fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – נובמבר 2017

מסכות פנים ושמן ניקוי פנים של L'OCCITANE

ל'אוקסיטן משיקה מוצרים חדשים לטיפוח הפנים מסדרת הפאוני:

  • FLASH MOISTURE MASK – מסכת לחות ברגע. מושלמת אפילו כשאין לך זמן! מסכה מפנקת ומשקמת ברגע עור יבש ומיובש. הפורמולה של המסכה נספגת בעור במהירות, מכילה תמצית פרח הפאוני אשר משקמת ומשפרת את העור ומחדירה לו לחות על מנת לחשוף עור קטיפתי וזוהר.
    מחיר: 25 ₪ (6 מ"ל)
  • OVERNIGHT PERFECTING MASK – מסכה לשיפור ושיקום עור הפנים בלילה. פורמולה שפותחה על מנת למנוע סימני עייפות ומראה עמום של העור אחרי שנת לילה קצרה מידי. אחרי שימוש במסכה העור נראה קורן וזוהר, מוכן להתחיל את היום ולחשוף את היופי שלו בפני כל העולם.
    מחיר: 25 ₪ (6 מ"ל)
  • CLEANSING OIL – שמן ניקוי המכיל עלי כותרת טבעיים מפרח הפאוני. מגלם את המורשת הפרובנסיאלית וטומן בחובו את הסודות הכמוסים ביותר של הטבע. לראשונה, ל'אוקסיטן משתמשת בעלי כותרת שלמים בתוך מוצר לטיפוח עור הפנים עבור תוצאה מדהימה ויעילה כאחד. נבחרים אך ורק הפרחים העדינים, היפים והמשובחים ביותר, הנקטפים ידנית בשבוע מסוים בחודש מאי. ייבוש הפרחים מתבצע בשיטה המבטיחה שכל פרח שומר על הסגולות הטבעיות שלו, לאחר מכן עלי הכותרת מוטבלים בשמן הזהוב, ונאטמים בתוך הבקבוקים השקופים המעוצבים ככדור המכילים את Petal Cleansing Oil. הפורמולה המעודנת, הענוגה והלא-קומודוגנית של השמן מנקה ביעילות את העור ומסירה ביסודיות את הלכלוך. המרקם הקטיפתי שלו מותיר את העור חלק כמשי ומעניק עור פנים בריא, קורן וזוהר.
    מחיר: 149 ₪ (150 מ"ל)

2 מסכות הפנים החדשות מסדרת הפאוני הן התגלמות הפינוק וההנאה. כל אחת מבטיחה תחושות ייחודיות ויתרונות ממוקדים לעור ומותאמת לצרכיך, בין אם עורך דורש טיפול פנים ספציפי או פשוט זקוק לטיפוח אוהב ועדין. שתי המסכות לא מיועדות לשימוש רציף. מומלץ למרוח אותן 2 או 3 פעמים בשבוע.

 

להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר החברה: www.loccitane.co.il

שפתוני Lip Paint של לוריאל פריז

מה נכון יותר, לבחור בשפתון עם גימור לקה מבריק המושך תשומת לב אל השפתיים, או בגימור מאט טרנדי וחורפי שהולם כל צורת שפתיים? כיום-אין צורך לבחור. את גוון השפתון, כמו גם הגימור שלו, ניתן להתאים לבגדים, לעונות השנה, לצורת השפתיים וכמובן למצב הרוח.

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז, משיק את הדור החדש של השפתונים הנוזלים: ליפ פיינט.-שפתון נוזלי, המעניק כיסוי מלא לשפתיים ומשלב גוון טרנדי וכובש יחד עם נוחות מקסימאלית: לא זולג, לא נוזל ולא מייבש את השפתיים.

שפתון ליפ פיינט – טכנולוגיה ייחודית

  • פיגמנטים עוצמתיים במגוון גוונים עמוקים, 4 בגימור מאט ו-4 בגימור מבריק
  • מרקם נוזלי חלק וריח נעים- מעניק תחושת נוחות מקסימאלית
  • אפליקטור IN-CONTROL – מברשת בעלת קצה מחודד וזווית מעוקלת, למריחה נוחה ומדויקת

ליפ פיינט- מוצע ב-8 גוונים הכוללים בין היתר ניוד מבריק, ניוד ורדרד מאט, אדום מבריק ואדום מאט, סגול מאט והיסטרי, פוקסיה מבריק ועוד.

