fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – אפריל 2018

Mineral Muds – מסכות הבוץ החדשות של AHAVA

מסכות החימר והבוץ הפכו בשנה האחרונה לטרנד של ממש. אבל כמו עם כל טרנד, גם כאן חשוב לדעת על מי לסמוך במיוחד כשאנחנו שמות משהו על עור הפנים שלנו. אישית, יש לי פחד ממסכות המונחות על הפנים כי פעם, כשהייתי נערה, שמתי איזו מסכה שקניתי באחת מרשתות הפארם וחטפתי כוויה. לכן, כיום אני שמה על העור רק דברים שנבדקו דרמטולוגית וכמובן שנרקחו ע"י חברות מוכרות (אני מודה שאני גם לפעמים מביאה את המסכה לקוסמטיקאית שלי ורק אחרי שהיא נותנת לי אישור אני מעיזה למרוח על הפנים).

אם יש חברה אחת שאני סומכת עליה, ואתן בטח כבר יודעות זאת כי היא מככבת במדור זה מדי חודש – זאת AHAVA. החל מקרמים ועד מסכות – זאת חברה שאני באמת מאמינה במוצרים שלה ויודעת שהם בטוחים לשימוש.

ממש בימים אלו הם משיקים מסכות בוץ מינרליות חדשות לעור צעיר ורענן (ואמנם אני עוד חודשיים אחגוג 36, אבל עדיין בנפש אני צעירה ורעננה ומקווה שכך גם העור שלי 🤭 . מה מיוחד בבוץ? הוא שלנו! כלומר, מים המלח. כל העולם יודע על סגולות הבוץ של ים המלח, וכיף לדעת שהוא מגיע עכשיו באריזה קומפקטית המשפרת את מראה עור הפנים שלנו מבלי לנסוע דרומה ולהזיע ב-40 מעלות בצל 😐 .
דרך אגב, סתם שתדעו, AHAVA היא החברה היחידה הראשית לאסוף את הבוץ הטבעי באזור ים המלח.

מה מיוחד בבוץ מים המלח? בוץ ים המלח הטבעי נוצר לפני אלפי שנים, כאשר שכבות רבות של סחף מאדמת ההר ספגו ריכוז גבוה של מינרלים ממימי ים המלח. לאורך עשרות שנים, AHAVA מעבדות ים המלח עושה שימוש בבוץ העשיר במינרלים (דוגמת סידן, מגנזיום, אשלגן, אבץ ועוד) ובעל יכולות מוכחות מדעית במוצרי טיפוח העור שלה. כעת, ב-2018 משיקה AHAVA שתי מסכות טיפוליות לפנים המשלבות את הבוץ העשיר יחד עם חומרים פעילים נוספים המעצימים עוד יותר את תועלותיו המזינות. שתי המסכות מועשרות כמובן גם ב-™OSMOTER, תמצית מרוכזת של מינרלים טבעיים מים המלח, פטנט רשום ופורץ דרך של AHAVA, המעלה את רמת הלחות, החיוניות והזוהר בעור ומעכב את הופעת סימני הגיל.

Mineral Muds, המסכות החדשות של AHAVA מעניקות לחות, מבהירות, מאירות את גוון העור ומשקמות את הזוהר הטבעי של עור צעיר. הבוץ, העשיר בחומרים מזינים, משקם את העור ומעניק לו מראה בריא וקורן יותר כיוון שהוא סופג את הלכלוך ועודפי השומנים מהעור וכל זאת ב-10 דקות (לכן, גם כשהילדים הולכים לשנ"צ, לנו יש זמן להתפנק ולפנק את העור).

