fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – אפריל 2018

חברת "טבע דלי" חידשה ליום העצמאות את סדרת הבורגרים מהצומח – BBQ  לצלייה על האש

חברת "טבע דלי", היצרנית המובילה בישראל למוצרי מזון טבעוני, חידשה לקראת יום העצמאות את סדרת הבורגרים מהצומח BBQ במתכונים ובטעמים מחודשים. הסדרה, המותאמת לצלייה על האש, במחבת, על הפלאנצ'ה או בתנור, כוללת ארבעה מוצרים: בורגר ניו-יורק –  קלאסי; בורגר קליפורניה – עם ברוקולי; בורגר טקסס – עם פטריות; וקבב בולגרי – עם פטרוזיליה.

דניאל אדם, מנכ"ל "טבע דלי", מסר כי סדרת BBQ פותחה במטרה לאפשר חוויה מהנה של ארוחה "על האש" המבוססת על רכיבים איכותיים מהצומח, מבלי להתפשר על הטעם. להמבורגרים ולקבב מרקם עסיסי נהדר וטעמים משובחים. הם מבוססים על סויה וסייטן בתוספת ירקות וקטניות, המספקים לגוף חלבון צמחי איכותי וסיבים תזונתיים. את השינויים לסדרה הכין השף המיתולוגי יענקל'ה שיין ז"ל (מסעדות "שיין אנד שארפ", אבי הבורגר של "אגאדיר", השניצל של "קפה נואר" ועוד), אשר למרות הרפרטואר המרשים שלו בתחום הבשר – נרתם בשמחה לפרויקט הפיתוח של "טבע דלי", והתלהב מהצלחת הבורגרים והקבב הבולגרי במיוחד – בקרב קבוצות המיקוד. זה היה הפרויקט הגדול האחרון של יענקל'ה, שהלך לעולמו בחג סוכות האחרון.

סדרת המוצרים BBQ היא חלק מליין מוצרים רחב שפיתחה "טבע דלי". החברה (משנת 1995), הדוגלת בפיתוח מנות איכותיות ומזינות מהצומח תוך הקפדה על שמירה על הסביבה, השיקה במהלך השנים מגוון רחב של מוצרים לקהל שוחר הבריאות, המעוניין באוכל איכותי מהצומח. בין מוצרי החברה: המבורגרים המבוססים על קטניות מונבטות, אורז מלא, קינואה, צ'יה וכוסמת; קציצות אוקרה המבוססות על מיצוי של פולי סויה עם פטריות, תרד וברוקולי; מגוון מנות עיקריות על בסיס סייטן: שווארמה, בולונז, מעורב ירושלמי וקבבים; טחון מהצומח להכנת קציצות ובורגרים; נתחי סייטן להכנת מנות עיקריות ועוד. לכל מוצרי החברה אישור "ויגן פרנדלי".

סדרת BBQ משווקת באריזות של 400 גרם – בכל אריזה 4 יחידות (100 גרם ליחידה), למעט בורגר טקסס המכיל 8 יחידות (50 גרם ליחידה).

מחיר: כ-23.90 ₪ לאריזה | כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות דימונה | להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ

טבע דלי - סדרת המבורגרים וקבב מהצומח
צילום: יח"צ

קישוטים אכילים לעוגות וקינוחים עם סמלי המדינה לרגל עצמאות – עלמה

קישוטי עוגה ליום העצמאות עלמה
צילום: יח"צ

מה דעתכן לחגוג למדינה בדרך מקורית? חברת "גילרו", היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, וופלים וקישוטי עוגות, משווקת לרגל עצמאות קישוטים אכילים לעוגות וקינוחים בסימן חגיגות 70 למדינה תחת מותג קישוטי העוגה "עלמה". קישוטי עוגה "ישראל חוגגת 70" ודגלי ישראל בכחול ולבן, הם רק חלק מהעיצובים שיכולים לקשט כל עוגה, שתהפוך בקלות לעוגה חגיגית לכבוד המדינה. את הקישוטים ניתן להשיג בחנויות המתמחות וברשתות המזון לרגל עצמאות, באריזות נוחות.

