fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – ינואר 2018

מסכה מתקלפת על בסיס אצת דונליאלה מבית AHAVA

Dunaliella Algae Refresh & Smooth Peel-Off Mask - מסכת פילינג מבית AHAVA
צילום: מוטי פישביין

לאחרונה אני יותר ויותר משתמשת במסכות לפנים. פתאום יש יותר זמן בערב כשהילדים הולכים לישון, ואני מנצלת אותו לשגרת טיפוח. חוץ מזה, בואי נודה באמת – כיף לשים מסכה, ובמקביל ניתן לעשות דברים אחרים כי צריך להמתין איתה לפחות רבע שעה אם לא יותר. המסכה האחרונה שגיליתי וגורמת לעור שלי להרגיש ולהראות טוב היא המסכה החדשה מבית AHAVA. אני מודה שעד שלא חיפשתי בגוגל לא ממש ידעתי מה זו אצת  דונליאלה, אבל מעבר לאצות נורי בסושי, זו אצה שאת חייבת להכיר ולהתנסות בה בעצמך.

חברת AHAVA משיקה בימים אלו את Dunaliella Algae Refresh & Smooth Peel-Off Mask. מדובר במסיכת פילינג חדשה המועשרת באצת דונליאלה סלינה, האצה היחידה המשגשגת במים המליחים ביותר בעולם. אצת הדונליאלה מסוגלת לשרוד ולשגשג בתנאי הסביבה הקיצוניים ביותר משום שהיא מייצרת באופן טבעי כמויות גבוהות של בטא-קרוטן, ונוגדי חמצון שהעור מסוגל לתרגם לפרו ויטמין A , המוכר לנו בשמו – רטינול. אצת הדונליאלה הינה מרכיב פעיל במוצרי AHAVA משום שהיא מסייעת: להחליק את מרקם העור כנגד קמטים/קמטוטים, לחזק את העור כנגד קרינת UVA ורדיקלים חופשיים המזרזים את הופעת סימני הגיל.

יפעת יופה, סמנכ"ל השיווק של AHAVA, מציינת: " טרנד האצות שסוחף את עולם הטיפוח בשנים האחרונות אינו זר עבורנו. למעשה, המדענים שלנו חוקרים את תועלותיהן עבור העור כבר לאורך שלושה עשורים. מסכות לפנים מזוהות כבר שנים רבות עם חברת AHAVA , ובראש מצעד המכירות הבינלאומי עומדת מסיכת הבוץ המטהרת שלנו. אנו צופים שמסיכת הדונליאלה תהיה פופולרית לא פחות".
המדען הראשי של AHAVA, ד"ר זאבי מאור, מסביר, "הסיפור של דונליאלה סלינה הוא מעניין מאוד. לפני למעלה מ-100 שנה, אנשים האמינו כי ים המלח הוא סביבה סטרילית. בשנות ה-40, מדען צעיר, שהפך מאוחר יותר לחוקר מפורסם ביקר בים המלח כדי לבחון את המינרלים. הוא גילה אורגניזם, אותו כינה דונליאלה סלינה, בו אנו משתמשים באופן בר-קיימא במוצרי הטיפוח שלנו. לאצה זו תועלות מיוחדות המועילות ומגנות על העור; היא מסייעת להילחם ברדיקלים חופשיים, מחליקה את העור, מחייה ומזינה עור הסובל ממתח ועייפות ונלחמת ביעילות בקמטים".

מסיכת Dunaliella Algae Refresh & Smooth Peel-Off Mask מועשרת באצת דונליאלה סלינה, ובנוגדי חמצון המשפרים את גמישות העור ומבטלים את השפעות ההזדקנות הנגרמות מאור השמש והרדיקלים החופשיים. לצד מרכיבים אלה, מועשרת במרכיבים פעילים נוספים: אבקת במבוק שחור המסירה ומטהרת קומודונים ("שחורים") המרוכזים בעיקר באזור ה-T ותמצית מינרלית של צורן המסייעת לשמור על חלקות העור וחוסנו.

