fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – מרץ 2018

Muller Froop 0.9% 

את המוצרים של Muller אני מכירה שנים. גרתי בברלין 3 שנים ושם לא היה יום שלא אכלתי מוצר של המותג הזה: החל מגבינות שאין בכלל בארץ ועד היוגורטים השונים שלהם. אחד היוגורטים הראשונים שלהם שטעמתי היה ה-Froop. ה-Froop הוא ללא ספק היוגורט המועדף עלי בעיקר בגלל שכבת הפירות הטעימה, שבזכותה אני מרגישה כמה שפחות טעם לוואי כשאני אוכלת את היוגורטים נטולי אחוזי השומן. אני לא מתה על יוגורט 0% אבל לצערי בגלל דיאטות צורכת אותו, ולכן אני שמחה שעכשיו Muller הוציאו Froop עם 0.9% שומן, ללא חומרים משמרים, ב-3 טעמים: תות, דובדבן ומנגו

סדרת היוגורטים הייחודית של מולר,Muller Froop , מציעה הנאה יומית משילוב של קציפת פירות אוורירית וטעימה, מעל יוגורט BIO קרמי ועשיר. טעמי היוגורטים השונים נבחרו בקפידה, לאחר עריכת מחקרי טעימה רבים בקרב הצרכנים. סדרת Muller Froop 0.9% שומן החדשה תצטרף למגוון הטעמים בסדרה הרגילה (3% שומן), האהובה והמוכרת: אפרסק-פסיפלורה, בננה-מלון-תמר, תפוח-גזר, קווי-לימון ופירות יער.

אצלנו המקרר כבר מפוצץ כפי שתוכלו לראות, ואני ממליצה בחום לטעום:

מחיר: המחיר הסופי לצרכן נקבע על-ידי הקמעונאים בלבד | הסדרה החדשה משווקת בגביעי 150 גרם | להשיג ברשתות השיווק השונות

דגני בוקר ללא גלוטן במילוי קרם שוקולד ובמילוי קרם נוגט – REFRESH

יצרנית המוצרים ללא גלוטן REFRESH, המתמחה בייצור ושיווק מוצרים ללא גלוטן בהם עוגות, מאפים, קמחים ומאפים קפואים, משיקה סדרת מוצרים חדשה בתחום דגני הבוקר: דגנים ללא גלוטן במילוי קרם שוקולד ובמילוי קרם נוגט. אם יש משהו שאני אוהבת במוצרים איכותיים ללא גלוטן, זה שהם כ"כ טעימים ולא שמים לב בכלל שהם נטולי גלוטן. גם בדגני הבוקר של REFRESH לא שמים לב שיש שוני או טעם לוואי כלשהו, והם מעולים. אנחנו במשפחה מאוד אהבנו את דגני הבוקר במילוי קרם נוגט.

דגני הבוקר ללא חומצות שומן טראנס, ללא צבעי מאכל, ללא לקטוז וללא כולסטרול. הם עשויים מקמח אורז וקמח תירס איכותיים היוצרים את הציפוי הפריך המושלם לקרם השוקול והנוגט העשיר. אין ספק שזו דרך נפלאה לפתוח את היום ולהנות מחווית דגני בוקר נטולת גלוטן. אנחנו מאוד אוהבים לאכול דגני בוקר עם חלב, אבל ניתן כמובן לאכול גם ללא.

מחיר: 17.90 ₪ לאריזת 375 גרם | כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות שדות נגב ובהשגחת הבד"ץ עדה חרדית | להשיג ברשתות המזון המובילות בארץ

דגני בוקר ללא גלוטן REFRESH

עוגות ללא קטניות וממרחי טחינה עם שוקולד וסילאן – אחוה

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משווקת לרגל חג הפסח עוגות ללא קטניות בשלושה טעמים: וניל, שוקוצ'יפס ושוקולד עם שוקוציפס. בנוסף, משווקת החברה את סדרת ממרחי הטחינה המתוקים, מבוססי טחינה גולמית משומשום מלא כשרים לפסח: ממרח טחינה עם שוקולד וממרח טחינה עם סילאן. ממרחי הטחינה החדשים של אחוה בעלי ערכים תזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום ממרחי השוקולד. הממרחים מכילים טחינה גולמית איכותית בכמות גבוהה מאוד, ללא שומן מוקשה, ללא טרנס, ללא כולסטרול, דלי נתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וטבעוניים. ממרחי הטחינה המתוקים מתאימים למריחה על מצה להנאת כל המשפחה.

