fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – יוני 2019

פריגת EXTRA בטעם פינקולדה

פריגת EXTRA בטעם פינקולדה
צילום: סטודיו open

מאז שאני זוכרת את עצמי אני אוהבת אננס וקוקוס. אני יודעת שאלו לא טעמים שגרתיים לילדה (לפחות לא הקוקוס), אבל משהו בטעמים האלה ובכלל, בפירות עצמם, תמיד קסם לי.

בימים אלו ממש, פרידת משיקים טעם חדש בסדרת המשקאות "פריגת EXTRA" – טעם פינקולדה, הלא הוא שילוב מושלם של אננס וקוקוס, רק ללא האלכוהול 🙂
הטעם החשד באמת מפנק ועשיר (99% רכיבי פרי לפי מה שכתוב על הפחית), והוא ללא תוספת סוכר, ללא צבעים מלאכותיים וללא חומרים משמרים.  דרך אגב, הטעם מאוד מאוד קוקוסי אז מי שפחות מתחבר לקוקוס אולי לא יתלהב מהמשקה, אבל מבחיניתי הוא אלוהי.
המשקה מגיע בפחית (420 מ"ל) ששומרת על קור. מומלץ מאוד לשתות את המשקה קר, והאמת, אני כ"כ אוהבת את הפחיות שאני גם אוספת אותן ואנחנו משתמשים בהן לבאולינג עם הילדים.

עוד דבר שגיליתי בזכות פריגת אקסטרה החדשה, זה שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ, או אם כבר, הקוקוס לא נופל רחוק מהעץ – הקטנה שלי ראתה אותי לוקחת את הפחית ותכננתי לשתות אותה בדרך לגן של הילד. היא אכלה בכלל שלוק ולא חשבתי שדווקא הפחית תעניין אותה. אז פתחתי אותה במעלית שתיתי שלוק, וסגרתי כדי להמשיך מחוץ למעלית. הילדה ביקשה את לטעום והסכמתי…טעות… הפחית לא חזרה אלי עד עצם היום הזה. אז גם הקטנה שלי אוהבת טעמים פחות שגרתיים לילדים 🙂

סדרת ממרחים טבעוניים חדשה בסגנון גבינת שמנת למותג "משומשו"

אני מודה שאני לא רצה להתנסות במוצרי "גבינות" טבעוניים בעיקר כי אני לא טבעונית וכן צורכת את הגבינות שלי בצורתם הרגילה (יסלחו לי מי שזה מפריע לו). את המוצרים האלה קיבלתי להתנסות והם ישבו במקרר במשך כמה ימים. אני מודה שהם נראים אטרקטיבים ומשהו בלובן של הקופסה עם הצבעים הזוהרים של הכתום/ירוק/סגול/כחול עשה לי את זה, אבל הם עדיין נשארו במקרר. לפני שבועות החלטתי להביא אותם למשרד כי יש כאן כמה חברה' צמחוניים על גבול הטבעוניים והייתי בטוחה שהם יהנו מהן הרבה יותר ממני.
אבל אז הגיעה שותפתי למשר, הסתכלה עליהם ואמרה "נשמע טוב" ופתחה את ממרח הזיתים. אחרי שהיא טעמה אותו עם הכפית היא אמרה שאני חייבת לנסות ואף טרחה להביא לי כפית משל עצמי. ניסיתי והבנתי את הטעות שכל הטוב הזה יכל להיות שלי, בבית….ועכשיו הוא נחלת הכלל 🙂
זה פשוט טעים. זה נמרח על הלחם בצורה חלקה ונוחה ויותר מזה – למי שלא טבעוני, לא מרגישים בכלל שזה מוצר טבעוני שלא מכיל גבינה ו/או מוצרים מן החי. זה ממש בעל מרקם של גבינת שמנת ויותר מזה, הטעם שלו מושלם. אז בעודי כותבת שורות אלה, אני מתבאסת שלא השארתי אותן בבית. מצד שני, לפחות ניתן להשיג אותן בסופר 🙂

ממרחים טבעוניים של משומשו

ועכשיו, אחרי ההקדמה המפוארת הזו, הנה עוד כמה דברים שאתם צריכים לדעת על סדרת המוצרים החדשה של המותג הטבעוני "משומשו".

