fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות: כל מה שחדש על המדף – יולי 2018

צבר משיקה מהדורה מיוחדת – סלט של אמא

אני כמעט בטוחה שהאהבה למטבח, לבישול ולאפיה עוברת בגנים. סבתא שלי מאוד אהבה להיות במטבח (בארגנטינה אפילו הייתה לה מסעדה ופיצריה), אמא שלי אוהבת לבשל, בנות דודות ודוד שלי גם כן אוהבים את המטבח, וגם אחי ואני לא פוסחים עליו. לפעמים בתוכניות בישול מראיינים שפים ורובם אומרים שהם קיבלו השראה מאחד ההורים (לרוב האמא), ואז או שהם מכינים אוכל של אמא, או אוכל מבית אמא עם טוויסט שלהם.

גם בגזרת הסלטים האהבה עוברת בגנים וצבר באים להוכיח לנו את זה עם סדרת סלטי פרימיום חדשה במהדורה מיוחדת – סלט של אמא. אין כמו אהבה של אמא, ואין כמו הסלט של אמא במיוחד אם היא אמא של שף. אז תכירו את ארבעת האמהות של שנת 2018 שעל הדרך גם מפנקות אותנו בכל טוב:

  • סלט סביח של השף יוסי שטרית ואמו ענת
  • סלט קישואים של השף טום אביב ואמו מיכל
  • סלט כרובית לניגוב וסלט מטבוחציל של השף אבי לוי ואמו מרים.

לפני שבוע קיבלתי את הסלטים להתרשמות. על מנת להתרשם על הצד הטוב והאובייקטיבי ביותר, הבאתי אותם לעבודה. לכל אחד הייתה דעה שונה על הסלטים והנה הדעות לפניכן כדי שתוכלו להחליט איזה סלט לקנות כשאתן נתקלות בו על המדפים בסופר.

  • סלט קישואים – סלט שגרף הכי הרבה מחמאות. כולם אמרו שהוא מעולה ומרגיש מאוד ביתי ולא סלט מוכן וקנוי. מישהו אפילו אמר שהוא באמת מרגיש כאילו הוא כרגע נמצא בביתו ואמא שלו הכינה את הסלט.
  • סלט מטבוחציל – הסלט טעים. לא כולם התחברו אליו כי לא כולם אוהבים חצילים, אבל מי שכן אהב אמר שהוא טעים. היו כאלה שאמרו שהוא חריף אש וכאלה שאמרו שהוא לא חריף בכלל. מכיוון שהגנים האשכנזים שלי לא ממש הולכים יחד עם חריף, אני לא יכולה לתת דעה כי פחדתי לטעום 🙂
  • סלט כרובית לניגוב – כולם אמרו שהם לא ממש מרגישים את הכרובית. מכיוון שזאת כרובית לניגוב לא ציפינו לאכול ולהרגיש פרחי כרובית אך כולם הסכימו פה אחד כי מרגישים יותר טחינה מאשר כרובית. נכון, טחינה טעימה עם נגיעות של כרובית, אך עדיין טחינה ולכן הרוב הגדול שממש רצה לטעום את הסלט התאכזב. אני אישית אהבתי את הסלט הזה הכי הרבה. נכון, הייתי שמחה אם היו ממש פרחי כרובית, אבל אני אוהבת טחינה והיא באמת הייתה טעימה וזה מה שקנה אותי.
  • סלט סביח – סלט טעים שהרוב הסכימו שילך מצויין עם בשר על האש ופיתות ופחות עם פריכית ולחמית במשרד 🙂

לסיכום, באמת שהסלטים היו טובים ונחמד שיש 4 סוגים שונים כי לכל אחד יש טעם שונה ומכאן שקל לו יותר להתחבר לפחות לסלט אחד (אם לא ליותר). הסלטים דיי חוסלו באותו יום, אבל למחרת ראיתי 2 מתוך ה-4 במקרר, אז הבנתי שלמישהו היה טעים והוא ירד לסופר לקנות עוד 🙂