בסדרת המסכות תמצאו 2 סוגים

  • מסכה לניקוי עמוק של הפנים – Clearing Facial Treatment Mask
    זאת המסכה שאני משתמשת בה כי היא מתאימה לעור שמן עד שמן מאוד.
    מדובר במסכה שבאה לעשות ניקוי עמוק לעור ע"י כך שהיא מנקה בעומק הנקבובית וחושפת עור נקי, צלול ורענן. המסכה מבוססת על הבוץ המינרלי העשיר מים המלח וסגולותיו הטבעיות בטיפול בעור, בתוספת תמצית צמח המגנוליה לטיהור וניקוי העור, בתוספת גרגרי חוחובה המתמזגים עם העור ומרגיעים אותו תוך כדי פעולת הניקוי. הבוץ מכיל את מינרלים עשירים, המבהירים ביותר על פני כדור הארץ, בשילוב גרגרי חוחובה מרגיעים ומרכיבים פעילים מתמצית קליפת עץ מגנוליה. משמש כ"מטהר טבעי" עם תועלות רבות לעור:

    • מסייע בשיפור מרקם עור לא אחיד הסובל מפצעונים, כתמים ונקודות שחורות
    • מעודד היווצרות עור בעל מראה בריא יותר
    • מנקה לעומק, מטהר רעלים ונקבוביות
    • מזין, מרגיע ומרענן את העור מבלי לייבש אותו
  • מסכת לחות ואיחוד גוון העור – Brightening & Hydrating Facial Treatment Mask
    מה דעתך על יום ספא מפנק, רק עבור עור הפנים שלך? נוסחה קרמית מבוססת בוץ זו מבושמת בניחוח זנגביל וואסאבי נעים במיוחד. המסכה המבהירה המעשירה בלחות מכילה את הבוץ העשיר ביותר במינרלים על פני כדור הארץ ומשולבת במרכיבים פעילים ומתקדמים המסייעים לעור:

    • להבהיר, ללחלח לעומק ולהאיר
    • לאפשר לעורך הקורן לזהור
    • ליצור עור זוהר, מוכן לצילום
    • לספק חומרים מזינים ומינרלים חיוניים עבור עורך
      אופן השימוש: הניחי שכבה אחידה על הפנים, 3-2 פעמים בשבוע, לפי הצורך. השאירי למשך 10 דקות ושטפי עם מים חמימים.

אופן השימוש ב-2 המסכות זהה: יש להניח שכבה אחידה על הפנים, 2-3 פעמים בשבוע (או לפי הצורך). יש להשאיר את המסכה למשך 10 דקות ולשטוף עם מים חמימים.

מחיר: 119 ₪ (50 מ"ל) | להשיג ברשת חנויות AHAVA, רשת סופר-פארם, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, וחנויות נבחרות.

הנה כמה תמונות של המסכות. 2 תמונות שאני צילמתי מהמסכה שלי (המנקה) ותמונה מהאתר (צילום: מוטי פישביין) של מסכת הלחות. מתנצלת מראש על ציפורניים נטולות לק בתמונה של המסכה 😌

Matte Ink – שפתון נוזלי עמיד של מייבלין ניו-יורק

לאחר שכבש את העולם ואת הרשתות החברתיות, Matte Ink – השפתון הנוזלי העמיד של מייבלין ניו-יורק, שאין מאט ממנו, נוחת בישראל. הסדרה כוללת 10 גוונים  עזים וכיסוי מלא בגימור מאט; עמידות עד ל-16 שעות, מבלי לייבש את השפתיים. התוצאה: שפתיים בגוון אינטנסיבי ומאט למראה עוצמתי ומושך.

סופר סטיי מאט אינק – טכנולוגיה בשרות האופנה:

  • פורמולה בטכנולוגיית "elastic ink" המכילה פיגמנטים אינטנסיביים בעלי כיסוי גבוה במיוחד.
  • מרקם נוזלי חלק שעוטף את השפתיים
  • מברשת בעלת  צורה מחודדת ההופכת את המריחה למדויקת, קלה ונוחה- בעלת גומה במרכז:  לוכדת את החומר ומאפשרת כיסוי מלא במריחה אחת, ללא צורך בטבילה נוספת.

הוראות שימוש:

  • שלב 1 – יש לבחור גוון שמתאים ל-VIBE שלך היום, מתוך 10 הגוונים המהפנטים של מאט אינק.
  • שלב  2 – יש למרוח  את השפתון לפי הצורה הרצויה לכם,  מהחלק הפנימי של השפה כלפי חוץ.

