fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – אוקטובר 2018

ביוטיקייר מציגה – BeautyHair : כל מה שמאסט לשיער שלכן בחורף 2018/19

מגוון מוצרים לשיער של רשת ביוטיקיירלפני מספר חודשים נכחתי בהשקת הסניף החדש של רשת ביוטיקייר בחולון. בסקירה שעשיתי על ההשקה והמוצרים השווים, סיפרתי לכן, בין היתר, על ספריי לשיער שעושה מראה שלאחר ים. מאז שניסיתי אותו ועוד כמה מוצרים של ביוטיקייר לשיער, אני חייבת לציין שדיי נדלקתי. בעיקר נדלקתי על העובדה שאני יכולה לקנות מוצרים לשיער איכותיים ובמחירים שפויים (בכלל טוב לנשים כמוני שעברו החלקה ולא רוצות להוציא על שמפו ללא מלחים סכומים הזויים….).

החודש, ביוטיקייר מציגים מגוון מוצרים לשיער בעיקר בגלל עונת המעבר. משחקי החום-קור לא ממש עושים לנו טוב לעור, לגוף ולשיער וברשת החליטו להציג מוצרים שיעזרו לנו לצלוח את עונת המעבר ובכלל את החורף הישראלי בשלום. גילוי נאות – קיבלתי את המוצרים לסיקור ויש כאן כמה מוצרים שהלכתי וקניתי עוד מהם…שיהיה בבית 🙂

  • סרום לשיער Reflex – לפני שבוע וקצת הסתפרתי והספר חזר ואמר לי שהשיער שלי יבש ושאני חייבת למרוח סרום ולהשתמש במסכה. לשניה שכחתי שיש לי את הסרום הזה של ביוטיקייר בבית ושאלתי אותו כמה עולה סרום אצלו במספרה. ידעתי שהוא הולך לנקוב במחיר הזוי אבל שאלתי בכל מקרה. מיותר לציין שלא חזרתי באותו יום עם סרום הביתה אבל כן חזרתי עם רצון להשתמש באחד. ואז חיפשתי איזה משהו בארון ונתקלתי בסרום Reflex של ביוטיקייר. הוא ללא שומן ומבוסס על סיליקונים נדיפים בעלי צמיגות נמוכה. אפשר לרסס אותו על שיער יבש וזה מונע קרזול ומעשיר את השיער בלחות.
    אני כבר שבוע וחצי משתמשת בו ברמה יומית (אני מהאלה שחופפות כל יום) והוא מושלם. ממש מרגישים את ההבדל בשיער כבר אחרי יומיים של שימוש. השיער באמת גמיש יותר, נוח לסידור והוא לא נשאר שומני.
    מחיר: 10.90 ₪
  • מברשת להחלקת השיער – מדובר במברשת מיוחדת עמידה בחום המיועדת לסירוק הצד הפנימי והחיצוני של השיער תוך כדי שימוש בפן או במחליק. המברשת למעשה אוספת את השיער בזמן ההחלקה ובכך עוזרת לאחד את השיער כדי שיוחלק בצורה שווה. העברתי את המברשת לאמא שלי כי היא משתמשת בפן ברמה יותר גבוהה ממני והיא ממש מרוצה ממנה.
    מחיר: 9.90 ₪
  • מסרקים נבחרים לעיצוב השיער – יש מגוון מסרקים בביוטיקייר, מעל 10 סוגים שונים, בינהם מסרקים המיועדים לעיצוב תסרוקות, פיזור שיער מושלם בהברשה, פתיחת שבילים, שליטה בנפח השיער ועוד…
    אני התחדשתי במסרק שעוזר לפתוח שבילים וזה מחזיר אותי אחורה לתחילת שנות ה-2000 שהשתמשתי בו ברמה יומית כשהייתי עושה שביל זיג זג בשיער 🙂
    מחיר: תתכוננו כי אלו באמת מחירים מצחיקים – 1.50-2 ₪
  • גומיות סקראנץ' – הכי חזרה לילדות של שנות ה-90. כמה גומיות כאלה היו לי בבית ואיך אהבתי אותן. האמת, אלו הגומיות הכי שוות – גם תופסות את השיער וגם לא מכאיבות כשמורידים אותן! למי שלא יודעת מה זה גומיות סקראנץ', מדובר בגומיות רחבות יחסית, עשויות קטיפה. הן מושלמות לקוקו גבוה או סתם לאבועגלה (אם כתבתי נכון ואם עדיין קוראים לזה ככה).
    מחיר: 2.50 ₪
  • מברשת להתרת קשרים עם ידית אחת – מברשת רכה במיוחד, בעלת המלצות של ספרים מקצועיים המעידים על סירוק מקצועי, נעים והתרת קשרים ללא בעיה. טרם יצא לי להשתמש בה כי בעיית הקשרים שהייתה לי נפתרה עם התספורת, אבל אם תהיה – אנסה 🙂
    מחיר: 1.50 ₪
  • מסכה בהתזה NEO – אני משתמשת בה מהרגע שקיבלתי והיא מעולה. מדובר במסכה טיפולית הנספגת לעומק סיב השערה, ללא צורך בשטיפה! בהתזה קלילה המסכה מאריכה את חיי צבע השיער, מונעת דהייה מוקדמת שלו, מנטרלת "שוונצים" ומתירה קשרים. אני משתמשת בה באופן קבוע לאחר החפיפה – אני מייבשת עם המגבת, משפריצה ממנה על השיער ומפזרת אותה באמצעות האצבעות. יש לה ריח עדין ונעים והיא ממש עושה טוב לשיער. אני גם הולכת לישון עם שיער רטוב ולא תמיד המראה מלבב בבוקר, אבל היא באמת עוזרת לשיער להראות טוב כשמתעוררים.
    מחיר: 12.90 ₪

למעלה יש לכן תמונה שצילמתי, אבל הנה תמונות בודדות מתוך האתר של ביוטיקייר (צילום: יח"צ/אסף אמברם), כולל עוד כמה מוצרים שלא ציינתי כאן אך שווים ביותר. כמובן שאת כל המוצרים ניתן להשיג בסניפים השונים של רשת ביוטיקייר (כולל בסניפים החדשים שעליהם כתבתי בעבר ובהמשך הכתבה) ובאתר שלהם – https://www.beautycare.co.il

חדשות ציפורניים ולקים

קולקציית החגים המהודרת של OPI ל-2018 !

קולקציית OPI לתקופת החגים 2018 - מפתח האגוזים וארבע הממלכות
צילום: יח"צ

איך אני מתרגשת ואוהבת ש-OPI מוציאים מהדורות מיוחדות. למזלי הם עושים את זה מדי כמה חודשים (לפעמים אפילו מדי חודש), אז תמיד יש סיבה למסיבה והתרגשות. מה שמיוחד לי באופן אישי במהדורת החגים לשנת 2018, זה שהיא מבוססת על הסרט של דיסני – The Nutcracker & Four Relams . אמנם לא ראיתי את הסרט המדובר, אבל כשהייתי בת 9-10 וגרנו בניו-יורק, ההורים שלי לקחו אותי לראות את הבלט של מפצח האגוזים. אני לא מתה על בלט, אבל המופע הזה היה כ"כ מיוחד ומרהיב שעד היום אני זוכרת אותו לטובה וחולמת על לקחת את הילדים שלי מתישהו לחוות את חג המולד בניו-יורק ואז ללכת להצגה/מופע של מפצח האגוזים.

