fbpx
עיצוב וטיפוח השיער

חדש על המדף – מוצרי השיער שיעשו לכן את אוגוסט 2016

"פיטואפיזנט" – Phyto Paris

פיטואפיזנטבדומה לעור בכל חלק אחר של גופנו, גם הקרקפת משמשת כמחיצה מהסביבה. כאשר העור אינו מאוזן, הוא מגרד, אדמומי, מגורה ועלול לסבול מהתקלפות הניכרת לעין.

מותג הפרימיום הצרפתי 'פיטו פריז' השיק שמפו טיפולי נטורל מרגיע  שאינו מכיל סולפטים ומיועד לטיפול עדין בקרקפת רגישה ומגורה ולהרגעת עור הקרקפת.  השמפו מבוסס על תרכובת של תמציות צמחיות שנועדו לניקוי עדין ולהרגעת העור.

'רגלת הגינה' תכליתה להקל במצבי גרד וגירוי ולנקות בעדינות את עודפי השומן והלכלוך מהשיער והקרקפת, 'חלמית' תפעל כנגד הרדיקלים החופשיים ותזין את הקרקפת,  תמצית 'שורש עולש' תרגיע את הקרקפת ותעניק לשיער מראה בריא וחזק  ורכז של 'טיליה' ו'פסיפלורה' יוסיפו לעור הקרקפת לחות חיונית על מנת להשיב לה את תכונות ההגנה הנדרשות.

המוצר לא נוסה על בעלי חיים בהתאם לתקנות האירופאיות לקוסמטיקה וטואלטיקה

מחיר: 75 ₪ | מכיל: 200 מ"ל | להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת ובתי הטבע ברחבי הארץ.

Elvive Total Repair Split Ends – לוריאל פריז

סדרת אלביב ריפייר לשיער יבש ופגום
צילום: מוטי פישביין

למרבה הצער, הבלאי האינטנסיבי של סיב השערה והזדקנותו המואצת בשל תנאים סביבתיים שונים, מהווה תופעה נפוצה- שערה פגומה מאוד עם קצוות יבשים ומפוצלים הנה בעלת מבנה מוחלש, מהחלק החיצוני ועד לעומקה. לכך מספר סיבות: חשיפה לשמש (ותוצאה של הקרני-UV), טיפולים כימיים כגון צביעה או החלקותואפילו פעולות יום יומיות כמו סירוק או שימוש באביזרים לעיצוב שיער(פן או מחליק).

שערה מוחלשת מאוד, סובלת מבלאי המורגש ב 3 רמות:

  • על פני השטח, לשכבת המגן (ההידרו-ליפידית) ישנה השפעה ישירה על הברק ורכות השיער. היותה השכבה החיצונית ביותר, היא נפגעת ראשונה וכתוצאה מכך, סיב השערה מתחיל להיחלש
  • הרקמה הקרנית, המורכבת מ- 5 עד 10 שכבות של קשקשים ממוקמת מהקליפה ועד לב סיב השער שהרקמה פגומה יותר, כך השערה הופכת לחלשה יותר ומאבדת מעמידותה
  • בתוך הקורטקס, זהו לב ליבו של סיב השיערה, חוט השדרה של. הוא מורכב מקרטין ומבטיח את החוזק ואת האלסטיות של השערה. כאשר הוא עובר פגיעות חוזרות, אין הוא יכול עוד לבצע את תפקידיו החיוניים

כתוצאה מהפגיעות השונות, המגיעות לכל השכבות של סיב השערה, השיער נעשה סדוק שבור וחלש ואף נוטה לקצוות מפוצלים.

כדי לתת מענה לתופעות אלו, מעבדות לוריאל פריז פיתחו סדרת טיפוח שיער חדשה – אלביב טוטאל ריפייר קצוות מפוצלים- המיועדת לשיקום כולל של סיב השערה מהאורכים עד לקצוות, ומסייעת לטיפול בקצוות מפוצלים.

אלביב טוטאל ריפייר קצוות מפוצלים – חדשנות טכנולוגית בלוריאל פריז עבור שיער ארוך ופגום עם קצוות מפוצלים:

מעבדות לוריאל פריז מציגות פורמולה חדשנית המשלבת 2 חומרים פעילים:

  1. ה- LAK 1000 (חומצה לקטית): חומצת פירות בעלת משקל מולקולארי נמוך מאוד, (מיקרו-מולקולה). ועל כן, ביכולתה לחדור ביותר קלות אל תוך  שכבות הרקמה הקרנית ולהגיע אל הקורטקס. החומצה הלקטית, מוכרת בעיקר בתחום הקוסמטיקה בשל התאמתה המושלמת לעור וביכולתה להסיר תאים מתים בעדינות, אך גם בתחום טיפוח השיער החומצה הלקטית הוכיחה את מעלותיה ויתרונותיה, בכך שהיא מצליחה לחדור לעד 10 שכבות לתוך סיב השערה ולמלא את הסדקים מהאורכים עד לקצוות, לחיזוק סיבי השיער.
  2. הסרמיד: בעל יכולת שיקום לשיער פגום. מחליק ועוטף את קשקשי השערה ומגן על השיער מנזקים חיצוניים.