 

 

מחיר השקה מיוחד לחודש ההשקה – ממאי 2018: 42 ₪  (5 מ"ל) | להשיג ברשת סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות

Rare Flowers – סדרה חדשה להסרת איפור וניקוי עור הפנים מבית Loreal Paris

סדרת טיפוח עור הפנים החדשה של לוריאל פריז - Rare Flowers
צילום: יח"צ חו"ל

לוריאל פריז משיק את Rare Flowers, סדרה חדשה בניחוח יוקרתי, שכולה מוצרי ניקוי והסרת איפור, הכוללת היצע לכל סוגי העור ולכל סגנון חיים. ל-Rare Flowers פורמולות ניקוי עדינות המטפחות את העור, בזכות תמציות פרחי ורד ולוטוס. כיום, כל אחת זוכה להתאמה אישית עבור מוצרי הסרת איפור וניקוי, שישתלב באופן אידיאלי בשגרת הטיפוח היומיומית:

לבעלות עור יבש ורגיש

ניתן לבחור מבין 4 סוגי ניקויים המיועדים לעור יבש ורגיש מסדרת Rare Flowers, ולאחריהם להשתמש במי הפנים לעור יבש ורגיש, להשלמת הניקוי והסרת שאריות תאים מתים, על מנת להאיץ את התחדשות העור. כל 5 המוצרים של הסדרה המיועדות לעור יבש ורגיש, כוללים תמציות וורדים ותמציות מפרח היסמין. תמציות אלה מסייעים בשיקום והרגעת העור, יעניקו לו לחות ויותירו את עור הפנים בתחושה נוחה (ולא יבשה!).

לבעלות רגיל עד מעורב

אם עור הפנים לא סובל מאזורי יובש או מהברקות כלל, מדובר בעור רגיל. יש לשמרו בצורתו המאוזנת, על ידי התאמת מוצרים המיועדים לו. אם עור הפנים מאופיין מהברקות באזורים מסוימים בפנים, ובמיוחד באזור ה-T (מצח, אף, סנטר), הוא מוגדר כעור מעורב.

בשני המקרים, מוצרי סדרת Rare Flowers עם הפס הכחול יתאימו. ניתן לבחור בין 2 ניקויים, ולסיים את השגרת הניקוי עם מי פנים לטיהור העור וסיוע בסגירת נקבוביות, שייתכן ונותרו פעורות. 3 מוצרי הסדרה לעור רגיל עד מעורב מכילים תמציות ורדים, להרגעה והענקת לחות לעור רגיל או לאזורים שעשויים להיות יבשים אצל בעלי העור המעורב; וכן תמציות לוטוס, המסייע באיזון הפרשות שומן והגנה על העור בעת הניקוי.