חברת גילרו הנה החברה המובילה בישראל בתחום ייצור גביעי גלידה, וופלים והדפסים אכילים לעוגות וקינוחים. מפעל החברה שוכן באיזור התעשייה בית שמש ומעסיק כ-250 עובדים. החברה משווקת את מוצריה תחת מותג עלמה, כולל מוצרים ללא גלוטן, ללא סוכר ומוצרים אורגניים. בתחום ה- Cake Decoration נחשבת גילרו למובילת תחום עולמית. החברה משווקת בצק סוכר, דפי דקורציה אכילים לעוגות, צבעי מאכל אכילים ומגוון מוצרי עזר וקישוטי סוכר. המוצרים בקטגוריה זו נמכרים בעיקר בחו"ל, כחמישה בלבד אחוזים משווקים לשוק הקונדיטוריות בישראל.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13.90 ₪ לאריזת 14 יחידות | כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות | להשיג בחנויות המתמחות וברשתות המזון ברחבי הארץ

לחמניות מדברות עם כיתובים לחגיגות 70 – ברמן

לרגל יום העצמאות וחגיגות ה-70 למדינה ישראל, משיקה "מאפיית ברמן", יצרנית מוצרי הלחם המובילה בישראל, לחמניות מיוחדות עליהן מוטבעים כיתובים וברכות לרגל החג. הכיתובים ליום העצמאות מוטבעים על גבי "לחמניות מדברות" מסדרת ברמן אקטיב וכוללים את הכיתובים חוגגים 70, ארץ נהדרת, 70 לישראל, עצמאות ועוד, והן משווקות באריזת 6 יחידות.

סדרת לחמניות מדברות ברמן אקטיב עשויות מ-100% קמח חיטה מלא הנטחן מן הגרעין בשלמותו, ללא תוספת שומן, בעלות סיבים תזונתיים ועומדות בדרישות משרד הבריאות ללחמים – תקן "אפשרי בריא". סדרת ברמן אקטיב מתכתבת עם המגמות העולמיות בתחום המזון של ייצור מוצרי מזון, המספקים תזונה מאוזנת ונכונה וגם פונקציונאלית. הכוונה היא לא רק שיפור ערכים תזונתיים, אלא הוספת רכיבים פונקציונאליים המסייעים לתהליך עיכול תקין, להרגשה כללית טובה יותר ואף לסיוע במניעת מחלות בטווח הארוך.

לדברי יהלי עתיר, מנכ"ל קבוצת מאפיות ברמן, בשנים האחרונות מובילה החברה מהלכים מתקדמים בענף הלחם ואנו שמחים להיות חתומים על פיתוח טכנולוגי ראשון מסוגו בישראל – "לחמניות מדברות"! וכעת, לחמניות ברמן אקטיב האהובות והפופולאריות במגוון כיתובים ואיורים לכבוד חגיגות 70 שנה למדינה.

מאפיית ברמן הינה המאפייה הירושלמית הוותיקה שהוקמה בשנת 1875 והינה בין המאפיות הגדולות בארץ. המאפייה מתמחה בייצור מגוון רחב של לחמים ומאפים תחת מספר מותגים בהם ברמן, ודש, ליבו ומותג הפרימיום "לחם ארץ".

מחיר: כ- 14 ₪ לאריזת 6 לחמניות במשקל כולל של 450 גרם | כשרות: כשר פרווה בהשגחת  בד"ץ העדה החרדית | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות

לחמניות עצמאות ברמן
צילום: גלי איתן

קופסת פח מהודרת וחגיגית לאחסון קמח, בעיצוב נוסטלגי עם המנון המדינה – 'הטחנות הגדולות של א"י'

לכבוד יום העצמאות משווקת טחנת הקמח הוותיקה 'הטחנות הגדולות של א"י' מחיפה, מהדורה מוגבלת של קופסת פח מהודרת בעיצוב נוסטלגי עם איור מקסים, ברכה לחג עצמאות שמח, מילות המנון התקווה ומתכון מיוחד להכנת פיתה ישראלית. את הקופסה אפשר להניח דרך קבע על מדף במטבח לאחסון נוח ופרקטי של קמחי הטחנה, ולדקורציה מקסימה במטבח.

הטחנות הגדולות של אי. - קופסת פח מהודרת לאריזת קמח - ליום העצמאות ה-70
צילום: מנחם גרייבסקי

טחנת הקמח הטחנות הגדולות של א"י נוסדה ב-1921 ע"י הברון אדמונד דה רוטשילד ז"ל, ומטרתה הייתה לעזור לאיכר להתבסס על עבודת האדמה ולאפשר לו למכור את יבולו עבור תמורה הוגנת. מטרת הטחנות הגדולות הייתה לקנות ולעבד את החיטה שגדלה בארץ, ולמכור את התוצרת בארץ ובחו"ל. ביולי 1923 הונעו לראשונה גלגלי הטחנה ע"י מנועי דיזל, והקמח אשר נטחן בטחנות הגדולות כבש במהירות את השוק המקומי ואת השווקים בארצות השכנות. הקמח של 'הטחנות הגדולות' היה ידוע בטיבו בקרב יהודים וערבים, ורבים מבני היישוב זוכרים עד היום את הלחם 'תוצרת' שנאפה מקמח זה.
ברקע האיור הנוסטלגי שעל הקופסה משולבות מילות השיר "אכלו ילדים לחם 'תוצרת'" שכתב המשורר אהרון זאב בשנות ה-30 של המאה הקודמת, במאמץ לשכנע את הישוב היהודי לרכוש מתוצרת הארץ. את השיר הלחינה שרה לוי-תנאי.