סדרת מוצרים חדשה של המותג הטבעוני "משומשו" בקטגוריית תחליפי החלב הצומחת בישראל ובקטגוריית המוצרים הטבעוניים מגיעה אל המדפים לקראת שבועות. המותג, המצוי בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת "הדר פוד", משיק סדרת ממרחים טבעונית בסגנון גבינות שמנת, הכוללת בשלב הראשון ארבעה מוצרים חדשים: ממרח בטעם טבעי, ממרח עם זיתים וממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס, עם 9% שומן בלבד וממרח בסגנון קלאסי עם 25% שומן. כל המוצרים מכילים סידן ברמה גבוה, ללא חומר משמר וללא אלרגנים. הסדרה החדשה תצטרף אל מוצרי המותג שעיקרם גבינות צהובות טבעוניות, מגורדת לפיצה ואפיה וכן גבינות מלוחות טבעוניות בטעמים שונים.

סדרת הממרחים החדשה טעימה להפליא, מצוינת לשימוש בכריכים, קינוחים ולהעשרת רטבים. ממרח בטעם טבעי על בסיס רכיבי קוקוס: ממרח משומשו בטעם טבעי בסגנון גבינת שמנת עם 9% שומן על בסיס רכיבי קוקוס. מצוין למטבלים, למריחה בכריכים ולשימוש בקינוחים. ממרח בסגנון קלאסי על בסיס רכיבי קוקוס: ממרח משומשו בסגנון קלאסי על בסיס רכיבי קוקוס, במרקם עשיר של גבינת שמנת, עם 25% שומן. מתאים למריחה בכריכים, מטבלים, שימוש בקינוחים ולהקרמת רטבים ומרקים. ממרח עם זיתים על בסיס רכיבי קוקוס: ממרח משומשו במרקם עשיר של גבינת שמנת, עם 9% שומן ובתוספת חתיכות זיתים ירוקים. מתאים למריחה בכריכים, כמטבל ולהעשרת רטבים. ממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס: ממרח משומשו עם 9% שומן, בסגנון גבינת שמנת ובתוספת שום ושמיר, מצוין למריחה בכריכים, כמטבל ולהעשרת רטבים.

מחיר מומלץ לצרכן: 16.90 ₪ לאריזת 200 גרם | כשרות: כשר בהשגחת הבד"ץ עדה חרדית ירושלים | להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ ובחנויות הטבע

סדרת ממרחים טבעוניים בסגנון גבינת שמנת וצהובות טבעוניות בטעמים ותוספות שונות

חג השבועות – חג הקציר – היה מועד בו הוצגו ביכורי הפירות והירקות מהשדות ומהמטעים. משום מה, במהלך השנים הפך החג ל-"חג החלב", עם ארוחות משפחתיות שמאופיינות בפשטידות גבינה, בלינצ'ס ועוגות גבינה. אולם כיום, כמעט בכל משפחה בישראל יש לפחות בן או בת משפחה טבעוני/ת ורבים נמנעים מצריכת מוצרי חלב מסיבות בריאותיות.

וגה מוצרים טבעוניים מציגה סדרת ממרחים טבעוניים בסגנון גבינת שמנת בארבעה טעמים:  שמנת קלאסית, צ'דר, עם בצל ירוק ופלפל שחור ובתוספת עירית. כולם מיועדים למריחה על לחם וניתן לשלבם במאכלי פסטה ובפשטידות. בנוסף, ניתן להכין מהממרח בסגנון שמנת קלאסית עוגת גבינה טבעונית וקינוחים טבעוניים.