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "ממרח טחינה עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית. אפשר עכשיו ליהנות מפרוס מצה מתוקה כחלק מהארוחה (או אפילו כקינוח), בלי נקיפות מצפון. ממרח כל כך פשוט, בריא וטעים שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנו".

מחיר: לממרחי טחינה: 9.90 – 11.90 שקלים (400 גרם), לעוגות כשרות לפסח: 8 – 10 שקלים (350 גרם) | כשרות: כשר לפסח בהשגחת חתם סופר בני ברק ובהשגחת בד"ץ העדה החרדית ליתר ימות השנה | להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

דג הברמונדי, המכונה "הלוקוס האוסטרלי", מגיע לישראל

דג הברמונדי
צילום: הדס ניצן

דג הברמונדי, המכונה "הלוקוס האוסטרלי", שגדל במים הטרופיים הצפוניים של יבשת אוסטרליה ודרום מזרח אסיה, עושה עליה לישראל! הדג גדל בקיבוצי מעגן מיכאל וניר דוד תחת פיקוח קפדני וניתן להשיגו כבר בימים אלה ברשתות וחנויות הדגים. דג הברמונדי עסיסי וטעים להפליא, עשיר מאוד בחלבון, באומגה 3 ודל בשומן.

דג הברמונדי גדל בקיבוצי מעגן מיכאל וניר דוד, בשיטת גידול הכוללת סגירת מעגל ביולוגי מלא, החל מתהליך הרבייה והאימון ועד הרגולציה והפיתוח. תהליך הפיתוח כולל בין היתר שליטה בפרמטרים של בריאת הציבור, וטרינריה, כשרות, שימוש במזון איכותי אשר נקי ממתכות כבודה, טריות מקסימאלית ואריזה בפיקוח מלא.

דג הברמונדי בעל ערך תזונתי ובריאותי גבוה במיוחד, הוא עתיר חלבון בעל ערך ביולוגי גבוה , עשיר בחומצות אמינו ומהווה מקור מצוין לחומצות שומן מסוג אומגה 3. כ-20% מחומצות השומן בגופו של הברמונדי מקורם בחומצת שומן מסוג אומגה 3 שחיונית לגוף האדם. לחומצות השומן תפקיד חשוב בתפקוד המוח, צמיחה והתפתחות, החל מהשלב העוברי ועד לגיל השלישי. תרומתן של חומצות השומן טובות למניעת מחלות לב, סרטן, דלקת פרקים ושיפור תפקוד המוח, המטיב בבעיות קשב וריכוז.

באוסטרליה ממליצים לתושבים לאכול בכל שבוע מנה אחת לפחות של דג ברמונדי על מנת לקבל את כל כמות האומגה 3 הדרושה לגוף. האוסטרלים מדווחים שמנת פילה דג הברמונדי מכילה רק 140 קלוריות, מהם 13% שומן בלבד. לדג הברמונדי טעם עדין ולא דומיננטי, יש בו מעט עצמות שקלות לשליפה ולכן הוא ידידותי הן למבוגרים והן לילדים.

מחיר: החל מ-50 ₪ לקילו | להשיג: ברשת שופרסל, יינות ביתן ובחנויות הדגים המתמחות

עלי אפיפית לעוגה כשרים לפסח ללא גלוטן וללא תוספת סוכר – עלמה

עלי אפיפית לעוגה כשר לפסח
צילום: אפרת אשל

את הפסח הזה אפשר לחגוג קצת אחרת. חברת גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, וופלים וקישוטי עוגות, יצרנית ומשווקת מותג "עלמה", משיקה לרגל חג הפסח מוצר חדש ומהפכני בתחום הקינוחים: עלי אפיפית לעוגה. עלי וופל כשרים לפסח (לאוכלי קטניות), ללא גלוטן וללא תוספת סוכר. עלי האפיפית מתאימים לעוגות וקינוחים, נוחים וקלים לשימוש, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי, המתאים גם לטבעונים.

