fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – ספטמבר 2017

שפתוני לחות עם הגנה מהשמש ועם גוון עדין של Loccitane

אני מכורה לשפתונים ובאמת שיש לי בבית שפתונים מכל סוג אפשרי. אבל כשחם בחוץ (ולצערי באמצע ספטמבר עדיין חם בחוץ), קשה לי ללכת עם שפתונים ואני מרגישה כבדה ומיוזעת. כששמעתי שלאוקסיטן הוציאו שפתונים שגם מכילים לחות, גם הגנה מהשמש וגם עם גוון – שמחתי וכמובן שהצטיידתי ב-2 מתוך ארבעת הגוונים הקיימים.

פרחי פאוני במלוא פריחתם הם מראה מדהים. בתוך שכבות על גבי שכבות של עלי הכותרת הריחניים והעדינים, הפרח הרך והקטיפתי מחביא סוד של יופי. L’OCCITANE משתמשת בתמצית פאוני כדי לשפר את זוהר העור ואת תכונותיו. המוצרים המכילים פאוני ידועים באיכותם הגבוהה בשל היכולת שלהם לעזור לשקם את העור ולהחזיר לו את מצבו המושלם: עור נקי וקורן, בגוון אחיד וברור.

אז מה מיוחד בשפתונים? לאוקסיטן משתמשת בתמצית פרח הפאוני שגדל ונקטף ידנית במחוז דרום Drôme שבדרום צרפת על מנת לשפר את זוהר העור ואת תכונותיו, ולמעשה פיתחו שפתוני לחות קטיפתיים, המגיעים עם גוון קל ומקדם הגנה SPF 25.

את השפתונים ניתן להשיג ב-4 גוונים:

  • Rose Plum – גוון ורוד שזיף נועז בהשראת הגוון הענוג של פרחיע הפאוני
  • Red Orange – גוון אדום-כתום נועז, מלא חיים ותשוקה
  • Rose Amber – גוון ורוד-ענר המעניק רמיזה של צבע ומגביר את היופי הטבעי של השפתיים. מושלם למראה ניוד שמושך את כל המבטים.
  • Tender Red – גוון אדום עדין בעל התגלמות הרומנטיות, מקשט ומייפה את השפתיים ברמיזה מעודנת של אדום.

מחיר: 79 ₪ (תכולה: 4 גרם) | להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט www.loccitane.co.il

השפתונים החדשים שלי (מצטערת על איכות הצילום. אני חייבת להחליף טלפון)

ואלו תמונות יח"צ שלקחתי מהאתר שלהם כדי להמחיש טוב יותר את הגוונים:

Master Strobing – סטיק הארה לפנים במרקם קרמי של מייבלין ניו-יורק

מאסטר סטורבינג של מייבלין ניו יורק
צילום: יח"צ מייבלין ניו יורק

טרנד הסטרובינג לא נח: מעולם לא היה קל יותר להאיר ולחטב את תווי הפנים בעזרת שימר קרמי המתמזג באופן מדהים עם האור ועם המייק אפ!
מייבלין ניו יורק, מותג האיפור מס'1 בעולם, מעלה את טרנד הסטרובינג (משחק ופיסול הפנים בעזרת הארות בלבד), ומשיק סטיק הארה Master Strobing להדגשת תווי הפנים והענקת מראה מואר וזוהר. ניתן לשימוש פרטני על עור נקי, או מעל מייק-אפ; יש להניח באמצעות האצבעות או ישירות בעזרת הסטיק.

טכנולוגיה ייחודית: (*) מרקם קרמי וקליל, המתמזג בקלות עם גוון העור (*) פורמולה המכילה פיגמנט מיקרו -פנינתי המעניקות זוהר מוגבר (*) פורמט סטיק קומפקטי קל ונוח לשימוש.

הוראות שימוש: יש למרוח בטפיחות קלות בעזרת קצות האצבעות על עצמות הלחיים, גשר האף ומרכזי המצח והסנטר.

מחיר מומלץ לרגל ההשקה: 35 ₪ (מבצע מיוחד לחודש ספטמבר 2017: מאסטר סטרובינג+מייק אפ בטר סקין ב75 ₪ בלבד!) | להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ובפרפומריות נבחרות.

