fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – דצמבר 2017

מסיכות הזנה Natural Care בשפורפרת נוחה לשימוש – ד"ר פישר

אני לא יודעת מה אתכן אבל הגוף והשיער שלי מתחננים ללחות. המזג אוויר כ"כ יבש בחוץ וזה נוראי. אז אני משתמשת בהרבה מאוד קרם גוף, הרבה יותר קרם לחות לפנים וכמובן במסכה לשיער. לפני כשבועיים גיליתי את מסכות ההזנה  לשיער של ד"ר פישר. נכון, הן לא חדשות ופורמולת ה-Natural Care של ד"ר פישר ידועה ואהובה, אבל לקראת בחורף הציאו אותן בשפורפורות. שום דבר לא השתנה בפורמולה והפורמולה עדיין מכילה מרכיבים מתקדמים לצד תמציות מרפא. המסכות מסיעות בשמירת הלחות ומגנה על השיער מפני רדיקאליים חופשיים, מזינות את השיער ומותירות אותו רך ןנעים למגע לאורך זמן, בעל מראה בריא ובניחוח נפלא.

בסדרה ניתן למצוא מסיכות שיער בשפורפרת 200 מ"ל המותאמות לסוגי השיער השונים:

  • מסכת הזנה לשיער רגיל-יבש: נוסחה ייחודית המשלבת סרמידים וסיליקונים עם צמחי מרפא, תמציות ורדים ורימונים. מעשירה את השיער בלחות, מחייה את השיער ומקנה לו מראה טבעי. מסייעת בהענקת גמישות, רכות וברק.
  • מסכת החייאה לשיער מתולתל: נוסחה ייחודית המשלבת סרמידים וסיליקונים עם צמחי מרפא, תמציות יסמין ופרחי מגנוליה. מסייעת בטיפול בקצוות מפוצלים ובהענקת חוזק, גמישות, רכות וברק. למראה שיער בריא ולתלתלים מושלמים.
  • מסכת החייאה לשיער יבש, צבוע או פגום: נוסחה ייחודית המשלבת סרמידים וסיליקונים עם צמחי מרפא, תמצית חינה ושמן ארגאן. המסכה מסייעת בהזנה ובשיקום של שיער יבש ופגום ובשמירה על צבעו. מעשירה את השיער בלחות ומסייעת בהענקת גמישות, רכות וברק.

מחיר:14.90 ₪ (200 מ"ל) | להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות

מסיכות הזנה Natural Care בשפורפרת של דר פישר

מסקרת Push-Up Angel מבית מייבלין ניו-יורק

מסקרת PUSH UP ANGEL - מייבלין ניו יורק
צילום: יח"צ

תוצאות מחקר פנימי שערך המותג מייבלין ניו-יורק  מלמדות שהארכת הריסים חשובה לנשים רבות בכל הקשור למסקרה. נשים שואפות למראה ריסים מורם, אלגנטי וארוך, לעיתים אף למראה של ריסים מלאכותיים ומחמיאים, שלא ניתן להתעלם מהם. המסקרה החדשה ממשפחת FALSIES-פוש אפ אנג'ל, מעניקה מראה של ריסים מלאכותיים תוך הרמה והארכת הריסים. למסקרה זו מברשת דקיקה בעלת מסרק להארכת הריסים, שמתעקל בקצהו לטובת הרמת הריסים בזוית החיצונית. התוצאה: מראה של מניפת ריסים פרושה ככנף מלאכית.

הארכה, הרמה ופרישה של הריסים ככנף למראה Like an angel:

  • מברשת סיליקון דקה ומעוקלת בעלת סיבים מסיליקון.
  • פורמולה עשירה המחליקה בקלות על הריסים, עוטפת אותם, מעניקה נפח ואורך דרמטי ומקבעת את הריסים במקומם.

לא עוד לריסים דבוקים ועמוסים בגושים! מסקרת פוש אפ אנג'ל תדאג שכל ריס וריס יעמוד במקומו מלא בעוצמה ונוכחות שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנה.