משקל: 240 גרם ליחידה | כשרות: בד"צ העדה החרדית (למעט כרובית לניגוב), רבנות קריית גת | להשיג ברשתות המזון

החטיפים של אסם לקיץ 2018: במבה בומבה חוזרת, במבה אייס קפה ובייגלה עיגולים בטעם ברבקיו

אישית, אני פחות צורכת חטיפים בקיץ. מעדיפה ארטיק קרח או גלידת יוגורט בייתי. למרות העדפותי האישיות, תמיד תמצאו בבית חטיפים. יש לנו בעיקר במבה ודובונים לילדים ופעם ב אנחנו חוטאים בחטיף שיהיה גם לנו. לפני שבועיים הבנתי שאסם לא עושים לי ולבעלי חיים קלים הקיץ כי הם הוציאו חידושים וכמובן שמהמדפים בסופר הם מצאו את דרכם למזווה שלנו.

החידושים שאסם הוציאו הקיץ הם: בייגלה עיגולים בטעם ברבקיו, במבה במילוי אייס קפה (שמומלץ לאכול קפוא) ובמבה בומבה שכיכבה גם בשנים קודמות אך היא חוזרת באריזה חדשה. תכלס, זה הרי ידוע שבמבה הוא החטיף הנמכר והאהוב ביותר בישראל (הבת שלי בת 1.4 ויודעת להגיד במבה….ועדיין לא אומרת אמא), וכיף לראות שלמרות שמדובר בחטיף ותיק – אסם מוצאת איך לחדש אותו וכל פעם להביא לנו אותו במהדורה קצת שונה אך עם אותו טעם אהוב.

אז מה היה לנו…

  • במבה בומבה – הגדול שלי מאוד נהנה ממנו. הקטנה גם אהבה. היה שקט בבית לקצת יותר זמן כי הבמבה גדולה ולקח להם קצת יותר זמן לאכול 🤣
    אני פחות התחברתי כי הרגשתי שזה יותר מדי במבה בפה, אבל מכיוון שאני לא קהל היעד – ההתרשמות שלי קצת פחות רלוונטית 🙂
  • בייגלה עיגולים בטעם ברבקיו – לילדים לא נתתי בכלל לטעום כי יש אזהרת חנק מתחת לגיל 5 ואני מהאמהות הלחוצות. בעלי ממש ממש אהב ואני פחות (אבל זה בעיקר כי אני פחות אוהבת טעמי ברבקיו).
  • במבה במילוי אייס קפה – שלמות! בפעם הראשונה חיסלתי את החבילה מבלי בכלל לראות שמומלץ לאכול אותה קפואה. בפעם השניה הקפאתי ועדיין היה מושלם. ממש הרגשתי כאילו קניתי אייס קפה בבית קפה ואני שותה אותו תוך כדי אכילת במבה. ללא ספק אחת הבמבות הכי טעימות שאסם חשבו עליה ואני ממש מקווה שהיא תשאר ותהפוך להיות טעם קבוע לצד במבה נוגט.

משקל: במבה אייס קפה ובמבה בומבה – 60 גרם, בייגלה עיגולים בטעם ברבקיו – 200 גרם | כשרות: במבה אייס קפה ובייגלה עיגולים בטעם ברבקיו – בד"צ, רבנות מקומית יקנעם וחרל"פ, במבה בומבה – רבנות מקומית חולון וחרל"פ | להשיג ברשתות השיווק

פריגת צלול

אני מאוד אוהבת מים בטעמים, ופעמיים-שלוש בחודש קונה בקבוק של מים בטעמים שיהיה בבית. לגדול אנחנו אומרים שזה מיץ. אנחנו לא נותנים לו לשתות מיצים קנויים (רק תפוז סחוט טרי בבית) וכל מה שהוא מכיר זה מים ומים בטעמים.

