fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – אוגוסט 2017

חטיפי חלוה בטעם וניל ושוקולד – אחוה

כמה שאני אוהבת חלוה (כפי שתקראו בהמשך, אני אפילו מורחת את ממרח הטחינה והסילאן של אחוה כי זה מלהיב אותי לאכול חלוה נוזלית על לחם 🙂 ), ואיך שמחתי לגלות שקיימים חטיפים כאלה שניה לפני שאני מסיימת את חופשת הלידה וחוזרת לעבודה. יהיה מה להכניס למגירה למשבר של 15:00 🙂

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה שני חטיפי חלוה חדשים:  חטיף חלוה בטעם וניל וחטיף חלוה בטעם שוקו-וניל באריזות 50 גרם. החטיפים החדשים מכילים 50% טחינה גולמית מתוצרת "אחוה", הידועה בערכים התזונתיים הגבוהים שלה ושהינה דלת נתרן. כל מוצרי הטחינה והחלוה מתוצרת "אחוה" ללא חומרים מהחי ומתאימים לטבעונים. החטיפים יימכרו ברשתות המזון בתוך מעמד מיוחד ומעוצב שכולל 24 יחידות. מחיר כל חטיף 1 – 1.5 שקלים בלבד.

החלוה נחשבת כמזון בריאות הכי מתוק, בזכות תכולת הטחינה הגולמית שמהווה מרכיב עיקרי במוצר. טחינה גולמית של חברת "אחוה" ידועה ביתרונות הבריאותיים ובכמות הוויטמינים, המינרלים, הסידן והברזל שהיא מכילה. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת "אחוה", חלוה מתוצרת "אחוה" הנה החלוה הנמכרת ביותר בישראל לשנת 2016. "אנו רואים עלייה גוברת בביקוש למוצרי חלוה, השומרת על הפופולאריות שלה לאורך שנים רבות. הצרכנים לא מוותרים על החלוה ומזהים בה יתרון תזונתי בשל רכיב הטחינה הגבוה בה. אנו שמחים להמשיך ולהביא לקהל לקוחותינו מגוון מוצרים גם באריזות נוחות ובדגש על מחירים השווים לכל נפש.

מחיר:  1 – 1.5 ₪ (אריזת 50 גרם) | כשר  פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק המובחרות

חטיפי חלוה באריזה אישית - אחוה

גביעי גלידריה וגביעי אמריקה – עלמה

חברת גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה כבר 67 שנה, ופלים וקישוטי עוגות, יצרנית ומשווקת מותג "עלמה", משיקה גביעי גלידה מיוחדים לשימוש ביתי בעיצוב חדש: גביעי גלידריה במארז של 12 יחידות וגביעי אמריקה במארז 24 יחידות. גביעי הגלידריה של "עלמה" משווקים לכל מותגי הגלידה המובילים בישראל בהם מפעלי הגלידה  נסטלה, יוניליוור, שטראוס, בן אנד ג'ריס, ריו, פלדמן וגלידריות מובילות  דוגמת אייסברג , וניליה, אניטה, דלי קרים , ד"ר לק , אלדו, סיצליאנית ועוד, גביעי הגלידריה באריזה משפחתית, עשויים מחומרי גלם משובחים, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי, המתאימים לטבעונים.

גביעי הגלידה של "עלמה" נחשבים לגביעים האיכותיים והמשובחים ביותר מיוצאים למדינות רבות ברחבי העולם. הגביעים מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית וברמת בטיחות ואיכות המזון מהגבוהים בעולם. נפלאים לשימוש באירוח וכקינוח בתוספת גלידה להנאת המשפחה בימי הקיץ החמים.

מחיר: כ-9 – 12 ₪ לאריזת גביעי גלידריה (132 גרם ל- 12 יחידות), כ- 6.90 ₪ לאריזת גביעי אמריקה (120 גרם ל- 24 יחידות) | כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק המובחרות

גביעי גלידה עלמה

סדררת המשקאות הקלים החדשה של פרימור

"פרימור" מותג המיצים הסחוטים והנקטרים בבעלות תשלובת הקיבוצים גן-שמואל, בית ניר וגת, חודרת לראשונה לשוק המשקאות הקלים מבוססי פרי ומשיקה סדרת משקאות קלים בבקבוקי 1.5 ליטר וחצי ליטר ונקטרים בבקבוקי ליטר.  סדרת המשקאות החדשה תכלול מגוון של שמונה טעמים, משקה קל אשכוליות, תפוזים, לימונים, תפוחים, ענבים, תות בננה, דיאט אשכוליות ומנגו. בתחום הנקטרים תביא פרימור בשורה מרעננת ותשיק את משקאותיה בבקבוקי איכותי וחדשני בנראות פרמיום.