מחיר מיוחד לרגל ההשקה לחודש דצמבר 2017 – 40 ₪ (9.5 מ"ל) | להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות

פרודמדיקס משיקה לראשונה בארץ חומר מילוי קמטים חדשני – Revanesse

עם תהליך ההזדקנות, פוחתת יכולתו של העור להפיק חומצה היאלורונית. עובדה זו, בשילוב אלמנטים חיצוניים דוגמת חשיפה לשמש, עישון, תזונה, מתח נפשי וגורמים תורשתיים, גורמים לעור לאבד את נפחו ורקמת השומן שבו, להפוך מדולדל ולפתח קמטים וחריצים. גם תנועות פנים חוזרות, איבוד סיבים התומכים במבנה העור כמו קולגן ואלסטין ואף כח המשיכה, תורמים לקמטים ולמראה עור מתבגר.

חברת פרומדיקס משיקה לראשונה, סדרת חומרי מילוי קמטים חדשנית:  Revanesse (רבנס), המבוססת על חומצה היאלורונית טבעית וחדישה, מחיה את העור, ממלאה קמטים ומחזירה את הנפח שאבד לעור עם הזמן. סדרה זו מגיעה עם חומר האלחוש לידוקאין התורמים להפחתת תחושת האי נוחות בעת הטיפול.

מוצרי Revanesse, הם משפחת חומרי מילוי קמטים המיוצרים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ומשמשים לטיפול בסימני הזדקנות. המוצרים הוכחו כבטוחים ויעילים על ידי רשויות הבריאות המחמירות ביותר בעולם – הFDA האמריקאי, הCE האירופאי והאמ"ר הישראלי. קו המוצרים של Revanesse יכול לשמש בין היתר: למילוי קמטים וקמטוטים, הענקת נפח, עיצוב קווי המתאר של הפנים, הענקת לחות, יצירת איזון וסימטריה.

אזורי טיפול הניתנים באמצעות Revanesse הם: החלקת קווי המצח, מילוי 'קמטי דאגה', תיקון קו המתאר של גשר האף, טשטוש שקעים ועיגולים שחורים מתחת לעיניים, הענקת נפח, עיצוב, החלקת קמטי אף-שפה, החלקת קמטים מעל השפה, הענקת נפח ותיחום לשפתיים, החלקת קמטי מריונטה, הדגשת הסנטר והלסת.

קו המוצרים של Revanesse מיוצר בטכנולוגיית Thixofix המספקת חומרי מילוי איכותיים ובטוחים עם מרקם חלק ואחיד במיוחד, המחזיקים לאורך זמן. המוצרים מתפרקים לאורך זמן באופן טבעי בעור ואינם מכילים רכיבים מן החי. הם מיוצרים תוך שימוש בריכוז הגבוה ביותר של חומצה היאלורונית (HA) לתוצאות מקסימליות. HA היא מולקולת סוכר הנמצאת באופן טבעי בגופנו ומאפשרת לעור להישאר מוזן בלחות בזכות יכולתה המופלאה לספוח מים בכמות של עד פי אלף ממשקלה. ספיחת המים מייצרת נפח וגמישות בעור.

משפחת מוצרי Revanesse מיוצרת על ידי Prollenium Medical Technologies, חברה זוכת פרסים הממוקמת בקנדה. Revanesse מיוצרת במפעל מתקדם ומופצת ביותר מ-80 מדינות רחבי העולם. מחקרים ממושכים ובקרה קפדנית מתבצעים על כל חומרי הגלם לאורך כל תהליך הייצור. בסוף התהליך כל מזרק נבדק ונבחן ויזואלית.