לפני כ-3 שבועות ראיתי שפריגת הוציאו מוצר חדש: "פריגת צלול". מדובר בסדרת משקאות צלולים במגוון טעמים. כשהסתכלתי על המרכיבים ראיתי כי הסדרה כולה מופחתת בסוכר (למתעניינות – 19 קלוריות) ויש ב-10% מרכיבי פרי. יש 4 טעמים (לפחות ממה שיצא לי לראות בסופר): אננס, אפרסק, תפוח וענבים. עם הזמן התחלתי לראות את המשקאות האלה גם בקיוסקים וכשראיתי גם את הפרסומות בטלוויזיה, החלטתי שכדאי לנסות.

קנינו 2 בקבוקים: אחד בטעם אפרסק והשני בטעם ענבים. שניהם היו פשוט מושלמים. הבקבוק הראשון חוסל על-ידי בעלי ואנוכי. ואז נזכרנו שקנינו את זה לילד כ"מיץ", ונתנו לו לשתות. הוא ממש התלהב ולא הפסיק לבקש עוד. כשהשוואתי אותו ל"מיץ" האחר שהיה לנו בבית, הוא ללא ספק היה פחות מתוק ועם זאת יותר טעים. מאז, במשך 3 שבועות שמדי ששי, חוזרים איתנו 2 בקבוקים מהסופר. לרוב הם מתחסלים עד ראשון בבוקר ועם החום והלחות שיש בחוץ באמת כיף לדעת שאם בא משהו מתוק, אפשר לשתות את זה, לא להרגיש אשמה ששותים סוכר אך בעיקר להתרענן כמו שמים מרעננים.

פריגת צלול מגיע בבקבוק 1.5 ליטר וכן בבקבוק 0.5 ליטר | להשיג בכל רשתות השיווק

אני מתנצלת שאני משתמשת בתמונות שהורדתי מהאתר שלהם (צלם: רונן מנגן), אבל לצערי הבקבוקים חוסלו עוד לפני שבכלל הספקתי לצלם לכן.

פסטות אורגניות ייחודיות: "פסטה מקמח קמוט חוראסאן", ו"פסטה כוסמין, עדשים צהובות וקינואה" – תבואות

לאחרונה אני מנסה לאכול בריא יותר. לצערי לא תמיד זה מצליח לי. יש לי קמח כוסמין בבית אבל לא תמיד זוכרת להשתמש בו. יש לי גם כל מיני פסטות מיוחדות (לא מקמח לבן), אבל לצערי – עד שאני באה להכין פסטה זה בד"כ גם לילדים ולבעל ואז אני הולכת על הפסטה הרגילה והמוכרת מהחשש שאני סתם אתאמץ, אכין ובסוף רק אני אוכל.

את הפסטות האלה ראיתי בתוכנית הבוקר של אברי גלעד והילה קורח. מדי שבוע אחת מחברות התוכנית, מיכל מנור, מציגה חידושים בעולם האוכל והצרכנות ובאחת מהתוכניות היא הציגה את הפסטות האלה. אברי והילה טעמו והתלהבו. אם הם התלהבו, גם אני יכולה להתלהב.