במסגרת השקת סדרת המשקאות הקלים עולה פרימור בקמפיין ייחודי עם  השחקן רמי הויברגר, המבוסס על הסרט "מבצע סבתא". רמי יגלם את קרמבו, קצין הצבא הקשוח בדמותו המיתולוגית מהסרט, אשר חוזר לקיבוץ ילדותו, לאחר שחרורו מצה"ל. קצין הצבא לא מצליח באמת להשתחרר מהרגליו לפקד וכך הופכים עובדי "פרימור" המסורים לפקודיו הטירונים. במאי הסרט דרור שאול הוא זה אשר נבחר על ידי משרד הפרסום יהושע/TBWA לביים את סרטוני הקמפיין, שיכלול סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות ופעילות דיגיטל, בהיקף כספי של 5 מיליון שקלים.

לדברי שרונה ויינטרוב זיגדון, מנהלת שיווק מוצרים קמעונאות בחברת "גניר-פרימור", פרימור נכנסת לתחום המשקאות הקלים מבוססי פרי בצורה מסודרת ומרחיבה את מגוון הקטגוריות בהן היא פועלת. "פרימור הינו מותג חזק ואהוב  עם מיצוב של איכות הנשען על עולמות פרמיום, החודר לעולמות חדשים ומביא את חוזקות המותג לעולם המשקאות הקלים מבוססי פרי. בתחום הנקטרים, אנו מביאים בשורה מרעננת וממצבים את הקטגוריה מחדש, על ידי החלפת הקרטוניות בבקבוק פרמיום איכותי וחדשני, הניתן גם למיחזור".

"פרימור" מוחזקת על ידי חברת "גן שמואל מזון" (בבעלות הקיבוצים: גן-שמואל, גת, בית ניר), משווקת את המיצים הסחוטים של פרימור. החברה, המובילה את קטגוריית המיצים הסחוטים בישראל עם נתח שוק של מעל ל- 55%, תשווק לראשונה משקאות קלים ומצטרפת לשחקניות המובילות בשוק המשקאות הקלים, יפאורה והחברה המרכזית.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6.5 ₪ לבקבוקי 1.5 ליטר משקה קל; כ-7.90 ₪ למשקה נקטר 1 ליטר | כשרות (מהדרין): חוג חתם סופר והרבנות קריית מלאכי | להשיג ברשתות השיווק

כבד קצוץ במתכון ביתי – יחיעם

ממרח כבד עוף של יחיעםחברת "מעדני יחיעם", יצרנית הנקניקים והפסטרמות מקיבוץ יחיעם, מרחיבה את סדרת "מוס כבד עוף ומשיקה מוצר חדש מתוצרתה: כבד קצוץ. המוצר החדש מבוסס על מתכון מבית "אמא" ומכיל  כ- 38% כבד עוף, בצל מטוגן ותבלינים. המוצר מוגש באריזת נוחות לשימוש ואכסון במשקל של 140 גרם ומתאים כמנה חגיגית בראש השנה וכממרח נפלא ועל צנימים בכריכים.

סדרת מוצרי מוס כבד עוף כוללת שני מוצרים בסגנון ובטעם צרפתי: מוס כבד עוף קלאסי ומוס כבד עוף בתוספת פטריות. המוצרים נמכרים באריזות של 140 גרם, בקופסאות עם מכסה בעיצוב יוקרתי, לשימוש חוזר ונוח במוצר. מוצרי מוס הכבד מבוססים על ידע צרפתי ומיועדים למריחה על לחמים שונים וקרקרים, כבסיס לסנדוויץ' ולאירוח. המוצרים מכילים כ- 30% כבד עוף ואינם מכילים מונוסודיום גלוטומט וגלוטן.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, קיימת דרישה הולכת וגוברת למעדני בשר אניני טעם ואיכותיים. "בהמשך להצלחת סדרת מוס כבד אשר הושקה לפני מספר חודשים וזוכה להצלחה רבה, אנו שמחים להציע מוצר חדש ונוסף בסדרה, כבד קצוץ, ולאפשר ללקוחותינו ליהנות ממוצרים שמאוד פופולאריים באירופה ועד היום לא היו בשוק הישראלי, לא באיכותם ולא בצורת אריזתם".