כאמור, בימים אלו משיקה ענקית הלקים OPI ברחבי העולם את קולקציית החגים. הקולקציה מתאימה בגווניה למאפייני חג המולד. במקביל יוצא לאקרנים בישראל ובעולם הסרט החדש של דיסני – "מפצח האגוזים וארבע הממלכות". מדובר בסרט פנטזיה העוסק ביצירת הבלט המפורסמת "מפצח האגוזים" ובו עלילה סביב הדמות הראשית – קלרה – הנשאבת למסע בין עולמות קסומים של ארבע ממלכות מופלאות וחיפוש אחר מפתח שיכול לפתוח את המתנה הייחודית שקיבלה מאמה.

קולקציית החגים של OPI מתבססת בהשראותיה על המוטיבים השולטים בסצנות המרכזיות של הסרט ומראות ויזואליים מרהיבים, בהשראת הבגדים, הדמויות, הפנטזיה והתמימות של דיסני. הסרט רווי בגוונים עשירים וקודרים המתבטאים בהופעת פתיתי שלג, עצי אשוח מפוארים עם נגיעות חמות של אדום המסמל את בדי הדמויות ואת דמותה של המכשפה המרושעת בסרט.  על כן, שיתוף פעולה צבעוני ואופנתי שכולו השראות ופנטזיות מין היצירה.

לצד כל 12 הצבעים החדשים, יושקו שלושה גווני גליטר מנצנצים מיוחדים במינם. בקולקציה הזו, מדגישים ב-OPI כי ישנו מבחר גוונים שיתאימו לתקופת החגים ומזג האוויר הקר, כשלצד זה דגש נוסף על לכידת רוח קולנועית של פנטזיה המלווה בדמיון ויצירה. בגווני הקולקציה צבעים עמומים, קרירים, גוונים כהים חורפיים לצד אדום עמוק ולבן שלג צחור – ובגדול, נייל ארט סתווי- חורפי שישלוט במראות הציפורניים. סוזי ווייס-פישמן, מייסדת ושגרירת המותג OPI מציינת כי "לקולקציה יש מה להציע לכל אחת, החל מגוונים חורפיים בהירים ועד לצבעים עשירים וקודרים. ישנה השראה רבה בבלט הקלאסי וכעת גם בסרט שובר הקופות. המראות הם מדהימים."

להלן 12 שמות הגוונים וההשראות…מיותר לציין שאני רוצה את כולם 🙂

  • Dancing Keeps Me on my Toes – גוון לבן כשלג צחור לצד ריקודים אינסופיים.
  • Dreams Need Clara-fication – גוון גיבורת הסרט – תכלת עננים חלומי של קלרה.
  • Tinker, Thinker, Winker? – לבן עם גימור כסוף ונוצץ כמו פעמוני הכריסמס
  •   Lavendareto Find Courage – פרחוניות רכה של לבנדר אמיץ שקיים רק באגדה.
  • Berry Fairy Fun – גוון סגלגל בעל גימור מבריק, מביא איתו עומק כאבקת פיות.
  • Toying with Trouble – שילוב של גווני אדום עם נגיעות ורוד שובבות.
  • March in Uniform – עומקו של הכחול הקלאסי על ציפורניים חורפיות.
  • Dazzling Dew Drop – גוון של צהוב שמשי, זהוב ושימרי שאיבד את התמימות.
  • Envy the Adventure –  הוא גוון ירקרק של דשא שרודף את החוויה הבאה. – הצבע היחיד שהצלחתי לשים ידי עליו ומופיע בתמונה כאן בהמשך 🙂
  • Candied Kingdom – האדום הקלאסי מסמל חריפות ומתיקות גם יחד.
  • Ginger’s Revenge – גוון בורדו חצוף וערני – מסרב להיות קודר כמו החורף.
  • Black to Reality –  גווני אדום כהים עד שחורים – שיחזירו את הגוון המציאותי והחורפי.

בנוסף, שלושה גווני גליטר במהדורה מוגבלת מגיעים עם הקולקציה והם :

  • Gold Key To The Kingdom – גליטר גס וזהבהב על בסיס שקוף המסמל את המלוכה.
  • Dreams On A Silver Platter – נצנצים גרוסים גס בגוון כסוף מבריק וקלאסי.
  • I Pull The Strings – ברונזה כמו חמרה מנצנצת בגריסה גסה ובולטת. גוון לנועזות בלבד.

כל גווני הקולקציה, מגיעים בסדרת Infinite Shine, ג'לים ולקים רגילים.

מחיר: 65 ₪ | להשיג ברשת אפריל ומכוני הטיפוח ברחבי הארץ | http://www.opi-israel.co.il

OPI - קולקציית מפצח האגוזים - חורף 2018

מהדורה מוגבלת בפלטת גווניח פסטל ענוגה של CHIC

אז כמו שהתרגשתי בהשקת המדורה של OPI, אני מתרגשת לא פחות בהשקת המהדורה המוגבלת של CHIC. נתחיל מזה שמדובר במהדורה מוגבלת אז רק למיוחדות או לזריזות יהיו צבעים כאלה על הציפורניים 😂ונמשיך בזה שמדובר ב-CHIC אחת מחברות הלקים והתיקות והאהובות עלי.

במיוחד לכבוד הסתיו המגיע עלינו לטובה, משיקים ב-CHIC פלטת גוונים פסטלית, קרירה וצוננת וכמובן – במהדורה מוגבלת.

הגוונים הפסטלים בהגדרתם הם גוונים המורכבים מנוכחות גבוהה של מעל 50% צבע לבן בהרכבו של הגוון. הפלטה הפסטלית של שיק מציעה שישה גווני פסטל של אפרפר, תכלת, ירוק סלאדין, סגול לילך, ורוד בייבי וכן גוון לבן אבן.

הגוונים הפסטלים אמנם משדרים קרירות ומנימליזם אך יחד עם זאת הם מעניקים אלגנטיות רכה וענוגה על אף היעדרות נוכחות בולטת ומודגשת של הצבע. כל אחת בהחלט תמצא את הגוון הפסטלי המתאים לה בקולקציה. המהדורה מציעה לקים ברמת שקיפות חלקית עד אטומה לחלוטין.