לפני כ-3 שבועות התחלתי עבודה חדשה. פתאום אין יותר תן ביס לשלוף מהארנק וזה אומר שחזרתי לבשל יותר אחרת לא יהיה לי מה לאכול לצהריים. וזאת סיבה מעולה להכין את הפסטות המיוחדות כי הן עבורי בלבד.
כך מצאתי את עצמי במוצש מכינה את הפסטה מקמח קמוט חוראסאן. תרשו לי לצטט מתוך האתר שלהם (שאישית אני חושבת שחייב לעבור מתיחת פנים) ולספר לכן מה זה בדיוק קמח קמוט: חוראסאן אורגני עשוי מזן חיטה קדום בשם "קמוט". על פי מחקרים מדובר בזן חיטה בן אלפי שנים, שמעולם לא עבר הכלאה ולא נעשו בו שינויים גנטיים. משמעות השם 'חוראסאן' היא "החיטה של הנביא", והאגדה מספרת שזו החיטה שנוח אכל בתיבה. לקמוט טעם אגוזי מתקתק המעניק לפסטה טעם מיוחד. הפסטה מוצעת בצורת פנה. הנטורופתית יערה איכילוב כהן מציינת כי הפסטה העשויה מחיטת הקמוט עשירה יותר בערכים תזונתיים מזן החיטה המודרני הנפוץ. היא עשירה יותר בחלבון, בוויטמיני B ומכילה מינרלים כגון אבץ, מגנזיום ואשלגן. היא אף מופחתת גלוטן ולכן נוחה יותר לעיכול.

את הפסטה מבשלים לפי ההוראות (דיי סטנדרטי וכמו כל פסטה רגילה). הכנתי אותה ברוטב שמנת וברוקולי (לא משהו יותר מדי מסובך: ברוקולי שחלטתי, שמנת לבישול, אגוס מוסקט, מלח/פלפל). הייתי חייבת לטעום מהסיר וזה היה מעולה. מצד אחד מרגישים שזו לא פסטה מקמח לבן, מצד שני לא מרגישים כזה הבדל בטעם או במרקם. הבן שלי ראה את הפסטה וביקש לטעום. כעבור דקה מצאתי את עצמי מוזגת לו פסטה מהסיר ישירות לצלחת שלו וכך נעלמה לה מנה 🙂

כעבור יומיים החלטתי להכין את הפסטה השניה, אבל הפעם ברוטב עגבניות פשוט כי לא היה לי כוח להיות יצירתית. הפסטה השניה היא פסטה מכוסמין, עדשים וקינואה אורגנית – מכילה שילוב מיוחד של מרכיבים: קמח מחיטת כוסמין, קמח מעדשים צהובות, קמח מקינואה וחלבון אפונה. הפסטה מוצעת בצורת פוזילי ובעלת ערך תזונתי רב: חיטת הכוסמין עשירה בחלבון ובוויטמיני B והיא מופחתת גלוטן לעומת חיטת הדורום ולכן היא קלה יותר לעיכול; העדשים הצהובות עשירות בחלבון, באבץ, בחומצה פולית ובסיבים תזונתיים ומעניקות תחושת שובע; הקינואה מכילה חלבון איכותי ומינרלים חיוניים כמו סידן, אשלגן ומגנזיום.

גם כאן הלכתי לפי ההוראות. המרקם שלה טיפונת יותר קשה מפסטת קמח לבן ויש לה טעם שונה (לא יכולה להסביר), שצריך להתרגל אליה אבל סה"כ היא טעימה. מה שכן, היא סופר משביעה אז מנה קטנה ממנה דיי מספיקה.

באתר שלהם ניתן לראות איפה מוכרים את המוצרים אבל זה בעיקר בחנויות טבע, טיב טעם ועוד.

מחיר: 21.90 ₪ (אריזה של 500 גרם) | כשרות: פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ו- STAR-K | להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

"פסטה מקמח קמוט חוראסאן", ו"פסטה כוסמין, עדשים צהובות וקינואה" תבואות

קמח חיטה מלא 100% ללא צורך בניפוי, באריזה מבוקרת – הטחנות הגדולות של א"י

קמח חיטה מלא הטחנות של ארץ ישראלכפי שבטח קראתן בידיעה הקודמת על הפסטות, בבית יש לי את כל סוגי הקמחים. במסגרת היותי מנסה לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן, יש לי גם קמח מלא. הפעם קיבלתי להתנסות בקמח מלא חדש, של הטחנות הגדולות של א"י. מדובר בקמח חיטה מלא 100% אך אין צורך בניפוי והוא מגיע באריזה מבוקרת.