הטיפול ב-Revanesse מהיר, פשוט ואינו פולשני. הטיפול לוקח כרבע שעה ואינו דורש זמן החלמה. מיד לאחר הטיפול תרגישי בהבדל והתוצאות רק ישתפרו בשבועות שאחרי ההזרקה. זמן החלמה מינימלי,לאחר הטיפול ניתן לחזור לחיים הרגילים מבלי להזדקק לזמן החלמה כלשהוא. אחד היתרונות הגדולים של חומצה היאלורונית היא שהרופא יכול לפרק אותה בקלות במידה והתוצאה אינה מוצאת חן בעינייך.

סדרת המוצרים כוללת: Revanesse Contour לאיזור הלחיים, סנטר, רקות וקמטי אף-שפה,  Revanesse Ultra לאיזור קמטי אף-שפה וקווי מריונטה Revanesse , Revanesse Kiss נחשב לאחד החומרים המובילים בעולם לעיצוב שפתיים, זוכה פרס ועדת האסתטיקה בפריז, Revanesse Green לטשטוש קמטוטים ושקעים מתחת לעיניים.

המוצרים מיוצרים על ידי "Prollenium Medical Technologies Inc",  חברה הממוקמת באונטריו, קנדה. החברה ממקדת את מאמציה במחקר, ייצור, הפצה ומכירה בתחום האסתטיקה הרפואית. החברה מחויבת באופן מיוחד לפיתוח מוצרים אפקטיביים ובטוחים לשימוש. מוצרי החברה מופצים ביותר מ-80 מדינות. היצרנית Prollenium היא אחת היצרניות היחידות בעולם אשר הצליחו לאשר את מוצריהן בארצות הברית והיצרנית היחידה של חומרי מילוי בקנדה. מוצרי החברה מיוצרים בתהליך אוטומטי לחלוטין בסביבה סטרילית ומבוקרת. מפעל החברה מאושר בתקני  האיכות המחמירים בעולם.

קולקציית French Macaroon מבית SPRING

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק קולקציה מתוקה במיוחד שכולה מוקדשת לנערות.

French macaroon: ניחוח משכר הנפתח בתווים פירותים של תפוז ותות שדה. ניחוחם העסיסי, מפנה את מקומו לתווי הלב המגרים של המקרון הצרפתי. מתיקות המקרון מתאפיינת בנגיעות של עלי ורדים מסוכרים וקורטוב של ווניל. ניחוח מתוק וענוג בדיוק כפי שמקרון צרפתי צריך להיות!

  • הקולקציה מכילה: קרם ידיים מפנק המועשר בחמאת שיאה – 100 מ"ל מחיר: 24 ₪
  • תחליב גוף עשיר בחמאת שיאה ללא שמן מינרלי ופראבנים – 300 מ"ל מחיר: 49 ₪
  • או דה פרפום ריחני במיוחד – 50 מ"ל מחיר: 79 ₪
  • מחיר מיוחד למארז מתנה המכיל קרם ידיים, תחליב גוף ואו דה פרפום – 139 ₪

ניתן להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ. לפרטים לגבי חנות קרובה למקום מגוריך: 09-8999981 או באתר http://www.myspring.co.il/

קולקציית FRENCH MACAROON
צילום: יח"צ

קולקצייץ City of Stars מבית Flormar

פלורמר משלבת את הגישה הכיפית, מלאת הנעורים שלה בקולקציית זוהרת במיוחד- קולקציית City of Stars. המוצרים בקולקציה:

  • Trio Contouring Palette – פלטת קונטורינג בשלושה גוונים: פלטת קונטורינג בשלושה גוונים עם אבקות משייות הניתנות לבנייה! גימור מושלם אשר מחמיא לכל גוון עור ולכל צורת פנים. כל אחד מהצבעים מכיל פיגמנטים, מפסל את קווי המתאר של הפנים בהתאמה אישית ובהתאמה לגוון העור, הן בגימור מאט והן בגימור מלא ברק.
    מחיר: 69.90 ₪
  • Pro Strobing Palette – פלטה מקצועית לסטרובינג/הארה: הציגי את אמנית האיפור החבויה בתוכך עם הפלטה המאירה הזו. הפלטה כוללת 6 גוונים, היילייטר מקצועי אשר שופך אור על הפנים, הכתפיים ואזור המחשוף.
    6 גוונים אשר מוסיפים זוהר לאזורים המוארים באופן טבעי, כאשר כל גוון מעניק מראה קורן, שטוף-אור מותאם אישית, אשר מחמיא לכל גוון עור, עבור עור פנים זוהר ומרשים.
    מחיר: 79.90 ₪
  • Satin Touch Stick Eyeshadow – סטיק צללית לעיניים עם מגע משי: סטיק צללית לעיניים עם מגע משיי מעניק צבע לעיניים, מדגיש אותן ונותן להן מראה מעושן. הסטיק בעל גימור עמיד במים ונשאר מושלם לאורך כל היום. מגיע בסטיק מסתובב, קל ונוח לשימוש. בעל מרקם קרמי ורך, מחליק על העיניים באופן מושלם ובעל מרקם קליל ולא דביק
    מחיר: 35 ₪
  • Multi Effect Mascara – מסקרה מולטי אפקט: מפרידה את הריסים בקלות, מעניקה להם נפח דרמטי ויוצרת מראה של מניפה מאריכה את הריסים ופורשת אותם. המברשת בעלת עיצוב מיוחד מעניקה הגדרה מושלמת לריסים, מצפה ומפרידה אותם ללא כל גושים.
    מחיר: 45 ₪
  • Star Lipstick – שפתון של כוכבות: נוחות מענגת על השפתיים. בואי להיות כוכבת עם צבעים אופנתיים בגימורים מטאליים ומאט-למחצה! השפתונים בעלי מרקם עשיר, קרמי ומלחח , מעניקים לשפתיים כיסוי מלא ומושלם. מזינים, מגנים ומרככים את השפתיים. בעלי מרקם קרמי, צבע אינטנסיבי ועמידים לאורך זמן.
    מחיר: 49.90 ₪
  • Ultra Soft Lipliner – תוחם שפתיים רך במיוחד: רך במיוחד , מעניק כיסוי מושלם! עמיד במים ועמיד לאורך זמן, אינו נוזל לקמטוטים סביב השפתיים.
    מחיר: 39.90 ₪
  • Star Shine Nail Enamel – לק של כוכבות: בקולקציה גוונים מבריקים המעניקים אפקט אינטנסיבי, דמוי מראה, עם עמידות מושלמת עבור מראה בלתי צפוי ובלתי נשכח. מעניק זוהר מרהיב וברק לציפורניים. כיסוי יפהפה ואחיד.
    מחיר: 20 ₪

להשיג בחנויות הרשת ב: קניון עזריאלי תל אביב, קניון הזהב בראשון לציון ובקריון בקרית ביאליק.

קולקציית City of stars של פלורמר
באדיבות עמוד הפייסבוק של פלורמר

L'OCCITANE משיקה את סדרת Terre de Lumier בעיצוב חדש ומוזהב

לאוקסיטן בושם
צילום: יח"צ

L’OCCITANE חזרה אל מקור היופי של פרובאנס. היא רצתה למצוא את הכוח אשר מפיח חיים בצמחים – אותם הצמחים שהופכים למרכיבים יקרי הערך שלה. כל שביל בו היא פסעה הוביל אל האור, משהו באור הזה סיקרן והקסים את L'OCCITANE. נראה היה שהאור זז, שהצבעים שלו פועמים ומתנועעים כגלים. האור הזה זוהר, נוצץ, נשגב ועילאי ביותר בשעת ה- GOLDEN HOUR – השעה הקסומה ביותר ביום, השעה בה השמים המפוארים ביותר מכסים את פרובאנס בשלל גוונים. בגוף רוטט בהנאה כאשר הוא נלכד בעוצמת הרגע הקסום הזה וכל מה שאנו מרגישים הוא יופי עוצר נשימה. כאשר הארץ הופכת לאור, והשמיים מבעירים את החושים בחיבוק הזוהר שלהם, ניחוח ייחודי ממלא את האוויר.