התוצאה: סיבי השיערחזקים יותר עד הקצוות, מקנים לו רכות וברק יוצאי דופן

היעילות מוכחת :

  1. שיקום אופטימאלי של השיער – שיפור העמידות**  (לעומת שערה שברירית ללא טיפול) אל מול המתקפות היומיומיות
  2. צמצום קצוות שיער מפוצלים – פורמולת אלביב טוטאל ריפייר קצוות מפוצלים מוכיחה את הפוטנציאל יוצא הדופן שלה לצמצום הופעתם של קצוות שיער מפוצלים כבר בשימוש הראשון***

**במהלך השימוש ב-2 המוצרים שמפו + מרכך או מסכה של סדרת טוטאל ריפייר קצוות מפוצלים

**מבחן ספירת קצוות שיער מפוצלים תחת מיקרוסקופ. לפני ואחרי 5 טיפולים על שיער טבעי פגום בגין סירוק חוזר. בשימוש של שמפו + מרכך מסדרת טוטאל ריפייר קצוות מפוצלים

מוצרי הסדרה

שמפו ומרכך טוטאל ריפייר קצוות מפוצלים – משקם לאורכים ולקצוות

מיועד לשיער ארוך ופגום עם קצוות מפוצלים. הפורמולה של השמפו מכילה רכיבים משקמים: LAK1000*+ סרמיד ומסייעת לשיקום סיב השערה:

  1. פעולה החודרת עד 10 שכבות לסיב השערה. ה-LAK חודר עד 10 שכבות הקוטיקולה הבונות את סיב השערה ובכך מסייע לשיקום הנזק
  2. פעולה עד הקצוות- הפורמולה ממלאה את הסדקים בחלק החיצוני של סיב השערה ומחזקת את שכבת ההגנה של השיער מהשורש עד לקצוות

התוצאה: סיבי השיער חזקים יותר עד הקצוות, בשילוב עם רכות וברק יוצאי דופן.

הוראות שימוש שמפו: לעסות בעדינות על שיער רטוב ולשטוף במים. להשלמת הטיפול יש להשתמש במרכך של הסדרה.

הוראות שימוש מרכך: לפזר על כל אורך השיער עם דגש על הקצוות, יש לשטוף לאחר 2-3 דקות. להשלמת הטיפול יש להשתמש במסכה של הסדרה.

תכולה: 600 מ"ל, מחיר לצרכן: 24.70 ₪ – לפני הנחות ברשתות | תכולה: 400מ"ל , מחיר לצרכן: 20 ₪ – לפני הנחות ברשתות.

 

מסכה טוטאל ריפייר קצוות מפוצלים – מסכה לשיקום כולל עד הקצוות

פעולה החודרת עד 10 שכבות לסיב השערה. ה-LAK  חודר עד 10 שכבות הקוטיקולה הבונות את סיב השערה ובכך מסייע לשיקום הנזק.
פעולה עד הקצוות- הפורמולה ממלאת את הסדקים בחלק החיצוני של סיב השערה ומחזקת את שכבת ההגנה של השיער מהשורש עד לקצוות.
התוצאות: שיקום כולל, הגנה משוחזרת, השיער רך עד הקצוות.

הוראות שימוש: לפזר באופן שווה על פני כל אורכו של שיער לח עם דגש על הקצוות. להשאיר 2-3 דקות על השיער ולשטוף היטב.

תכולה: 300 מ"ל, מחיר לצרכן: 40.20 ₪  – לפני הנחות ברשתות.

ניתן להשיג את כל מגוון סדרות אלביב ברשתות הפארם, המזון, פרפומריות נבחרות וחנויות פרטיות.

סדרת Marula Oil של פול מיטשל

סדרת MARULA OIL של PAUL MITCHELL
צילום" יח"צ

מותג טיפוח השיער הבינלאומי פול מיטשל, משיק בימים אלו סדרה חדשה ויוקרתית לשיקום מראה השיער, המבוססת על סגולותיו של שמן המרולה. כידוע שמן המרולה שמקורו באפריקה בעל סגולות רפואיות רבות ועושים בו שימוש רב בשימוש במוצרי קוסמטיקה רפואית ואסתטית.

הסדרה החדשנית Marula Oil משלבת בצורה מושלמת בין טבע לטכנולוגיה ומציעה השפעה מתמשכת על השיער גם לאחר השימוש במוצר כחלק מטכנולוגיה חדשנית שפיתח המותג. שמן המרולה עליו היא מבוססת נאטם בכדוריות זעירות המשתמשות בטכנולוגיית שחרור-איטי על-מנת להזין ולספק לשיער לחות לאורך זמן.

כדוריות המרולה טעונות במטען חשמלי חיובי והן נצמדות כמגנט לאזורים פגומים בשיער הטעונים שלילית.הכדוריות מספקות פרצי שמן מרולה טריים בכל פעם שנוגעים, מעצבים או מברישים את השיער. בעוד ששמנים אחרים נשטפים מהשיער ואיתם רוב היתרונות שלהם,כדוריות המרולה ממשיכות לספק מקסימום חומרים מזינים ולחות למראה שיער בריא ומבריק.

