fbpx
כושר, תזונה ובריאות

חדש בארון התרופות – ינואר 2019

כמו תמיד – אני רחוקה מאוד מלהיות רופאה או רוקחת, אבל הנה כמה מוצרים חדשים שיצאו שיכולים לעזור בעת הצורך. כמובן, יש לקרוא את העלון המצורך ולהתייעץ עם רופא בעת הצורך, כי אני סה"כ השליחה 🙂

GrinTuss – גרינטוס – סירופ להקלה על שיעול למבוגרים ולילדים

חברת פרמה גורי משיקה סירופים ייעודים להקלה על גירוי בזמן השיעול הרשומים כ-Medical Device. הסירופים בסדרה יעילים, מוכחים קלינית וגם טבעיים. הם מיועדים למבוגרים ולתינוקות מגיל שנה, ללא צורך במרשם רופא.
גרינטוס מיועד גם למקרים של שיעול יבש וגם לשיעול עם ליחה ופועל להקלה בזמן השיעול תוך הגנה על הרירית וסילוק הליחה. התכשיר פותח במיוחד כך שייצמד לרירית, ימנע מגע בינה לבין גורמים מגרים חיצוניים ויסייע בסילוק הליחה.

מה מכילים הסירופים?

בסירופ יש מיצוי פטנטי של פולירזינים ומוצילגים המסככים את מוקד השיעול בגרון. בנוסף שולב דבש, קנה סוכר (בסירופ לילדים בלבד) ותמציות צמחים של: לחך, גרינדליה והליקרסום. האחרונות, מכילות רכיבי הגנה טבעיים הנדבקים לליחה ובשל נוכחותם של חומרים צמחיים פעילים כגון: ג'ל צמחי, גומי ושרף, הן מקלות על הפרשת הליחה החוצה. וסף שולבו בסירופים שמנים חיוניים של אקליפטוס, כוכב אניס ולימון הידועים כמאיצים לשחרור ליחה ופועלים לחיטוי.

מהו מנגנון הפעולה של "גרינטוס"?

הסירופ יוצר שכבת מגן מכנית הפועלת כחיץ והגנה על דרכי הנשימה העליונות מגורמים מגרים ופועל להקלה בזמן שיעול, מלחח את הרירית ואת הליחה ובכך מקל על הפרשתה.

חשוב לדעת

  • סירופי "גרינטוס"  גם 100% טבעיים וגם קיבלו התוויה של משרד הבריאות לשיעול.
  • הסירופ הטבעי היחיד שיעילותו הוכחה ב-2 מחקרים קליניים שונים ** (** מחקרים קליניים אשר אחד בוצע בישראל והשני באיטליה. במחקר בישראל נבדק גרינטוס מול סירופ מוקוליט ונמצא יעיל יותר)
  • "גרינטוס"  הסירופ לשיעול הפופולארי והמבוקש ביותר באיטליה ארץ מוצאו

מחיר: 59.90 ₪ (210 גרם) (ניתן להוריד קופון הנחה www.aboca.co.il) | להשיג בבתי מרקחת וברשתות הפארם ברחבי הארץ

סירופ להקלה על שיעול למבוגרים וילדים - גרינטוס
צילום: אלון גנון

וורטי – wortie – טיפול ביתי באמצעות קור להסרת יבלות בכפות הידיים והרגליים

יבלות הנגרמות ע"י וירוס הפפילומה האנושי (HPV), המביאים לגדילת קרטין בצורת כיפה. יבלות שכיחות יותר בקרב ילדים ומתבגרים אך בהחלט מופיעות גם אצל מבוגרים. הן בדרך כלל מתפתחות על האצבעות או על גב היד, הברכיים, המרפקים וכפות הרגליים אך לא רק.

היבלת עשויה להיות בליטה עם משטח מחוספס או לחילופין שטוחה וחלקה. יבלות בעור מאופיינות במרקם קשה ומחוספס בעל מראה "דמוי כרובית". לעומת זאת, יבלות בכפות הרגליים הן בעלות מראה עגול לבן דמוי טבעת שבמרכזה נקודות שחורות.

מהו טיפול בקור (קריותרפיה) ליבלות?

קריותרפיה הינו טיפול באמצעות קור ונחשב לטיפול נפוץ ביבלות – באמצעותו מקפיאים את היבלת. הקפאת העור מזיקה לתאים המזינים את היבלת ולאחר נשירתה גדלה רקמת עור חדשה. השימוש ב"וורטי" נמשך פחות מדקה והתוצאות נראות תוך 10 ימים עד שבועיים!

