fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – ספטמבר 2017

פותחים את השנה עם טעם חדש ומרענן – פריגת רימונים

"פריגת", המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, משיקה טעם חדש ומרענן לכבוד חגי תשרי: פריגת רימונים – וזה טעים. נכון שלא מדובר במיץ סחוט טבעי אבל אין ספק שהוא עשיר בטעם ונותן הרגשה ששותים מיץ רימונים טבעי.

משקה קל "פריגת רימונים" הינו חלק מסדרת המשקאות הקלים אותם ניתן למצוא בבקבוקי 1.5 ליטר המותאמים לארוחת החג. הסדרה מבוססת על מיצי פירות במרקם טבעי וניחוח עשיר, וניתן להשיג את הסדרה במגוון טעמים: ענסים, אשכוליות, תפוזים ולימונענע.
אני קניתי 3 בקבוקים כבר בשבוע שעבר כדי שיהיה בבית לחג, ומצאתי את עצמי מוסיפה עוד 5 בקבוקים להזמנה של הסופר אתמול בערב כי פשוט חיסלנו אותם :/ .

מחיר: משתנה ונקבע ע"י הקמעונאים בלבד (לבקבוק 1.5 ליטר) | להשיג בכל רשתות השיווק ברחבי הארץ

פריגת רימונים

Fuze-tea בטעם אפרסק-רימון במתיקות מעודנת

ואם אתן דווקא בקטע של תה ומשקה טיפונת פחות מתוק אבל עדיין בשילוב רימון, אז תשמחו לדעת ש-Fuze-tea, מבית קוקה-קולה ישראל, משיקים במיוחד לחג משקה חדש בטעם אפרסק-רימון במתיקות מעודנת וטעם מקורי. אני אישית מאוד אהבתי את הטעם, ומגד בעלי טען שזה לא מתוק לו מספיק ופחות אהב. המשקה החדש פחות טעים מפיוז טי אפרסק, לדוגמה, אבל אין ספק שהוא טעים ומהווה פתרון מעולה למי שרוצה לשתות תה קר אבל לא רוצה את כל הסוכר והקלוריות. הערה חשובה: כדאי מאוד לשתות את התה כשהוא קר, ככה מרגישים טוב את הטעמים ואין מה לעשות – מדובר בתה קר, וכשהוא קר הוא הרבה יותר טעים.

מותג Fuze-tea הוא ללא ספק אחד האהובים והמוכרים בישראל והוא משיק עכשיו סדרה חדשה המיועדת לאלו מאיתנו המחפשות משקה טעים, מתוחכם אך מופחת קלוריות (24 קלוריות ל-100 מ"ל) ובמתיקות מעודנת. דרך אגב, פיוז-טי אפרסק-רימון במתיקות מעוגנת מגיעה בהמשך להשקה המוצלחת בחודש יולי האחרון של סדרת המשקאות Fuze-tea Hrebal (ממליצה מאוד למי שלא טעמה): תה קר במתיקות מעודנת בטעמי פירות ובשילוב צמחי תבלין.

מחיר: משתנה ונקבע ע"י הקמעונאים בלבד (לבקבוק 1.5 ליטר) | להשיג בכל רשתות השיווק ברחבי הארץ

FUZE TEA - פיוז טי - אפרסק רימון במתיקות מעודנת

הסדרה הלבנה – חטיפי דגנים בטעם שוקולד לבן ושוקולד לבן-קוקוס של CORNY

אין על קורני (CORNYׂׂ) ונראה לי שכתבתי את המשפט הזה כמה פעמים בעבר. אני מכירה את קורני מתחילת שנות ה-2000 כשעברתי לגור בברלין. תמיד הייתי קונה חטיפי דגנים שלהם בסופר ומה שאהבתי בהם זה שאוכלים חטיף באמת טעים ולא מתפשרים על הטעם, אבל מנגד – לא הורסים דיאטה וכן מכניסים לגוף משהו שהוא יחסית זול בקלוריות.

ועכשיו מותג חטיפי הדגנים של CORNY משיק שני טעמים חדשים, בסדרה הלבנה: חטיף דגנים עם שוקולד לבן וחטיף דגנים עם שוקולד לבן וקוקוס. וכמו תמיד, גם כאן הם מגיעים באריזתם המקוריות מגרמניה, עם מעט כיתוב בגרמנית ולי אישית זה נותן הרגשה שאני עושה קניות בסופר מתחת לבית בברלין 🙂

כל מוצרי CORNY ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. הם מהווים פתרון מעולה כשרוצים לחטוף משהו קטן לארוחת הבוקר או סתם ככה עם הקפה במהלך היום וארוחות ביניים. כל חטיף מכיל 23 גרם ובאריזה מגיעים 6 חטיפים.