מחיר השקה מיוחד לחודש ההשקה נובמבר 2017: 40 ₪ | מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪ | להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות

לייפ פיינט לוריאל פריז
צילום: יח"צ חו"ל

 

מייקאפ ופלטת קונסילרים חדשה של אינפליבל טוטל מבית לוריאל פריז

לעיתים, ניתן להבחין בכתמי עור כהים על עור הפנים, גם אם היה ניסיון להסתירם באמצעות מייק אפ.  כתם כהה, דוגמת פיגמנטציה, קעקוע או קופרוז, בייחוד אם מופיעים על עור בהיר, קשה להסוות לחלוטין, שכן אנו משתמשים בגוון בהיר יותר מהם על מנת להסתירם. עד עכשיו, שכבות רבות של מייקאפ היו פתרון שאינו אידיאלי, שכן הוא יצר מראה כבד ועמוס.

כיום, מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מציג חדשנות באמנות ההסוואה:  לא עוד הבדלי גוון כגון כתמים, אדמומיות, שקיות שחורות מתחת לעיניים ועוד. סדרת Infallible Total Cover מעניקה הסוואה מושלמת וקלה של פגמים: פלטת הקונסילרים להסוואת פגמים נקודתיים, ומייק אפ לכיסוי מלא לאורך זמן.

שלב 1 – פלטת קונסילרים אינפליבל טוטאל קאבר

לוריאל פריז, משיק לראשונה פלטת קונסילרים מקצועית ועמידה עם 5 גוונים להתאמה אישית מושלמת לכל גווני העור והצורך: ירוק לנטרול אזורים אדומים בפנים, סגול להארה והוספת זוהר וגווני חום להסתרת כתמים וכהויות. פלטת הקונסילרים אינפליבל טוטאל קאבר מעניקה כיסוי מלא כנגד כתמים כגון פיגמנטציה, גוון לא אחיד, פצעונים, אדמומיות /קופרוז,, שקיות מתחת לעיניים ועוד.

  • הגוון הירוק מנטרל ביעילות איזורים אדומים, כגון אף מצונן ומגורה, קופרוז ופצעונים. הסיבה: ירוק ואדום הם צבעים מנוגדים/ משלימים, שעם הנחתם זה מעל זה- מנטרלים האחד את השני.
  • תוכלו להשתמש בפלטת הקונסילרים תחת כל סוג של מייקאפ. הניטרול והכיסוי היעיל לא יבלוט אפילו תחת מייק אפ בעל גימור קליל, אלא יעניק לעור מראה חלק ונטול פגמים כקנבס.
  • עיגולים כהים תחת העיניים? בדרך כלל, יש בהם אלמנט כחלחל או סגלגל. לכן, הקונסילר האמצעי, בז' עם תת גוון כתמתם, יסווה אותם ביעילות.

מחיר השקה מיוחד לחודש נובמבר 2017: 65 ₪ , מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪ (תכולה: 10 גרם)

שלב 2 – מייק אפ אינפליבל טוטאל קאבר

מייק אפ אינפליבל טוטאל קאבר – לכיסוי טוטאלי המאפשר לעור לנשום בחופשיות (אינו קומודוגני), תוך עמידות לאורך זמן. המייק אפ מוצע ב-7 גוונים להתאמה מושלמת לכל גוון עור. מעוניינים להעלות בדרגה את יכולת הכיסוי של טוטאל קאבר? השתמשו במברשת מייק אפ 02 על מנת למרוח את המייק אפ. הסיבים הצפופים שלה יסייעו במריחה אחידה, עם כיסוי הרמטי.

מחיר השקה מיוחד לחודש נובמבר 2017: 80 ₪, מחיר לצרכן: 100 ₪ (תכולה: 35 גרם)

להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות

סדרת אינפליבל טוטאל קאבר של לוריאל פריז
צילום: יח"צ

ORLY – סילבסטר 2018

לוק הסילבסטר של אורלי
צילום: יח"צ

הסילבסטר הוא תירוץ מושלם להתקשט בלק רויאל מטאלי, גם אם אתן לא בדיוק פאשניסטות. הכחול המלכותי בהחלט דוחק הצידה את האדום הנשי בעיקר בערב שכל כולו גלאם.