מחיר: 19 ₪ (17 מ"ל) | להשיג ברשתות הפארם השונות ובפרפומריות

מהדורת לקים מוגבלת של שיק - פסטלים מתוקים
צילום: אלון גונן

The New Neutral של ORLY

נוחות הסתיו פוגשת יוקרה מודרנית עם גוונים מהורהרים של עלים נושרים בגוונים בהירים ומאופקים: בז', חמרה, טרקוטה, מייק־אפ, חול, ובוץ, וכך נדמה שגוון הסתיו המקובל עובר מיתוג מחדש בעונה הקרובה והופך מצבע מוקצה ומושמץ לפאלטת גוונים שמפתה להתמסר אליה. בבסיס הקולקציה הסתווית של מותג הלק הבינלאומי ORLY ניצבת ההנחה כי הניקיון והנייטרליות של הצבע העירום הן בבחינת נוסחה מנצחת לזמנים של חוסר ודאות, ובמעבר לעונת הסתיו נשארת אורלי צמודה למשפחת הצבעים הנייטרלית, כשהפעם נבחר הצבע האפור, העשיר בנבחרת הגוונים הטבעיים.

לקראת הסתיו יצרה אורלי פלטת גוונים בהשראת תצוגתם המרשימה של צבעי הסתיו. בארסנל מנעד עשיר של חומים ואפורים ולצדם גוון קורל עמוק ומעומעם המזכיר את שלביו הראשוניים של העלה המתייבש. הלקים גם הפעם ניחנים בשמות מפתיעים כמו: CASHMERE  CRISIS (משבר קאשמיר), FALL INTO ME (סתיו בתוכי), SNUGGLE UP (להתכרבל), Seize The  Clay (לאחוז בחימר), OLIVE  YOU  KELLY (קלי בצבעי זית) ו- MAUVELOUS (תערובת של סגול + נפלא).

"פלטת הגוונים המוצעת כשמה כן היא  – הטבעי החדש! אם בעבר זכינו לקבל בסתיו גווני פודרה וניוד פסטלים שהתכתבו עם העונה החמה, שהרי הגוונים המאוגדים בפלטת הסתיו החדשה יוצרים הרמוניה טבעית בהתייחס לעונה. גוונים אפרפרים בטקסטורות שונות לצד חומים מעושנים וורדרדים סמוקים המתכתבים באופן טבעי עם עונת הסתיו. הפלטה מציעה גוונים שכל אישה תוכל למצוא את הגוון המועדף עליה ממראה סולידי ומאופק ועד למראה אקסטרווגנטי נוכח" מסכמת חני אטיאס – המדריכה הראשית באורלי ישראל.

מחיר: 40 ₪ | במכוני הטיפוח והמניקוריות ברחבי הארץ

קולקציית סתיו 2018 של ORLY - הנטורל החדש
צילום: ג'ון וויט

ג'ל שמפו פירות יער לשיער, לגוף ולפנים של MAGIRAY

ג'ל-שמפו פירות יער של MAGIRAYהאמת, קיבלתי דוגמית של המוצר להתנסות ומאז אני כל הזמן אומרת שאחפש איפה יש קוסמטיקאית באזור של שמוכרת את המוצר כדי לקנות את הגודל הרגיל ושוכחת לעשות אותו. ואם אתן שואלות למה הדוגמית נגמרה כ"כ מהר זה בעיקר כי הבאתי את זה למשרד, לתת לבנות כאן להריח – וכולן עפו על זה והשתמשנו בזה יחד ופוף…נגמר 😑

על MAGIRAY כבר כתבתי בעבר ועכשיו הם מרחיבים את סדרת הספא ומשיקים את Berries Shampoo-gel. מדובר במוצר רב תכליתי, עדין ומלטף המבוסס על תמציות של 14 צמחי מרפא ופירות, שנועד לניקוי יסודי של עור הפנים אבל לא רק – המוצר משמש גם כשמפו לשיער וכג'ל רחצה.

הפורמולה הייחודית משלבת רכיבים הידועים בזכות השפעתם האנטי-דלקתית ובעלי עוצמה כאנטי אוקסידנטים, לצד מרכיבים המסירים את תאי העור המתים ובכך מאיצים את תהליך התחדשותו. בפורמולה יש 14 רכיבים פעילים מסוגי צמחים שונים…והנה הרשימה: סרפד,קורנית, מרווה, רוזמרין, קמומיל, הממליס, לפה, בורית, פפאיה, קיווי , תפוז, פסיפלורה, אובליפיחה, רימון, מי ים המלח וחומצת חלב לצד תמציות של פירות יער מתקתקות וריחניות.

ניחוח מתקתק של פירות יער משולב בארומה נעימה של פירות טרופיים יתרמו לחוויית אמבט וספא נעימה. מרקמו העדין של הג'ל מפנק ונעים לעור הגוף, תורם לגמישותו, משפר את מרקמו ומעניק תחושת רעננות לאורך זמן

מחיר: 59 ₪ (300 מ"ל) | להשיג אצל קוסמטיקאיות – לבירור הקוסמטיקאית הקרובה למיקום המגורים ניתן באתר החברה: www.magiray.info

סרום לשיקום והזנה אינטנסיבית לעור הפנים על בסיס שמן רימונים – תפוח טכנולוגיות טבעיות

סרום לשיקום והזנה אינטנסיבית לעור הפנים - תפוח טכנולוגיות טבעיותאני רק אציין משהו אחד ואז אשאיר אתכן עם הפרטים היבשים 😉 – ואו. הרבה זמן שלא נתקלתי בסרום שאומר ועושה. מדובר בסרום המכיל רכיבים פעילים להזנה אינטנסיבית של העור ומציע סינרגיה של שמנים צמחיים ותמציות בוטניות בפאזה שומנית במרקם רך, נעים, סמיך ועשיר בחומרים פעילים.

אמנם אין לי קמטים להחליק אבל אני תמיד שמחה לחזק ולייצב את העור וזה בדיוק מה שהסרום עושה וגם דיי מרגישים במיידי. הסרום מסייע להחלקת קמטים, לחיזוק וייצוב העור, תוך שהוא תורם בבניית סיבי קולגן ואלסטין לאפקט ה"ביוממטיק" (חיקוי הליך ביולוגי הפועל על הסיבים לחיזוק ומוצקות העור). הסרום מזין ושומר על הסבום הטבעי, כמו-כן הוא מגן מפני נזקים סביבתיים ומעודד את מנגנון השיקום הטבעי של העור.
"שמן זרעי הרימונים מסייע לחיזוק האפידרמיס. הוא משקם את רקמת הקולגן הטבעי של העור ומונע ירידה בברק ובחיוניות הטבעית שלו.  שמן זרעי הרימון ידוע כעוצמתי מאד וכאחד מנוגדי החמצון החזקים בטבע, הוא מגן על עור הפנים מנזקי אקלים קוטביים (קור/חום) ומונע קמטוטים והזדקנות מוקדמות של העור או כפי שנקרא המינוח המקצועי Age-Delay", מסבירה סיגל קדם, קוסמטיקאית ומדריכה ראשית בתפוח טכנולוגיות.

רכיבים פעילים: שמן בוראג', רכז פרי האובליפיחה ושמן זרעי רימון.