אופן השימוש:

  1. למרוח שכבה נדיבה ואחידה על עור פנים נקי ויבש. להימנע ממגע באזור העיניים, הגבות וקו השיער.
  2. לתת למסכה להתייבש במשך 20-15 דקות.
  3. לחייך על מנת לשחרר מעט את המסכה ואז, לקלף בעדינות עד לחשיפת עור רענן וחלק יותר.
  4. לשטוף את שאריות המסכה מהעור ולמרוח קרם לחות.

מחיר מומלץ לצרכן: 179 ₪ (125ג') | להשיג ברשת חנויות AHAVA, רשת סופר-פארם, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, וחנויות נבחרות

אני מקווה שבקרוב אצלם את עצמי עם המצלמה ואעלה לאינסטגרם, אז תתכוננו 🙂

קרמי הזנה לטיפוח כפות הידיים בסדרת Chic Spa

קרמי ידיים בניחוחות ספא של שיק
צילום: אלון גנון

אם יש איזשהו קרם בבית שיש לי ממנו מגוון, זה ללא ספק קרם ידיים. יש לי כמויות של קרמי ידים, של מותגים שונים ובריחות מגוונים, ואני שמחה להוסיף קרם חדש לאוסף!

סדרת CHIC SPA של שיק תמרוקים המציעה מוצרי אמבט וגוף מצרפת סדרה בת 3 קרמי הזנה אינטנסיבים לכפות הידיים. הקרמים מועשרים בשמן אבוקדו הידוע כשמן "יבש" שאינו מותיר תחושת כבדות ושמנוניות על הידיים ונספג במהירות ומותיר עור חלק ומשיי. הקרמים עשירים בוויטמינים רבים כמו A, E, B, D ,במינרלים, אשלגן, ברזל וסידן. באבוקדו מצויות חומצות שומן וחומרים נוגדי חמצון. שמן אבוקדו נחשב לטיפול יעיל בהצערת עור טבעית והשבת ברק ולחות. נוכחות שמן זרעי גזר המעושר בבטא קרוטן תורם לשיקום וטיפול בעור סדוק ויבש במיוחד. שמן הגזר ידוע כבעל ריכוז גבוה של ויטמין A התומך בחידוש תאי העור.

קרמי ההזנה מוצעים בשלושה ניחוחות המלווים את סדרת הספא של המותג: וניל פטצ'ולי, לבנדר וניחוח מסק. הקרם נמרח ונספג בקלות, מרכך את עור כפות הידיים ושומר על גמישותו ומגן עליו מפני נזקי הסביבה ונזקי חומרי ניקוי חריפים.

מחיר:  11 ₪ (100 מ"ל) | להשיג: בסניפי המשביר לצרכן, בבתי המרקחת ופרפומריות ברחבי הארץ

סדרת תחליבים רב תכליתיים: לידיים, לרגליים ולגוף – Hydrating Crème מבית ORLY האמריקאי

הידרטינג קרמי לחות לגוף לידיים ולכפות הרגליים של ORLY
צילום: אלון גנון

מוצר נוסף שהפך להיות חלק משגרת הטיפוח היומית שלי – התחליב הרב תכליתי של ORLY. אני מודה שאני משתמשת בו בעיקר כקרם ידיים וקרם גוף, אבל כיף לדעת שאם אני צריכה קרם רגלים – הכל במוצר אחד. לי יש את ריח "Passion" והוא מושלם !

אורלי – המותג האמריקאי, השיק את Hydrating Crème – 'הידראייטינג קרם'  – סדרת ספא הכוללת 4 תחליבי לחות רב – תכליתיים המסייעים בשיחזור מרקמו הגמיש והזוהר של העור. רקמות הגוף, כפות הרגליים והידיים מאוד דומות ואין הבדל גדול ביניהן ומסיבה זו בחרה חברת אורלי להנפיק קרם רב־שימושי במרקם קטיפתי הנספג מהר ומותיר אחריו עור מוזן, רך וריחני.

נוסחת התחליבים מכילה חמאת שיאה, חמאת קקאו, אלוורה, וויטמינים חיוניים A & E לצד תמציות צמחים ושמני פירות נוגדי חמצון עוצמתיים. אלו נועדו לשמור מפני נזקי עור ותופעות עוריות שמקורם בגורמי אקלים סביבתיים קשים של יובש קיצוני,  קור ושינויים חדים בהבדלי טמפרטורה – המשפיעים באופן ישיר על עור כפות הידיים, הרגליים והגוף.

