fbpx
הורות וילדים

לאמהות האופנתיות: קולקציית חורף 2018 של סובינקס (Suavinex)

כל אמא אוהבת להלביש את הקטנטנים שלה, אבל מה עם האקססוריז? ולא, אני לא מדברת על נעלים, תיקים לגן או עגילים לבנות. אני מדברת על האקססוריז הכי קרובים אליהם – הבקבוקים והמוצצים. בשנה הראשונה במיוחד הבקבוקים והמוצצים הם ממש חלק מהמשפחה, ולפעמים אנחנו ממציאים להם שמות (אצלנו למשל זה "צצי" או "צצון").

הגדול דיי מקובע למוצצים שלו אבל עם הקטנה אני פה ושם משחקת, ונותנת לה 2-3 סוגים שונים, דווקא כדי שלא תתרגל למותג מסוים ולהכיר לה מותגים שונים, ואין כמו קולקציה חדשה כדי לעשות זאת. וכך מצאתי את עצמי בהשקת קולקציית חורף 2017 של המותג הכי פאשינסטי שאני מכירה – סובינקס (Suavinex).

השקת קוקלציית חורף 2018 של סובינקס
בהשקה החורפית
קולקציית חורף 2018 של סובינקס ההשקה בקניון רמת אביב
תודו שמתחשק לכן שלג בחוץ ולשבת להירגע עם הבייבי מול האח

סובינקס הוא מותג ספרדי שמביא בשורה חדשנית ואופנתית למוצרי טיפוח והאכלה לתינוקות. מעבר לאופנה הם שמים דגש על איכות ועומדים בדרישות ובתקנים המחמירים ביותר.
מדי שנה המותג משיק 2 קולקציות ייחודיות (קיץ/חורף) במהדורה מוגבלת, וזה אומר שברגע שהפריטים נגמרים – זהו…לא מביאים עוד לחנות. את המוצרים שלהם ניתן להשיג ברשת שילב בלבד ולרוב תמצאו מדפים שלמים רק של סובינקס.

קולקציית חורף 2017

שוב, מדובר בקולקציה במהדורה מוגבלת, אז במידה ואת אמא פאשניסטית שאוהבת מותגים, אוהבת לאבזר את הקטנטנים שלך במיטב המותגים, כדאי מאוד לגשת לסניף שילב הקרוב. דרך אגב, מי שעוקבת אחרי בר רפאלי, נטלי דדון או אמהות סלביות אחרות, בטוח ראתה את אחד המוצרים של סובינקס מככבים.

למרות שעדיין לא מרגישים חורף של ממש (או אפילו של קצת) אצלנו, הקולקציה החדשה עוצבה בהשראת מוטיב החורף, בגוונים חמים ורכים והדפסים מיוחדים כדוגמת איילים, גבישי קרח, דובים. הרגשה של חורף אירופאי במיטבו על המוצצים והבקבוקים. כל המוצרים בקולקציה תואמים ומכך יוצרת לוק כולל של בקבוקים, מוצצים ותופסי מוצצים.

קולקציית חורף 2018 סובינקס - גרסת הבנות
הקולקציה – בגרסה לבנות (ניסיתי להיות יצירתית בצילום)
כלל קולקציית חורף 2018 של סובינקס
תמונת יח"צ של כל הקולקציה כדי שתוכלו לראות גם את הצבעים לבנים (שלדעתי גם מתאימים לבנות)

תוכלי למצוא מוצצים אנטומיים (א-סימטריים) במידה 0-6 ובמידה 6-18 (במחיר של 27.90 ₪ למוצץ). חשוב לציין שבניגוד לחברות אחרות, המוצצים שלהם מגיעים במארזי יחיד. כמו כן, מי שמשתמשת בתופס מוצצים, תמצא אחת בצורה אובלית, עם שרשרת וקליפס למוצץ (34.90 ₪).
הבקבוקים בנפח 270 מ"ל ( 59.90 ₪) ומגיעים עם פטמה רב שלבית. אני לא ידעתי שיש דבר כזה פטמה רב שלבית (כי בבקבוקים שאני השתמשתי לגדול וגם עכשיו לקטנה פשוט החלפתי את כל הפטמות ברגע שהיינו צריכים לעלות בזרימת הנוזלים), והאמת זה נראה מדליק. כשמתחילים להאכיל את התינוק, גם כשהוא בן יום, פשוט צריך לדאוג שהסימון "1" שיש על הפטמה מופנה כלפיו. אז הזרימה איטית במיוחד כמו שפטמה 1# אמורה להיות. ברגע שצריך לעלות ברמת הזרימה, פשוט מסובבים את הפטמה עד שהסימון "2" מופנה כלפי הפה של הבייבי, וכך הלאה.

אז במידה שאת כבר מהאמהות האובססיביות לסובינקס, או סתם מחפשת לרענן את מייבש הבקבוקים והמוצצים בבית, שווה לקפוץ לשילב ולהתחדש בקולקציה החדשה. ולא שאני רוצה להלחיץ, אבל קולקציית הנסיכים/נסיכות האחרונה שהם הציעו חוסלה תוך חודש… Just saying 🙂

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X