אופן השימוש: על עור נקי ויבש הייטב יש להספיג בתנועות עיסוי מספר טיפות. תחושת השמנוניות הראשונית נספגת במהרה ומותירה עור חלק למשיי ונעים.

מחיר 214 ₪ (30 מ"ל) | להשיג אצל קוסמטיקאיות לבירור הקוסמטיקאית הקרובה למקום מגורייך 03-9304986

קרם לחות מזין לידיים מסדרת DRY SKIN של קמדיס

אני חולה על קרם ידיים. באמת! בשידת לילה יש לי מגירה שלמה שכל כולה מוקדשת לקרם ידיים. כשאני בחו"ל אני קונה, אני מזמינה מהאינטרנט וכמובן – חוזרת מסיבוב ברשתות הפארם עם עוד…שיהיה. בתקופה הזאת של עונות המעבר והחורף בכלל קרם ידיים אצלי שווה ערף למים וזה באמת מוצר חובה. אני משתמשת בו נון-סטופ.

הכירו לי את קרם הידים של חברת קמדיס. אני מודה שלא שמעתי על החברה הזאת בעבר אבל מסתבר שהיא מהמובילות בעולם המערבי בפיתוח ושיוטוק מוצרי דרמו-קוסמטיקה המבוססים על תרכובות צמחים מהרפואה הסינית המסורתית. יש להם גם אתר אינטרנט שדרכו ניתן לרכוש את המוצרים השונים והקניה בו מאוד קלה ונוחה (ובטוחה).

ממש לא מזמן קמדיס השיקו את קרם הלחות המזין לידיים מסדרת DRY SKIN. אני אתחיל מהריח העדין והנעים שלו ואמשיך לפלאים שהוא עושה לעור. הוא מזין את העור אבל היד לא שומנית ומגעילה. הוא נספג מהר וניתן להמשיך בשגרת החיים ועם זאת, עדיין שומר על לחות לאורך זמן. הקרם הזה נמצא באופן קבע ליד המיטה (התמונה בהמשך צולמה על הסדין), ורכשתי דרך האתר שלהם עוד 2 קרמים: אחד לתיק ואחד למשרד.

אז מה מיוחד בקרם? קרם לחות עשיר ומזין ידיים אשר מטרתו העיקרית להרגיע מידית עור ידיים יבש, מגורה ואדמומי. שימוש קבוע יסייע בריכוך עור מחוספס וסדוק ובהשגת מראה עור חלק יותר. הפורמולה פועלת באמצעות הרכב צמחים מרוכז ובלעדי לקמדיס ומסייעת בשיקום עור הידיים כמו גם בהשבת תחושת החיוניות והגמישות שלו. מתאים למבוגרים וילדים. הקרם לוכד את הלחות בעור ומרכך סדקים ויובש, עוזר בהרגעת עור אדמומי ובעל ניחוח טבעי נפלא של תרכובות הצמחים ממנו הוא מופק. הקרם מתמודד עם עור יבש מאוד, סדוק ומחוספס המזין אותו בלחות. אינו מכיל פראבנים, ונבדק דרמטולוגית.

מחיר: 30  ₪ (100 מ"ל) | להשיג ב- https://www.kamedis.co.il

קרם הידים של KEMDIS
מצטערת על האדום, אבל צילמתי את זה על רקע הסדין שהיה לי באותו רגע על המיטה 🙂

ג'ל עיניים Eye Sensibo מבית BIODERMA

סנסביו איי קרם במרקם ג'ל לעיניים של ביודרמה
צילום: אלון גנון

(מתנצלת מראש על שימוש בתמונת יח"צ, אבל התמונה שצילמתי לא יצאה הכי טוב…)

בחודשים האחרונים גיליתי שאני אלרגית לקרדית האבק. זה מסביר את הגירודים בפנים, הרגישות בעיניים וכמובן את כמות הקלינקס שהולכת לפח. בגלל כל הרגישות אני נוטה שלא להתאפר בעיניים כי העיניים יותר רגישות ולפעמים האיפור פשוט מציק לי.

'ביודרמה' מותג הדרמוקוסמטיקה הצרפתי מצרף אל סדרת Sensibio – סנסביו, הייעודית לעור רגיש – את 'סנסביו איי – Sensibio Eye- ג'ל עיניים בעל מנגנון פעולה ביולוגי, המגביר את סף הסבילות של העור באזור רגיש זה ומעצים את עמידותו בפני גורמים מזיקים.

  • יתרונות המוצר: מפחית נפיחות, מרגיע את תחושת האי נוחות סביב העיניים, מצמצם הופעת קמטים, מעצים את סבילות העור לאזור העיניים.
  • עוד על המוצר: מתאפיין במרקם ג'ל-קרם קליל, מתאים לשימוש עם איפור, מתאים לעור רגיש.
  • טוב לדעת: ללא בישום, ללא פראבנים, מכיל קפאין.

הפטנט Toléridine™: קומפלקס טבעי המוגן בפטנט D.A.F (פורמולה דרמטולוגית מתקדמת), הוא פריצת דרך ביולוגית חדשה לעור רגיש, המעכב ייצור מולקולות פרו-דלקתיות וכך הופך את העור לפחות חשוף לנזקי הסביבה ופחות תגובתי. התכשיר מכיל קפאין, מרכיב להסרת גודש הנמצא ב-Sensibio Eye  ועוזר להפחית נפיחות מתחת לעיניים.
כמו-כן נוכחותה של חומצה היאלורונית ואבקות מחזירות אור, מטשטשות את מראה הקמטים בזוויות העין.

אני התחלתי להשתמש בג'ל עיניים מדי ערב, אחרי שאני שוטפת פנים ואני באמת מרגישה בהבדל. זה לא שאני לא סובלת מתופעות של האלרגיה – אני כן. אבל לפחות הנפיחות בעיניים ירדה קצת, אני פחות מגרדת ומשפשפת אותן, ואם אני מתאפרת, אני לא משתוקקת להסיר את האיפור אחרי שניה.

הוראות השימוש: יש למרוח Sensibio Eye בבוקר ובערב על עור נקי בנגיעות עדינות באזור עפעפיים ומסביב לעיניים. יש לפזר את הקרם, מבלי ללחוץ על העור, בטפיחות קלות מבפנים כלפי חוץ עד הספיגה של הקרם.

מחיר 125 ₪ (15 מ"ל) | להשיג: בסניפי רשת סופר פארם

בועז שטיין משיק ברונזר מינראלי דחוס – Bronzing pressed Powder

בקרוב קרני השמש המשזפות יעלמו (הבטיחו גשם ומזג אוויר חורפי בסופ"), וכל אלה שרוצות עדיין לשמור על המראה השזוף של הקיץ יוכלו להתנחם בברונזר החדש של בועז שטיין.