קמח נארז סמוך לטחינתו ולאחר ניפוי. האריזה שלו עשוי מטכנולוגיה מיוחדת המונעת התפתחות חיידקים ומכאן שהיא מבוקרת וכמובן חוסכת זמן וכוח בניפוי הקמח.

הקמח מיוצר בתהליך טחינה כפול וייחודי של גרעיני החיטה בשלומתם, עד שלמעשה מתקבל קמח עדין מאוד. ואחרי שניסיתי לאפות כמה וכמה פעמים עם קמח 100% מלא – זה לא מובן מאליו. לרוב המאפים יוצאים דחוסים ו/או קשים ו/או צריך לערבב אותם עם קמח לבן רגיל, וכאן המאפים יוצאים אווריירים (הכנתי מאפינס שוקולד פשוטים), בלי כל התעסקות אחרת עם הקמח. ואם כבר לאפות אז עדיף להשתמש בקמחים בריאים יותר כדוגמת כוסמין, או הקמח המלא הזה שעשיר בערכים תזונתיים, בהם סידן, ברזל, סיבים תזונתיים, ויטמיני E ו-B ומינרלים.

מחיר: 8 ₪ (לאריזה של 1 ק"ג) | כשרות: כשרות של הרבנות הראשית חיפה, וכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ, או להזמין במשלוח דרך אתר החברה. מידע על מיקום החנויות: בפייסבוק של הטחנות הגדולות או בטלפון 04-8672137.

דגדגד

אסם נכנסת למטבח האסייתי: רטבים, נודלס וכל מה שדרוש לארוחה אסייתית מושלמת

על המוצרים החדשים של אסם כבר כתבתי ואפילו הכנתי באמצעותם מוקפץ בשר מעולה, אבל למי שפספסה אז הנה כמה דברים שכדאי לדעת על המוצרים.

ממש בתחילת החודש אסם השיקה את "הסדרה האסייתית" אחרי שהבינה שלפחות 30% מהקהל הישראלי מבשל בביתו ארוחה אסייתית לפחות אחת לשבוע. לכן, הם הוציאו מגוון מוצרים שיעזרו לנו להכין את הארוחה האסייתית והמוקפץ המושלמים. המוצרים החדשים פותחו עם שפים, בהתאמה לחיך ולטעמים הישראליים. כל מה שצריך לעשות זה לבחור את סוג הנודלס המועדף, להוסיף ירקות ותוספות שאוהבים, לבחור את הרוטב המועדף ולהתחיל להקפיץ.

בסדרה תמצאו:

  • 5 רטבים: רוטב אסייתי למוקפץ, רוטב אסייתי חריף למוקפץ, רוטב סויה קלאסי, רוטב קארי ירוק תאילנדי ורוטב ספייסי צילי.
  • עזרי בישול: פירורית פנקו.
  • נודלס: נודלס אטריות אורז רחבות, נודלס אטריות להקפצה, נודלס אטריות מסולסלות, נודלס אטריות ביצים שטוחות, נודלס אטריות ביצים רחבות ונודלס אטריות עם תרד.

כשרות: כשרות נודלס חתם סופר, למעט אטריות אורז – בד"צ בית יוסף, כשרות רטבים בד"צ, למעט רוטב סויה קלאסי וקארי ירוק תאילנדי – חתם סופר | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

הסדרה האסייתית של אסם
סטודיו אסם

משקה שקדים אורגני ללא תוספת סוכר מבית Alpro

משקה שקדים אורגני ללא תוספת סוכר
צילום: יחצ אלפרו

המותג הבינלאומי Alpro (אלפרו), המוביל בשוק המשקאות הצמחיים (ללא סויה), ממשיך להרחיב את קטגוריית המשקאות מן הצומח ומשיק בימים אלה משקה שקדים אורגני, ללא תוספת סוכר.