במידה ואתן לא חובבות שוקולד לבן (ושילובו עם קוקוס – למרות שזה ממש טעים), אז תוכלו להשיג את חטיפי CORNY גם בטעם שוקולד חלב ובננה, שוקולד חלב, בראוניז, עוגיות ושוקולד מריר, בוטנים, חמוציות, קוקוס ושוקולד חלב.

מחיר: משתנה ונקבע ע"י הקמעונאים בלבד | להשיג בכל רשתות השיווק ברחבי הארץ

CORNY חטיף דגנים מהסדרה הלבנה עם שוקולד לבן
תמיד תמצאו במגירה שלי בעבודה חבילה או שתיים של CORNY

שניצל תירס מסדרת המון חלבון של טבעול

מאז שאני ילדה תמיד תמצאו אצלי בפריזר שניצל תירס. אני מודה שאני לא צורכת אותו על בסיס יומיומי ולפעמים אפילו גם חודש+ לא נוגעת בו, אבל אין ספק שמדובר בפתרון טעים ומזין. עם השנים ניסיתי מספר מותגים של שניצל תירס ותמיד הייתי חוזרת למקור – שניצל תירס של טבעול. בעלי לא חובב ירקות יותר מדי אבל למזלי גם הוא אוהב שניצל תירס והתמזל מזלנו שגם הגדול אוהב שניצל תירס והרבה פעמים בימי ששי, שעמוסים בסידורים וניקיונות ולא תמיד יש זמן לבשל ארוחת צהריים, זה מה שכולנו אוכלים כשהוא חוזר מהגן (שימו לב לתמונה בהמשך – זאת הייתה ארוחת צהריים בזמן החופש הגדול כשהיינו עסוקים בלבלות ופחות בבישולים 🙂 ). דרך אגב, עכשיו כשכל הילדים חזרו למסגרות – זה אחלה פתרון לארוחות צהריים.

ואם כבר טבעול, אז טבעול יוצאת במהלך אסטרטגי רחב היקף ומשיקה את סדרת "המון חלבון" – סדרה המכילה מוצרים מן הצומח המהווים מקור לחלבון כמנה עיקרית לכל המשפחה.
במסדרת סדרת "המון חלבון", השיקה טבעול את מוצר הדגל – שניצל תירס עם תוספת של 50% יותר חלבון.

המוצר החדש מכיל 10 גרם חלבון ליחידה במקום 6.6 גרם במוצר הקיים. אם אתן ממש רוצות לדעת, אז תהליך הפיתוח של שניצל תירס עם 50% יותר חלבון ארך כשנתיים והמוצר זכה לציונים גבוהים במבחני טעימה בקרב ילדים ובני נוער. ומי שחוששת שזה שינה את טעם המוצר – אני אישית לא הרגשתי שום שינוי בטעם. טבעול עושה את מה שהיא יודעת הכי טוב וגם כאן היא עושה שימוש בחלבון איכותי העשוי משילוב של 3 סוגי חלבון: חיטה, סויה וביצה וכל זאת כדי לתת למוצרים להיות מקור לחלבון עיקרי בארוחת הצהריים או בארוחת הערב של כל בני המשפחה.

למי שלא אוהבת שניצל תירס אבל כן רוצה המון חלבון יכולה לחפש מוצרים נוספים שיצאו במסגרת הסדרה החדשה כמו – נקניקיות מן הצומח, שווארמה מן הצומח, טחון מן הצומח ואפילו המבורגר מן הצומח.

מחיר: משתנה ונקבע ע"י הקמעונאים בלבד (אריזת 664 גרם) | כשרות: רבנות מטה אשר | להשיג בכל רשתות השיווק ברחבי הארץ

סדרת מוצרי ניקיון מיסטר מאסל Mister muscle

מוצרי הניקיון של מיסטר מאסל
צילום: אפרת אשל

חברת אס. סי ג'ונסון ישראל מציעה לחגי תשרי סדרת מוצרי ניקיון  של המותג הבינלאומי מיסטר מאסל Mister muscle הנותן פתרונות לכל צרכי ניקיון הבית ומבוסס על נוסחה מדעית. הסדרה כוללת מנקה רצפות, מסיר אבנית, מנקה אמבטיה, מסיר שומנים ותרסיס ניקוי כללי.