וורטי – worite  הינו אביזר רפואי בעל קצה מתכת ייחודי הפועל ע"פ שיטת ההקפאה. צורת הכיפה של הקצה המתכתי מאפשרת יציאה מדויקת של הקור ליבלת בלבד ולא לעור שמסביב לה. הפעולה דומה לשיטת ההקפאה בחנקן ע"י רופאי עור, אך היא ידידותית ואינה מאיימת ואינה פוגעת בעור הבריא שמסביב ליבלת. השימוש בוורטי יעיל, ביתי, מדויק, פשוט לתפעול של פחות מדקה ומסייע "להקפיא" את היבלת ולגרום לנשירתה.

איך "וורטי" עובד?

  • מבוסס על מיכל ובתוכו גז דחוס מנוזל מסוג דמיתל אתר.
  • כאשר הקצה המתכתי בא במגע עם היבלת היא קופאת תוך מספר שניות.
  • תהליך ההקפאה גורם להרס רקמת העור המשמשת מצע לגדילת היבלת ולאחר 10-14 ימים,  היבלת נושרת.
  • טיפול אחד ליבלת!
  • מתאים לילדים מגיל 4
  • זמן טיפול ליבלת 20 שניות בעור ו-40 שניות בעור הרגליים

כדאי לדעת על "וורטי"

  • "וורטי" מקורו באמסטרדם – הולנד
  • ניתן לרכישה ללא מרשם רופא אצל הרוקח בבתי המרקחת
  • קצה מדויק המאפשר טיפול נקודתי, ליבלת בלבד, ללא פגיעה בעור שמסביב ליבלת.
  • מוכוון ליבלת בלבד
  • הקפאה מושלמת
  • ללא מגע ישיר בין הגז לעור
  • מספיק לשימוש של עד  18 טיפולים ל-18 יבלות.

מחיר: 99 ₪ | להשיג בסניפי סופר פארם ובבתי המרקחת ברחבי הארץ

וורטי – worite - טיפול ביתי ליבלות באמצעות קור

ORAL-B משיקה בישראל סדרת משחות שיניים מהפכניות  Oral-B Gum & Enamel ב-4 סוגים

בתור מישהי עם חניכיים רגישות, ומישהי שאוהבת להתעלל במברשות השיניים שלה וככה פוגעת בחניכיים (וכן, אני יודעת שזה בעייתי), אני ממש שמחה ש-ORAL B יצאו עם משחות השיניים האלה.

ORAL B משיקה בימים אלה משחת שיניים שמהווה פריצת דרך מדעית בתחום משחות השיניים. לאחר כ-60 שנה של פיתוח בה הנוסחה התקדמה, הצליחו במעבדות העולמיות של אורל בי לפתח משחה עם מרכיב אנטי בקטריאלי אשר הוכחה מדעית כמפחיתה 74% מדימומי החניכיים בתוך 3 חודשים.

מחלת חניכיים היא תופעה נרחבת מאוד, ולפחות 50% מהאוכלוסייה בישראל ובעולם סובלים ממחלות חניכיים. מחלת חניכיים ניתנת לאבחון אצל מומחה למחלות חניכיים והיא גורמת לדימומים, נפיחות ורגישות בחניכיים וחלקים גדולים באוכלוסייה עתידים לאבד שיניים על רקע זה. מחלה זו נמצאת משפיעה על בריאות הגוף הכללית: ונמצאה קשורה בבעיות לב, סכרת ועוד.

ד"ר אורלי ניר שפירא, מומחית לרפואת חניכיים, יו"ר לשעבר האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים:
"המשחה מכילה מרכיב אנטי בקטריאלי הקוטל חיידקים ומעכב את פעילותם. בכך המשחה מאפשרת טיפול בגורם למחלה, החיידקים, ולא רק בסימפטום. במקום לשים "פלסטר" ורק לטפל ברגישות, או במקום רק לכווץ את החניכיים ולעדן את הכאב, מומלץ להשתמש בטיפול מעמיק יותר המקנה שליטה במחלה לטווח הרחוק. המשחה קוטלת את החיידקים, מעכבת את ההיצמדות שלהם למשטחי השיניים  ובכך מאפשרת הפחתה בדימום, במקביל לטיפול ברגישות השיניים".

כיצד מטפלים בבעיות חניכיים?