ארבעת הניחוחות המוצעים בסדרה הם:

  • פאפיה ואשכולית  – ניחוח טרופי אקזוטי של הפאפיה לצד תמצית אשכולית מועשרת בויטמין C עם ארומה מעוררת וריח נעים, קל ורענן.
  • ליצ'י ורימון – ריח עדין ומתקתק של ליצ'י המשתלב עם ניחוח רימונים (אנטי אוקסידנט עוצמתי) המזכיר בוסתן פירות מלבלב.
  • ונילה ותה לבן –  על אף נוכחות תמצית וניל מתקתקה ניחוח הקרם מעודן במיוחד בשל נוכחות תמצית תה לבן הידועה כבעלת ארומה צמחית, טבעית ופשוטה, יחדיו הם מציעים ארומה נקיה המזכירה מי סבון עדינים.
  • 'ניים' ופרי הפיג'ויה – נוכחות שמן זרעי ה"נים" יעילה למרקם העור. השמן ידוע כחומר חיטוי צמחי והוא משמש כאנטי בקטריאלי, אנטי ויראלי ואנטי פיטריתי. תמצית הפיג'ויה תורמת לניחוח פירותי עם קריצה פרחונית.

מחיר: 62 ₪ (237 מ"ל) | להשיג במרכז – אורלי, קניון ערי החוף ראשל"צ ומכוני הטיפוח והמניקוריות  ברחבי הארץ.

מים מיסלריים היפואלרגניים של "BIODERMA" Sensibio H2O

מים מיסלריים של ביודרמה
צילום: יח"צ

מים מיסלרים Sensibio H2O של המותג הצרפתי "ביודרמה"  פרצו אל עולם הטיפוח עוד בשנת 1995 וידועים כמי פלא לניקוי מושלם של עור הפנים והסרת איפור ביסודיות. כל 2 שניות נמכר בקבוק של  Sensibio H2O בעולם! אחרי שניסיתי אותם במשך שבועיים, זה ללא ספק המוצר שעשה לי את 2018, או לפחות את פתיחת השנה 🙂

מה מיוחד במים מיסלריים?

  • מסירים איפור ביעילות – פנים עיניים ושפתיים (גם איפור עמיד ללא כל קושי וללא כל צורך בשפשוף)
  • בעלי פורמולה עדינה היפואלרגנית – מתאים לכל סוגי העור גם לעור הסובל מתופעות עוריות של פסוריאזיס, קופרוז, רוזיצאה ועוד
  • אינם דורשים שטיפה במים  – ניתן להשתמש בכל עת ואין צורך לשטוף את הפנים לאחר השימוש
  • בעלי פטנט דרמטולוגי D.A.F –  (Dermatological Advanced Formulation) פטנט טבעי המגביר את סף סבילות העור במקרה של מתח חיצוני.
  • ללא בישום, ללא אלכוהול, ללא פראבנים

המים המיסלרים Sensibio H2O של המותג 'ביודרמה' ייעודיים לניקוי עור הפנים ולניקוי איפור באופן קל ונעים.   הודות לאיזון מושלם של מלחי מינרלים ומרכיבי "אוליגו", הם מחקים באופן מדויק את המאפיינים הביולוגיים והפיזיולוגיים של העור ולכן הם בעלי ברית אידיאלים לעור רגיש במיוחד , לעור לאחר פרוצדורה דרמטולוגית ולעור בעל תסמינים של תופעות עוריות שונות.

פטנט ה-DAF המשלב תמצית מלפפון ומרכיבים פעילים מרגיעים (פרוקטו-אוליגוסכרידים, רמנוז, קסיליטול, מניטול)  המעצימים את סבילות העור ושומרים על איזונו הטבעי תורמים לנתון מרשים מאד המדווח על ידי היצרן של  – *פחות מתופעת לוואי אחת למיליון משתמשות.

איך זה עובד?

