילדים. רשת טויס אר אס  משיקה בימים אלה מגוון רחב של מוצרי מונדיאל 2018 ומוצרי הנבחרות האהובות, בכלל זה מוצרים בלעדיים.

בין המוצרים הפופולאריים שיוצעו במחירים אטרקטיביים במיוחד: בלעדי ברשת טויס אר אס: מארזי בובות חותמת סופרגול מונדיאל של כוכבי הכדורגל העולמי (ביניהן גם של מסי) שיוצרו במיוחד לקראת המונדיאל (מבית חברת PMI). מארז של 3 בובות חותמת  במחיר של: 19.90 ₪ בלבד,  מארז של 5 בובות חותמת, במחיר של:  29.90 ₪ בלבד.

כמו כן כדור רגל ממותג מונדיאל רוסיה 2018 – יימכר החל מ – 24.90 ₪, בקבוקי שתיה מפלסטיק או מאלומיניום  במחיר החל מ 14.90 ₪ בלבד, שעון ממותג במגוון הנבחרות האהובות במחיר של  – 44.90 ₪ בלבד, קלמר בצורת נעל כדורגל במיתוג מגוון של הנבחרות: ספרד, ארגנטינה, ברזיל במחיר של  – 29.90 ₪ בלבד, ועוד.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X