פיתוח המוצרים מבוסס על שלוש תובנות שעלו מתוך מחקרי התנהגות ותובנות הצרכנים בעולם ובארץ: נוחות – התאמה לסגנון החיים העמוס והתוסס, בטיחות – שימוש בטיחותי למגוון משטחים וכן לאדם ולסביבה, ויעילות – מוצרים שיעשו את העבודה.

הסדרה כוללת:

  • מיסטר מאסל למטבח – חמש פעולות בתכשיר אחד: מיועד לניקוי קל ומהיר של כל אזורי המטבח, מסיר שומנים ולכלוך, משמיד חיידקים ו-וירוסים, מנקה ומבריק משטחים ובעל ניחוח לימוני נעים. מחיר ממוצע מומלץ לצרכן לפי נילסן ל- 500 מ"ל:  11.90 ₪
  • מיסטר מאסל לרצפות ולניקוי כללי – נוזל לניקוי וחיטוי רב שימושי: מתאים במיוחד לרצפות ואריחים ולכל המשטחים הרחיצים בבית. מחטא ומשמיד חיידקים, בעל שני ניחוחות הנותרים לאורך זמן – חבצלות ופרחי בר ולבנדר.
    מחיר ממוצע מומלץ לצרכן לפי נילסן ל- 2.5 ליטר : 15.90 ₪
  • מיסטר מאסל לחדר האמבטיה: מגיע כתרסיס, חמש פעולות במוצר אחד המעניקות ניקוי וחיטוי יסודי לחדר האמבטיה, מסיר שאריות סבון וכתמים קשים ללא מאמץ, מותיר ניחוח רענן ומשמיד 99% מהחיידקים.
    מחיר ממוצע מומלץ לצרכן לפי נילסן ל – 750  מ"ל: 11.90 ₪
  • מיסטר מאסל רסס ונגב: תרסיס לניקוי כללי קל המתאים לכל המשטחים.
    מחיר ממוצע מומלץ לצרכן לפי נילסן ל 750 מ"ל :11.00 ₪
  • מיסטר מאסל מסיר אבנית: תרסיס לניקוי כללי קשה ולחיטוי, עם נוסחה חזקה במיוחד לניקוי ברזים, אמבטיות, כתמים קשים וחלודה, משמיד חיידקים.
    מחיר ממוצע מומלץ לצרכן לפי נילסן ל 750 מ"ל: 11.90 ₪

את מגוון מוצרי "מיסטר מאסל" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

לחמי ארטיזן ללא גלוטן בשרונה מרקט

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים בתזונה נטולת גלוטן – בין אם מתוך דיאטות שונות, מצב רפואי או שינוי כללי באורח החיים. המגמה הזו יצרה שוק שלם של אנשים הצורכים תחליפי גלוטן אשר עומדים מדי יום באתגר – מה לאכול? בכדי להעניק פתרון אמיתי למכורי הלחם אשר נמנעים מגלוטן, "שרונה מרקט" משיקה דוכן ייחודי אשר יציע שישה סוגי לחם ארטיזן טריים ללא-גלוטן, פרי שיתוף-פעולה בין GreenLite ("גרין לייט"), חברה המתמחה בייצור מוצרי מזון ללא גלוטן, לבין רשת מאפיות הבוטיק "לה פרינה".

סדרת לחמי הארטיזן שתוצע בדוכן החדש (בסמוך למאפיית "לה פרינה") תימכר בימי חמישי וב"גרין מרקט" הפועל מדי יום שישי.