מחיר: 18 ₪ | להשיג את הקופסה החגיגית בחנויות מובחרות ברחבי הארץ או להזמין במשלוח דרך אתר החברה http://www.hagdolot.co.il

ולכבוד יום הולדת ה-70 של המדינה, הנה מתכון מיוחד שנמצא ע"ג גב הקופסה: מתכון להכנת פיתה ישראלית

חומרים (12 פיתות רגילות או 24 פיתות קטנות)

  • 770 גרם (5.5 כוסות) קמח חיטה לבן בהיר מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
  • 1 כף + 1 כפית שמרים יבשים
  • 1 כפית סוכר מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
  • 2 כפיות מלח
  • 480 מ"ל (2 כוסות) מים חמימים

ההכנה

  1. שמים קמח, שמרים, סוכר ומים בקערת מיקסר.
  2. לשִׁים במהירות נמוכה בעזרת וו לישה במשך דקה אחת לאיחוד החומרים.
  3. מוסיפים את המלח ומגבירים את מהירות המיקסר לבינונית. ממשיכים ללוש 7-5 דקות, עד לקבלת בצק חלק וגמיש.
  4. מחלקים את הבצק ל-12 חלקים שווים (או ל-24 חלקים, לפיתות קטנות), ומעצבים כל חלק לכדור חלק. מניחים את הכדורים על נייר אפייה משומן, משמנים קלות את הכדורים ומכסים במגבת לחה למשך 10-5 דקות.
  5. מרדדים כל עיגול לדסקית שטוחה. מניחים את הפיתה השטוחה על משטח מקומח קלות ומכסים במגבת חדשה יבשה כדי למנוע התייבשות. מניחים במקום חמים ל-45 דקות. מחממים תנור ל-230 מעלות. מניחים את הפיתות על אבן שמוט או על תבנית חמה ואופים כ-5 דקות עד שהתחתית זהובה והפיתה תפוחה. מוציאים מהתנור ומכסים מיד במגבת נקייה יבשה.

מרשמלו יום הולדת – מנה

חברת מנה מקבוצת שסטוביץ, משיקה לכבוד חגיגות 70 שנה  למדינה: מרשמלו יום הולדת,  באריזה ייחודית, המכילה 10 יחידות מרשמלו אישיות,  ארוזות אחד אחד. מרשמלו יום הולדת  בצבעי לבן וורוד.

מחירו: 7.9 -9.9 ₪ | כשרות: הכשר בית יוסף ובאישור הרבנות הראשית | להשיג ברשתות השיווק

משקה שיבולת שועל –שקדים – ALPRO

משקה ALPRO שיבולת שועל ושקדים
צילום: אלפרו

המותג הבינלאומי Alpro (אלפרו), המוביל בשוק המשקאות הצמחיים (ללא סויה), ממשיך להרחיב את קטגוריית המשקאות מן הצומח ומשיק משקה חדש: שיבולת שועל ושקדים – משקה בטעם שקד מעודן, טבעי בעל מרקם קרמי ועשיר, ללא כולסטרול, דל בשומן (1% שומן), קל לעיכול, דל בקלוריות (24 קל' ל-100 מ"ל), מקור לסידן וויטמינים ועשיר במיוחד בסיבים תזונתיים (מתאים גם לבישול ואפיה).

המשקה החדש יצטרף לסדרת האגוזים של אלפרו הכוללת משקה שקדים, משקה שקדים ללא סוכר, משקה שקדים בטעם וניל, משקה שקדים שוקולד מריר, משקה קוקוס שקדים ומשקה אגוזי לוז.