המים המיסלרים הם בעצם מים רכים המכילים בתוכם מולקולות שמן זעירות (אינן נראות לעין) שבפגישתם עם העור הן "ממגנטות" אליהן את השומן, הלכלוך ושאריות איפור שהצטברו על העור, באופן קל, נעים וללא צורך בשפשוף העור ואינם מותירים כלל תחושת שמנוניות על העור. התוצאה: עור פנים נקי ורענן, בעל רמת pH מאוזנת של 5.5

מחיר: 64.90 ₪ (250 מ"ל), 29.90 ₪ (100 מ"ל) | להשיג: בסניפי רשת סופר פארם ברחבי הארץ

שלושה גווני מאט מצטרפים לסדרת שפתוני VIBE של המאפר בועז שטיין

בועז שטיין - גוונים חדשים לשפתון המאט
צילום: אלון גנון

גורו המייקאפ בועז שטיין השיק שלושה גוונים חורפיים בטקסטורת מאט של שפתונים בקו מוצרי 'וייב' VIBE.

הגוונים כהים ועמוקים בהתאמה לעונה הקרה ולטרנדים העכשוויים המתכתבים עם שפתיים דומיננטיות. דרגת הכהות כהה ועוצמתית ומשותפת לשלושת השפתונים החדשים. השוני הוא בתת הגוון המשתנה. 03 –  גוון חום הדומה  לפרלין שוקולד. 04  – מזכיר יין מרלו בגוון בורדו עמוק ונוכח ואילו 05 מציע גוון עמוק של ורוד נוסטלגי כהה במיוחד.

"תתי הגוונים נבחרו על מנת לספק התאמה אבסולוטית למתאפרת הישראלית על-פי גוון העור הנתון", מציין בועז שטיין. "הגוון חום יהלום נשים עם תת גוון בז' עד חום בדרגות כהות שונות, השפתון בעל גוון הבורדו העמוק יעניק מראה מרשים למתאפרות בעלות גוון עור ורדרד ואילו בעלות עור צהבהב יעשו נכון אם ייבחרו בגוון הורוד העתיק והכהה".

השפתונים מכילים שמן חוחובה השומר על מרקם שפתיים גמיש ורך. על אף שהטקסטורה הינה מאט ונטולת ברק השפתונים אינם גורמים לתחושת יובש או מייבשים את השפתיים הודות לרכיבי לחות ששולבו בפורמולת השפתון.

מחיר: 89 ₪ (3.8 גרם) | להשיג בפרפומריות, אצל קוסמטיקאיות, במרכזים מקצועיים ברחבי הארץ ובאתר המותג.

חמאת גוף של חלאבין

עוד מוצר שהוא מאסט בחורף הזה – חמאת גוף!

חמאות הגוף עדיין לא כבשו את המיינסטרים כמו תחליבי הגוף. אבל כשמכות היובש האגרסיביות בחורף גורמות לחוסר נוחות, לגרד ולאדמומיות של העור  מומלץ להכיר מקרוב את התכשיר שיגאל אתכם ממריחות חוזרות ונשנות של קרמים על זרועות הידיים, הרגליים והברכיים.

חלאבין משיקה לעונה הקרה חמאות גוף מזינות ומועשרות בארבעת הריחות המוכרים והפופולאריים שלה: לאב-ליין, רוז' לאב-ליין, מיד-נייט, ולאב-ליין וויט.

ארבע חמאות גוף מבושמות, מבוססות חמאת אגוזי שיאה, שמנים טבעיים, מינראלים מים המלח החיוניים לעור – מציע המותג "חלאבין" לקראת החורף. שמנים של אבוקדו ושמן זית מתווספים לפירותיו (אגוזי השיאה)  של העץ הענק ממערב אפריקה Mangifolia התורמים להזנה עמוקה ולשמירה מפגעי מזג האוויר של העור. שמן אגוז השיאה ידוע בשל יכולתו לטפל ב"מכות יובש" חריפות האופייניות לעונה, הגורמות לסדקים בעור, לגירוי חריף, לאדמומיות לוחוסר נוחות.

חמאות הגוף של חלאבין מוצעות בארבעת הניחוחות המוכרים והפופלארים של החברה: לאב-ליין, רוז' לאב-ליין, מיד-נייט, ולאב-ליין וויט. שימוש בחמאות הגוף יותיר את העור במרקם גמיש ורך, ומבושם בניחוח דומיננטי שישרוד שעות ממושכות.