קולקציית לחמי הארטיזן שתוצע בדוכן:

  • באגט רוסטיק לבן – באגט העשוי מעמילן תפוחי-אדמה, עמילן אפונה, קמח סויה, שמן קנולה, קמח תירס וסיבים תזונתיים – 10.90 ₪
  • באגט רוסטיק פשתן – באגט העשוי מעמילן תפוחי-אדמה, עמילן אפונה, פשתן, קמח סויה, שמן קנולה, קמח תירס וסיבים תזונתיים – 10.90 ₪
  • לחם ארטיזן גרעינים – לחם העשוי מעמילן תפוחי-אדמה, עמילן אפונה, קמח תירס, קמח סויה, שמן קנולה, סיבים תזונתיים, גרעיני פשתן, חמניות, דלעת, דוחן ופרג – 20.90 ₪
  • לחם ארטיזן בסגנון איטלקי – לחם העשוי מעמילן תפוחי-אדמה, עמילן אפונה, פשתן, קמח סויה, שמן קנולה, קמח תירס, סיבים תזונתיים וירקות מיובשים – עגבניות, בצל, פפריקה ואורגנו – 20.90 ₪
  • לחם ארטיזן קינמון וצימוקים – לחם העשוי מעמילן תפוחי-אדמה, עמילן אפונה, קמח תירס, קמח סויה, שמן קנולה ,סיבים תזונתיים, קינמון וצימוקים – 20.90 ₪
  • לחם ארטיזן בצל – לחם העשוי מעמילן תפוחי-אדמה, עמילן אפונה, קמח תירס, קמח סויה, שמן קנולה, סיבים תזונתיים ובצל יבש – 20.90 ₪

להשיג בדוכן לחמי ארטיזן של Green Lite ב"שרונה מרקט" | כתובת: קלמן מגן 3 תל-אביב | www.saronamarket.co.il

'Petit UF' יין תווית שנייה ליין הדגל של יקב סגל

יין PETIT UF 2015 של יקבי סגל
צילום: יח"צ

יין הדגל של יקב סגל, קברנה סוביניון ללא סינון UF, יין אייקוני, עטור פרסים ואחד היינות המוערכים והמצליחים בישראל. הצלחתו של יין הדגל קברנה סוביניון UF והחדשנות שהביא עימו, הביאה את יקב סגל לייצר יין נוסף באותו תהליך ייצור "ללא סינון".

Petit UF, יין "תווית שנייה" ליין הדגל של יקב סגל. יין מורכב ואלגנטי, מרובה משקעים, שנעשה ללא סינון או הצללה. מקורו של Petit UF הוא מענבי קברנה סוביניון מובחרים המגיעים מכרם פלאטו, כרם צעיר אך מבטיח המכיל זמורות מובחרות שהובאו במיוחד מצרפת, מהן הורכבו השתילים שבכרם. היין התיישן 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. הודות לתהליך הייצור הייחודי, התקבל יין עשיר טעמים, ראשוני ועוצמתי, ממש כפי שנבצר בכרם.התווית על גבי הבקבוק עשויה מגפת ענבים וסיבי עץ תות הניר המשקפת את הייחודי והראשוני שבעשיית היין.

Petit UF 2015

במרומי הגליל העליון, בגובה 835 מטרים מעל פני הים, שוכנים האיכותיים שבכרמי יקב סגל. כרמים אלו נהנים מאדמה משובחת ותנאי אקלים אידאליים, אשר מניבים ענבים יוצאי דופן באיכותם. Petit UF המיוצר מענבים אלו, הינו יין אלגנטי בעל ארומה דומיננטית המשלב פרי עצמתי ומורכבות מרשימה. היין מולא ללא כל סינון והצללה, אשר תורם לשימור אופיו הייחודי .

שנת הבציר: שנת הבציר 2015 הייתה שנה מצוינת לגפנים. חורף קר מהממוצע ואירוע שלג בהרי ירושלים והגליל בחודש ינואר, בעקבותיו נרשמו מנות קור משמעותיות מאוד, הבטיח התעוררות טובה ואחידה בגפנים בכלל אזורי הארץ. רוב הטמפרטורות הגבוהות נרשמו דווקא בתחילת עונת ההבשלה, שבשיאה, הייתה מתונה להפליא. בחודשי הקיץ לא נרשמו אירועים משמעותיים למדי והטמפרטורות היו ממוצעות, נתונים שהביאו להבשלה אחידה וטובה של הפרי.

רשמי טעימה: צבעו של היין אדום בוהק. באף היין מגלה ארומות מורכבות של פירות שחורים כגון שזיפים ופטל, מלווים בנגיעות פלפל שחור, עשבי תיבול ים תיכוניים, שוקולד מריר, בשר מעושן ורמזים לעץ אלון איכותי. בפה, היין חושף גוף מלא, טאנינים עצמתיים אך מאוזנים להפליא, חמיצות מאוזנת אשר מלווה בטעמי שזיפים שחורים, קפה וציפורן, אשר מובילים לסיומת ארוכה ומתובלת.