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13.90 ₪ (140 גרם) |כשר בהשגחת הרבנות הראשית | להשיג ברשתות השיווק הגדולות ובחנויות השוק הפרטי

אמנטל נועם – טרה

גבינת נועם אמנטל
צילום: יח"צ

אני חולת גבינות. לא גבינות מסריחות ולא כאלה עם עובש, אבל תנו לי גבינות ואני מאושרת. במקרר שלנו תמיד תמצאו מספר סוגי גבינות, בין אם קשות ו/או רכות ואני תמיד משתדלת לגוון לילד את המבחר ולהכיר לו כמה שיותר גבינות. לכן, שמחתי מאוד שטרה הוציאו את גבינת אמנטל, מסדרת נעם, ויש עם מה לגוון לו את הכריכים והטוסט 🙂

השקת "נעם" בישראל, חוללה מהפכה בקטגוריית הגבינות הצהובות, יצרה שיח ציבורי בנושא החומרים המשמרים והביאה לשינוי הרגלי הצריכה בכל קטגוריית המזון. בעקבות השקת "נעם" הפכה טרה למובילת הבשורה הבריאותית בקטגוריה ואף נהנתה מעליה משמעותית בנתח השוק בו אוחזת המחלבה בקטגוריית הגבינות הצהובות, מ-2.6% (כספי) בשנת2012, ל- 14.8%, בשנת 2016 (ע"פ נתוני סטורנקסט). עתה, לאור ההצלחה בסדרת נעם, מרחיבה טרה את הסדרה ומשיקה גבינה חדשה: אמנטל נעם

אמנטל נעם, שואבת את סגנונה מהגבינות השוויצריות המסורתיות, הינה גבינה בעלת טעם עשיר, מתקתק, אגוזי ועדין העשויה מחלב בקר. אמנטל נעם הופכת כל כריך, טוסט, ארוחה חלבית או פלטת גבינות ביתית לעשירה יותר ויוצרת עניין בכל ארוחה.

תהליך ייצור גבינת אמנטל נעם הינו תהליך ממושך ומבוקר הכולל תקופת הבחלה (תהליך הבשלת הגבינה) ארוכה משמעותית מזאת של הגבינה הצהובה. בזכות תהליך ייחודי זה מתקבל בסופו של דבר טעמה העשיר והאופייני של הגבינה ונוצרים בה החורים הייחודיים לה. בדומה לכל הגבינות המיוצרות במחלבת טרה, גם גבינת זו מיוצרת ללא חומרים משמרים ועשויה מ-100% רכיבים טבעיים.

השקת הגבינה החדשה היא בהתאם להעדפות הצרכנים, והתחזקות המגמה הקולינרית אצל צרכנים בוגרים אשר מחפשים על המדף ובמעדנייה את הגבינות המיוחדות העשירות בטעמן.  כעת עם השקת אמנטל נעם, תוכל מחלבת טרה לתת מענה לאותם צרכנים עם העדפה ברורה למוצר ללא חומרים משמרים ומ-100% רכיבים טבעיים.

אמנטל נעם תוצע במדפי המקררים באריזות של 200 גרם (אריזה לסגירה חוזרת בדומה לגבינה צהובה נעם) ובמעדנייה בכל רשתות השיווק (רכישה במשקל).

מחיר: המחיר הסופי לצרכן נקבע ע"י הקימעונאי בלבד, אך לפי אתר mysupermarket.co.il המחיר סובב סביב 16.90 ₪ | להשיג בכל רשתות השיווק במקררים ובמעדנייה לפי משקל

ואם אתן צריכות השראה לטוסט טעים, אז הנה הטוסט שהכנתי לגדול שלי מלחם צרפתי של אנג'ל וגבינת נועם אמנטל.

סדרת ממרחי הטחינה של אחוה

סדרת ממרחי טחינה אחוה
צילום: יעל האן

אני מודה שאני מכורה לממרח הטחינה עם הסילאן. מרגישה כאילו אני אוכלת פיתה עם חלבה וזה כ"כ טעים. מעבר לעובדה שאני אוהבת את הממרח הזה, אני משתדלת שזה יהיה בבית לכשהילד מחליט שבא לו כריך עם שוקולד, ואז אני נותנת לו במקום – כריך עם ממרח טחינה בריא יותר.