ערב הסילבסטר הוא למעשה התירוץ האולטימטיבי לדפוק הופעה ולהתגנדר. מדי שנה, בערב האחרון של חודש דצמבר, הרחובות מוצפים באנשים יפים ומטופחים, ועל מנת שלא תרגישו לפט־אאוט יצרנית הלק האמריקאית ORLY ממליצה על לוק סילבסטרי מנצח: ציפורניים בכחול רויאל בוהק במיוחד.

רוצה להכריז הגעתי למסיבה? נסי לוק אחר מהקז'ואל השגרתי, ובחרי בגוון בלתי נשכח ומאוד אופנתי: ציפורניים כחולות הן הפתרון המושלם, בשילוב עם שמלה נוצצת ואקססוריז תואם שיצרו  מראה מדוייק שיבטיח שיזכרו אותך עד לסילבסטר הבא. "היתרון בכחול הסאטן טמון ביכולתו להתאים בצורה מושלמת הן לבעלות ציפורניים ארוכות והן לאלה המעדיפות אותן קצרות במיוחד. כמו-כן כל תצורות הציפורניים שיתאבזרו ברויאל שכזה ייראו נהדר. החל מציפורניים בעיצוב סטליטו צר ומחודד וכלה בציפורניים במבנה אובלי טבעי", מסכמת חני אטיאס המדריכה הראשית של ORLY ישראל.

לוק הסילבסטר של בועז שטיין

גורו המייקאפ בועז שטיין ממליץ לאמץ השנה לסילבסטר לוק המאגד בין עין קלאסית כהה ומושחרת לשפתיים אדומות לוהטות.

"כבסיס לעין המושחרת השתמשי בצללית כהה בגוון פחם ובעפרון שחור ורך. התחילי בקו בעליון של העין והשחירי אותו ואז גלשי בעזרת העיפרון לקו הריסים וצרי קו שחור עבה ואטום. בעזרת קצה המברשת טשטשי את הקו החיצוני של הצורה שיצרת והאריכי את הקצוות הפנימי והחיצוני. לתיחום יציב שתכליתו להגדיר את קווי המתאר של העין השתמשי באייליינר שחור עמיד, ולהשלמת המראה הוסיפי מסקרה על הריסים התחתונים והעליונים. את השפתיים משחי בשפתון אדום נועז ורצוי להשתמש בפריימר מחליק שיהווה בסיס חלק ואחיד לצבע".

סילבסטר של זהב – שיק!

בשנה האחרונה זהב יצא מהבנקים והכספות וחדר עמוק לעולם האופנה, האביזרים, הביוטי וכמובן – הציפורניים. אז מה יותר טוב ממראה זהוב להוציא את הזוהר שבתוכך לקראת השנה האזרחית החדשה מתחדש המותג שיק בשני לקים זהובים. האחד טופ גליטר שישדרג כל גוון לק שתבחרי לערב החגיגי, והשני לק מטאלי מועשר באבקות שימר בוהקות שיבטיחו מראה נוכח כמו אומר "אני פה והגעתי לחגוג!".

מחיר: 22 ₪ | להשיג בפארמים ברחבי הארץ

לק זהב של שיק לסילבסטר 2018
צילום: אלון גנון

"תחגגי את עצמך": קולקציית הזדהות עם יום המאבק בטרנספוביה – ORLY

ב-20.11.2017 יציין העולם את יום הזיכרון הטרנסג'נדרי שנקבע לזכרה של ריטה הסטר, אשר רציחתה בנובמבר 1998 בסן פרנסיסקו הניעה את יוזמת הפרויקט "לזכור את מתינו". בשנים האחרונות הקהילה הטרנסג'נדרית אומנם רושמת התקדמות חשובה – אך ההתקדמות בנראות ובזכויות של הקהילה הזאת הביאה בעקבותיה בשנה האחרונה נחשול חדש של רצח אלימות ושנאה (מספרם של קורבנות האלימות בקהילה הטרנסג'נדרית עמד אשתקד על כ-295 נרצחים!).