באמצעות אבחון ע"י מומחה למחלות חניכיים ניתן לטפל ולמנוע את מחלות החניכיים ולייצב את המצב לטווח  ארוך. טיפול מניעתי ייעודי כולל תחזוקה שוטפת אצל רופא השיניים והשיננית, שימוש בטכנולוגיה הטובה ביותר להסרת פלאק – שהיא מברשת שיניים חשמלית בטכנולוגית Oscillation Rotation שנמצאה בעשרות רבות של מאמרים כטכנולוגיה היחידה שהראתה באופן עקבי (ומובהק סטטיסטית) יעילות גבוהה יותר בהשוואה  למברשות ידניות.

לצד זאת יש צורך במשחה ייעודית לטיפול בבעיות חניכיים. בשוק קיימות מגוון משחות לטיפול ברגישות בשיניים שנובעת ממחלות החניכיים. רובן מטפלות בעיקר בתוצאה ובסימפטום, ואינם ממוקדות לטפל בחיידקים עצמם שהם הגורם למחלה. המשחה של ORAL B מיועדת לשימוש יומיומי הן למניעה, והן לטיפול במחלות חניכיים קיימות.

פיתוח מדעי פורץ דרך: המרכיבים הפעילים במשחות השיניים הם ריאקטיביים מאוד ועלולים להתפרק בתוך השפופרת עצמה. אחד האתגרים במשחות שיניים בכללותן הוא לשמור על המרכיב הפעיל מיוצב. פריצת הדרך המדעית של המשחה היא בכך שהצליחו להגיע לרמה מאוד גבוהה של מרכיב אנטיבקטריאלי פעיל,כ-70% יותר מימה שהיה בעבר ובכך המשחה מהווה טיפול ותקווה לאנשים שסובלים מבעיות חניכיים ורגישות בשיניים.

ד"ר ענת בניאל, רופאת שיניים בכירה בתל השומר, בעלת קליניקה פרטית ומייעצת למותג מוסיפה: "מחלות חניכיים מאוד שכיחות באוכלוסייה, הן על רקע גנטי והן על רקע של היגיינת פה.  ניתן למנוע מצבים של טיפולים מורכבים ואיבוד שיניים על רקע מחלות חניכיים  על ידי שמירה על היגיינה אורלית מוקפדת – לשם כך בהחלט מומלץ להשתמש במברשת חשמלית ובמשחה ייעודית שהוכחה מדעית כיעילה בהפחתת דימומי חניכיים, ובמקביל נמצאה גם כנותנת מענה לשיניים רגישות כל זאת בשילוב כמובן עם ביקורות מסודרות אצל רופא השיניים והשיננית להתאמה אישית של אמצעי עזר לשמירה על היגיינה אורלית וטיפול על פי הצורך".

איך מזהים דלקת חניכים?

אם אתן מבחינות בדימום בצחצוח, ריח רע מהפה, פתיחת מרווחים ונפיחות ורגישות בחניכיים ובשיניים כדאי לפנות למומחה למחלות חנכיים לאבחון וטיפול במחלה.

ועכשיו לשאלת השאלות: למה דווקא משחת השיניים החדשה של ORAL B?

  • הוכחה מחקרית כמגנה גם על חניכיים וגם על שיניים רגישות
  • מצוינת גם לטיפול בדימומי חניכיים וגם למניעה עתידית של דימומים ובעיות חניכיים
  • 8 מתוך 10 מתנסים העידו על טעם מצוין בהשוואה למשחות ייעודיות אחרות, והאריכו בעקבות כך את משך הצחצוח
  • מכילה רכיבים מתקדמים שמטפלים בגורם לבעיות החניכיים, ובשונה מרוב המשחות הקיימות בשוק, לא רק בסימפטום (בכאב/ בדימום)
  • המשחה זוכה לאהדה עולמית בקרב רופאי שיניים ויעילות הרכיבים הפעילים בה מוכחת בספרות מחקרית רחבה

מחיר: בהתאם להחלטת הקמעונאי | להשיג ברשתות הפארם

 

ד"ר פישר משיקה את Procto-Soft – קרם הממליס

Procto-Soft קרם הממליס של ד"ר פישר
צילום: יעל האן

טחורים הינם תופעה שכיחה ממנה סובלים נשים וגברים כאחד. כמחצית מהאוכלוסייה תסבול מטחורים מעת לעת ולעיתים במשך תקופות ארוכות. טחורים הם כלי דם מורחבים הנוצרים כתוצאה מלחץ מקומי מתמשך וגורמים לכאבים עזים ולתחושת אי נוחות המתבטאת בגירויים, גירודים ודימומים.