מוצרי הסדרה

  • מי פנים (לעור יבש ורגיש ולעור רגיל עד מעורב) – מי הפנים הם השלב השני (וההכרחי) בשגרת הטיפוח; יש להניחם לאחר הניקוי והסרת האיפור.
    אופן השימוש: יש להספיג פד צמר גפן במי הפנים ולהעביר בעדינות על הפנים להסרת שרידי איפור ולכלוך, לאחר שימוש בניקוי ממוצרי הסדרה, מידי בוקר וערב.
    מחיר: 40 ₪ (400 מ"ל)
  • חלב פנים (לעור יבש ורגיש ולעור רגיל עד מעורב) – מוצר מיועד למעוניינות בהזנה לצד הניקיוי. חלב פנים הוא ניקוי קלאסי, המעניק תחושה נוחה ומאפשר לשמור על האלסטיות של העור לאורך זמן, בזכות רכות ועדינות השימוש.
    אופן השימוש: יש למרוח בעדינות את חלב הפנים בעזרת פד צמר גפן על הפנים, העיניים והצוואר מידי בוקר וערב. להשלמת תהליך הסרת האיפור ושגרת הטיפוח, יש להשתמש במי הפנים מהסדרה.
    מחיר: 40 ₪ (400 מ"ל)
  • קרם להסרת איפור (מסדרת העור היבש והרגיש) – מוצר חדשני, הנמצא בשימוש קבוע אצל מאפרי- על: מקצר באופן משמעותי את שגרת הטיפוח. הקרם מנקה ומסיר את האיפור בפעולה אחת. מרקמו עשיר ונמס בזמן העיסוי על העור, מסלק כל שרידי איפור או לכלוך תוך שמירה על תחושה נעימה ומניעת יובש.
    אופן השימוש: יש להרטיב מעט את הידיים ולעסות את הפנים בעזרת הקרם, בתנועות סיבוביות. לאחר מכן הסירי בעזרת פד צמר גפן/ שטיפה במים/ ניגוב. לשימוש על הפנים והצוואר מידי ערב, יש לסגור את האריזה היטב לאחר השימוש.
    מחיר: 40 ₪ (200 מ"ל)
  • ג'ל קרם ניקוי לפנים לעור עדין יבש ורגיש (מסדרת העור היבש והרגיש) – תרחיץ לניקוי קלאסי (לסבן- ולשטוף) המכיל שילוב תמציות פרחי ורדים ויסמין; מרקמו ג'ל רענן המותיר תחושה רעננה ונוחה.
    אופן השימוש: יש למרוח את הג'ל על עור פנים לח ולהקציף בעדינות בתנועות סיבוביות. לאחר מכן לשטוף במים פושרים. לשימוש על הפנים והצוואר מידי בוקר וערב.
    מחיר: 35 ₪ (150 מ"ל)
  • מגבונים להסרת איפור (לעור יבש ורגיש ולעור רגיל עד מעורב) – מגבונים עם תמציות פרחים עדינים לניקוי והסרת איפור מעור הפנים והעיניים. המגבונים מסדרת העור היבש והרגיש מסייעים גם בהסרת איפור עמיד.
    אופן השימוש: יש להעביר את המגבון בעדינות על הפנים, העיניים והצוואר מבלי לשטוף. יש להקפיד לסגור את הלשונית הדביקה לאחר כל שימוש על מנת למנוע התייבשות המגבונים.
    מחיר מומלץ לצרכן: 16 ₪ (25 יחידות)

להשיג ברשת סופר פארם והפרפומריות המובחרות.

3 מוצרי הגנה מהשמש שמצטרפים למותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי – LA ROCHE–POSAY

כבר למעלה מ- 30 שנה סדרת אנתליוס מתמחה בטכנולוגיית הגנה מהשמש – יעילות גבוהה שאינה מתפשרת בסבילות גבוהה והתאמה לעור רגיש. כחלוצה בהגנה מפני קרני ה- UVA וכמומחית לעור הרגיש ביותר, סדרת אנתליוס מציגה מוצרים המשלבים מערכת מסנני קרינה המעוגנת בפטנט ומאפשרת יעילות גבוהה יותר בהגנה כנגד קרני ה- UVA וה- UVB, עם מינימום מסננים כימיים. מוצרי הסדרה זוכים להמלצות דרמטולוגים מרחבי העולם ובישראל.

סדרת מוצרי אנתליוס להגנה מפני השמש לקיץ 2018 משיקה 3 מוצרים חדשניים המשלבים חדשנות טכנולוגית מתקדמת: תחליב ג'ל לעור רטוב להגנה גבוהה המיועד לילדים, ג'ל לעור רטוב המיועד למבוגרים ותחליב הגנה לעור הפנים דריי טאץ' עם גוון.