המשקה בטעם שקד עדין, טבעי בעל מרקם קרמי ועשיר, ללא כולסטרול, דל מאוד בקלוריות (15 קלוריות ל100- מ"ל), ללא לקטוז, מקור לסידן וויטמינים ועשיר במיוחד בסיבים תזונתיים. מתאים גם לבישול ולאפיה.

המשקה החדש יצטרף לסדרת השקדים של אלפרו הכוללת: משקה שקדים רגיל, משקה שקדים בטעם וניל, משקה שקדים שוקולד מריר, משקה קוקוס שקדים ומשקה שקדים ושיבולת שועל.

מחיר: 16.9 ₪ -17.9 ₪ | כשרות: בד"ץ בית יוסף | להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות מתמחות

טונה בשמן זית בטעם  צ'ילי חריף – טונה ריו מרה

ריו מרה, מותג הטונה מספר 1 באיטליה, משיק בימים אלה טעם חדש של טונה בשמן זית בטעם צ'ילי חריף, המצטרף לסדרה המצליח הטונה בשמן זית .

הטונה של ריו מרה עשויה מנתחים איכותיים במיוחד. מדובר בנתחי טונה בהירה פרמיום מסוג skipjack tuna שנבחרו בקפידה. נתחי הטונה עוברים תהליך ניקוי כפול להסרת כל עודפי השומן והחלקים הלא ראויים, מאוחסנים ונארזים בתהליך מוקפד השומר על איכות המוצרים.

הטונה מגיעה במארז של שלישייה, באריזה קטנה, נוחה ואידיאלית לצריכה אישית. מתאים במיוחד לאוהבי הטעם הפיקנטי. טונה של ריו מרה משדרגת כל כריך, ואף ניתן לשלב אותה בפסטות וסלטים, אך היא גם טעימה במיוחד בפני עצמה כארוחה קלה או כנשנוש בין הארוחות או ליום עבודה.

מחיר:12.90-15.90 ₪ | כשרות: בד"צ אגודת ישראל | להשיג בכל רשתות המזון והשיווק

טונה ריו מרה בשמן זית בטעם צ'ילי חריף
צילום: אפרת אשל

allin – חטירף חלבון בטעם קרמל מלוח בתוספת ויטמינים ומינרליים

מותג תזונת הספורט ALL IN משיק בימים אלה חטיף חלבון, בטעם קרמל מלוח, בתוספת ויטמינים ומינרליים. בחטיף אחוז גבוה של חלבון איכותי והוא  אידיאלי לכל מי שעוסק בספורט, ומומלץ לספורטאים העוסקים בפיתוח גוף וכתחליף ארוחה.

החטיף משווק בגודל ע-נ-ק של 100 גרם המסייע לחיזוק ובניית השרירים ולהתאוששות מהירה לאחר פעילות ספורטיבית. החטיף מכיל 35 גרם חלבון איכותי, המשלב חלבון מי גבינה מרוכז וחלבון חלב איזולאט. הוא מועשר בחומצות אמינו מסועפות (BCAA), החיוניות לבניית השריר.
החטיף החדש מצטרף לסדרת חטיפי allin BUILT IT בטעמים: קרם עוגיות, תות חמוציות, לאטה מקיאטו, בננה טופי, דאבל שוקולד  וקוקוס, המכילים כ 17.5-21 גרם חלבון ושוקולד פאדג', באריזת 100 גרם שמכיל כ35 גרם חלבון.

מחיר: 17.90 ₪ (ליחידה) | כשרות: חלבי, באישור הרבנות הראשית לישראל | להשיג ברשת סופר פארם, בחדרי כושר ובחנויות לספורטאים.

הלחמניות המדברות של מאפיית ברמן חוזרות אלינו במהדורת קיץ!

אמנם לימדו אותנו תמיד שאוכל אוכלים בפה סגור ואין משיחין בשעת הסעודה. הפעם זה לא אנחנו שנדבר, אלא הלחמניות!