בושם חדשני

פיקנטי וארומטי בתחילה, הבושם נמס באופן מפתיע לתוך תווים מרכזיים מענגים עד אינסוף, בטרם הוא שוקע לתוך תווים בסיסיים, מאסקיים ובלסמיים חושניים. הניחוחות הארומטיים הנוציים של התווים העליונים מזכירים את התחושות הראשונות המתעוררות במהלך טיול רגלי בפרובאנס. פרץ הניחוח הרענן הוא כמו משב רוח קליל, ובעקבותיו מגיעה העוצמה של אור השמש המרגיע את העור, כאשר התווים המענגים מתגלים ברגע מרומם של הנאה ממש לפני האינטנסיביות של שעות בין הערביים.

Terre De Lumiere הבושם הראשון של L'OCCITANE בו הניגודים של פרובאנס נלכדים בפרדוקס בלתי צפוי: המפגש בין היבט ארומטי לבין מרכיבים מעוררי תיאבון וחשק למתוק, מה שהופך אותו לממכר במיוחד וחדשני.
או דה פרפיום Terre De Lumiere: תווים עליונים: ברגמוט, זרע אמברט, פלפל ורוד | תווים מרכזיים: דבש לבנדר | תווים בסיסיים: פרח שיטה, תמצית שקד מצוי, פולי טונקה, מאסק לבן. עיצוב טהור, נקי ופשוט

"על מנת למצוא את העיצוב האידיאלי, החלטנו להתמקד על היוקרה שבפשטות, אותה פרובאנס מגלמת. הבקבוק הוא איקוני ואלגנטי. הפקק מייצג אבן חצץ שנמצאה בשדה לבנדר בעת שקיעת השמש. יש בו משהו מאוד חושני". אוליבייה באסון, מייסד L'OCCITANE.

פקק שנראה זוהר באור, כאילו ספג את הצבעים היוקדים של השמיים. לבקבוק יש צורה מעוגלת וחושנית. הוא נראה מוצף באור הטהור של פרובאנס, כמו ספג את כל קרני האור, עד לאחרונה שבהן. הבקבוק עוצב כדי לבטא את כל העוצמה של פרובאנס. אלגנטי ואיקוני, הוא מציג את הגוונים הזהובים מלאי החיים של חבל ארץ זה, עם האור הייחודי שלו.

מחיר: 389 ₪ ל-90 מ"ל | 279 ₪ ל-50 מ"ל | 89 ₪ ל-10 מ"ל (בושם to go)

מוצרים משלימים לבושם:

  • Beautifying Body Lotion – קרם גוף: קרם גוף מבושם בעל מרקם נוצץ ומעודן, המעניק לחות לעור ומותיר מראה זוהר בדמות קרני אור מנצנצות ומענגות. הפורמולה העדינה והיעילה עוטפת את העור ברכות ומותירה אחריה שובל ריח נעים של רוגע ושלווה.
    מחיר: 140 ₪ (250 מ"ל)
  • Gentle Shower Gel – ג'ל רחצה עדין: ג'ל רחצה המעניק תחושה של רעננות ומעצים את הניחוחות המנוגדים של Terre De Lumiere ברכות חושנית וריחנית. פורמולה רכה ועדינה המועשרת בדבש לבנדר מפרובאנס ומותירה אחריה ניחוח מעודן ומענג.
    מחיר: 100 ₪ (250 מ"ל)
  • Hand Cream – קרם ידיים עדין: קרם ידיים המענג את כל החושים, מעניק לחות לעור ומרכך אותו. מרקמו מזכיר את הזוהר הססגוני והנוצץ של ה- Golden Hour ואת התווים הייחודיים והממכרים של הבושם.
    מחיר: 49 ₪ (30 מ"ל)
  • Perfumed Soap – סבון מבושם: כאשר מגיע הזמן המענג לרחצה, אנו שמחים להעשיר אותו בניחוחות נעימים עם נגיעות מבושמות של הנאה.
    מחיר: 30 ₪ (75 גרם)

