fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – דצמבר 2017

CORNY סנדוויץ אגוזי לוז במילוי קרם חלב – מהדורה מוגבלת

נראה לי שלא עובר חודש מבלי שיהיה במדור מוצר חדש של CORNY. האמת החברה' שם עושים אחלה עבודה בפיתוח טעמים חדשים וכיף לאכול חטיף שהוא גם טעים וגם ללא יותר מדי רגשות מעורבים. אני אישית אוהבת את הקורני שלי בשעה 16:00, יחד עם הקפה, כשצריך להתעורר.

עכשיו CORNY הוציאו חטיך דגנים חדש, במהדורה מיוחדת ומוגבלת – סנדוויץ אגוזי לוז במילוי 30% קרם חלב. הכמו יתר המוצרים שלהם, גם חטיך זה אינו מכיל חומרים משמרים והוא ללא צבעי מאכל. הוא מגיע במארז הכולל 4 ברים (30 גרם לחטיף) וגם ניתן להשיג אותו בצורת חטיף בודד (40 גרם לחטיף).

המחיר נקבע ע"י רשתות השיווק

בייגלה שמיניות מצופה שוקולד- במהדורת חורף

אחד הדברים היותר טעימים שאסם הוציאו השנה והבעיה היחידה שיש לי עם המוצר הזה – הוא מגיע באריזה קטנה מדי. הגדול שלי השתלט על הבייגלה ואנחנו בקושי טעמנו. הוא היה נחמד שכיבד אותנו באחד אבל לא יותר מזה.

מדובר בבייגלה שמיניות המוכר והאהוב של אסם, רק במהדורה מיוחדת ומצופה בשוקולד. השילוב בין המלוח למתוק מייצר חוויית אכילה כיפית שלא רק קטנים נהנים ממנה, גם אנחנו המבוגרים, וכפי שתראו בתמונות…גם הכלב שלי רצה להיות חלק מהחוויה.

מחיר: 4.5-5 ₪ (40 גרם) | כשרות בד"צ ירושלים העדה החרדית, רבנות מקומית וחרל"פ | להשיג בכל רשתות השיווק

Vinichi – משקה מבעבע איכותי חדש בטעמי פירות מגוונים: אפרסק, פירות יער ורימון

משקה מבעבע - Vinichi
צילום: יח"צ

לראשונה ולרגל חגיגות סוף השנה מושק בישראל המותג Vinichi הכולל סדרת משקאות מבעבעים בטעמי פירות ייחודים ומגוונים: אפרסק, פירות יער ורימון לערב קסום ותוסס במיוחד. Vinichi הינו משקה מבעבע פירותי מתקתק, קליל ומרענן המיוצר בספרד ומכיל 4.5% אלכוהול בלבד. Vinichi מבעבע עדין ואיכותי המתאים לכל אירוע, חגיגה, מסיבה וללווי ארוחות קלילות כשמומלץ להגישו קר.

מחיר מומלץ לצרכן: 29 ₪  | כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל וחוג חתם סופר פ"ת | להשיג ברשתות השיווק הנבחרות וחנויות היין ברחבי הארץ

חלוה רכה עם מגוון תוספות ייחודיות וחדשניות – אחוה

אני מאוד מאוד אוהבת חלוה וממש שמחתי לטעום טאת החלוה החדשה של אחוה. האמת, לא רק אני…אבא שלי לקח לי אותה הביתה מרוב שהתלהב 🙂

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משווקת סדרת מוצרי חלוה חדשה: חלוה רכה עם מגוון תוספות ייחודיות וחדשניות. בין טעמי החלוה שישווקו, פירות יבשים, דבש שקדים, תפוז ופולי קקאו, פיסטוק ועוד. החלוה תשווק במיכלים של 3 ק"ג שבהפיכתם נראים כעוגה עשירה ויפיפייה. בנוסף, תשווק החלוה גם במארז מוכן, מגשית ארוזה במשקל 200 גרם. המחיר, על פי מדיניות המחירים של אחוה, במחיר היכרות של 5 – 6 שקלים אריזת 200 גרם.

חלוה מיוצרת מטחינת שומשום הידועה כמזון בריא, מזין ועשיר בוויטמינים ומינרלים. רבים מגדירים את החלוה כממתק הבריא ביותר וכמזון הבריאות המתוק ביותר. חלוה מתוצרת "אחוה" הנה החלוה הנמכרת ביותר בישראל ועומדת בראש מותגי החלוה לשנת 2016. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה", "ביקשנו להביא את חוויית השוק את הסופר. פיתחנו חלוה במגוון טעמים מיוחדים ואנו מציעים אותה במגשית נוחה לשימוש".