ה-Bronzing Pressed Powder מגיע בארזית קומפקט נוחה עם מראה וספוגית. הוא עשיר בפיגמנטים מינראליים טבעיים המעניקים מראה שזוף וחמים לעור הפנים. הפיגמנטים אורגניים מקבוצת המינראליים הנציצים MICA ומעניקים נקודות אור קסומות על עור הפנים. הברונזר יעניק מראה שזוף וטבעי ומתאים לכל גווני העור.

דרך אגב, על אף שמדובר באבקה דחוסה, היא מועשרת בחומרים מלחלחים לצד תמצית צמח הסילקה המסייעת לשמור על רקמת עור גמישה ומונעת ייבוש או כל תחושת כיווץ הגורמת לחוסר נוחות.

ולמי שרוצה עור שזוף אבל לא יודעת להשתמש בברונזר (כמוני…), הנה הסבר מבועז שטיין בכבודו ובעצמו: "אבקת ברונזר היא אינה תחליף לבסיס מייקאפ ליצרת מרקם אחיד של גוון העור, היא גם איינה חלופה לפודרה המקבעת את המייקאפ אל עור הפנים. השימוש בברונזר חייב להיות במסורה כי נגיעות קלות באזור המרכזי של הלחיים, מרכז המצח, עצם האף ומרכז הסנטר יעניקו באופן הטבעי ביותר מראה של שיזוף טבעי. השימוש בכמות מדודה היא זו שתעניק תוצאה מרשימה וטבעית"

מחיר: 129  ₪ | להשיג פרפומריות, קוסמטיקאיות ובמרכזים מקצועיים

ברונזר מינראלי דחוס של בועז שטיין

חידושים מבית ד"ר פישר

סדרת TRI-MOIST GENSIS – פורמולות מתקדמות מסוגן להענקת לחות, הזנה והגנה

סדרת TRIMOIST של ד"ר פישרלצערי, העור שלי קצת כמוני לפעמים – לא מובן. ברוב ימי השנה הוא עור שומני קלאסי: מכבד אותי בפצעים, שומן וכל הטוב הזה. ואז יש ימים, כמו הימים בעונת המעבר, שהוא יבש ורק רוצה לחות. בגלל זה בבית יש לי לא מעט קרמים ומוצרי טיפוח כי לפעמים הוא רוצה/צריך קצת מזה וקצת מזה.

כעת, העור שלי בתקופה שהוא רוצה לחות…כמה שיותר לחות. אני יכולה לסיים לשטוף ידים עם הסבון הכי עשיר בלחות, ולרוץ למרוח קרם ידיים. אני יוצאת מהמקלחת אחרי שימוש בסבון שהוא גם קרם גוף, ורצה להתיז על עצמי עוד קרם גוף. כמובן שהפנים לא מפספסים הזדמנות להיכנס לחגיגה וגם הם דורשים לחות. לכן אני ממש ממש שמחה שחברה שעובדת באחת מרשתות הפארם סיפרה לי על הסדרה הזאת.

מדובר בסדרת מוצרים עם פעולה משולשת: לחות, הזנה והגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש. לסדרה קומפלקס ייחודי המשלב את הרכיב המתקדם והפעיל TRIMOIST, והוא למעשה יוצר שכבת הגנה על העור המסייעת במניעת איבוד לחות. וכך באמצעות המוצרים השונים מונעים לחות, מעשירים את העור בעוד לחות ומאזנים את הלחות הטבעית של העור. בחיים שלי לא חשבתי שאכתוב במשפט אחד כ"כ הרבה פעמים את המילה "לחות" 🙂

התכשירים השונים מועשרים בקומפלקס לחויות בשילוב פרו-ויטמין B5 לריכוך, הזנת העור ולשמירה על גמישות וחוזק העור ואנטי-אוקסידנט ויטמין E, להגנה מפני רדיקלים חופשיים ונזקי סביבה ואקלים ולמראה עור חלק וקורן יותר.
קרמי היום והקרם לאזור העיניים והשפתיים מכילים מערכת מסנני קרינה מתקדמת להגנה גבוהה ורחבה מקרינת(SPF30) UVB  ומקרינתUVA לסיוע בהאטת ההזדקנות המוקדמת של העור. בנוסף, מכילים AQUAXYL™ וחומצה היאלורונית המעניקים לחות מוגברת.
תכשירי הסדרה נבדקו דרמטולוגית, הינם היפואלרגניים ועברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמה לעור רגיש.

מוצרי הסדרה כוללים

  • קרם יום מזין לעור רגיל SPF30, לעור יבש-יבש מאוד SPF30 ולעור שמן ומעורב SPF30 – אני משתמשת בקרם יום כבר למעלה מחודש וחצי והוא מושלם. אני משתמשת בזה לעור שמן ומעורב ולמרות שמרגישים שהוא מעשיר את העור בלחות…אין מראה שומני ו/או מבריק והעור באמת מרגיש נעים ולא כאילו הוא חנוק והנקבוביות סתומות.
    קרמי היום מכילים קומפלקס לחויות ייחודי המשלב TRIMOIST, חומצה היאלורונית ו-AQUAXYL™ היוצר שכבת מגן המסייעת במניעת איבוד לחות, מעשיר את העור במרכיבי לחות ומעניק לחות אופטימלית ל- 24 שעות. בנוסף, מכילים אבקה מחזירת אור המסייעת בטשטוש אופטי מיידי של קמטים וקמטוטים להענקת מראה חלק, בריא וזוהר יותר.
    מחיר: 99.90 ₪
  • קרם לילה מזין לכל סוגי העור – בזה התחלתי להשתמש בשבועיים האחרונים. הוא אחלה, עושה את העבודה של הזנה בלחות. כן יש טיפונת של מראה מבריק אבל הוא נספג עד הבוקר ולא מרגישים אותו.
    מכיל קומפלקס לחויות עשיר המשלב TRIMOIST , פרו-ויטמין B5 וחמאת שיאה המסייע במניעת איבוד לחות, מעשיר את העור בלחות אופטימאלית ל- 24 שעות ושומר על מאזן הלחות של העור.
    בנוסף, מכיל תמצית פירות טבעית (AHA) המסייעת בהסרת תאי עור מתים ובהאצת התחדשותם ומועשר בויטמין A להזנה ולסיוע בשמירה על גמישות העור למראה עור חלק וקורן יותר.
    מחיר: 99.90 ₪
  • קרם לאזור העיניים והשפתיים SPF30 – אזור העיניים והשפתיים הינו דק, עדין וחשוף יותר לשמש ולכן הראשון לגלות סימני הזדקנות ועייפות. הקרם מכיל קומפלקס לחויות ייחודי המשלבTRIMOIST , חומצה היאלורונית ו-AQUAXYL™ , היוצר שכבת מגן המסייעת במניעת איבוד לחות ומעשיר את העור במרכיבי לחות. בנוסף, מכיל מערכת מסנני קרינה מתקדמת להגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש, לסיוע בהאטת הזדקנות מוקדמת של העור. מכיל אבקה מחזירת אור המסייעת בטשטוש אופטי מיידי של קמטים וקמטוטים.
    מחיר: 99.90 ₪
  • סרום לחויות לעור רגיל-מעורב – סרום חדשני המעניק לחות ל- 24 שעות, בעל מרקם רענן וקליל המעצים את פעולת קרם היום או הלילה. מכיל אבקה מחזירת אור, המסייעת בצמצום וטשטוש אופטי מיידי של קמטים וקמטוטים. מועשר בויטמין A להזנה ושמירה על גמישות וחוזק העור ובסיליקונים אלסטומרים המשווים לעור מראה אחיד, חלק ומגע משי קטיפתי.
    מחיר: 119.90 ₪
  • מסכת לחות מזינה – מסכת לחות ייחודית המועשרת ב- AQUAXYL™ המסייע בשיפור יכולתו הטבעית של העור  לספוג לחות ומעניקה לחות ל- 24 שעות. מסייעת בהזנה אינטנסיבית, בהרגעת העור ובהענקת מגע קטיפתי וחלק. המסכה מכילה תמצית חלב ודבש ומשלבת קומפלקס שמנים איכותי להזנה וריכוך העור: פשתן, שקדים, כותנה וזית.
    מחיר: 99.90 ₪

להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת

סדרת WHITE GENESIS – פורמולות מתקדמות מסוגן להבהרת ומניעת כתמי עור

סדרת WHITE GENESIS של ד"ר פישר
צילום: יעל האן

ד"ר פישר GENESIS הינה סדרת אנטי-אייג'ינג מקיפה לשימוש יומיומי, לטיפול ומניעת כתמי עור. הסדרה משלבת קומפלקס אופטימלי לטיפול בהיפר פיגמנטציה בשם Whitesphere Premium® , המכיל ריכוזים פעילים של ליקוריציה, אצה יפנית וויטמין C. כל אלה מאוגדים בתוך קפסולה ייחודית בטכנולוגיית Spherulites® התורמת להגברת האפקטיביות ולפעילות ממוקדת בהבהרה ובטשטוש כתמים כדוגמת כתמי גיל, שמש, הריון ועוד.

הקומפלקס נבדק במעבדות מחקר מהמובילות באירופה ונמצא כי בתוך חודשיים מתחילת השימוש חלה ירידה ניכרת ברמת הפיגמנטציה וטושטשו כתמי העור באופן הנראה לעין.

כיצד נוצרים כתמי עור?

חשיפה לקרני השמש היא הסיבה העיקרית להופעת כתמים (היפר-פיגמנטציה) על פני העור. בעת חשיפה לשמש, תאי העור מייצרים פיגמנט הנקרא מלנין. כתוצאה מחשיפה ממושכת לשמש, ולעיתים בשילוב עם גורמים נוספים כגון שינויים הורמונאליים, המלנין עלול להצטבר באופן בלתי אחיד בעור ולהופיע בצורת כתמים כהים. כתמים אלו ידועים גם בשמותיהם השונים: כתמי גיל, כתמי שמש, כתמי הריון (מלאזמה וכלואזמה) ועוד. הכתמים מופיעים בדרך כלל באזורים החשופים יותר לשמש: פנים, צוואר, מחשוף וידיים.

מניעה היא ההגנה הטובה ביותר – חשוב מאוד להקפיד למרוח קרם המכיל הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש. יש לוודא שבקרם קיימים מסנני קרינה להגנה גבוהה ורחבה מפני קרני UVB ו- UVA  וגם אנטי-אוקסידנטים המסייעים בהגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים ופגעי סביבה ואקלים. הגנה על העור מפני קרינת השמש מסייעת במניעת כתמים חדשים. אל תשכחו למרוח גם את הצוואר ואת עור הידיים –  גב כף היד לדוגמה, חשוף לשמש ומסגיר את גילנו.

חשוב לזכור: תרופות רבות הן פוטוסנסיטביות, כלומר עלולות לגרום לרגישות רבה יותר לקרינת השמש ובכך להחמיר את נזקי החשיפה לשמש. בקבוצה זו תרופות שכיחות רבות כגון אנטיביוטיקה, משככי כאבים, גלולות למניעת הריון ועוד. טיפולים כגון הסרת שיער מהפנים או מהגוף, טיפולי לייזר וטיפולי פיגמנטציה תורמים אף הם לתופעה. במקרים אלה חשוב אף יותר להגן על עורנו מהשמש באמצעות קרם עם מקדם הגנה.

הסדרה כוללת

  • קרם יום מבהיר SPF30 לעור רגיל-יבש/לעור מעורב-שמן  (159.90 ₪) – קרמי היום מסייעים בטשטוש והבהרת כתמי עור ומסייעים במניעת כתמי עור בעתיד, מעניקים הגנה גבוהה (SPF30) ורחבה מקרינת השמש (UVA&UVB). בנוסף, מסייעים בטשטוש ובמניעת קמטים וקמטוטים ומעשירים את העור בלחות אופטימאלית ל- 24 שעות. הקרמים מתאימים לעור רגיש ואינם מכילים פארבנים.
  • קרם לילה מבהיר לכל סוגי העור (159.90 ₪) – הקרם פועל בשעות הלילה לסיוע בטשטוש והבהרת כתמי עור ובטשטוש קמטים. מסייע בנטרול רדיקלים חופשיים ובמניעת נזקי סביבה ואקלים. מעשיר את העור בלחות והזנה במשך שעות הלילה. הקרם מתאים לעור רגיש ואינו מכיל פארבנים.
  • מסכת פילינג מבהירה לכל סוגי העור (119.90 ₪) – המסכה מיועדת לאזור הפנים, המחשוף והידיים. המסכה מסירה תאי עור מתים ומחדשת עור עייף. מסייעת בהבהרה וטשטוש כתמי עור ומעניקה חיוניות, מראה עור בריא, זוהר ואחיד יותר. מסייעת בנטרול רדיקלים חופשיים למניעת נזקי סביבה ואקלים.המסכה מתאימה לעור רגיש.
  • קרם ידיים מבהיר  SPF30 (69.90 ₪) – הקרם מסייע בטשטוש ובהבהרת כתמי עור בעור הידיים, מסייע במניעת כתמי עור עתידיים, מעניק הגנה גבוהה (SPF30) ורחבה מקרינת השמש (UVA&UVB). מעשיר את העור בלחות אופטימאלית לאורך זמן, מגן על עור הידיים ומונע יובש, נמרח בקלות ונספג במהירות.

בין התאריכים 11-30.10.18, קרמי הפנים ימכרו במחיר מבצע של- 109.90 ₪ ליח' והמסכה ב- 69.90 ₪ בלבד | להשיג ברשתות הפארם, בקופות החולים ובבתי המרקחת

שמפו צמחי מרפא הדס לטיפול בנשירת שיער והקרחה

שמפו צמחי מרפא הדס לטיפול בנשירת שיער והקרחה
צילום: יח"צ

מרכזי פתרונות השיער דורון פסקינו, המציעים מגוון פתרונות מקצועיים לטיפול בבעיות שיער שונות מציגים "שמפו צמחי מרפא הדס", היעיל כטיפול טבעי בבעיית הקרחה ונשירת שיער בקרב נשים וגברים.