טרנד הבריאות בישראל הוא כבר מזמן לא טרנד אלא מגמה שממשיכה לגדול ולתפוס תאוצה, בארבע השנים האחרונות חלה עלייה דרסטית במכירות קטגוריית המשקאות מהצומח שצמחה ב- 120%. כיום אחד מכל שלושה ממשקי הבית ב1%ישראל צורכים משקאות מהצומח (תחליפי חלב)

עפ"י סטורנקסט בשנת  2017, קטגוריית המשקאות מן הצומח גודלת ל- 156 מיליון ₪ , טרנד משקאות הבלנד (משקאות העשויים ממספר מרכיבים) צומח בעולם ומאפשר היום לצרכנים ליהנות ממשקאות שמצד אחד מחזיקים את כל היתרונות התזונתיים (אחוז שומן נמוך, כמות סוכר נמוכה, עשירים בסיבים תזונתיים ועוד..) וזאת מבלי להתפשר על טעם נהדר ומרקם עשיר וקרמי.

מחיר:  13.9-16.9 ₪ | כשרות: בד"ץ בית יוסף | להשיג ברשתות השיווק

טחינה אורגנית רגילה ומלאה – אחוה

חברת אחוה, יצרנית הטחינה, חלוה ומוצרי מאפה, יוצאת במיתוג מחודש לאריזות הטחינה האורגנית מתוצרתה. החברה משיקה טחינה אורגנית רגילה וטחינה אורגנית מלאה בעיצוב חדש, השם דגש על יתרונותיה של טחינה אחוה – היותה טבעית לגמרי, ללא תוספת מלח ועשירה בערכים בריאותיים כמו סידן, ברזל ובסיבים תזונתיים.

מחיר: 13-10 ₪ (אריזת 500 גרם) | כשרות: כשרות הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה) | להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות

אצלנו בבית הטחינה של אחוה מככבת דיי באופן קבוע והנה דוגמה קטנה שהעלתי לאינסטגרם שלי.

בירה ברוש – בירת חיטה בסגנון בווארי בייצור עצמי כחול-לבן

בירה ברוש
צילום: מאי לוי

ולנו יש בירה! לרגל חגיגות ה-70 למדינת ישראל, קבוצת ה"ביר גארדן" המקורי, בעלת הגארדן הראשון בכיכר דיזנגוף בתל-אביב והגארדן במתחם G בכפר-סבא, משיקה את בירה ברוש (Brösch), בירה חיטה בתוצרת עצמית בסגנון בווארי, אשר מיוצרת בישראל בעבודת-יד ובשיטה מסורתית של בישול עצמי. הבירה מכילה 5.2% אלכוהול, מתאפיינת בגוף קליל, בעלת ניחוחות של בננה וציפורן ומרקמה חלק ונעים.

לדברי אורי עבדת, מבעלי קבוצת ה"ביר גארדן" המקורי: "עבדנו על פיתוח בירת הבית שלנו קרוב לשנה. היה חשוב לנו לפתח בירה מקורית, תוצרת כחול-לבן, איכותית וטעימה שתביא משהו חדש לשוק הבירות הרווי, תוך שמירה על הניחוח הבווארי שמאפיין את הקבוצה. ייצרנו בירת חיטה בסגנון מסורתי, בדומה לבירות האהובות ממינכן, על-פי מתכון ייחודי שפיתחנו לבד. הצבנו לעצמו רף גבוה – בירה ישראלית שתתחרה באופן ראוי בבירות הגרמניות האהובות והמוכרות, ואני גאה להגיד שבעקבות מבחני הטעימה שקיימנו – נראה שעמדנו ביעד באופן חד-משמעי".

בירת ברוש (Brösch) מוצעת בסניפי קבוצת ה"ביר גארדן" המקורי – כיכר דיזנגוף בת"א ומרכז G בכפר סבא לשתייה מהחבית, לצד כ-20 סוגי בירות שונות הקיימות בסניפים. בנוסף, בירת ברוש תשווק גם בבקבוקי 330 מ"ל ב"גארדנים" וברשתות נבחרות ברחבי הארץ. בימים אלו, עובדים נציגי קבוצת ה"ביר גארדן" המקורי על פיתוח סוגי בירה נוספים העתידים להיות מושקים בקיץ הקרוב.

מחיר: בקבוק – 26 ₪, מחיר כוס בירת ברוש (Brösch) ב"גארדנים" בתל-אביב ובכפר-סבא: 0.25 ליטר – 26 ₪, 0.5 ליטר – 34 ₪, 1 ליטר – 66 ₪, 1.8 ליטרים – 126 ₪ | להשיג ב"ביר גארדן" המקורי: תל אביב – הרב ריינס 2, כיכר דיזנגוף, ת"א (054-527-4512), כפר סבא – ויצמן 207, מתחם G, כפר סבא (099-539-631).

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X