גם פיצות, פשטידות ופסטות ניתן להכין ללא מוצרי חלב, בעזרת הצהובות הטבעוניות של וגה שמגיעות בפרוסות בטעמים קלאסי, מוצרלה, צ'דר, פפרוני (בטעם מעושן), בתוספת זיתים, ובתוספת עשבי תיבול. בסדרה יש גם בלוק לגירוד המתאים לפיצה ולמאפים, וכן חריץ צהובה טבעונית בסגנון פרמזן שמשדרג כל מנת פסטה טבעונית.

כל המוצרים מיוצרים תחת ביקורת קפדנית והם נקיים מחומרים משמרים, צבעי מאכל מלאכותיים ורכיבים מהונדסים גנטית (GMO’s). כל המוצרים מאושרים ללא גלוטן. הם אינם מכילים כולסטרול, לקטוז וקזאין אשר מצויים במוצרי חלב. סדרת ממרחי השמנת והצהובות של וגה מוכיחה שאפשר ליהנות בחג השבועות וכל השנה ללא מוצרי חלב.

מחיר לצרכן: החל מ-18.90 ₪ | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע ברחבי הארץ

סדרת ממרחי שמנת טבעוניים של וגה
צילום: הדס ניצן

תערובות מתובלות לגבינות ופשטידות של חוות דרך התבלינים

חג שבועות מאופיין בארוחות עשירות בגבינות ומגוון מאכלים חלביים. לרגל החג, "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציעים תערובות מתובלות לגבינות ופשטדות: תערובת פיקנטית לגבינה, תערובת בצלית לגבינה, תערובת בזיליקאן, תערובת לחביתות ופשטידות, תערובת לצזיקי, תערובת בצל וסומק לגבינה, תערובת עגבניות ונענע לגבינה.

  • תערובת פיקנטית לגבינה – התערובת מכילה גרעיני דלעת, גרעיני חמנייה, שומשום חום, קצח, פפריקה מרוקאית מתוקה, פלפל שחור גרוס, בצל, שום, עגבניות וגמבה. את התערובת ניתן לפזר על סלט או לערבב עם גבינה רכה. מחיר: 13 ₪ (100 גרם)
  • תערובת בצלית לגבינה – התערובת מכילה בצל מיובש, פפריקה הונגרית מתוקה, גמבה ועגבניות. ניתן להוסיף לגבינה רכה, לערבב ולאכול, להגיש כדיפ לשולחן, לשלב בקיש בטטה/ קיש תרד/ לביבות גבינה ועוד. מחיר: 13 ₪ (100 גרם)
  • תערובת בזיליקאן – התערובת מכילה עגבניות שרי, שמן זית, מלח ים אטלנטי גס ובזיליקום. התערובת מתאימה להעשרת גבינות קשות, סלטים ופסטות. כמו כן, ניתן לערבב עם גבינה רכה או להגיש כמטבל לשולחן האירוח. מחיר: 16 ₪ (100 גרם)
  • תערובת לחביתות ופשטידות – התערובת מכילה בצל מיובש ומטוגן, שום מיובש, קצח, פטרוזיליה, שמיר, בזיליקום, שומשום חום, גמבה, בטטה וסלרי. יש לערבב את התערובת עם בלילת הפשטידה או הביצים ולטגן/לאפות. התערובת מתאימה גם לאורז ושקשוקה ירוקה. מחיר: 13 ₪ (100 גרם)
  • תערובת ציזיקי לסלט – התערובת מכילה שמיר ושום מיובש. יש לחתוך מלפפונים, לערבב עם יוגורט ולהוסיף את התערובת. התערובת מתאימה גם להכנת פירשקי – מאפי שמרים רכים רוסיים במליות שונות. מחיר: 13 ₪ (100 גרם)
  • תערובת בצל וסומק לגבינה – התערובת מכילה בצל מיובש וסומק ומתאימה לציפוי מאפי גבינה, לתיבול סלטים ולערבוב עם גבינה לבנה ולהגיש. מחיר: 13 ₪ (100 גרם)
  • תערובת עגבניות ונענע לגבינה – התערובת מכילה נענע ועגבניות מיובשות. ניתן לשלב בלחמניות גבינה, בערבוב עם גבינה לבנה ואף כמטבל על שולחן האירוח. מומלץ להשתמש בתערובת להכנת חטיפי גבינת עיזים. מחיר: 13 ₪ (100 גרם)