מותג הטיפוח ניוטרוג'ינה מציג סדרת מוצרים בעלי לחות מיידית שנשארת לאורך זמן

החורף הגיע והעור שלנו מתחיל להגיב בהתאם. הלחות יורדת, מזג האוויר נעשה יבש וקר וזה משפיע על עור הגוף והפנים שמתייבש ומאבד מגמישותו. המפתח לפתרון הוא לחות! הענקת לחות גבוהה לעור תגן עליו מפני היובש ונזקי מזג האוויר. מותג הטיפוח המוביל ניוטרוג'ינה מציע יופי של חורף עם מגוון מוצרים ייעודיים המכילים לחות גבוהה ואידיאליים לשימוש בעונת החורף.

  • תחליב גוף מועשר לעור יבש רגיש ומגורה, ללא בישום מסדרת ®Deep Moisture – הנוסחה הנורבגית® : תחליב גוף לשימוש יומיומי, מתאים לעור עדין מאוד. תחליב הגוף נספג מיידית בעור ומעניק פי 3 לחות למשך 48 שעות. מכיל את הנוסחה הנורבגית שהוכחה כמספקת לחות לשכבות העמוקות באפידרמיס, היכן שהלחות דרושה ביותר לעור. לעור מוגן, רך למגע, נעים ומלא לחות.
    מחיר: 44.60 ₪ (400 מ"ל)
  • תחליב גוף מועשר לעור יבש מסדרת מסדרת ®Deep Moisture- הנוסחה הנורבגית® : תחליב גוף לשימוש יומיומי הפועל בעומק העור* ומעניק לו את הלחות המיטבית כבר מהשימוש הראשון למשך 48 שעות. הכוח המיוחד שלו: הנוסחה הנורבגית, בעלת רכיב פעיל החודר לעומק של עד 10 שכבות לתוך העור ומעניק לחות במקומות בהם היא הכי נדרשת. כבר מהשימוש הראשון ולמשך 48 שעות העור מועשר בלחות, יפה ובעל מראה בריא.
    מחיר: 44.60 ₪ (400 מ"ל)
  • קרם ידיים מרוכז, מבושם – הנוסחה הנורבגית® : מעניק לחות מיידית לעור שנשארת גם לאחר שטיפה. הקלה מיידית לידיים יבשות או סדוקות מותיר את הידיים רכות יותר וחלקות יותר למגע. הכמות המרוכזת של הקרם מספיקה ליותר מ-200 שימושים.
    מחיר: 35.30 ₪ (50 מ"ל)
  • שפתון לחות עם מקדם הגנה SPF20 – הנוסחה הנורבגית® : מוסיף לחות ומגן על שפתיים יבשות וסדוקות, עם נוסחא עתירת לחות השומרת על שפתיים בריאות ורכות. מכיל SPF 20 ללא תחושת שמנוניות.
    מחיר: 25.20 ₪
סדרת לחות לאורך זמן של ניוטרוג'ינה
צילום: יח"צ

מייקאפ נוזלי Fit Me Matte & Porless של מייבלין ניו-יורק

מייק אפ מייבלין ניוק יורק fit me matt porless 2017
צילום: מייבלין ניו-יורק

מותג האיפור מס' 1 בעולם⃰, מייבלין ניו-יורק, מרחיב את סדרת המייק-אפים הנמכרת ביותר בארה"ב ומשיק את Fit Me Matte & Porless- מייק אפ נוזלי במרקם קליל לכיסוי אחיד בגימור מאט, המנטרל מראה שומני לאורך זמן ומטשטש את מראה הנקבוביות הפעורות, האופייניות לבעלי עור מעורב עד שמן. התוצאה: מראה מאט ומחמיא, ללא נקבוביות פעורות! אידאלי עבור עור רגיל עד שומני.

