fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – אפריל 2018

אסם מרחיבה את סדרת "אסם פלוס" ומשיקה פסטה ופתיתים עם 50% יותר חלבון

כמו בכל בית בישראל, גם אצלנו תמצאו במזווה פסטות מכל הסוגים ופתיתים (גם מכל הסוגים כי אני מעדיפה את הפתיתים בצורת אורז ובעלי את הפתיתים העגולים). כל פעם שיש חידוש בעולם הפסטות, אני מכניסה אותו הביתה, בעיקר אם מדובר בחידוש בריא יותר. שבוע שעבר, יצא לנו להתנסות בפסטה פנה החדשה של אסם עם תוספת חלבון והיה מעולה. הכנתי פסטת גבינות בתנור (מתכון כאן) שנטרפה כבר באותו יום 🙂

מהי כוונת המשורר ב"50% יותר חלבון" ולמה זה חשוב?

אסם משיקה מוצרים חדשים בסדרת מוצרי "אסם פלוס": פסטה פנה, ספגטי ופתיתים המכילים 50% יותר חלבון. מדובר בפיתוח ייחודי המאפשר להעשיר את הפסטה והפתיתים האהובים של אסם בחלבון איכותי מבלי לפגוע בטעם ובמרקם של המוצרים המקוריים, המוכרים בכל בית בישראל. סדרת " אסם פלוס חלבון" מהווה המשך למסע התזונתי של אסם, במסגרתו היא פיתחה מוצרים טעימים ואיכותיים בעלי תרומה תזונתית ייחודית המועשרים ב קמח מלא, סיבי שיבולת שועל, ירקות וכעת גם בתוספת חלבון.

החלבון במוצרי הפסטה והפתיתים החדשים מורכב משילוב של דגן (חיטה) וקטנייה (אפונה), המהווה חלבון איכותי יותר מאשר חלבון שמקורו בחיטה בלבד. ידוע כי חלבון מהווה מרכיב משמעותי בתזונה נכונה ולאחרונה המודעות לחשיבותו גדלה בקרב הציבור. אורלי פיינה, דיאטנית קלינית ומנהלת תחום התזונה באסם: "לחלבון תפקיד חשוב בתזונה שלנו, הוא מסייע בבניית תאים וביצירת הרקמות ותומך בתהליך הגדילה ובניית השרירים". המוצרים החדשים מהווים פתרון אידיאלי למשפחות שרוצות להעשיר את התפריט שלהם בחלבון איכותי, לצרכנים מפחיתי בשר ולאנשים העוסקים בפעילות גופנית ומחפשים מזון עשיר בחלבון.

כשרות: בד"צ ירושלים העדה החרדית | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות

פסטה אסם עם 50% יותר חלבון

ממרחים איטלקיים: פסטו, פסטו אדום וממרח עגבניות מיובשות – מאסטר שף

המותג הקולינארי מאסטר שף ממשיך להתרחב ומציע מגוון חומרי גלם איכותיים. בימים אלה משיק שלושה ממרחים איטלקיים, המיוצרים על פי מתכונים איטלקיים מסורתיים, לשדרוג כל ארוחה.

הסדרה החדשה כוללת 3 ממרחים:  פסטו איטלקי- לפי המתכון המקורי מהעיר גנואה באיטליה. מכיל גבינת גרנה פדנו, 40% בזיליקום טרי.  פסטו איטלקי עם עגבניות ובזיליקום– מוצר ייחודי בישראל ופופולארי מאוד באיטליה. מכיל גרנה פדנו, בזיליקום טרי ועגבניות טריות ומיובשות וממרח עגבניות מיובשות איטלקי- מכיל 55% עגבניות איטלקיות המוכרות בטעמן ובאיכותן, נקטפות מהשדה בשיא העונה כאשר הן בשרניות ועסיסיות.

הממרחים מתאימים לשימושים רבים, כגון: תוספת לפסטה ולניוקי, ממרח על לחם, בסיס לכריכים, מתבל לקרקרים, תיבול מנות בשריות וצמחוניות ועוד.  בזכות טעמם העשיר הם משדרגים כל ארוחה.

מחיר מוערך לצרכן: 12.90 ש"ח | כשרות: פסטו, פסטו עם עגבניות עם בזיליקום – משולש K חלבי. ממרח עגבניות מיובשות – משולש K פרווה | להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק

ממרחים מאסטר שף
צילום: יחצ מאסטר שף

דגד

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X