נתונים טכניים:

  • בציר: 2015
  • הרכב זנים: קברנה סוביניון (85%), פטי ורדו (15%)
  • כרמים: קברנה סוביניון מכרם פלאטו (מושב דלתון), פטי ורדו מבית נקופה
  • זמן וטמפ' תסיסה: התסיסה וההשריה על הקליפות שאחריה ארכו בין 14 ל- 24 ימים עבור היינות השונים. טמפרטורת תסיסה 25ºC
  • יישון: 18 חודשים בחביות, 70% חדשות, מאלון צרפתי בלבד
  • אלכוהול: 13.7%
  • משקל סגולי: 996
  • חומצה כללית: 5.90
  • pH : 3.54

מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪  | להשיג במארז יין יוקרתי בחנויות היין והאלכוהול

Monsoy (מונסוי) – סדרת משקאות מהצומח של חברת ישרקו

סדרת מונסוי משקאות מן הצומח
צילום: יח"צ

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מוצרי מזון מהמותגים המובילים בעולם, משיקים בימים אלו , סדרת משקאות מהצומח בקטגוריית תחליפי  משקאות החלב – תחת המותג -Monsoy מונסוי. המיוצרים ע"י חברת LIQUATS VEGETALS – ליקוויט'ס ווג'טלס. החברה המובילה בספרד והרביעית בגודלה באירופה בקטגוריית משקאות מן הצומח.
מפעלי  חברת LIQUATS VEGETALS – ליקוויט'ס ווג'טלס.  ממוקמים בסמוך לשמורת הטבע Montseny natural park, בעת תהליך ייצור המשקאות החברה עושה שימוש במים האיכותיים והטבעיים הזורמים בפארק. איכות וטיב המים בשילוב חומרי גלם איכותיים מעניקים למשקאות את טעמם המצוין. Monsoy פשוט טבעי.

לדברי עדי כהן, מנכ"ל ישרקו מקבוצת טיב טעם: משקאות Monsoy, הינם סדרת מוצרים המשלבים חדשנות, איכות וחווית פינוק בזכות הטעם העשיר. ומספקים בשורה לרגישים לגלוטן, שכן שלושה מתוך ארבעת המוצרים אינם מכילים גלוטן. כל המשקאות כשרים  פרווה OU.

יתרונות משקאות מונסוי ובידולם מהאחרים המוצעים כיום בשוק:

  • 100% אורגני
  • 100% רכיבים טבעיים- ללא חומרים משמרים
  • ללא תוספת סוכר- שימוש רק בסוכר הטבעי של הצמחים.
  • ללא לקטוז
  • ללא Non GMO  – אין שימוש בצמחים שעברו הנדסת מזון גנטית
  • דל שומן
  • דל בשומן רווי
  • דל נתרן

המוצרים שיושקו:

  • משקה סויה אורגני 1 ליטר – משקה קלאסי, בעל מרקם וטעם עדין, אינו מכיל גלוטן. מחיר השקה: 7.90 ₪
  • משקה אורז אורגני 1 ליטר – מרקם נהדר בשילוב טעם מתקתק ומוקפד. אינו מכיל גלוטן. מחיר השקה: 9.90 ₪
  • משקה אורז ואגוזי לוז אורגני 1 ליטר – בעל טעם ייחודי, האורז מעניק למשקה טעם מתקתק ואגוזי הלוז מעניקים לו טוויסט אגוזי ומבלי להשתלט בדומיננטיות על טעמו. אינו מכיל גלוטן. מחיר השקה: 12.90 ₪
  • משקה שיבולת שועל אורגני1 ליטר – טעם ייחודי ומובהק, משקה עם גוף מלא לפריקים של שיבולת שועל. מכיל גלוטן. מחיר השקה: 9.50 ₪

ניתן לצרוך את המשקאות בטמפ' מצוננת, ללא כל תוספת וליהנות מהטעם ומהמרקם העדין שלהם. תחליף נהדר לחלב בכוס הקפה שלך. כתוספת לדגני הבוקר. וגם למתכונים של עוגות, קינוחים, משקאות סמודיס ,פנקייקים, קרפים צרפתיים, פודינג ועוד.

להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובעדן טבע מרקט

"משומשו" משווקת את הגבינות הצהובות הטבעוניות מתוצרתה במתכון משופר

מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו", יחל לשווק את מגוון הגבינות הצהובות הטבעוניות מתוצרתו, במתכון משופר. צהובה 18% במרקם חצי קשה מרכיבים צמחיים מועשרת בסידן וסיבים תזונתיים בסגנון קלאסי, צהובה 9% בסגנון עדין קלאסי מועשרת בסידן ומופחתת שומן במרקם חצי קשה וצהובה זיתים 18% במרקם חצי קשה עם זיתים ירוקים מועשרת בסידן ובסיבים תזונתי בסגנון ים תיכוני, כולן במרקם משופר ובטעם מעודן יותר. הצהובות הטבעוניות נהדרות לשימוש במאפים, טוסטים, פיצות וכריכים.

לדברי עומר אליאב, מנכ"ל משותף והאחראי על פיתוח המוצרים של משומשו, מדובר בצעד נוסף להביא לקהל הלקוחות מוצרים ללא סויה וללא לקטוז שיהיו בראש ובראשונה טעימים מאוד, ללא חומרים משמרים ומאוד איכותיים. "למדנו את עדיפות הצרכנים והצלחנו לייצר תחליפי גבינות צהובות באחוזי שומן מופחתים מיתר התחליפים הקיימים כיום בשוק, במרקם חצי קשה המותאם לחך הישראלי ובטעם נפלא, לצד השקה של גבינות מלוחות שלא היו קיימות על המדף".

מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 ₪ – 21.90 ₪ לאריזות 200 ו- 250 גרם ֻ כשרות: כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.

סדרת בקבוקי נביעות במהדורה מיוחדת בשיתוף רשת שופרסל למען עמותת גדולים מהחיים

חברת המים "נביעות" מפיקה ומשווקת מים מינרליים טבעיים בבקבוקים, נביעות+ מים בטעמים וברי מים מינרליים, נרתמת זו השנה השניה ברציפות, למען עמותת גדולים מהחיים, הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

במסגרת שיתוף הפעולה, ישווקו בסניפי רשת שופרסל כ-160,000 בקבוקי "נביעות" במהדורה מיוחדת, כאשר כל ההכנסות ממכירות הבקבוקים יועברו כתרומה לעמותת גדולים מהחיים. על בקבוקי המהדורה תופיע תווית מיוחדת הנושאת את לוגו העמותה ועליה מגוון דמויות מצוירות של ילדים בעלי מכנה משותף אחד – לכולם יש כוחות על – ללא הבדל דת, גזע, מין, לאום, תרבות, שפה, מצב רפואי וכו'.

מחיר בקבוק במהדורה מיוחדת – 5 ₪ | להשיג ברשת סניפי שופרסל

חדשות ומבצעים ששווה להכיר

אחוה במבצע לראש השנה: עוגת דבש ב- 5 שקלים!

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה,  ממשיכה זו השנה הרביעית במבצע עוגת דבש לראש השנה ומציעה עוגת דבש בחושה, בעלת מרקם וטעם של אפיה ביתית במחיר מוזל במיוחד: 5 שקלים בלבד! העוגה תימכר במרבית רשתות השיווק המובחרות למשך כל תקופת חגי תשרי ויצטרפו אליה מוצרי חג נוספים בהם עוגת תפוח עץ ממולאת (10-12 ₪) וחלוה רכה עם שקדים ודבש 200 גרם (5-6 ₪) ומשקל.

עוגת הדבש של אחוה בעלת טעם עשיר, במרקם של אפיה ביתית ומתאימה לאירוח והגשה בימי החג. חברת "אחוה" ממשיכה לשמור על מקומה בראש מותגי הטחינה והחלוה הנמכרים ביותר בישראל לשנת 2016. על פי דו"ח סטורנקסט לחודש פברואר 2017, מחזיקה "אחוה" בנתח שוק כספי של מעל ל- 54% בקטגוריית חלוה ארוזה. לאחרונה זכתה סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של אחוה בפרס מוצר השנה לשנת 2017.