היצרן ממליץ לאחר מקלחת למרוח כמות נדיבה של חמאת גוף ולעסות עד לספיגה מלאה שלה.

מחיר 40  ₪ (300 גרם) | להשיג ברשתות הפארם, במשביר לצרכן ובפרפומריות פרטיות

חמאות גוף חלאבין
צילום: אלון גנון

מארז בישום לבית שובר לבבות לכבוד ה Valentine בניחוח Vanilla Kiss

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק מארז רומנטי בניחוח Vanilla Kiss: ניחוח חושני של וניל, המשלב פירות אדומים ססגוניים ומפתים עם תווים של ורד, יסמין, שיזף, קמצוץ של פטצ'ולי ואבקת סוכר.

מארז בישום רומנטי לבית לכבוד חג האהבה מכיל נר בישום, עשוי תערובת שעוות קוקוס 100% טבעית, בושם אריגים – המתאים לבישום המצעים בניחוח רומנטי, ומפיץ ריח לניחוח מפתה בכל הבית.

מחיר: 139 ₪ | להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ. לפרטים לגבי חנות קרובה למקום מגוריך: 09-8999981 או באתר http://www.myspring.co.il

ספרינג מארז בישום לבית וונילה קיס
צילום: יח"צ

סדרת טיפוח פנים לעור בוגר מאוד- GOLDEN AGE מבית לוריאל פריז

החל מגיל 60 רמת הלחות בעור והחומרים  החיוניים המזינים בגוף יורדים, בנוסף, ספיגת הסידן בגוף מואטת. עבור חלק מהנשים, תופעה זו עלולה להשפיע על עור הפנים: הוא הופך לרפוי יותר, יבש יותר וגוון העור הופך אפרפר ומאבד מהחיוניות שלו. חוסר סידן בעור מחליש את צפיפות התאים, העור מאבד מאיכותו והופך לשברירי יותר.  קווי המתאר של הפנים מטשטשים, והפנים מאבדות תחושת מיצוק. העור הופך דק יותר ומאבד מהגוון הוורדרד, המאפיין עור צעיר וחיוני. למען נשים אלו פיתחה לוריאל פריז במעבדותיה את סדרת טיפוח פנים GOLDEN AGE.

המוצרים בסדרת גולדן אייג'

  • קרם יום מחזק וממצק – מעניק זוהר ורדרד לעור הפנים ובעל פורמולה ייחודית הפותחה במיוחד לעור בוגר מאוד, הכוללת:
    * ניאו סידן: הפורמולה מכילה ניאו סידן הידוע בתכונותיו המחזקות, ובשימוש לאורך זמן מסייעת בשיפור תחושת צפיפות העור ותחושת מיצוק עור הפנים.
    * תמציות מפרח האדמונית המלכותי ופרח האיריס: הפורמולה מכילה תמציות פרחים, מסייעת בשיקום צבעו הטבעי של העור ומחזירה לו בהדרגה מראה גוון ורדרד יותר. בשילוב עם פגמנטים ורודים טבעיים, העור נראה חיוני ויפה יותר.
    תוצאות נראות לעין: באופן מיידי, העור מוזן בלחות. נראה ורדרד, יפה וחיוני יותר. יום אחר יום, העור נראה מוצק יותר וזוהר יותר.
  • סרום ללחות מוגברת ולמראה עור זוהר: הסרום מסייע ל: רענון העור ובשימוש ארוך תווך מסייע בהפחתת סימני עייפות, לחות לעור ותחושת נינוחות, השבת הזוהר לעור
    מיקרו פנינים מעניקים אפקט הארה לעור והניאו סידן בעל תכונות מחזקות.
    תוצאות נראות לעין: באופן מיידי, העור מקבל לחות אינטנסיבית ומשיב לעצמו את תחושת הגמישות ונראה רענן ונינוח. יום אחר יום ובשימוש ממושך, מרקם העור בעל מראה חלק, גוון העור מואר ובעל זוהר ורדרד ועדין.
  • קרם עשיר ללילה מחזק וממצק: פורמולה ייחודית הכוללת:
    * ניאו סידן- פורמולה המכילה ניאו סידן הידוע בתכונותיו המחזקות, מסייע לשיפור תחושת צפיפות העור ומחזק את ההגנה עליו.
    * שמנים מרככים – פורמולה המועשרת בשמנים מרככים המסייעים לקבלת מראה עור מחוזק, מוזן ונינוח יותר.
    תוצאות נראות לעין: עם ההשכמה, העור מוזן בלחות,  נראה זוהר, רך ונינוח יותר. לילה אחר לילה, משתפרת תחושת צפיפות העור וקווי מתאר הפנים נראים ברורים יותר.
סדרת גולדן אייג' של לוריאל פריז
באדיבות: forthebeautyofit.co.za