השמפו, המועשר בצמחי מרפא הדס, סרפד, דפנה, רוזמרין, ארגן ואומגה 3 מזרעי מרווה מרושתת, יוצרים יחדיו באמצעות תכונותיהם הטבעיות קומפלקס מזין העוזר בהתמודדות וריפוי בעיות עור כלליות, וכן באופן ספציפי לטיפול בשיער דליל, חלש ונושר בפרט. הצמחים בשמפו ידועים ביכולתם לחיזוק שורשי השיער בעת בטיפול התמדתי בן 3 חודשים עד חצי שנה. הטיפול מתבצע אודות ריכוזים גבוהים המכילים ברזל מוגבר, אבץ, מינרלים וויטמינים המסייעים בשיקום השיער.

אפקטיביות השמפו יעילה במיוחד בנטילה פנימית של צמחי מרפא כגון סרפד, חליטת סירפד, חליטת מורנגה או שמן אומגה 3 מצמחי מרפא. ניתן לשלב את השמפו עם מסיכת מורנגה (אחת לשבוע) הידועה בחיזוק שורשי השיער, שכן המורנגה נמצאה כעץ המחזק את המערכות, מעלה את רמת הברזל.

מחיר: 135 ₪ | להשיג במרכזי פתרונות השיער דורון פסקינו – ז'בוטינסקי 90 – http://doronfascino.co.il

מוצרים חדשים מבית לוריאל פריז

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

מסכת פנינים מסדרת Revitalift Filler Hyaluromask של לוריאל פריז

revitalift beeds mask לוריאל פריז
צילום: יח"צ חו"ל

כבר למעלה מ-30 שנה, מעבדות לוריאל פריז מפתחות חידושים מדעיים, לטובת השגת פרצות דרך בשיפור מראה העור ובהפצת היופי לכולם. סדרת REVITALIFT FILLER העשירה בחומצה היאלורונית, רכיב טבעי הנמצא בעור, אוגר מולקולות מים ותורם לנפח ולמתיחה המאפיינת עור צעיר, נוצרה כמענה לצורך השבת הנפח לעור הפנים, שמופיע בתחילת גילאי ה-30 בממוצע. או אז, כמות החומצה ההיאלורונית בעור פוחתת, והדבר מתבטא בשקעים בלחיים, תחת העיניים, התחזקות קמטי ההבעה בצידי הפה, ועוד. אובדן הנפח תורם למראה בוגר יותר של עור הפנים, והדבר נמשך לאורך השנים. הריכוז הגבוה של החומצה ההיאלורונית במוצרי סדרת רויטליפט פילר, מאפשר להשיב נפח לעור, לטשטש מראה קמטוטים, למנוע ולשמר מראה של עור צעיר יותר.

כעת, מרחיב לוריאל פריז את סדרת REVITALIFT FILLER עם מסיכת טיפוח היאלורונית יחידה מסוגה, Revitalift Hyaluromask, האידיאלית לשימוש בלילה. הדבר אינו מקרי: בשעות הלילה העור מפנה את משאביו להתחדשות, סופג הזנה ולחות פי 2 יותר מאשר בשעות היום, וזוהי, למעשה, השעה הטובה ביותר להעשירו ולטפחו.

למסיכה מרקם חדשני של כדוריות ג'ל המכילות חומצה היאלורונית, ומתפקעות במגע עם העור. הדבר תורם ליעילות השימוש ולספיגה טובה יותר של החומצה ההיאלורונית בשכבה הראשונה של העור. למעשה, המסיכה מעניקה בוסט של טיפוח יעיל נוסף על השגרה הרגילה, והשימוש בה קל ופשוט: פעמיים בשבוע, במקום קרם הלילה, יש למרוח את המסיכה על עור נקי, לפני השינה, על כל שטח הפנים והצוואר. ניתן כמובן לישון עם המסיכה; מרקם הג'ל נספג היטב ואינו מותיר תחושה עמוסה. למחרת בבוקר יש לנקות את הפנים כרגיל ולהמשיך בשגרת הטיפוח הרגילה.

מחיר: 110 ₪ (50 מ"ל),  בחודש אוקטובר 2018 מחיר מבצע 89.9 ₪ | להשיג ברשתות הפארם

את סדרת האיפור העמיד INFAILLIBLE מתרחבת עם השקת פודרה וקונסילר עמידים עד 24 שעות

פודרה בגימור מאט לכיסוי גבוה של לוריאל פריז
צילום: יח"צ חו"ל

אחת הדרישות הנפוצות בקרב נשים, היא היכולת להיראות רעננה מבוקר ועד ערב מבלי לתקן את האיפור. במהלך היום, לוח הזמנים של הנשים עמוס, סדר היום קצבי עם מעט מאוד זמן פנוי, והן רוצות להיראות במיטבן לאורך היום. ככל ששעות היום עוברות, האיפור אשר הונח בבוקר דוהה ומתעמעם,  וכתוצאה מכך תווי הפנים פחות אחידים, מופיעות כהויות, פגמים מתגלים, והעור הופך לחיוור יותר.

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מרחיב את משפחת אינפליבל המגדירה מחדש את המונח "איפור עמיד" ומשיק קונסילר אינפליבל במרקם קרמי, ופודרה אינפייליבל מאט לגימור מושלם נטול הברקות. כיום גימור המאט המושלם אינו נראה כבד יותר, ללא אפקט מסכה. הוא מאפשר לעור לנשום ועמיד לאורך כל היום, גם בתנאים קשים ביותר.

קונסילר אינפליבל מאט – טכנולוגיה חדשני

מגיע ב-4 גוונים, כאשר החדשנות בגוון הכתום: נועד להסתיר כהויות קשות מתחת לעיניים (מנטרל כחול וסגול), יש להניח מתחת למייק-אפ.

אופן השימוש: הוראות שימוש: הניחי את החומר וטשטשי עם האצבעות או בעזרת ספוגית.

מחיר: 45 ₪ (10 גרם)   פודרה אינפליבל מאט – פורמולה ייחודית

קונסילר כתום של לוריאל פריז
צילום: יח"צ חו"ל

פודרה עמידה בגימור מאט, לכיסוי גבוה, לא מייבשת, נוחה לשימוש ו-oil free. הפורמולה משלבת:

  • טכנולוגיה של מינרל אולטרה-סופג פרלייט Perlite: הפרלייט הינו מינרל תופח שנוצר מסלע וולקני (סיליקט). בעל יכולת ספיגה גבוהה של מים ושמן, ומנגד לא מונע את התאדות הזיעה. הפרלייט פועל כמו ספוגיות זעירות.
  • הפורמולה מכילה פיגמנט, המסייע להעניק כיסוי אופטימאלי לעור הפנים, ותורם לגוון עור אחיד ונטול ברק.