ענקית הלק האמריקאית ORLY בחרה לקראת יום מאבק בטרנספוביה לייחד קולקציה המוקדשת לסולידריות טרנסית, להצהרה בדבר ערך חייהן של נשים טרנסיות ושל אנשים טרנסים, ובזכותה של הקהילה לחיות על פי רגשות הזהות שלה. בראש הקולקציה המרהיבה שזכתה לשם "תחגוג את עצמך" ניצבת לאוורן קוקס, כוכבת הסדרה "כתום זה השחור החדש" – ומי שנחשבת לאחת השגרירות המלהיבות ביותר של הקהילה הגאה והטרנסית בארה"ב.

לאוורן קוקס בקולקציה משותפת עם מותג הלק אורלי

כזכור, קוקוס עלתה לכותרות ביוני 2014 כשכיכבה על שער מגזין "טיים" תחת הכותרת "נקודת המפנה הטראנסג`נדרית: מאבק זכויות האדם הבא של אמריקה". כזכור, קוקס, היא הטראנסג`נדרית הראשונה שהייתה מועמדת לפרס היוקרתי של אמי, בזכות תפקידה כסופיה בורסט בסדרת הטלוויזיה "כתום הוא השחור החדש".  קוקס, שגדלה כילד באלבמה לצד אם חד הורית, סבלה מכל שק הקלישאות שסופגים ילדים נשיים בדרך לבית הספר. כשהתבגרה ועברה לניו יורק נחשפה לראשונה בחייה לנשים טראנסיות והבינה שהיא לא לבד. כיום היא אקטיביסטית בולטת למען הקהילה הטראנסג`נדרית בכלל והקהילה הטראנסג`נדרית השחורה בפרט. כחלק מפעילותה היא מתראיינת לאינספור תוכניות טלוויזיה ומנסחת מחדש את השיח המגדרי.

מחיר: 35 שקל | להשיג במכונים ברחבי הארץ

קולקציית לקים מיוחדת של אורלי ולוורן קוקס
צילום: יח"צ אורלי

"The BLUSHED Nudes" – פלטת הצלליות החדשה של מייבלין ניו יורק

את הפלטה הזאת הזמנתי אונליין לפני כ-3 חודשים והיא סוף סוף גם ניתנת לרכישה בארץ. היא באמת מושלמת ויש לה צבעים מהממים.

עכשיו כשהחורף בפתח, כשהחום והלחות לאט לאט עוזבים אותנו, זה בדיוק הזמן הנכון להתחדש, לחדש ולהפתיע! בשבוע האופנה האחרון בניו יורק חזינו ב-IT GIRLS הטרנדיות ביותר לובשות אאוטפיטים בגווני ניוד, מכף רגל ועד ראש. טרנד הניוד סוחף אחריו גם את הלוקים הנכונים ביותר באיפור, עם שפתוני ניוד בגימור מאט או מבריק, סמקים בגווני ברונז וכמובן, איפור עיניים תואם.

ג'יג'י חדיד, דוברת מייבלן ניו-יורק, ידועה באהבתה לאיפור ניודי, שמהווה חלק בלתי נפרד מהסטייל שלה- הן על מסלולי התצוגות והן על המדרכות, בין  סטורי לפוסט באנסטגרם. מותג האיפור המס' 1 בעולם מייבלין ניו יורק משיק פלטת צלליות חדשה – "The blushed nudes" – פלטה ראשונה מסוגה למותג המכילה 12 גווני ניוד.

פלטת "The blushed nudes"

סקאלת צבעי הניוד נעים על צבעי גוף בגימור מבריק או מטאלי, גווני ורוד, זהב אדום, חום בהיר או כהה ועד גווני בורדו מרומזים, שניתן ליצור בעזרתם לוקים דרמטיים וסקסיים. באמצעות הפלטה ניתן ליצור אינסוף שילובים של מראות איפור, מאיפור יומיומי קליל ועד לאיפור ערב מעושן. בפלטה תמצאו גווני סומק מחמיאים לצד גוונים נצנצים, גווני Rose gold וצלליות בסיס לבניית איפור עיניים אידיאלי.