מייק אפ Fit Me Matte & Porless – פורמולה חדשנית:

  • פורמולה ייחודית ומתוחכמת המצטיינת בטישטוש נקבוביות פעורות, בזכות רכיבים ייחודיים, המסייעים גם בנטרול מראה עור שמנוני ומבריק.
  • הפורמולה מכילה רכיבים ייחודים לפיזור אחיד של פיגמנטים הצבע, עד כיסוי מלא ומחמיא.
  • התאמה לגוון הטבעי של העור ולסוג העור: המייקאפ מתאים לבעלי עור רגיל, מעורב ושמן, בעוד המייק אפ -FIT ME LUMINOUS  (בבקבוק הזכוכית) מיועד לבעלי עור רגיל עד יבש.
  • מריחה קלה ונוחה, מתמזג עם העור ללא כל מאמץ.
  • מותיר את העור במראה מאט ומחמיא
  • מוצע ב-8 גוונים לFIT מושלם
  • מיועד לעור רגיל עד שמן

הוראות שימוש: יש למרוח בעזרת ספוגית או עם האצבעות על הפנים באופן אחיד עד לכיסוי מלא.

מחיר השקה: 50 ₪ (30 מ"ל) | להשיג ברשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ניו-פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות

מכשיר גילוח חדשני לנשים  עם ראש הסבון: שיק אינטואישן

סכין שיק אינטואישן עם ראש הסבון
צילום: אפרת אשל

המותג הבינלאומי Schick משיק לראשונה בישראל מכשיר גילוח מהפכני לנשים, בעל 4 להבים העטופים בסבון המייתר את הצורך בסבון , ג'ל או קצף. מכשיר הגילוח הנשי שיק Intuition (אינטואישן) מצויד בארבעה להבים, לגילוח צמוד ומדויק, ומצטיין במבנה ארגונומי, המותאם לגילוח בכל חלקי הגוף.

שיק Intuition עטוף בסבון מוצק בעל ניחוח נעים ורענן, המעשיר את חווית הגילוח ובעל יתרונות רבים: במגע עם המים הסבון מקציף – אין צורך בקצף, מתאים לעור עדין, מועשר בחלב קוקוס המזין את העור וידוע בסגולותיו האנטי בקטריאליות, מועשר בשמן שקדים המרכך את העור ומעניק לו לחות.

התוצאה: עור חלק ורך לאורך זמן.  המכשיר קל ונוח לשימוש, וניתן להחליף בתנועה פשוטה את ראש הלהבים והסבון. אידיאלי לנסיעות!

מחיר השקה מוערך לצרכן – מכשיר: 24.90  ₪, מארז של 3 סכינים: 29.90 ₪ | להשיג ברשת סופר פארם

Revitalift Serum – סרום להזנה והחלקת מראה קמטים – לוריאל פריז

סרום revitalift serum לוריאל פריז
צילום: יח"צ חו"ל

כבר למעלה משלושים שנים מפתחות מעבדות לוריאל פריז חידושים מדעיים יעילים ופורצי דרך לטובת יופיין של נשים בכל הגילאים. מעבדות לוריאל מפתחות נוסחאות עם יעילות מוכחת בשיתוף רופאי עור מכל העולם. רכיבים פעילים מתקדמים מדעית ומרקמים נעימים לחוויית טיפוח ייחודית לכל אישה. לעור יפה בהווה ולמראה עור צעיר יותר בעתיד.

העובדה היא כי עם הזמן, העור הופך פחות מוצק ופחות אלסטי. בין היתר, שני סוגי קמטים יכולים להופיע על גבי פנייך: קמטים רוחביים וקמטים אורכיים, העשויים להקנות לפנים מראה נוקשה, זעוף או עייף יותר. כדי להתמודד עם בעיות אלו פיתחה לוריאל פריז במעבודותיה את REVITALIFT SERUM.