להשיג בחנויות חוות דרך התבלינים

תערובת לשבועות של חוות דרך התבלינים
צילום: הדס ניצן

חברת "ליב" תחל לשווק סדרת פירות יער אורגניים מוקפאים ואדממה אורגני מוקפא

סדרת פירות יער אורגניים מוקפאים ליב
צילום: שי נייבורג

חברת "ליב", המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני ומוצרים ללא לקטוז וללא גלוטן, נכנסת לראשונה בישראל לפעילות בתחום פירות היער המוקפאים. החברה משיקה סדרה חדשה של מוצרי פירות יער אורגניים מוקפאים, אשר אינם מהונדסים גנטית ומכילים סיבים תזונתיים. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים חדשים: פטל שחור אורגני מוקפא, פטל אדום אורגני מוקפא, תות שדה ותערובת פירות יער אורגנים מוקפאים. המוצרים מכילים -100% פרי אורגני ישווקו באריזות 300 גרם.  בנוסף, תשיק החברה אדממה אורגני מוקפא – 100% פולי סויה אורגניים באריזת 400 גרם. המוצרים תחת מותג "ליב" ישווקו לראשונה ברשת ניצת הדובדבן.

לדברי נאוה רוזנפלד, דיאטנית קלינית (באבוקדו'ס – חברה לקידום בריאות) ויועצת מקצועית לחברת ליב, למוצרים אורגנים נודעת חשיבות בגידולים חקלאיים, בעיקר של פירות וירקות. "תהליך הגידול האורגני, אשר מוגבל בשימוש בכימיקלים, מסייע להשגת מוצר איכותי יותר ומיטיב עם השמירה על איכות הסביבה.

בנוסף, הקפאת המוצרים שומרת על ערכו התזונתי של הפרי. הליך ההקפאה 'עוצר את הזמן' ומאפשר שמירה על תכונות הפרי הטרי לזמן ממושך. בפירות מעודנים כגון פירות יער, אשר רגישים לכל שינוי קל של אקלים, ישנה חשיבות רבה להקפאת המוצר. ההקפאה מאפשרת ליהנות מהפירות ויתרונותיהם התזונתיים לאורך השנה כולה, ובכל מקום".

לדברי עדי טייכר, מנהלת השיווק של  חברת "ליב": "אנו פועלים באופן מעמיק בשוק האורגני והטבעי ומדובר בהתפתחות טבעית בפעילותינו. סדרת פירות היער המוקפאת של ליב היא היחידה בישראל אשר נושאת תקן אורגני. פירות יער הינם פירות עונתיים ואינם זמינים בכל חודשי השנה. ביקשנו באמצעות הסדרה החדשה לתת מענה מבלי הצורך להתחשב בעונתיות, כך שניתן ליהנות מהפירות בכל עת, עם יתרונותיהם התזונתיים המובהקים".

מחירהשקה: פירות יער אורגניים מוקפאים 19.90 שקלים לאריזת 300 גרם; אדממה אורגני מוקפא 9.90 ₪ לאריזת 400 גרם | כשר פרווה בהשגחת הבד"צ חוג חתם סופר ובאישור הרבנות הראשית בישראל | להשיג ברשת ניצת הדובדבן ובחנויות הטבע הפרטיות.

חברת כרמית קקאו משיקה בישראל: דיסקיות שוקולד צבעוניים ב- 4 טעמים וקצפת צמחית מונה ליזה מבית המותג  האיטלקי "מאסטר מרטיני" –  MASTER MARTINI  

חברת כרמית קקאו, החטיבה המטפלת בשוק המקצועי והתעשייתי מבית כרמית תעשיות.

מרחיבה את ליין המוצרים מבית המותג האיטלקי המוביל "מאסטר מרטיני" MASTER MARTINI – המתמחה בתחום האפייה הקונדיטוריה והגלידה לשוק המקצועי, וזוכה להערכה בינלאומית מקונדיטורים מובילים בעולם.