פלטת the blushed nudes של מייבלין ניו יורק
צילום: יח"צ

כך תצרי את לוק העיניים הנכון בעזרת פלטת BLUSH NUDES של מייבלין ניו יורק, גם אם אין לך ניסיון באיפור:

  • בעזרת מברשת קטנה וצפופה המתאימה לצלליות, התחילי בגוון ROSE GOLD והניחי אותו על כל שטח העפעף.
  • בעזרת גוון זהב, הדגישי את קו הריסים התחתון. להשגת הלוק המדויק, הברישי בעדינות תחת הריסים.
  • הוסיפי נגיעה מרוכזת של צללית בגוון ניוד בהיר מטאלי, בזוית הפנימית של העין.
  • הדגישי את עצם הגבה בעזרת אותו הגוון. המקום הנכון להניח אותו, הוא ממש מתחת לקשת הגבה.
  • בעזרת הגוון הכהה ביותר בפלטה, וליצירת מראה סמוק עם נגיעה אגוזית, עצבי את הזוית החיצונית של העין. הניחי את הצללית בזוית החיצונית של העין בלבד, וטשטשי אותה לתוך קפל העפעף.
  • על מנת להעצים את הלוק לדרמטי יותר, הוסיפי גוון בורדו- בורגונדי בזוית העין, ומזגי בעזרתה את המעבר בין הצלליות.
  • מעוניינת להדגיש את הגבות? מעט מהצללית הכהה על גבי מברשת דקה, ימלא ביעילות את הגבות שלך למראה טבעי והרמוני עם איפור העיניים שלך.

טיפ נוסף: הניחי מעט מהצללית בצבע ורוד בהיר במרכז השפה התחתונה, מעל שפתון בגוון ניוד מאט. נסי זאת עם שפתון קולור סנסשיונאל קרימי מאט, בגוון 930.

מחיר מומלץ : 45 ₪ | להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ

SNAP STAR הקולקציה שתהפוך אותך לכוכבת מבית Flormar

Flormar משיקה את קולקציית SNAP STAR המאפשרת לך להיות כוכבת גם בצילומים עם הפלאפון הפרטי שלך!