מחיר מומלץ לצרכן: 5 שקלים לעוגה במשקל 400 גרם | כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות

עוגת דבש אחוה
צילום: יעל האן

טיב טעם במבצעים לשולחן החג

רשת טיב טעם, יוצאת בימים אלו, במגוון מבצעים אטרקטיביים ומשתלמים, לשולחן החג.  לקהל הלקוחות, חברי מועדון ומצטרפים חדשים. המבצעים יתקיימו עד ה-20.09.2017. מבצעים לדוגמא:

  • שוק טלה טרי עם עצם המחיר: 69.90 ₪ לק"ג לחברים
  • בשר בקר טרי לבישול המחיר  49.90 ₪ לק"ג לחברים
  • פילה סלמון נורבגי קפוא המחיר: 69.90 ₪ לק"ג לחברים.
  • לשון בקר קפואה המחיר: 25.90 ₪ לק"ג לחברים
  • שמן זית כתית צ'ריו 750 מ"ל המחיר: 29.90 ₪
  • יין סנטה אנה 750 מ"ל 2 יחי' ב 54.90 ₪
  • וודקה גריי גוס 750 מ"ל סוגים שונים: 109.90 ₪
  • קוניאק מיוקוב 5 כוכבים 700מ"ל המחיר: 109.90 ₪

בנוסף, מציעה רשת טיב טעם מבצעי קנה – קבל:

  • קנה במחלקת הפירות והירקות מעל 79 ₪ (בסניפי הסיטי מ- 59.00 ₪) קבל סלק בוואקום 500 גרם או מארז תפוח אדמה למיקרו 700 גרם במתנה!
  • קנה ממגוון נקניקי מזרע מעל 79 ₪ (בסניפי הסיטי מעל 69 ₪) קבל דבש טהור100% KIPSELY 330 גר' במתנה!

חברי מועדון הלקוחות של טיב טעם, נהנים במהלך כל השנה מהטבות קבועות ומבצעים מתחלפים. בנוסף נהנים החברים מפעילויות חווייתיות בסניף, מגוון מוצרים ייחודיים ומבצעים אטרקטיביים. עלות הצטרפות למועדון החברים של טיב טעם הינו 49.90 ₪ בלבד לשנה.

רשת חצי חינם משיקה קומת לייף סטייל non-food

  • לקראת החגים נרקם שיתוף פעולה חדש ומעניין בין הרשת לדוגמנית שירלי בוגנים אשר סיימה לאחרונה את לימודיה לעיצוב פנים והום סטיילינג ותעצב עבורם שולחנות חג בסגנונות שונים אשר יוצגו בסניפים המרכזיים.בקומת הלייף סטייל ניתן למצוא:
  • כלי בית: מגוון מוצרים אשר יקשטו ויוסיפו צבע בבית כגון: סכו"ם, צלחות, כוסות וספלים, תבניות, כלי הגשה ויאורח, כלי אחסון, סירים, מחבתות, מערכות הגשה, תבניות אפייה מסיליקון. כמו כן, ניתן למצוא מוצרי נוי, מגשים, אגרטלים, מוצרי עץ, מיכלי אחסון מפלסטיק, מפות ועוד המון מוצרים. כל אלו ממותגים מוכרים כמו: נעמן, KitchenAid, ארקוסטיל, פלנרו ועוד.
  • מוצרי חשמל: ניתן למצוא מגוון של מוצרי חשמל ביתיים של המותגים המובילים, מוצרים גדולים וקטנים של אביזרי חשמל, לרבות נורות רגילות, נורות ניאון ונורות הלוגן מכל הסוגים, חוטי חשמל, מאריכים, שקעים ותקעים. כמו כן, חיבורים לטלוויזיה, טלפון ולמערכות שמע.
  • ביגוד: ביגוד לילדים ומבוגרים ממגוון מותגים מובילים כמו דלתא, Avia,   Miss Lochina, אופנת פראטו, נושנוש, Z sport ועוד.
  • צעצועים: קשת צעצועים איכותיים ומשחקים לגיל הרך, משחקים חינוכיים ואיכותיים לכל הגילאים, ספרים, קלטות ותקליטורים. בנוסף, ניתן למצוא סוגי קורקינט ואופניים וכן רכבים חשמליים.
  • מוצרי טקסטיל: מיטב מוצרי הטקסטיל לבית הכוללים מצעי מיטה, שמיכות וכריות, מגבות וחלוקים באיכות מעולה, מגוון גדול של וילונות לבית בשלל דגמים וצבעים בעיצובים חדשנים ומודרניים.
  • הלבשה תחתונה: המותגים המובילים בתחום ההלבשה התחתונה לנשים, גברים, ילדים וטף. כל המוצרים מאופיינים בגזרה צעירה, צבעונית ואופנתית שעשויה מבדים איכותיים.

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X