עלי אפיפית לעוגה של עלמה ארוזים באריזה חגיגית, הכוללת 8 יחידות של ופל איכותי, איתם ניתן להכין שלל קינוחים מתוקים לרגל חג הפסח. עלי הופל יכולים להחליף שימוש במצות עם ממרח שוקולד שכה אהובים על ילדי ישראל, ולשפר את חווית החג. לאריזת עלי הוופל מצורפים שני מתכונים להכנה עם עלי הוופל, עלי ופל עם ריבת חלב ועלי ופל עם שוקולד. העלים מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית וברמת בטיחות ואיכות המזון מהגבוהים בעולם. נפלאים לשימוש באירוח וכקינוח בתוספת גלידה להנאת המשפחה בימי חג הפסח.

מחיר: כ-12 ₪ לאריזת 112 גרם – 8 יחידות | כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ

עונת הגלידות 2018  של גלידות פלדמן נפתחת עם הרחבת סדרות הילדים וסדרת Bellissimo

שלגון Hot Wheels

הגלידות של פלדמן מחזקת את קטגוריית הילדים ומציעה מארז חדש לילדים בשיתוף פעולה עם Hot Wheels מותג בינלאומי של מכוניות מרוץ המוביל בעולם –  תציע מארז הכולל שלגון שרבט עגול בצבעים אדום וצהוב בטעם סוכריה עם מכונית מרוץ חדשה מדגם Bagi.

מכוניות Hot Wheels נוצרו לראשונה בשנת 1968, הם עשו מהפכה במשחקים המיועדים לילדים. כיום 40 שנה אחרי Hot Wheels הינו מותג בינלאומי, שמייצר את המכוניות המדליקות ביותר שניתן לדמיין, בגדלים הנעים החל במיניאטורות ועד לגודל מלא. Hot Wheels  פופולארית מאוד גם בקרב אספנים מבוגרים. בכל שנה, מציגה החברה קו חדש של מכוניות חדשות, מסלולים וסטים של משחק.

חברת מאטל (חברת הצעצועים הגדולה בעולם, המייצרת את המכוניות) מעריכה כי 41 מיליון ילדים משחקים במכוניות Hot Wheels, לאספן הממוצע יש מעל 1,550 מכוניות, ולילדים בגילאי 5 עד 15 יש בממוצע של 41 מכוניות.

מחיר:   7.40 ₪ | כשרות: כשר פרווה, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב | להשיג בחנויות הפרטיות ברחבי הארץ

קרחון טופי פירות

מוצרי הקרח של "הגלידות של פלדמן" מאוד אהובים על ידי הצרכנים ובכל קיץ יוצא לשוק קרחון חדש. הגלידות של פלדמן מרחיבה את סדרת הקרח של החברה ומשיקה קרחון חדש בטעם אהוב על ילדים "טופי פירות".

השנה החברה בחרה להשיק מוצר המחובר לילדים ושמחות – קרחון בטעם טופי פירות. הטעם של הקרחון מזכיר את המוצר טופי פירות וההרגשה כשאוכלים את הקרחון היא שיש ערבוב של כמה פירות בכל ביס.

מחיר: 1.50 ₪ | כשרות: כשר פרווה, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב | להשיג בחנויות הפרטיות ברחבי הארץ

סדרת הגלידות Bellissimo

חברת "הגלידות של פלדמן" מרחיבה את סדרת הגלידות המשפחתיות Bellissimo באריזת 1.3 ליטר ומוסיפה את טעם הווניל מוקה הפופולרי בעקבות דרישת הצרכנים. סדרת הגלידות המשפחתיות Bellissimo, אשר עברה בקיץ האחרון מתיחת פנים עם מיתוג חדש ונראות עדכנית, תורחב בקיץ 2018, לצד 11 הטעמים הקיימים יושק טעם חדש מוכר ואהוב – הווניל מוקה.

מחיר: 17.00 ₪ | כשרות: כשר חלבי/פרווה, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב | להשיג בחנויות הפרטיות וברשתות השיווק ברחבי הארץ

 

(צילום: סטודיו "פלדמן")

תכירו את הבלגית החזקה – DELIRIUM

בירה דילריום מבלגיה
צילום: יח"צ חו"ל

דילריום (DELIRIUM) הינו מותג בירה בלגי אשר הושק בשנת 1988 במבשלת Huyghe שבבלגיה בה מיוצרים 9 מותגי בירות כשדילריום הוא מותג הדגל של המבשלה.