  • Stay true face & body make up (מחיר: 69.90 ₪) – מייק-אפ רך על בסיס מים אשר יוצר עור פנים מושלם עם מרקם מדהים, גימור חלק, זוהר טבעי וקל כנוצה. המייקאפ מתמזג עם העור באופן מושלם ונותן מראה אחיד ומושלם לאורך זמן. מכיל:
    • מסנני קרינת UV המגבירים את הגימור הטבעי ומסייעים להגן על העור מפני נזקי השמש.
    • תמצית מקליפה של עץ אפריקאי אשר שומרת על נעורי העור ומסייעת לעור לשקם את הגמישות והלאסטיות שלו.
    • תרכובת לחות מתקדמת המשפרת משמעותית את אגירת הלחות ומגבירה את התחדשות התאים.
  • Creamy Color Corrector (מחיר: 45 ₪) – קורקטור בגוון כתום לטשטוש כהויות. פורמולה במרקם קרמי המעניקה כיסוי בינוני עד גבוה ומראה טבעי, קורן וזוהר. עשירה בפיגמנטים המסתירה כל פגם בעור ועיגולים שחורים. החומר אינו מצטבר בקמטוטים או בקמטים ומכין את העור לכיסוי חלק ואחיד של קונסילר.
  • Dark Circle Concealer (מחיר: 35 ₪) – קונסילר לכיסוי מלא בפורמולה קרמית, קלת משקל ונטולת שומן. הקונסילר מטשטש ומעלים פגמים, מחליק את העור ומעניק לו גימור מאט- רך ומראה טבעי. הוא מסייע להעלים עיגולים שחורים מתחת לעיניים ולהסתיר פגמים בפנים.
  • Color Wonder Eye Shadow Palette (מחיר: 69.90 ₪) – פלטת צלליות לעיניים במרקם משי, צלליות עשירות בפיגמנטים ללא נשורת, עם גימור מאט למחצה וגוונים מבריקים כפנינה. הפלטה מכילה שמן חוחובה ותמהיל של אסטרים אשר מתמזגים באופן מושלם עם העפעפיים עבור אפקט של צבע עמוק וטהור. שימוש קל, ניתנות לבנייה אופטימלית, מאפשרות עיניים מוגדרות וגימור מושלם.
  • Waterline Kajal Eyeliner (מחיר: 29.90 ₪) – עפרון אייליינר שאינו נמרח או נוזל בעל פורמולה קרמית אשר מחליקה בקלות על העור, עמידה במים, בפני זיעה, חום ולחות. פיגמנטי, גון שחור פחם במשיחה אחת.
  • Double Effect Volume & Definition Mascara (מחיר: 59.90 ₪) – מסקרה עם אפקט כפול: נפח והגדרת הריסים. מסקרה שתיים באחת עם פורמולה קרמית, קטיפתית, גמישה וקלת משקל אשר מחליקה על הריסים ומצפה אותם מהשורשים ועד לקצוות. המסקרה מפרידה את הריסים ללא כל גושים, מחזקת אותם ומעניקה תוצאה אינטנסיבית ומיידית.
  • Twist Up Lip Primer (מחיר: 45 ₪) – פריימר סטיק לשפתיים במרקם חלק של שפתון לחות אשר נמס על השפתיים ויוצר שכבה רכה ובלתי נראית. הפריימר מסייע למנוע את זליגת השפתון לקמטוטים ולחריצים סביב השפתיים. מכיל חמאת שיאה המרככת את השפתיים, חמאת קקאו המחדירה לחות, מזינה ומרגיעה את העור ושמן סחלב המחליק את השפתיים ומפחית את מראה הקמטוטים מסביב לשפתיים.
  • Twist Up Brow Crayon (מחיר: 35 ₪) – עפרון לגבות על בסיס שעוות אשר ממלא את הגבה ומגדיר אותה בגימור טבעי ורך הצבע עוצמתי, ניתן לבנייה ומשתלב בקלות. מגיע ב3 גוונים.
  • Stylish Lipstick (מחיר: 45 ₪) – שפתון במרקם רך במיוחד המעניק לשפתיים תחושה נעימה של קלילות ונוחות לצד צבע טהור ורווי פיגמנט, עוצמתי ומלא חיים. מכיל חמאת שיאה המרככת את השפתיים, חמאת קקאו המחדירה לחות, מזינה ומרגיעה את העור ושמן סחלב המחליק את השפתיים ומפחית את מראה הקמטוטים מסביב לשפתיים.
  • Color Delight Nail Treatment (מחיר: 15 ₪) – בואו להחזיר את הזמן לאחור עם המוצר הטיפולי האינטנסיבי הראשון במרקם ג'ל- מים אשר מחדש את נעורי הציפורניים ונספג במהירות. הטיפול מחליק את הציפורן, מחזק, מגן ושומר על הציפורן ומיועד לציפורניים שבירות, סדוקות.
  • Duo Foundation & concealer Brush (מחיר: 25 ₪) – מברשת 2 ב- 1 המעניקה עור פנים מושלם עם גימור של "איירבראש". המברשת מאפשרת למרוח מייק- אפ בכיסוי הניתן לבנייה על מנת להעלים את הפגמים. הקצה הרחב של המברשת מאפשר למרוח במהירות מייק אפ על אזורים רחבים יותר עבור גימור יפייפה בעוד הקצה הדקיק מאפשר לך שימוש מדוייק ביותר גם באזורים הצרים והקטנים ביותר. רכה במיוחד ומיועדת גם לעור הרגיש ביותר!

(צילום: יח"צ)

מסכת הזנה לשיער לילדים של סרקל מבית ד"ר פישר

מסכת הזנה לשיער לילדים של סרקל
צילום: יעל האן

ד"ר פישר גאה להציג, פיתוח בלעדי, ייחודי וחדשני – סרקל מסכת הזנה לשיער לילדים. מסכת ההזנה בעלת קומפלקס ייחודי המסייע בהזנת השיער ובהענקת רכות, גמישות וברק ומותאמת במיוחד לילדים. התכשיר החדש פותח במטרה להקל על הסירוק  ומצטרף לסדרת סרקל הוותיקה, האהובה והמובילה בשמירה על היגיינת השיער של ילדים כבר למעלה מ- 30 שנה.