שגרת הטיפוח המומלצת:

  1. לנקות את עור הפנים עם תכשיר ניקוי ייעודי לפנים.
  2. הענקת לחות עם הסרום – לשימוש מדי יום ולילה על פנים וצוואר נקיים. טפטפי 2-3 טיפות ומרחי על ידי טפיחות קלות באמצעות האצבעות.
  3. מריחת קרם יום- יש להשתמש בקרם מדי יום על פניםו צוואר נקיות בתנועות סיבוביות לספיגה טובה יותר.
  4. להשלמת השגרה, מריחת קרם הלילה- יש להשתמש בקרם מדיי ערב על פנים וצוואר נקיים בתנועות סיבוביות לספיגה טובה יותר.

מחיר: סרום – 120 ₪ (125 מ"ל), קרם יום – 120 ₪ (50 מ"ל), קרם לילה – 120 ₪ (50 מ"ל) | להשיג ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

L'OCCITANE משיקה שני מוצרי ניקוי פנים חדשים מסדרת האנטי אייג'ינג DIVINE

L'OCCITANE משיקה שני מוצרים לניקוי הפנים מסדרת הדיווין – Cleansing Foam ו-Cleansing Balm.

באי קורסיקה צומח פרח יוצא דופן – האימורטל. שמו בלטינית Helichrysum ופירושו "שמש זהובה". זהו פרח שלעולם אינו נובל, גם לאחר שנקטף. בקורסיקה קיימים אזורים בהם האימורטל צומח בתנאי שמש יוצאי דופן והפרחים נקטפים כאשר הם מגיעים לשלב ההבשלה האופטימלי.

לאוקסיטן, לפני למעלה מ-10 שנים, גילתה את סגולות האנטי- אייג'ינג יוצאות הדופן של האימורטל ורשמה עליהן פטנט. לאוקסיטן, זיקקה שמן אתרי אימורטל נדיר ובאיכות הגבוהה ביותר אשר מכיל ריכוז גבוה של מולקות פעילות, עבור תוצאות ייחודיות של יופי מלא נעורים. הוא מעניק לעור את כל סגולותיו המועילות וממלא אותו באנרגיה חדשה.

באלם ניקוי פנים דיווין – Cleansing Balm

באלם ניקוי לפנים המסיר ביעילות את כל שאריות האיפור ומנקה בעדינות את עור הפנים. במגע עם מים, הקרם הופך למרקם משיי המעניק נוחות וגמישות על העור. מועשר בשמן אתרי של פרח האימורטל הקסום המסייע נגד ההזדקנות העור ומותיר עור מוצק ואחיד.
לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמשו בבאלם זה כשלב ראשון של שגרת הניקוי ואחריו השלימו את הניקוי עם קצף ניקוי דיווין. מתאים לכל סוגי העור, נבדק דרמטולוגית.
מחיר: 149 ₪ (60 גרם)

קצף ניקוי פנים דיווין – Cleansing Foam

הניקוי המושלם! קצף ניקוי לפנים ההופך למרקם עשיר ונעים במגע עם מים. מנקה את הפנים משאריות איפור וזיהומים ללא ייבוש או נזק לעור. בעל מרקם קטיפתי, אוורירי ומענג המעניק לעור תחושה של גמישות ומראה רענן וקורן. מועשר בשמן אתרי אימורטל עם תכונות אנטי אייג'ינג. מתאים לכל סוגי העור, נבדק דרמטולוגית.

מחיר: 149 ₪ (125 מ"ל)

להשיג ברשת חנויות ל'אוקסיטן ובאתר www.loccitane.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X