 

Visocderm – מסיכת בד טיפולית מבית מדיקל נובה

מסיכה טיפולית לפנים של נובה מדיקל
צילום: יח"צ

מסכת בד טיפולית להרגעה, לחות ורענון העור המתאימה לשימוש בכל סוגי העור ובמיוחד לאחר טיפולים דרמו-אסתטיים בפנים, בצוואר. כמו כן היא משלימה לטיפול פנים קוסמטי וכטיפול בזק לפני אירוע.

איך זה עובד ?

הודות לטכנולגיית ההידרוג'ל החדשנית, רכיבי המסכה הפעילים חודרים בהדרגה לשכבות העור. המבנה הייחודי של המסכה מאפשר ספיחת כמות גדולה של מולקולות מים המתאדות במהלך השימוש ובו בזמן חודרים רכיבי המסכה הפעילים בתהליך אוסמוזה לעור.

הרכיבים הפעילים במסכה :

  • חומצה היאלארונית – אחראית ללחות הטבעית בעור, לגמישות ולמיצוק העור
  • אלוורה – מעניק הקלה מידית, הגנה, לחות והרגעה
  • ביסבולול (הרכיב הפעיל בקמומיל), ידוע בתכונות הריכוך המרגיעות שלו, מפחית אדמומיות בעור, נוגד דלקת ומדכא אפקט דלקתי

המסכה מעניקה לחות מרוכזת להקלה מידית באזור הטיפול ולתוצאה של מראה עור רגוע, רענן , זוהר וקורן.

מחיר לצרכן: 120 ₪ (האריזה כוללת שלוש מסכות בד לשימוש חד פעמי : חצי פנים עליון, חצי פנים תחתון וצוואר) | להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות בחרבי הארץ ובאתר www.guilty.co.il

הלק הנושם של ORLY

תעשיית המניקור מבקשת ליישר קו עם המגמה הבריאה ובצעד חסר תקדים הכריזה יצרנית הלק האמריקאית ORLY, על השקת BREATHABLE – טכנולוגיה מהפכנית, "נושמת" ופורצת דרך בתחומה.

היתרון: לראשונה הרכב הלק מאפשר חדירות לחמצן ובכך ניתן לשמור על הידרציה שנועדה להבטיח ציפורניים חזקות, מטופחות וחיוניות לאורך זמן. חשיבות הלחות המאוזנת (הידרציה) תבטיח כי הציפורן לא תתייבש, תתפצל או תיסדק ובו בזמן תנפיק שכבת צבע בוהקת, אחידה ומטופחת שאינה אוטמת את הציפורן כמקובל בשימוש לקים קונבנציונאלים. הערך המוסף: עם מריחת הלק "הנושם" על הציפורניים מתרחשת גם פעולת הזנה עמוקה בשל נוכחותם של ויטמינים ,B5  C ושמן ארגן.

"בכדי לאפשר מעבר חמצן בין שכבת הפיגמנט (לק צבעוני) לבין השכבה הקרנית של הציפורן פותחה הטכנולוגיה הזאת. הפיגמנט המקובל והשכיח בתעשיית הלק מייצר כידוע שכבת צבע אטומה ובלתי חדירה ואילו בטכנולוגיה החדשה עבר הרכב הלק שינוי טכנולוגי שתכליתו לאפשר מעבר תנועתי של מולקולות חמצן בין שכבת הצבע הנמשחת על הציפורן לבין שטח הפנים של הציפורן", קובעת חני אטיאס – המדריכה הראשית במותג.

הלק הנושם של ORLY
צילום: אלון גנון

הלק "הנושם" של ORLY מספק מענה לסוגיית הלק ההלכתית של נשים מוסלמיות וגם ליהודיות לפני המקווה:

כידוע, מריחת לק יוצרת דילמה דתית- טכנית בפני נשים מוסלמיות מאמינות שלרוב נאלצות לוותר מראש על השימוש בלק. "הלק הנושם" (BREATHABLE) שזכה לכינוי "מניקור האסלאם" הינו פיתוח חדש של יצרנית הלק האמריקאית Orly המספק מענה יצירתי שמרגש את נשות המגזר המוסלמי.