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משווקת לקראת שנת הלימודים שבפתח את סדרת ממרחי הטחינה המתוקים מתוצרתה, המומלצים כממרח המתוק לתזונת ילדים בגן ובבית הספר. סדרת ממרחי הטחינה מונה שלושה ממרחים, בהם ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר. כל הממרחים מכילים לפחות 42% טחינה משומשום מלא והינם בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום הממרחים המתוקים.

סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של חברת אחוה זכו בפרס מוצר השנה לשנת 2017. הממרחים מכילים לפחות 42% טחינה משומשום מלא, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דלים מאוד בנתרן ואינם מכילים צבעי מאכל. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת "אחוה", הממרחים עשירים בערכים תזונתיים כמו סידן, חלבון, ברזל וסיבים תזונתיים. הממרחים אינם מכילים חומרים מהחי ומתאימים לטבעונים.

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "למרוח משהו מתוק על פרוסה זו הנאה גדולה. הבעיה שלא תמיד ההנאה מהטעם באה בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים. ממרח שוקולד הוא אחד מהעדפות הבולטות של ילדים ומבוגרים למריחה מתוקה על הפרוסה. מעכשיו אפשר לשלב בין הטעם המתוק, השוקולדי האהוב, בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים. ממרח טחינה עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית. אפשר עכשיו ליהנות מפרוסה מתוקה כחלק מהארוחה (או אפילו כקינוח), בלי רגשות מצפון. האמת, ממרח כל כך פשוט, בריא וטעים שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנו".

מחיר מומלץ לצרכן: 9 – 11 ₪ (400 גרם) | כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק המובחרות

ואם כבר מדברים על אחוה אז השמועה אומרת ש…

תקן בינלאומי מתקדם לייצור מזון הוענק לחברת "אחוה"

חברת "אחוה", היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה,    קיבלה את התקן הבינלאומי המחמיר לייצור מזון, FSSC 22000.

תקן FSSC 22000 נחשב לתקן קפדני ביותר למפעלי מזון. התקן מספק מסגרת לניהול יעיל של בטיחות מזון ואחריות האיכות. מעט מאוד מפעלי מזון מוסמכים לקבלת תקן זה, המצריך תהליכי עבודה, פיקוח, ניקיון ותחזוקה גבוהים ביותר. לדברי יובל מלאך, מנהל השיווק של חברת "אחוה", "אנו נוקטים בכל האמצעים הנדרשים בכדי לממש את מחויבותנו לאיכות ובטיחות המוצרים".

"אחוה" החלה בבנייתו של מפעל חדש לטחינה באיזור התעשייה אריאל. המפעל החדש, אשר ישתרע על שטח של 10,000 מ"ר, יוקם בסמוך למפעל הטחינה והחלוה שבנתה אחוה לפני כשנתיים, אשר חולש על שטח של  14,000 מ"ר ומשמש לייצור טחינה, חלוה ודברי מאפה. כושר הייצור של המפעל יגדל משני טון טחינה לשעה לארבעה טון, במשך 24 שעות ביממה. המפעל יענה על הביקושים ההולכים וגוברים לטחינה גולמית בעלת ערכים תזונתיים גבוהים הן בישראל והן בעולם.

חברת "אחוה" הנה בבעלות פרטית של משפחת מלאך. המפעל, המעסיק 235 עובדים, ממשיך לשמור על מקומו בראש מותגי הטחינה והחלוה הנמכרים ביותר בישראל לשנת 2016. החברה מתמחה בייצור חלוה איכותית מסוגים שונים, טחינה גולמית, סדרת מוצרים אורגנים, סדרת מוצרים ללא סוכר, עוגות ומגוון מוצרי מאפה, ממרחי טחינה ותרכיזים לשתייה.