מחיר: כ- 8 ₪,  מחיר היכרות: 5 – 6 ₪ (200 גרם) | כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק המובחרות

מבט מקרוב על חלווה אחווה
קלוז אפ

עשבי תיבול לבישול איטלקי – דורות

עשבי תיבול לבישול איטלקי של דורות
צילום: ארקדי רסקין

חברת דורות, יצרנית מוצרי השום והתיבול מקיבוץ דורות, משיקה מגשית תיבול חדשה באריזת נוחות להקפאה: עשבי תיבול לבישול איטלקי. התיבול החדש ישווק במגשית מעוצבת בנראות החדשה של דורות, 8 יחידות גדולות יותר המותאמות לבישול מנות בסגנון איטלקי, ים תיכוני. לאריזה תצורף חוברת מתכונים להכנת מנות מבוססות מגשית התיבול החדשה.

עשבי תיבול לבישול איטלקי מתאים למנות איטלקיות וים תיכוניות בהן פסטות, פיצות, פוקצ'ות, עוף, בשר, דגים וירקות. מאפשר יצירתיות וחידוש בהכנת מנות המוכרות למשפחה, בקלות ובמהירות. נוח וזמין תמיד לשימוש – אין צורך להחזיק את מגוון עשבי התיבול במקרר, מוציאים מגשית מהמקפיא ושולפים את הקוביות ישירות למנה לשדרוג הטעמים באופן פשוט וקל ולהנאה מטעם משובח.

מגשיות התיבול המחודשות של דורות מהווים מהפיכה בתחום צריכת תבלינים ועשבי תיבול. החברה משווקת שום כתוש, בצל קצוץ ומטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, ג'ינג'ר ומגוון רטבים בהם שום ודבש, עגבניות בזיליקום, פסטו, סצ'ואן ועוד, במגשיות נוחות מוקפאות בכמויות מדודות המאפשרות שימוש לפי הטעם. לדברי איילת שעבני, מנהלת השיווק של דורות, המוצר האהוב חוזר לאור בקשות הצרכנים. "לבקשת הקהל אנו מצרפים מגשית תיבול חדשה בכמות גדולה יותר ובהדגשה של הטעמים והארומה. כל מגשיות התיבול שודרגו לנוחות שימוש מקסימלית, על מנת שיהיה פשוט לבשל".

מחיר: 8 – 12 ₪ (למגשית של 70ג' = 8 יחידות) | כשר בהשגחת הרבנות שדות נגב וכשרות למהדרין הרב אפרתי | להשיג ברשתות השיווק המובחרות

פסטת פתיתים גם למרק בצורת כוכבים – ברילה

פסטת כוכבים של ברילה
צילום: אפרת אשל

מותג הפסטה מספר 1 באיטליה, ברילה, משיק בימים אלה פסטת פתיתים גם למרק, בצורת כוכבים (סטלינה) במרקם וצורה שילדים אוהבים במיוחד.

הפסטה בעלת מרקם נגיס ובגודל מיניאטורי, עשויה מחיטת דורום משובחת שהופכת את בצק הפסטה למוצק יותר וכך הוא לא מתרכך לגמרי בזמן הבישול. חיטת הדורום עשירה ברמת חלבונים גבוה, ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים. הפסטה מצטרפת למגוון פסטות של המותג בצורות, גדלים וחיתוכים שונים, המשווקות בישראל.

פסטה כוכבים שומרת על צורתה המיניאטורית גם לאחר הבישול, לכן מתאימה בדיוק לכף המרק. הפסטה מהווה בסיס איכותי לכל מנה, וניתן להשתמש בה במתכונים מגוונים: כתוספת מעשירה למרקים, כפתיתים שילדים אוהבים, עם תבשילי ירקות, תוספת לתבשילי קדרה חורפיים, מלווה ברטבים שונים ועוד.

פסטת הפתיתים מתאימה לילדים ולמבוגרים. זמן בישול – 6 דקות בלבד.

מחיר: 5.90-7.90 ₪ (500 גרם) | להשיג ברשתות השיווק השונות

2 ניחוחות חדשים המצטרפים לסדרת דאק: ניחוח מנטה וניחוח לבנדר

חברת אס. סי ג'ונסון מרעננת את מותג DUCK (דאק) בארץ ובעולם ומשיקה מוצרים חדשים לסדרת ג'ל נוזלי לניקוי האסלה עם פורמולה חדשה ויעילה, בעוצמת בישום חזקה במיוחד. ישראל נמנית על המדינות הראשונות המשיקות את המהלך עם סדרת ג'ל ניקוי האסלה של המותג דאק (DUCK) , המוביל בתחום ניקיון השירותים.