סרקל מסכת הזנה מכילה תמצית רוזמרין, הידוע כחומר דוחה כינים בשילוב שמן ארגן המסייע בהזנה וריכוך השיער, מאפשר סירוק קל לשמירה על היגיינת השיער. מסכת השיער אינה מכילה פראבנים, מתאימה לכל סוגי השיער, מקלה על הסירוק,  מסייעת בשמירה על שיער רך וללא קשרים ומותירה את השיער נקי ובריח האהוב והמוכר של סרקל הנשאר לאורך זמן.

המסכה מכילה:

  • שמן ארגן – המסייע בהזנה, ריכוך ובשמירה על מראה שיער בריא
  • תמצית רוזמרין – המסייעת בשמירה על היגיינת השיער של ילדך
  • פרו ויטמין B5 – המסייע בהענקת לחות ובשמירה על גמישות וחיוניות השיער
  • סרמיד A2 – המסייע בהענקת ברק, חוזק והגנה על השיער
  • ויטמין E – אנטי אוקסידנט המסייע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה שיער בריא וגמיש.

תופעת הכינמת הינה מטרד מוכר להורים רבים לילדים בגילאי הגן ובית הספר. הדרך היעילה ביותר לטיפול בכינים היא אימוץ של שגרת טיפול מונעת. ממחקרים עולה כי סירוק יומיומי יסודי של השיער מסייע במניעת התפתחות הכינים ומפחית את סכנת ההידבקות. מסכת הזנה מסדרת סרקל מקלה על תהליך הסירוק ובכך מפחיתה את תופעת הכינים בקרב הילדים.

מסיכת ההזנה מצטרפת לסדרת סרקל הוותיקה, האהובה והמובילה של ד"ר פישר הכוללת מגוון תכשירים לשימוש יומיומי המסייעים בשמירה על היגיינת השיער כדוגמת: סרקל שמפו, סרקל מרכך, סרקל שמפו ומרכך בתכשיר אחד, סרקל תרסיס מתיר קשרים, סרקל ספריי רציף מתיר קשרים לשיער רגיל ולשיער מתולתל, סרקל קרם רוזמרין לשיער רגיל ולשיער מתולתל בריח המוכר והאהוב, סרקל פורטה – שמפו ומרכך לטיפול מניעתי מחוזק  וסרקל אקטיב לטיפול בהשמדת כינים וביצי כינים תוך 10 דקות.

מחיר לצרכן : 24.9 ₪ (200 מ"ל) | להשיג ברשתות המובחרות ובבתי המרקחת

מסקרה Volume Million Lashes – Fatale – לוריאל פריז

מסקרה של לוריאל פריז מיליון לאש פלאש
צילום: יח"צ חו"ל

לוריאל פריז משיקה את המסקרה החדשה בסדרת המיליון לאשס: ווליום מיליון לאשס – פאטאל. כשמה כן היא: נשית, מפתה, חושנית ועוצרת נשימה. ווליום מיליון לאשס פאטאל משלבת 3 אפקטים עוצמתיים:

  • נפח צפוף המדגיש את מניפת הריסים, והרמת ריסים באופן ניכר
  • מברשת "המיליונייזר" – סיליקון להפרדה והגדרה מושלמת של כל ריס וריס
  • פורמולה בעלת גוון שחור עמוק, להבלטה מיטבית של הריסים

התוצאה: המסקרה מעניקה נפח עוצמתי ללא יצירת גושים ופורסת את הריסים למניפה מרהיבה- למראה עיניים מודגש, שחור ומפתה מאי פעם. אין צורך במעגל ריסים!

סדרת ווליום מיליון לאשס היא סדרת מסקרות בעלות מברשת סיליקון, להפרדת הריסים למראה של מיליון ריסים מחד, והענקת נפח מושלם מאידך. מסקרה "פאטאל" נוצרה בהשראת ה"פאם פאטאל," כינוי לאשה חזקה, נשית, שגורמת לסובבים אותם להתהפנט מיופיה וליפול לרגליה. את קמפיין פאטאל מלווה אירינה שייק, דוברת בולטת של לוריאל פריז, שמשקפת את ההגדרה הזו.

מחיר: 75 ₪ (9 מ"ל) | להשיג ברשתות הפארם

 

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X