לרגל החופש הגדול תשווק "מאפיית ברמן", יצרנית מוצרי הלחם המובילה בישראל, לחמניות מיוחדות עם כיתובים מיוחדות וברכות לרגל הקיץ. הכיתובים יוטבעו על גבי "לחמניות מדברות" מסדרת ברמן אקטיב ועל גבי לחמניות ברמן, וכוללים את הכיתובים חופש גדול, לחיי הקיץ, כריך לים, כריך לקייטנה וכן איורי קיץ כמו ארטיק וגלידה. לחמניות אקטיב ישווקו באריזת נוחות של 6 יחידות ולחמניות ברמן יימכרו במהדורה מיוחדת של 10 לחמניות בשקית.

סדרת לחמניות מדברות ברמן אקטיב עשויות מ- 100% קמח חיטה מלא הנטחן מן הגרעין בשלמותו, ללא תוספת שומן, בעלות סיבים תזונתיים ועומדות בדרישות משרד הבריאות ללחמים – תקן "אפשרי בריא". סדרת ברמן אקטיב מתכתבת עם המגמות העולמיות בתחום המזון של ייצור מוצרי מזון, המספקים תזונה מאוזנת ונכונה וגם פונקציונאלית. הכוונה היא לא רק שיפור ערכים תזונתיים, אלא הוספת רכיבים פונקציונאליים המסייעים לתהליך עיכול תקין, להרגשה כללית טובה יותר ואף לסיוע במניעת מחלות בטווח הארוך.

מחיר: כ- 14 ₪ (אריזת 6 לחמניות); כ- 17 ₪ (אריזת 10 לחמניות) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת  בד"ץ העדה החרדית | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

לחמניות מדברות של מאפיית ברמן במהדורת קיץ 2018
צילום: שרית גופן

חליטת אייס-תה לימון של חוות דרך התבלינים

חליטת אייס תה - חוות דרך התבלינים
צילום: הדס ניצן

אוהבות משקאות מרעננים? אוהבות את טעמו החמצמץ של הלימון? "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגה: חליטת אייס-תה לימון להכנת משקה קיץ מרענן על בסיס טעמו החמצמץ של הלימון. החליטה מכילה קליפות לימון, קליפות תפוז, לימון ואוכמניות. להלן מתכון אפשרי להכנת משקה קיץ חליטת אייס-תה לימון מבעבע:

מצרכים להכנת קנקן שתיה גדול:

  • 200 גרם חליטת אייס-תה לימון של "חוות דרך התבלינים"
  • מים רותחים
  • בקבוק ספרייט/ סודה/ ג'ינג'ר אייל
  • חופן קרח

אופן ההכנה:

  1. לכסות את החליטה במים רותחים ולהשרות למשך 10 דקות.
  2. לצנן את החליטה (10 דק' לפחות)
  3. להכניס לבלנדר את חליטת הפירות, המשקה שבחרתם (ספרייט/ סודה/ ג'ינג'ר אייל  ) וחופן קרח.
  4. לחלק לכוסות או להגיש בקנקן ולרוויה!

בנוסף להכנת משקה הקיץ, ניתן להכין עם החליטה גם קרטיבי חליטת פירות, עוגות בחושות, מוזלי ועוד.

להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, טל': 04-9533405, ובסניפי הרשת. לאתר החברה: http://www.derech-hatavlinim.co.il

סדרת שלגונים חדשה בטעמי "פרלינים" וסדרת גלידות משפחתיות חדשה DESSERT בטעמי קינוחי גורמה – פלדמן

סדרת הפרלינים

הגלידות של פלדמן משיקה סדרה חדשה מעולם השוקולטיירים ומציעה שלגוני "פרלינים" כשהטעם הראשון בסדרה הוא שלגון פרלין בטעם שוקולד בציפוי קוקוס.