מדובר בג'ל נוזלי לניקיון האסלה הכולל פורמולה חדשה, יעילה במיוחד, המשמידה 99.9% מהחיידקים  מנטרלת ריחות רעים ומותירה ניחוח מרענן . הסדרה מונה 7 ניחוחות, בהם חמישה קיימים: רענן, הדרים, ים, פריחה מרעננת וטרופי ומשיקה שני ניחוחות חדשים: מנטה עדין ולבנדר.

ניחוח מנטה עדין הנו ניחוח חדשני וייחודי בשוק הישראלי המעניק תחושת ניקיון עוצמתית. ניחוח לבנדר הוא הניחוח המוכר והאהוב של אס.סי.ג'ונסון, אשר מגיע גם לסדרת הנוזל עם עוצמת בישום גבוהה. שני הניחוחות החדשים מתווספים לסדרת המוצרים הקיימת, ומרחיבים את המשפחה למגוון ניחוחות עשיר, טרנדי ועדכני אשר מאפשר לכל אחד למצוא את הניחוח המועדף עליו .

הפורמולה החדשה של דאק חזקה, חכמה ויעילה יותר, עם ריכוז גבוה של בישום ובמרקם ג'ל ייחודי ויעיל במיוחד, ההופכת את פעולת הניקוי לקלה יותר: מנטרלת ריחות לחוויית ניקיון טובה יותר , ללא ריח לוואי, במרקם ג'ל המעניק כיסוי גדול יותר בעת הניקוי, עם צבע נוזל נעים ומיוחד המעניק כיסוי מלא וחוויית בישום טובה יותר תוך כדי השמדה של 99.9% חיידקים ובקטריות. הפורמולה החדשה של דאק עם עוצמת בישום חזקה וגבוהה במיוחד, ומכילה שמני בישום ייחודיים המפיצים את ריחם תוך נטרול הריחות הרעים, מרעננים את חדרי השירותים ומותירים בהם ניחוח מרענן לאחר פעולת הניקוי .

שומרים על הבקבוק עם צוואר הברווז הייחודי: דאק ג'ל נוזלי לניקוי מתקדם, מגיע בבקבוק נוח לאחיזה, כשחלקו העליון מפותל ודק יותר, בעל צוואר בקבוק ייחודי המדמה צוואר ברווז – הרשום בפטנט ע"י החברה ומותאם במיוחד למבנה האסלה. מעניק כיסוי מקסימלי, ניקוי יעיל יותר ומותיר את האסלה נקייה ובניחוח מרענן, ידידותי ונוח למשתמש.

מחיר: 8.90  ₪ ליחידה | להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות

דאק - סדרת ג'ל נוזלי לניקוי האסלה עם פורמולה חדשה
צילום: אפרת אשל

חדשות ומבצעים

טיב טעם חוגגת את השנה החדשה ומשיקה:  פסטיבל סוף שנה

כבכול סיום שנה ובפתחה של השנה הלועזית החדשה תקיים רשת טיב טעם במהלך חודש דצמבר החל מה- 1.12 ועד ה- 2.1.18 ב- 38 סניפיה ברחבי הארץ. פעילות מיוחדת וחגיגית – פסטיבל חודש יין ואלכוהול תחת הסלוגן – HAPPY NEW DRINK. ההשקעה במהלך זה נאמדת בכ- 1 מיליון ₪.

עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "הרשת תייבא באמצעות חברת האחות ישרקו – המייבאת ומשווקת יינות, אלכוהול ומזון, של המותגים המובילים בעולם. מגוון יינות, אלכוהול ובירות מהעולם. לדבריו: אנו כרשת נציע ללקוחות אתר המכר וגם בחנויות הפיזיות מחלקות ענק ייחודיות המתמחות במגוון יינות ואלכוהול מהגדולים בארץ.

בנוסף, תקיים הרשת מבצע מעטפת לחברי מועדון הלקוחות ומצטרפים חדשים – קונים ב-199 ₪ שח ומעלה במחלקת היין והאלכוהול ומקבלים 50 ₪ מתנה ב2 קופונים של 25 ₪ כל אחד לקניות בינואר. המבצע תקף גם באתר המכירות און ליין – "טיב טעם בקליק". בכפוף לתקנון המבצע.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X