המיתוג והעיצוב של בירה דילריום מיוחדים כל כך שלא ניתן לפספס אותם בזכות הפיל הוורוד על רקע תכלת, והוא קשור לבירה הראשונה שהושקה תחת המותג, דילריום טרמנס (Delirium tremens), שמה של הבירה נגזר משמו של תסמין גמילה מאלכוהול, כאשר אחד התסמינים המזוהה עמו הוא הזיות בהן "רואים פילים וורודים". כמו כן, בקבוקי בירת דילריום בעלי נראות של בקבוקי חרס כשבפועל מדובר בבקבוקי זכוכית צבועים בהתזה ליצירת המראה הייחודי.

במסגרת המהלך טמפו תתחיל לשווק בישראל 3 בירות של המותג הבלגי דילריום (DELIRIUM):

  • דילריום טרמנס (Delirium tremens) – בירת אייל (ale) בהירה עם 8.5% אלכוהול. הבירה מבושלת עם 3 סוגים של שמרים לקבלת טעמה הייחודי, והיא עטורת פרסים מתחרויות בירה בינלאומיות, ביניהם התואר "הבירה הטובה בעולם" בו זכתה לראשונה בשנת 1998 ב- "world beer championships"  שהתקיימה בשיקגו ארה"ב.
  • דילריום נוקטורנום (Delirium nocturnum) – בירת אייל (ale) כהה עם 8.5% אלכוהול. לבירה צבע חום אדמדם עם ראש קצף יציב. טעמי הבירה מכילים טעמי קרמל, מוקה ושוקולד.
  • דילריום רד (Delirium red) – בשנת 2010 הושקה בירת הפירות האדומים של דילריום. מדובר בבירה אדומה פירותית עם 8% אלכוהול.

טמפו תייבא ותשווק את בירה דילריום טרמנס, נוקטורנום ורד בבקבוקי 330 מ"ל הייחודיים של המותג ואת הבירה דילריום רד וטרמנס בחביות.

מחיר:  12.90 ₪ – 16 ₪ | להשיג את בירת דילריום בחנויות האלכוהול והיין ובברים נבחרים ברחבי הארץ

חטיף תמרים ואגוזי לוז- עשוי מ 2 רכיבים טבעיים בלבד – FREE

מותג חטיפי הדגנים Free ממשיך להתרחב ומשיק חטיף חדש שמצטרף לסדרת החטיפים מן הטבע – חטיף free תמרים עם אגוזי לוז, המגיע במארז של חמישה חטיפים.

חטיפי FREE
צילום: המערכת

חטיף Free החדש עשוי מ-2 רכיבים טבעיים בלבד: 70% תמרים ו-30% אגוזי לוז- כל הטוב שבטבע. ללא תוספות סוכר, ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל – בטעם מענג ועושר של רכיבים תזונתיים חיוניים. תמרים הם ממתק טבעי ומשמשים פעמים רבות כתחליף בריא לשוקולד.

התמרים עשירים במינרלים חיוניים לגוף כגון אשלגן, מגנזיום וסידן וכן בסיבים תזונתיים. אליהם מתווספים אגוזי הלוז, המכילים חומצות שומן בלתי רוויות ועשירים באשלגן ואבץ. השידוך בין התמרים לאגוזי לוז מניב חטיף בריא ומזין בטעם מעולה,  המעניק את החופש לנשנש אך לשמור על איזון בכל מקום ובכל זמן, ללא ייסורי מצפון: חטיף מכיל 97 קלוריות ליחידה.

חטיף תמרים ואגוזי לוז מצטרף לסדרת החטיפים מן הטבע של Free, העשירים בוויטמינים ומינרלים ומהווים אלטרנטיבה בריאה, עם רשימת רכיבים נקייה וערכים תזונתיים מצוינים.

עוד בסדרה הטבעית: Free חטיפי תמרים ובוטנים, Free חטיפי תמרים ואגוזי קשיו.

מחיר: 16.90 ₪ למארז של 5 חטיפי בר במשקל 26 גרם כל אחד | כשרות: כשר למהדרין פרווה, בהשגחת הרבנות מגדל העמק | להשיג ברשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X