רויטליפט סרום – פורמולה ייחודית: הפורמולה מכילה 2 רכיבי אנטי-אייג'ינג לסיוע בפעולה מיידית ועוצמתית:

  • אדנוזין: רכיב עוצמתי המסייע לטפל במראה הקמטים ולהילחם בהפחתת סימני הזדקנות העור.
  • פייברלסטיל: תרכובת התורמת לתחושה של מיצוק העור.

אופן השימוש: מדי בוקר וערב, לבד או לפני מריחת קרם היום/ הלילה מסדרת רויטליפט. יש לטפטף מספר טיפות על קצות האצבעות ולעסות בעדינות את הפנים.

רויטליפט סרום- תוצאות נראות לעין:

  • באופן מידי: העור מועשר בלחות ונראה חלק יותר.
  • לאחר כ-4 שעות: העור נראה הדוק יותר (38%+) ומוצק יותר (16%+).*
  • יום אחר יום: מראה הקמטים מופחת.
  • לאחר 4 שבועות: מראה קמטים אנכיים: קמטי חיוך 18%-**.
  • מראה קמטים אופקיים: קמטי מצח: 13%-**

*בדיקה בעזרת מכשירים על 40 נשים
**בדיקה על 56 נשים למשך 4 שבועות

מחיר: 90 ₪ (30 מ"ל) | להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

Micellar Cleansing Water – גרנייה

מים מיסלריים גרנייה
צילום: יח"צ חו"ל

תמיסת מי המיסלר הינה דרך קלה ויעילה להסרת איפור, ניקוי והרגעת העור (פנים, עיניים, שפתיים), כל זאת בפעולה אחת ללא צורך בשטיפה. עבור כל אותן נשים המחפשות דרך מהירה ויעילה להסרת האיפור פיתחו במעבדות 'גרנייה' את- Micellar Cleansing Water – תמיסת מי מסילר – הטרנד המוביל בתחום ניקוי עור הפנים. זהו מוצר ניקוי עור הפנים רב תכליתי ללא צורך בשטיפה וללא צורך בשפשוף. מתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש ועדין שהופך את שגרת הסרת האיפור וניקוי עור הפנים ליעילה ומהנה יותר.

מהם מים מיסלריים?

המים המיסלריים לא מצריכים שטיפה במים, מסירים ביעילות איפור, שאריות לכלוך ושומן מעור הפנים. הם עדינים מאוד, נטולי אלכוהול ודטרגנטים אגרסיביים, מה שהופך אותם למתאימים לכל סוגי עור אפילו רגיש ועדין. בנוסף, מוצר מסוג זה חוסך זמן, בתקופות עמוסות או בדרכים. מועדון המעריצים רק הולך וגדל כשהמים המיסלרים חוללו מהפך בשגרת הטיפוח וכיום דוגמניות ומאפרים לא יכולים בלעדיו. יתרון נוסף למוצר הוא בעובדה שהעור נשאר מאוזן לאחר הניקוי, כלומר ה- PH נשאר באותה רמה והסבילות מאוד טובה, אפילו לעור הרגיש.

Micellar Cleansing Water – המים המיסלרים הנמכרים ביותר בעולם!

גרנייה כבש את העולם עם טכנולוגית המיסלר במוצר ניקוי חכם: אין צורך בשפשוף כדי להסיר לכלוך ו/או איפור. תמיסת מי המיסלר לוכדת את שאריות הלכלוך והאיפור מהעור בדומה לפעולה של מגנט. תמיסת מי המיסלר מותירה תחושה מרעננת כשל מים. התוצאה: העור נקי, רענן וניחוח.

אופן השימוש: בעזרת פד צמר גפן, העבירי על הפנים, העיניים והשפתיים. אין צורך בשפשוף. אין צורך לשטוף .לשימוש יומיומי מידי בוקר ו/או ערב.

תכולה: אריזה מוגדלת וחסכונית המכילה: 700 מ"ל המספיקה לכ- 350 שימושים.

מחיר: 40 ₪ (700 מ"ל) | להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, המזון, רשת 4 ובפרפומריות נבחרות.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X