במשך שנים שנשים מוסלמיות מנועות בשל "בחארם" שבחלאל (הדין הדתי המוסלמי המבוסס על חוקי השריעה) מלהשתמש בלק לציפורניהן, שכן טקס הרחצה שקודם לתפילה דורש מגע של מים עם כל חלקי הגוף, ללא חוצצים, ועל כן נשים מוסלמיות מאמינות נדרשו עד כה להסיר את הלק מציפורניהן כדי לאפשר את הטקס לפני התפילה. ארגון הנשים המוסלמיות הקים קול צעקה, ובחברת ORLY נדרכו לפתח פתרון ייחודי. כידוע, הלקים הקונבנציונאלים אטומים למים, מה שמהווה בעבור הנשים המוסלמיות הדתיות בעיה. המוסלמיות נדרשות להתפלל חמש פעמים ביום ובהתאמה הן נאלצות להסיר את הלק לפני כל טקס, או במקרה השכיח יותר – לשמור את משיחת הציפורניים לאירועים מיוחדים ונדירים.

בבסיס הפיתוח החדש של "הלק הנושם" שהציגה "אורלי" עמדה הדרישה להצליח ולפתח נוסחה מיוחדת שתאפשר למים לחדור את החומר של הלק – וכך פותחה פורמולה נטולת ריח המכילה פיגמנטים מינרלים וצבעניים טבעיים בלבד. הפיתוח משלב מינרל ייחודי "בנטונייט" שמו, המופק מכריית סלע העשיר במינרלים על בסיס הסודיום, כאשר המינרל בא במגע עם מים הוא הופך למעין ג`ל צמיגי שניתן למשוח אותו באופן נוח וקל על הציפורן והוא מאפשר כאמור מעבר של חמצן ולא אוטם את הציפורן באופן מוחלט. עתה, שהושגה הטכנולוגיה הייחודית נפתרה למעשה הבעיה ההלכתית המוסלמית. כן, מכיוון שהלק הנושם חדיר לאדי חמצן הוא מאפשר לרחיצה להגיע לאצבעות גם בלי שהאישה תדרש להסיר את הלק, וככזה "הלק הנושם" מספק חופש מלא לאישה המוסלמית לקשט את אצבעותיה בשלל הצבעים שהיא רוצה בלי למנוע ממנה את השלמת "ההיטהרות", שלפני התפילה. אחרי אישור של מוסדות הסמכות הדתית, הושקה קולקצייה רחבה בת 36 גוונים שמתהדרים, כמיטב המסורת של התחום, בשמות משעשעים כמו "#MuslimGirlFire" ו-"What the Fatima".

הקולקציה "הנושמת" כוללת 36 גוונים.

מחיר: 45 ₪ (תכולה – 18 מ"ל) | להשיג במכוני הטיפוח ברחבי הארץ

השמפו היבש של בטיסט עם נגיעה של צבע ב-3 גוונים 

שמפו יבש בטיסט עם נגיעה של צבע ב-3 גוונים
צילום: אפרת אשל

כל אחת מאתנו מכירה את הימים האלו בהם השיער פשוט לא מסתדר. וכאשר השיער לא מסתדר, כל היום לא מסתדר. אורח החיים העמוס מצריך מאתנו למצוא פתרונות קלים, נוחים ונגישים לטיפוח האישי.

Batiste בטיסט, השמפו היבש המוביל בעולם עם מאות אלפי מעריצות שמשתמשות בו מידי יום, מציע את הפתרון המושלם והקל לריענון מראה השיער, לדוגמא: אחרי יום עבודה מפרך או שיעור יוגה מיוזע, בימים שלא חופפים את השיער (בין חפיפות), כשקמים בבוקר עם מראה שיער שומני וכשרוצים להאריך את הזמן בין פן לפן. בהתזה קלה של בטיסט תחיי מחדש את שיערך ותעניקי לו מרקם ונפח. השיער נראה ומרגיש נפלא ותוכלי לוותר על חפיפה מבלי דאגה.

עכשיו חדש – בטיסט שמפו יבש עם נגיעה של צבע

העניקי לשיערך התחדשות מרעננת עם סדרת מוצרים חדשה של בטיסט  – שמפו יבש בנגיעה של צבע ב- 3 גוונים שונים: חום כהה עד שחרחר, חום בהיר ובלונדיני. המומחים בבטיסט הוסיפו פיגמנט צבע לנוסחה המוצלחת של השמפו היבש. בטיסט שמפו יבש עם נגיעה של צבע מרענן את השיער  בטווח המידי, מעלים את שורשיו השמנוניים ומעניק לו חיוניות ללא צורך בחפיפה. בהתזה קלה של בטיסט הוא מחייה מחדש את השיער ומעניק  לו מרקם ונפח. השיער נראה ומרגיש נפלא וניתן  לוותר על חפיפה מבלי דאגה.