כרמית קקאו משיקה לשוק המקצועי בדגש על עולם הקונדטוריה המתרחב מידי יום בישראל: דיסקיות שוקולד צבעוניים ב- 4 טעמים של תות, לימון, תפוז פיסטוק, עם כשרות של רבנות – חלב נכרי. וכן קצפת צמחית מונה ליזה פרווה עם כשרות בד"ץ בית יוסף ובד"ץ חתם סופר בני ברק.

דיסקיות השוקולד מיוצרים עם מיטב הצבעים והתמציות הטבעיות אשר מעניקות למוצר טעם וצבע בלתי מתפשר . הדיסקיות חלביים לטובת מרקם וטעם משובח. השימושים העיקריים לדיסקיות הם ל:קישוט, ציפוי מאפים, גנאשים ומוסים, פרלינים ומילוי פרלינים, אפיה ועוד.

קצפת הצמחית מונה ליזה –  הפופולארית ביותר באיטליה וברחבי העולם.  לקצפת יתרונות בולטים של: אפשרות להקצפה חוזרת ללא התפרקות, לא נסדקת לאחר קירור או הקפאה, מכילה רק 16% סוכר ו 24% שומן, מייצרת נפח של פי 3.5 ממשקלה, מתאימה לבישול, אפיה ומריחה, עם תמציות טעם טבעיות בלבד, ללא גלוטן, אין צורך באחסנה בקירור לפני השימוש והמוצר טבעוני. הקצפת צמחית מיוצרת ונארזת באריזות  של 1 ק"ג או 10 ק"ג. הקצפת הינה מוכנה לשימוש מידי.

עוד מעולם הצרכנות…

חברת "גילרו" תייצא לגרמניה גליליות ופל ללא גלוטן

מוצר מהפכני וחדש מסוגו מושק לראשונה בשוק הגרמני וזאת באמצעות חברה ישראלית, גליליות ללא גלוטן וטבעוניות. חברת "גילרו" הישראלית, המתמחה בייצור גביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגה, חתמה על עסקה עם חברת הפצה גרמנית המשווקת מוצרי מזון אורגניים וללא גלוטן לרשתות הטבע והבריאות הגדולות במדינה, במסגרתו תשווק גילרו שני סוגי וופלים מסוג גליליות, בטעמי שוקו ואגוז, אורגניים וללא גלוטן, שיימכרו תחת מותג CLARANA.

לדברי אבי גלברד, מנכ"ל חברת "גילרו", החברה זוכה להתעניינות רבה מצד חברות עולמיות בתחום הללא גלוטן. "זכינו עם הגליליות החדשות ללא גלוטן בתחרות מוצר השנה המקיימת במסגרת תערוכת המזון הבינלאומית FREE FROM FOOF המרכזת את כל חברות מזון העולמיות העוסקות במזון "חופשי מאלרגניים" – נטול גלוטן, נטול חלב, ונטול סוכר. ביצענו חדירה מוצלחת עם המוצרים לשוק האמריקאי והם נמכרים בהצלחה רבה ברשת מרכולי הבריאות Whole Foods (הול פודס), ואנו מקווים להרחיב את הייצוא לשווקים נוספים בתחום זה".

חברת גילרו הנה החברה המובילה בישראל בתחום ייצור גביעי גלידה, וופלים והדפסים אכילים לעוגות וקינוחים. מפעל החברה שוכן באיזור התעשייה בית שמש ומעסיק כ- 250 עובדים. סדרת המוצרים ללא גלוטן מיוצרת בטכנולוגיה ייחודית בלעדית לגילרו, הפועל תחת בקרת האיכות מהגבוהות בעולם ובעל אישור GMP לייצור מוצרים ללא גלוטן. ופלים, גלילי ופל וגביעי הגלידה נחשבים לאיכותיים ומשובחים ביותר, עשויים מחומרי גלם מעולים, בעלי תווי תקן ובקרת המזון מהגבוהים בעולם.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X