הסדרה מורכבת משלושה מוצרים המעניקים מעטפת מושלמת לעיצוב השיער וקבלת מראה בריא ומבריק: שמפו, קונדישנר ומסכה.

שמפו שמן מרולה נדיר

השמפו מחייה, מזין ומשקם את מראה השיער. שמפו עדין ללא מלחים, רווי בשמן מרולה בכבישה קרה, מלא בנוגדי חמצון רבי עוצמה וחומצות אולאיות ללחות מידית, רכות והזנה.  כדוריות המרולה משתחררות באיטיות, נצמדות לסיב השערה, נפתחות בכל פעם שמברישים או נוגעים בשיער ומשחררות פרצי שמן מרולה טרי לאורך היום. למראה שיער רך ומלא בלחות ונפח.

מחיר לצרכן: 139 ₪ ל-222 מ"ל

מרכך שמן מרולה נדיר

מספק לחות אינטנסיבית,התרת קשרים מיידית,מעניק תחושת רכות,הגנה והזנה של שמן מרולה בכבישה קרה. כדוריות מרולה משתחררות לאורך זמן, נצמדות לסיב השערה,נפתחות בכל פעם שמברישים או נוגעים בשיער ומשחררות פרצי שמן מרולה טרי לאורך כל היום. מחליק ומשקם את שטח פני השערה לקבלת מראה מבריק ומושלם.

מחיר לצרכן: 149 ₪ ל-222 מ"ל

מסכה אינטנסיבית שמן מרולה נדיר

שמן מרולה בכבישה קרה מעניק לחות עמוקה ושיקום דרמטי, מרכך שיער יבש ומוסיף נפח לשיער דק או פגום. כדוריות מרולה משתחררות לאורך זמן, נצמדות לסיב השערה,נפתחות בכל פעם שמברישים או נוגעים בשיער ומשחררות פרצי שמן מרולה טרי לאורך כל היום. המסכה מורכבת מנוגדי חמצון רבי עוצמה, חומצות אולאיות, חלבון וויטמינים. נוסחה זו מזינה ומגנה, מספקת לחות אינטנסיבית, סוגרת קצוות מפוצלים, מונעת נזק ומספקת הגנת UV.

מחיר לצרכן: 169 ₪ ל-200 מ"ל

ניתן להשיג אצל מעצבי השיער המובילים והמקצועיים בלבד ובטלפון מס': 03-6427577

Jul Repair – Vitamins Capsules

מותג הטיפוח לשיער jul, מציע את הטיפול המושלם לשיער יבש ופגום.

מוצרי הטיפוח לשיער של jul, מכילים רכיבים ייחודיים כגון אצות ממי הים התיכון, ויטמינים, פרוטאינים ומינרלים. הפורמולות מועשרות בתמציות צמחים נבחרות ביניהן תמציות רוזמרין ותפוזים טבעיות. כל אלו נלקחו היישר מהטבע במטרה להעניק מראה שיער מבריק, מטופח ובריא.

קפסולות הוויטמינים מכילות ריכוז גבוה של ויטמינים המזינים את השיער ומעניקים לו חיוניות, לחות, רכות וברק. הקפסולות מחזקות את השיער ומסייעות במניעת שבירת השיער וקצוות מפוצלים. מכיל קומפלקס ויטמינים: A+F  לאיזון תאי הקרקפת, ויטמינים E+ C למניעת חמצון ונזקי שמש וויטמינים מקבוצת B  ללחות אינטנסיבית.

השיער נותר רך,  חלק ונעים למגע. החומר נספג היטב ואינו משאיר תחושת שמנוניות.

לשימוש על שיער לח, ללא שטיפה.

מחיר מומלץ לצרכן 73 ₪ | להשיג במספרות המובילות ברחבי הארץ.

קפסולות ויטמנים לשיער של JUL
צילום: יח"צ

צבע שטיפה ללא אמוניה – אינדולה

בעל מערכת מתקדמת לצביעה ולגיוון של שיער טבעי או  צבוע בשיטת גוון על גוון  – TONE ON TONE

קרם צבע שטיפה ללא אמוניה מועשר בשמן פרחים המעשיר את השיער בברק ומעניק צבע עדין ומשופר, תוך הגנה על השיער מפני שבירה וקצוות מפוצלים. הקרם מכיל פיגמנטים צבע ישירים, שמן פרחים העוטף את השערה ומגן עליה מפני שבירה וקצוות מפוצלים. מכסה עד 70% של שיער לבן. פעולת הצביעה היא עדינה מאוד והצבע נשאר יציב לאורך זמן בממוצע עד 25 חפיפות.

תכולה: 60 מ"ל | להשיג במספרות המובחרות ברחבי הארץ ובאתר www.gidoncosmetics.co.il

קרם צבע שטיפה ללא אמוניה אינדולה
צילום: יח"צ
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X