Procto-Soft קרם הממליס של ד"ר פישר מכיל קומפלקס ייחודי של מרכיבים המסייעים בהקלה והרגעת גירויים באזור פי הטבעת ובמקרים של ורידים בולטים וכואבים.

צמחי מרפא

  • תמצית מצמח הממליס (Witch Hazel) הידוע ביכולתו לכווץ כלי דם והרגעה
  • אלוורה להרגעת העור והתחושה הלא נעימה באזור פי הטבעת.
  • מנטול ושמן פפרמינט לתחושת קירור, הפחתת אי נוחות והרגעת העור
  • שמן מינרלי – לריכוך העור.

להשלמת הטיפול: מומלץ להשתמש במגבוני פרוקטו-סופט, מגבונים היגיינים היפואלרגנים, המתאימים במיוחד לסובלים מטחורים וגירויים באזורים האינטימיים ומתאימים לניקוי יסודי, להקלה והרגעה מקומית הניתנים לשימוש גם כקומפרסים. המגבונים מועשרים בתמצית מצמח הממליס הידוע כבעל תכונות מכווצות, ובקמומיל להרגעה.

בסדרה ניתן להשיג

  • פרוקטו סופט קרם הממליס- 50 גרם, מחיר 49.90 ₪
  • פרוקטו סופט מגבונים היגיינים באריזה רכה המכילה 50 מגבוני בד עבים ורכים במיוחד בטכנולוגיה ייחודית – מחיר 19.90 ₪
  • בלעדי!  פרוקטו סופט מגבונים באריזות אישיות-  אריזה – המכילה 20 מגבוני בד עבים ורכים במיוחד בטכנולוגיה ייחודית באריזות אישיות הרמטיות לשמירה על איכות המוצר ולנוחות מרבית.                              מחיר  24.90 ₪

הסיבות להופעתם של טחורים הן שעות ישיבה מרובות, הריון, לידה, משקל עודף, פעילות גופנית מאומצת ותזונה לא נכונה הגורמת ליציאות קשות. הטיפול בטחורים משולב וכולל תזונה נכונה, פעילות גופנית, משחות ייעודיות ושמירה על היגיינה מקומית.

מומחי ד"ר פישר מעניקים מספר טיפים לטיפול בטחורים המשלבים תזונה נכונה, פעילות גופנית ושמירה על היגיינה מקומית:

  • הקפידו על תפריט עשיר בסיבים תזונתיים, כגון דגנים ירקות ופירות.
  • הרבו בשתיית נוזלים.
  • הימנעו מישיבה ממושכת, מלחץ ומאמץ בזמן השהות בשירותים.
  • הקפידו על היגיינה מקומית ונקו את האזור היטב במגבונים היגייניים המותאמים במיוחד לטיפול בטחורים.
  • מומלץ לטפל בקרם המכיל תמצית מצמח הממליס להרגעה ולהקלת גירויים מקומיים.

להשיג בסניפי סופר פארם, ובתי מרקחת ברחבי הארץ

אל-מסיטראן  (L-MESITRAN) – משחה חדשה לריפוי פצעים על בסיס דבש רפואי

לא רק תפוח בדבש! לדבש סגולות רפואיות רבות בריפוי העור. אל-מסיטראן (L-MESITRAN OINTMENT), משחה חדשה לטיפול בפצעים, בעקיצות, בגרד, פטרת, כוויות ועור יבש מושקת בישראל. המשחה מכילה 48% דבש רפואי, ורכיבים מצוינים נוספים המחישים ריפוי פצעים וגירויים בעור. במשחה אבץ, מינרל חיוני הדרוש לריפוי פצעים. קלנדולה, המחדשת רקמות עור פגועות, מאחה פצעים, מחטא ובעלת תכונות אנטי דלקתיות.  צמח האלוורה, המאיץ התחדשות תאים וויטמינים מסוג  C ו-E – התורמים לזירוז החלמת הפצע.

מיכל רבה סבאג, מנהלת שירות "מרפא לפצע": "המשחה מיועדת לשימוש בכל גיל, מחישה הגלדת פצעים ומסייעת להצטלקות יפה שלהם. ריכוז הסוכר הגבוה שבדבש, שומר על הפצע נקי מזיהומים. בדבש יש אנזים הפועל נגד חיידקים רבים, סגולה ייחודית המאפשרת לדבש לחסל גם חיידקים חזקים".

מחיר: 117 ₪ (50 גרם) | להשיג בסופר פארם ללא מרשם

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X