מוצרי הסדרה החדשים

  • Anthelios Dermo-Pediatrics Wet Skin Gel Lotion SPF50 – תחליב ג'ל לעור רטוב לילדים:
    ג'ל שקוף היוצר שכבה הידרופובית המסייעת להדוף מים מהעור. הגנה  גבוהה SPF50+ גם במריחה על עור רטוב.
    להגנה גבוהה במיוחד מפני נזקי קרינת השמש, לעורם העדין של הילדים- פנים וגוף. נבדק תחת פיקוח דרמטולוגי ורופאי ילדים, נבדק גם בישראל על עור רגיש המעניק הגנה אופטימאלית מקרני ה- UVB +50 SPF ומקרני ה- UVA.
    הוראות שימוש: יש להימרח מריחה ראשונה לפני היציאה לשמש. מומלץ למרוח פעמים ברציפות כדי ליצור שכבה נדיבה ואחידה של מקדם ההגנה שתכסה את כל חלקי העור החשופים לשמש. יש להימרח כל שעתיים ומומלץ במקרים של הזעה, כניסה למים ו/או ניגוב העור במגבת להימרח שוב.
    מחיר: 129 ₪ (250 מ"ל)
  • Anthelios Wet Skin Gel SPF50 – תחליב ג'ל רטוב למבוגרים:
    אנתליוס ג'ל מרענן וקליל, נוח למריחה על עור רטוב או יבש. אינו שומני. אינו דביק. אינו משאיר סימנים לבנים בעת המריחה. ללא פראבן. נון-קומודגני. נבדק תחת פיקוח דרמטולוגי. מכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה. נבדק גם בישראל על עור רגיש! התחליב בעל שפופרת משאבה המאפשרת הוצאת מינון נכון ומדויק להגנה מיטבית ושימוש קל
    ג'ל לעור רטוב SPF50+ – ג'ל מרענן וקליל, נוח למריחה על עור רטוב או על עור יבש. אינו שומני. אינו דביק. אינו משאיר  סימנים לבנים בעת מריחה על עור רטוב.
    תחליב הג'ל מעניק הגנה אופטימאלית ומחוזקת מפני קרני השמש אשר מבטיחה הגנה גבוהה במיוחד מקרני ה- UVB- UVA וגם כנגד קרני ה- UVA הארוכות. מרקם קליל ובלתי מורגש, נוח למריחה, אינו שומני או דביק. נטול בושם. ללא פראבן. נון- קומודגני. נבדק תחת פיקוח דרמטולוגי. מכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה. נבדק גם בישראל על עור רגיש!
    הוראות שימוש: יש להימרח מריחה ראשונה לפני היציאה לשמש. מומלץ למרוח פעמים ברציפות כדי ליצור שכבה נדיבה ואחידה של מקדם ההגנה שתכסה את כל חלקי העור החשופים לשמש. יש להימרח כל שעתיים ומומלץ במקרים של הזעה, כניסה למים ו/או ניגוב העור במגבת להימרח שוב.
    מחיר: 129 ₪ (250 מ"ל)
  • Anthelios XL Dry Touch Gel-Cream SPF50 – קרם ג'ל עם גוון לפנים:
    אנתליוס XL קרם-ג'ל עם גוון לפנים להגנה גבוהה במיוחד מפני נזקי קרינת השמש   UVA  + UVB. נבדק גם בישראל על עור רגיש ומתאים לעור פנים מעורב-שמן. מעניק מראה מאט שאינו מבריק, שומני או דביק ואינו משאיר סימנים לבנים.
    הקרם ג'ל עשוי מטכנולוגיית AIRLICIUM™: פעולת מיקרו-חלקיקים למראה מאט. ספיגה מהירה ושליטה על כל הגורמים לעור מבריק: סבום, לחות וזיעהׂ). מיקרו פיגמנטים בעלי גוון אוניברסלי הנמסים אל תוך העור להתאמה מירבית לכל גוון עור, ליצירת מראה עור זוהר.
    הוראות שימוש: לפני החשיפה לשמש יש למרוח את התכשיר על עור הפנים בנדיבות. רצוי לחזור על הפעולה בתדירות גבוהה ולמרוח בנדיבות כל פעם מחדש. על מנת להגן היטב מפני קרינת השמש יש למרוח את התכשיר על העור לעיתים תכופות. יש להימנע ממגע עם בדים. במידה והמשאבה לא משחררת חומר נוסף, יש לנער וללחוץ על המוצר תוך לחיצה על המשאבה.
    מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪ (50 מ"ל)

מוצרי לה רוש-פוזה נמכרים בבתי מרקחת פרטיים, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי, לאומית ומאוחדת ברחבי הארץ, וברשתות הפארם.

(צילום: מוטי פישביין)

מסקרה בייבי רול החדשה של לוריאל פריז

מסקרה בייבי דול צבעונית של לוריאל פריז
צילום: יח"צ

גילוי נאות: רכשתי בסופר פארם את המסקרה הסגולה ואני מאוהבת בה ! ניצלתי את מחיר ההשקה וחזרתי אחרי שבוע לקנות עוד אחת 😂

טרנד מתעצם שתוקף אותנו מכל כיוון באביב הנוכחי, הוא עיטור הריסים בשלל צבעים. נשמע אמיץ? תלוי את מי שואלים. עוד לפני שלושה עשורים, מסקרות כחולות נכחו בשוק. הן היו נחלתן של אמיצות בלבד, וגררו שלל ויכוחים בצמרת תעשיית האיפור, דוגמת: מסקרה כחולה לעיניים כחולות, כן או לא?