במהלך שנת 2016 החליטה חברת פלדמן להכניס לשוק הגלידות בישראל קטגוריה חדשה של "שלגוני קינוחים" והשיקה את סדרת LA PATISSERIE עם שלגונים בטעמי קינוחים מוכרים ואהובים, כגון: פרפה שוקולד קוקוס, אקלר טופי קרמל ופאי לימון. כעת, החברה מרחיבה את היריעה ופונה לסגמנט של השוקולטיירים ומשיקה את עולם "הפרלינים" עם סדרת שלגונים בטעמי פרלינים אהובים כשהטעם הראשון בסדרה הוא שלגון פרלין בטעם שוקולד בציפוי קוקוס.

שלגון פרלין בטעם שוקולד בציפוי קוקוס – מחיר מומלץ לצרכן: 4 ₪ | כשרות: כשר חלבי, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב | להשיג בחנויות הפרטיות ברחבי הארץ

סדרת DESSERT

הגלידות של פלדמן מותחת את קו המוצרים מקטגוריית שלגוני הפרימיום לגלידות משפחתיות בנפח 1.8 ליטר ומשיקה את סדרת DESSERT עם 3 גלידות משפחתיות בטעמי קינוחי גורמה פופולריים: טירמיסו, אקלר טופי קרמל וקראמבל תפוחים.

סדרת הגלידות המשפחתיות DESSERT שואבת את ההשראה שלה מעולמות קינוחי גורמה מושחתים ומפתים ובעלי מודעות והכרות שוק גבוהה. לאחר בדיקה מעמיקה בקבוצות מיקוד, הוחלט לפתח 3 טעמים של קינוחים המזוהים עם מדינות שנחשבות מובילות בקונדיטורית העל שלהן (איטליה, צרפת ובוואריה).

  • טירמיסו – גלידה משפחתית בטעם טירמיסו בתוספת שברי עוגיות, סירופ  שוקולד ואבקת קקאו.
  • אקלר טופי קרמל –  גלידה משפחתית בטעם אקלר בתוספת סוכריות קרמל וסירופ ריבת חלב.
  • קראמבל תפוחים – גלידה משפחתית בטעם וניל בתוספת סירופ תפוח עץ אגוזים וקינמון.

סדרת DESSERT החדשה מבוססת על חומרי הגלם המשובחים ביותר, החל מחתיכות תפוחי-עץ טבעיים, אגוזים, קינמון ועד נטיפי סוכריות טופי קרמל מיוחדים.

מחיר: 32 ₪ | כשרות: כשר חלבי, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב | להשיג בחנויות הפרטיות ברחבי הארץ

מוצרי צריכה לבית

DUCK ג'ל לניקוי האסלה בתוספת אקונומיקה מקציפה בניחוח לבנדר וים

חברת אס.סי ג'ונסון המייבאת ומשווקת בישראל את  מוצרי דאק, משיקה בישראל מוצר חדשני, מסדרת הדגל של המותג הבינלאומי DUCK (דאק) עם פורמולה מתקדמת בתוספת אקונומיקה מקציפה בשני ניחוחות מוכרים ואהובים של דאק – ניחוח לבנדר וניחוח ים, שיצטרף לעוד כ-18 מוצרי דאק המוצעים כיום.

מוצר הניקוי דאק עם האקונומיקה המקציפה הופך את משימת ניקוי השירותים לקלה ויעילה יותר. אין צורך לשלב כמה חומרים כדי לקבל תחושת ניקיון מושלמת. מעכשיו הכל במוצר אחד! הפורמולה המשולבת במרקם ג'ל, מקציפה, מלבינה, שומרת על האסלה מנצנצת ומבריקה, מנטרלת ריחות, בעלת יכולת השמדה של 99.9% חיידקים ובקטריות, מנקה ומחטאת ביעילות ומותירה ניחוח בישום מרענן.

מחיר: 12.90 ₪ (ליחידה) | להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות

טוילט דאק לאסלה בתוספת אקונומיקה
צילום: יחצ דאק

לך

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X