הוראות שימוש: לנער את המיכל לפני השימוש, להחזיק את הפייה במרחק של 30 ס"מ מהשיער, להתיז  מעט בטיסט אל תוך השורשים להשגת התוצאה הטובה ביותר ולעסות  ביסודיות בעזרת קצות האצבעות כדי להבטיח שהשורשים יכוסו לחלוטין ולעיצוב השיער.

מחיר מומלץ לצרכן : 29.90 ₪ | להשיג ברשת סופר פארם

Flormar והאיט גירל דנה זרמון בשיתוף פעולה פאשניסטי במיוחד ולזמן מוגבל

מותג האיפור Flormar משיק קולקציית איפור אופנתית ומעודכנת – פיתוח משותף עם האיט גירל דנה זרמון. קולקציית  פלורמר-דנה זרמון משקפת את הרוח האופנתית והשמחה של זרמון: צבעי ברונזה מלאי חיים ההופכים את מראה האיפור לטבעי אך מלא גלאם.

בקולקציה:

  • Bronzing Powder: Mykonos – פודרה משזפת לשיזוף טרופי המעניקה עור פנים מושלם במראה טבעי וזוהר של נשיקת שמש.
    מחיר: 65 ₪
  • Morning Star – שימר במרקם קרמי וקטיפתי של אבקה עדינה ביותר שנאפתה על אריחי טרקוטה, עשירה בפיגמנטים וניתנת לבנייה בשכבות.  מעניק לפנייך זוהר מושלם ומדגיש את תווי הפנים!
    מחיר :  69.90 ₪
  • 3 צלליות בגוונים מטאליים: Champagne, Peach & Copper – צלליות במרקם דקיק ביותר, עשירות בפיגמנטים לקבלת תוצאה מיידית של צבע עשיר בעל סגולות מחליקות להפליא! טכנולוגיה חדשנית מאפשרת בנייה של הצבע בשכבות ועמידות לאורך זמן.
    מחיר: 35 ₪
  • שפתונים בגוונים: Tender, Misty, Cocoa – שפתוני נוזליים עמידים בגימור מאט בעלי טקסטורה קרמית המעניקה לחות אשר מאפשרת הנחה קלה על השפתיים ולא יוצרת תחושה של שפתיים יבשות. לא מכילים טלק או פראבנים
    מחיר: 49.90 ₪

להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ

קולקציית האיפור של פלורמר ודנה זרמון
צילום: יח"צ

SPRING- Perfume House משיק לראש השנה או דה פרפיום בניחוח Peach Delight

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק לראש השנה או דה פרפיום בניחוח Peach Delight: ניחוח אפרסק מפתה המעוטר בתווים של אמבר, וורדים, יסמין צרפתי ופטצ'ולי.

מחיר: 99 ₪ | להשיג במרבית סניפי רשת אפריל

בושם Peach Delight של ספרינג
צילום: יח"צ

Eye Recovery Complex – קרם לטיפול מרוכז באזור העיניים מבית PHARMA ESTHETICA

Eye Recovery Complex קרם עיניים של פארמה אסתטיקה
צילום: יח"צ

פארמה אסתטיקה משיקה Eye Recovery Complex: קרם לטיפול מרוכז באזור העיניים, ולראשונה הרמת עפעפיים וליפטינג בקרם עיניים:

  • מקנה לעיניים מראה מואר ובהיר יותר
  • מחזק חוסן העור ויכולת ההתגוננות שלו מפני נזקי הסביבה וגורמי ההזדקנות
  • מבהיר עיגולים שחורים מתחת לעיניים
  • מעלים קמטים ונפיחויות מסביב ומתחת לעיניים

מרכיבי המוצר:

  • חומצה הילארונית – במשקל מולקולארי נמוך ובעלת חדירות גבוה. מרכיב לחות רב עוצמה, סופחת מים פי 1000 מהמשקל הסגולי שלה ושומרת על לחות מיטבית. כמו כן מסייעת בחיזוק הרשת הבין תאית לעיבוי האפידרמיס ולהעצמת חוזק וגמישות העור. מפחיתה מראה הקמטים ועיגולים שחורים.
  • REGU-AGE – תשלובת פפטידים המופקים מאורז סויה ושמרים. התשלובת מסייעת בשיפור זרימת הדם בנימים הקטנים ובכך מסייעת בהפחתת מראה כהויות מתחת לעיניים.
  • EYESERYL – תשלובת פפטידים המסייעים בהפחתת נפיחויות באזור העיניים. מסייעים בשמירה על האלסטיות של העור ומונעים ריאקציות גליקציה.
  • MALUS DOMESTICA – מיצוי תאי גזע של תפוח שוויצרי נדיר אשר הוכח כתומך בשכבה הבזאלית ובכך מספק להם יכולת התחדשות עצמית. היישום של התמציות מתאי גזע נועד כדי לשמור על תפקוד תאי הגזע של העור, מהווה פריצת דרך בכל הנוגע לאנטי איג'ינג.
  • BEAUTYFEYE – תשלובת המבוססת על מיצוי של פרח אסייתי ופועלת באופן ממוקד על הפחתת מראה עיגולים כהים באזור העיניים והפגת סימני עייפות. כמו כן מתבצע הידוק של העור בעפעף העליון שגורם להחלקות ומרים אותו כמה מילימטרים

מחיר : 260 ₪ | להשיג אצל קוסמטיקאיות מובילות ברחבי הארץ

Gel Apres Soleil – ג'ל לאחר החשיפה לשמש של ג'רנטיק

תכשיר ייחודי במרקם ג'לי שנועד להרגיע ולקרר את העור לאחר חשיפה ארוכה לשמש בעת פעילות בים או בבריכה, תוך שהוא מטפל בכוויות שנוצרו כתוצאה מהחשיפה, מונע הופעת צלקות בהמשך ומסייע בתהליך בניה מחדש של הרקמה הפגועה והזנת העור.

תכשיר זה מבוסס על קרם המאזן SYNCHRO, שהינו תכשיר הדגל של ג'רנטיק, המתאפיין בעוצמת רגנרציה גבוהה במיוחד, המזינה ומחיה את העור.

מחיר: 276 ₪ | להשיג אצל קוסמטיקאיות ג'רנטיק ובחנות האון ליין של GERnetic

תכשיר ניקוי פנים על בסיס אלוורה מוצר חדש מסדרת הטיפוח SKIN של הרבלייף

הפנים הם האיבר החשוף ביותר בגופנו לנזקי השמש, הלחות וזיהום האוויר, התזונה ובכלל אורח החיים ניכרים עליו גם כן באופן ישיר, ועל כן חשוב לשמור על עור הפנים,  להזין ולנקות אותו על בסיס יומי ואף פעמיים ביום:  בבוקר ובערב לפני השינה.

נזקי מזג האוויר משאירים על עור הפנים שכבת שומן כאשר אנו מזיעים, ובעונת הגשם והקור יובש המונע מן העור את השמנוניות והלחות לה הוא זקוק על מנת שיראה קורן ובריא.

חברת הרבלייף, משיקה בימים אלה תכשיר ניקוי לפנים על בסיס אלוורה, מוצר חדש המצטרף לסדרת הטיפוח סקין ((SKIN.   התרחיץ מעניק מענה מושלם לניקוי הפנים והרגעת העור מנזקי הסביבה ותוצאות אופטימליות יומיות.

תכשיר הניקוי נבדק דרמטולוגית, ובעל תערובת ייחודית המשלבת ויטמין 3B, נוגדי חמצון, ויטמינים C ו- E, אלוורה ומרכיבים צמחיים אחרים המופקים מקוקוס, המיועדים לשפר את עור הפנים על בסיס יומי ולהעניק  לו  מראה רך,  חלק, זוהר ומופחת קמטים וקמטוטים. התכשיר, אשר בעת השימוש הופך לקצף רך ומשיי על העור, מעניק תחושה של רוגע ומרקם יוקרתי.

הוראות שימוש: לעסות  בעדינות על עור לח בתנועות סיבוביות. לשטוף במים חמימים. לנגב  בעדינות. לאחר מכן מומלץ להשתמש  במי פנים, סרום וקרם לחות. לשימוש בבוקר ובערב.

מחיר מומלץ לצרכן: 88.00 ₪   | להשיג בטלפון: 03-9431155, בדוא"ל: [email protected], באתר החברה: http://herbalife.co.il

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X