היום, כבר ידוע לכולם: איפור הוא כלי להבעה עצמית, ואין נכון או לא נכון.

בתקופת הרשתות החברתיות, בה אנו נדרשים לחדש מדי יום עם תמונה מעניינת לקהל העוקבים שלנו (או אם אנחנו מעוניינים ליצור קהל כזה), איפור הוא עזר קל ופשוט ליצירת לוקים מעניינים, שונים וחדשניים. כמובן שמובילי הדעה באינסטגרם או ביוטיוב הם הראשונים לאמץ, ואחריהם- קהל העוקבים, המונה לעיתים מליוני אנשים. אולי זו הסיבה שמסקרות צבעוניות זינקו לאחרונה אל מרכז הבמה: הן מוציאות לוק איפור מוצלח, צבעוני, שמשדר אישיות קלילה ורוח צעירה, והן גם מצטלמות נהדר.

לוריאל פריז מנגיש את הטרנד הבינלאומי אל שגרת האיפור היום יומי שלנו ומשיק את בייבי רול – מסקרה ב-3 גוונים אופנתיים- כחול אינדיגו, סגול לילך ושחור אינטנסיבי. מסקרת " בייבי רול " טכנולוגיה ייחודית:

  • מברשת – המסקרה בעלת מברשת המעוצבת בהשראת "רולים לשיער" להרמה עוצמתית וריסים מעוגלים.
  • הפורמולה – פורמולה במרקם ג'ל- לקיבוע מניפת הריסים המורמת.

התוצאה: ריסים צבעוניים במראה מקורי וטרנדי, מורמים ומופרדים.

הוראות שימוש: מומלץ לסרק את הריסים העליונים והתחתונים בתנועות מעגליות, משורש הריסים כלפי מעלה

טיפים – מסקרה צבעונית עשה ואל תעשה

  1. הולכת על מסקרה צבעונית? הקפידי למשוח אותה מבסיס הריסים ועד הקצה, בתנועות גלגול. כך תשיגי את האורך והנפח המצופים ממברשת המסקרה, וגם תימנעי ממצב בו צבע הריסים האמיתי מציץ תחת הגוון החדש.
  2. סולידית? המשיכי להשתמש במסקרה שחורה- הניחי אותה כרגיל. מעליה, הברישי שנית עם מסקרה בגוון כחול אינדיגו. התוצאה: ריסים כהים עם רמז מסקרן של צבע, שיעמיק לך את המבט.
  3. מכורת איפור? קבלי לוק שאין לאף אחד: הניחי מסקרה שחורה על הריסים העליונים, ומסקרה בגוון סגול לילך על הריסים התחתונים. הניחי אותה בנדיבות. המראה הסופי ידמה צללית סגולה מעושנת תחת העיניים; רק באופן אדג'י פי כמה.
  4. הולכת על כל הקופה? אפרי את העפעפיים בצללית כהה, חומה או שחורה, וטשטשי למראה מעושן. לאחר מכן, הניחי על הריסים מסקרה צבעונית בלבד; הגוון שלה יקפוץ ויובלט על רקע הצללית הכהה, שתעניק מסגרת לעיניים.
  5. איזה גוון של מסקרה הכי מתאים לעיניים חומות, כחולות או ירוקות? התשובה היא… איזה שבא לך! הטעם האישי והאישיות שלך יכתיבו לך את הדרך.
  6. תוהה אם בכל זאת יש משהו להימנע ממנו? השתדלי שלא ליצור לוק הרמוני מדי, הכולל שפתון סגול, סומק סגלגל ומסקרה סגולה. להיפך: שלבי מסקרה צבעונית בלוק קלאסי יחסית, כמו עיניים מעושנות ושפתי ניוד, או עיניים עם צללית זהובה ושפתי יין. בצורה זו, מסקרה צבעונית תתן טוויסט מתוחכם מאוד, וזה נקרא סטייל.

מחיר מיוחד להשקה בחודש אפריל 2018: 40 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X