וויסקי יפני IWAI Tradition – טמפו

וויסקי יפני IWAI TRADITION
צילום: יח"צ חו"ל

חטיבת האלכוהול של טמפו גאה להשיק לראשונה בישראל וויסקי יפני IWAI Tradition, וויסקי בעל ארומות מלטפות עם ניחוחות של עוגיות חמאתיות ורמיזות של שוקולד חלב וטעמים של תבלינים מתוקים, קינמון ופירות כהים ביניהם שזיפים וצימוקים, מבוקבק ב -40% אלכוהול המוביל לסיומת נעימה ועגולה של פירות טרופיים ארומטיים, בננות בשלות וניחוחות שוקולד.

הוויסקי מיוצר על ידי אחת ממזקקות הוויסקי המשפחתיות הוותיקות ביפן, משפחת Hombo, מראשוני מזקקי הוויסקי ביפן. הוויסקי מעוצב בסימן המסורת היפנית, מיושן בשיטה ייחודית הכוללת שלושה סוגים שונים של חביות ברבן, שרי ויין, המעניקים לו את הארומות, הטעמים המיוחדים וצבעו העז.

חברת Hombo מפעילה שתי מזקקות וויסקי, מארס שינשו (Mars Shinshu) מזקקת הוויסקי הגבוהה ביפן, הממוקמת בגובה של כמעט 800 מטרים, בעיר מיאדאמורה (Miyadamura).

אזור קריר וערפילי, מוקף מקורות מים צלולים וטהורים יוצאים מן הכלל. ומזקקת ניו טסונוקי (New Tsunuki) הממוקמת בעיר טסונוקי שבמחוז קגושימה (Tsunuki, Kagoshima), והיא מזקקת הוויסקי הראשונה באזור זה.

Hombo Shuzo הינה מזקקה יפנית הידועה בזכות מספר מוצרי הוויסקי האיכותיים שלה אשר נוסדה בשנת 1872 בעיר קאגושימה (Kagoshima), שבדרום יפן, והם מראשוני מזקקי הוויסקי ביפן.

המזקקה זכתה בפרס וויסקי הבלנדד מאלט הטוב בעולם בתחרות פרסי הוויסקי הבינלאומית (WWA World Whiskey Awards) לשנת 2013, שנערכה בלונדון, וידועה במסורת ארוכת השנים של ייצור הוויסקי המזוקק בשיטה הזהה לוויסקי הסקוטי המסורתי.

מחיר מומלץ לצרכן ל-750 מ"ל : 270  ₪ | להשיג בחנויות היין והאלכוהול הנבחרות ברחבי הארץ

מבצעים

מבצעי קיץ בטיב טעם

רשת טיב טעם, יוצאת בימים אלו, במגוון מבצעי קיץ אטרקטיביים ומשתלמים, בסניפי הדגל. ראשון לציון/אשדוד/באר שבע/נתניה/אשקלון/בת ים/קריות/עמק חפר/רחובות/רמת החייל/מודיעין/קניון דרורים/חולון/יהוד. המבצעים לכולם, לחברי מועדון ומצטרפים חדשים. ויתקיימו עד ה- 31.8.17 בסניפים נבחרים.

מבצעים לדוגמא:

  • סינטה לבן טרי המחיר: 29.90 ₪ לק"ג
  • ירך לבן  טרי המחיר: 28.90 ₪ לק"ג
  • שריר עגל טרי המחיר לק"ג: 29.90 ₪
  • שישיית מים נביעות 1.5 ליטר המחיר: 8.90 ₪. המחיר לכולם
  • 2 יחי שישיית בירה הייניקן 250 מ"ל המחיר: 65 ₪. המחיר לכולם
  • פטריות שלמות מוחמצות כבושות סוגים שונים 350 גר' המחיר: 8.50 ₪
  • ירקות קפואים טבעפרוסט   800 גר' המחיר: 9.90 ₪. המחיר לכולם
  • גלידה בן אנד ג'ריס 2 יחי' ב 35.00 ₪
  • בירה אובולון 2 ליטר המחיר: 19.90 ₪
  • נייר טואלט סנו סופט 30 גלילים המחיר: 23.90 ₪
  • טבליות מדיח פיניש קוואנטום סוגים שונים 40 יחי המחיר: 34.90 ₪

חברי מועדון הלקוחות של טיב טעם, נהנים במהלך כל השנה מהטבות קבועות ומבצעים מתחלפים. בנוסף נהנים החברים מפעילויות חווייתיות בסניף, מגוון מוצרים ייחודיים ומבצעים אטרקטיביים. עלות הצטרפות למועדון החברים של טיב טעם הינו 49.90 ₪ בלבד לשנה.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X