התוצאה: גימור מאט ועמיד עד 24 שעות, כיסוי מושלם ללא יובש ונטול שומן.

הפודרה הדחוסה מגיעה באריזה יוקרתית עם מראה וספוגית ומוצעת ב-4 גוונים, להתאמה מושלמת.

אופן השימוש:

  • במידה ויש לכן נקבוביות פעורות או מרקם עור שאינו חלק, הניחו את הפודרה בעזרת מברשת או ספוגית בתנועות לחיצה עדינות על העור.
  • במידה ואתן מעוניינות לספוח הברקות שומניות בקלילות, פדרו קלות את שטח הפנים בעזרת מברשת. מעט חומר יעשה את העבודה!
  • לא מעוניינות לשים מייקאפ אך שואפות למראה עור אחיד וטבעי? פדרו פנים נקיות בטפיחות קלילות, וראו איך גוון העור הופך אחיד.

מחיר: 80 ₪  (10 גרם)

סדרת השפתונים האייקונית Color Riche מתרחבת עם – Color Riche Shine

קולור ריש של לוריאל פריז
צילום: יח"צ

ברחבי העולם, הטרנד ברור:  שפתיים בגימור מבריק במיוחד הן האקססורי החם ביותר לקיץ 2018.  לצד הגימור המאט והנצחי, לגימור המבריק יש מספר יתרונות בולטים: הוא מעניק לשפתיים מראה מלא יותר, מעניק לוק קליל ולא מתאמץ, משתלב נהדר עם לוק איפור קליל או דרמטי, ומשדר שאתם מביני עניין, מיושרים עם הטרנד הבינלאומי שכולו איפור מבריק. כמענה לכך, מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מרחיב את סדרת השפתונים האייקונית קולור ריש, הכוללת כרגע בישראל 30 גוונים, ביניהם בגימור מאט קטיפתי או בגימור "סאטן" (לא מאט ולא מבריק),  ומוסיף לה את סדרת קולור ריש שיין:  12 גוונים בגימור גלוסי מבריק ו"רטוב", ביניהם ניוד, ורודים, אדום קלאסי, בורדו, סגול, כתום, שקוף עם נצנצים ועוד.

קולור ריש שיין – פורמולה חדשנית לצבע עוצמתי בגימור רטוב, מבריק וממכר

הנוסחה של סדרת קולור ריש שיין מועשרת בשמנים מבריקים, עשירים בלחות, השומרים על שפתיים רכות וחלקות ומעניקים ברק מוגבר יחד עם נוחות מקסימאלית. בנוסף, הפורמולה מכילה פיגמנטים אינטנסיביים לתוצאת צבע מושלמת. מרקם השפתון קרמי וחלק, נוחות שימוש כשל שפתון – עם ברק של גלוס.

המארז – אלגנטיות מתוחכמת- קולור ריש שיין נתון באריזה יוקרתית ושקופה כקרח, המשקפת את הברק המושלם של השפתון ששוכן בתוכה.

מחיר: 55 ₪ (4.2 גרם)

הרחבת סדרת ELVIVE עם ELVIVE 3 IN 1

ELVIVE 3 IN 1 של לוריאל פריז
צילום: יח"צ חו"ל

רבים מהאוכלוסייה הישראלית נושאים בגאון על ראשם שיער עדין, גם אם אינם יודעים זאת. שערנו מתמודד באופן יומיומי עם גורמים העלולים להזיק לו ולהחלישו; בין היתר, מים, שימוש במכשירי שיער חשמליים או במברשת שיער, קשירה חזקה בגומייה, חשיפה קבועה לשמש ועוד. הפתרון עשוי להיראות עמוס לחלקנו: חפיפה יומיומית עם שמפו, מרכך ומסכת טיפוח והגנה.

כעת, מציעה לוריאל פריז פתרון מעשי לניקוי יומיומי עדין שמטפח ומגן על השיער, שהוא למעשה מהפכה של ממש: אלביב 3 ב-1,  שמפו מרכך ומסכה במוצר אחד. הפורמולה הייחודית לא מכילה סולפטים (רכיב לניקוי אינטנסיבי שתפקידו לייצר קצף), על מנת לאפשר את החפיפה היומיומית תוך שמירה מיטבית על השיער העדין. בשל היעדר הסולפטים, הפורמולה של אלביב 3 ב-1 אינה מקציפה.

אופן השימוש

  1. יש ללחוץ על המשאבה ולפזר את הכמות הדרושה על שיער רטוב
  2. יש להוסיף מעט מים. יש לעסות בעדינות ולפזר באופן שווה מהקרקפת לקצוות. להשאיר למשך 3  דקות.
  3. יש לשטוף היטב תוך כדי סירוק השיער עם האצבעות.

מחיר מומלץ 29.90 ₪ (400 מ"ל)

סדרת מסכות מתקלפות לפנים, ליצירת מראה זוהר ומוצק של רשת SACARA

רשת האיפור והטיפוח SACARA משיקה סדרת מסכות  מתקלפות לפנים המסייעות לניקוי עמוק, מראה זוהר, מוצק ומלא בלחות. הסדרה מונה שלושה סוגי מסכות כשכל אחת עובדת באינטנסיביות על פעולה מסויימת:

  • מסכה שחורה – המסכה מסייעת בניקוי עמוק של העור .
  • מסכת זהב – מסכה המסייעת במקרה זוהר מתקלפת לגוון עור אחיד.
  • מסת כסף – מסכה מתקלפת המסייעת .

סדרת המסכות מסייעות לרענן את סימני העייפות ויצירת עור חלק וחיוני, ריכוך קמטוטים  ולטיהור ראשים שחורים המתרכזים בעיקר באזור הT. סדרת המסכות מועשרת בתמציות מינרלים המסייעות על עור חלק ומתוח.

הוראות שימוש: למרוח שכבה אחידה על עור פנים נקי ויבש. להמנע ממגע באזור העיניים, הגבות וקו השיער. לתת למסכה להתייבש במשך 20-25 דקות. לחייך על מנת לשחרר מעט את המסכה ואז לקלף בעדינות עד לחשיפת עור רענן וחלק יותר. לשטוף את שאריות המסכה מהעור ולמחרוח קרם לחות.

מחיר ליחידה: 24.9 ₪ (60 מ"ל) | להשיג בסניפי רשת SACARA ברחבי הארץ

מייבלין ניו-יורק משיקה: Total Temptation – מסקרה ופלטה לפנים ולעיניים

פלטת Total Temptation: פלטת 2 ב-1

פלטת טוטאל טמפטיישן של מייבלין ניו יורק
צילום: יח"צ חו"ל

מותג האיפור המס' 1 בעולם מייבלין ניו יורק⃰, משיק את פלטת Total Temptation, הכוללת 8 גווני צלליות, ממאט ועד מאטלי, סומק ושימר. מדובר בפלטה המושלמת ליצירת כל לוק איפור, אידיאלית לנסיעות או לתיק האיפור שכן מלבדה- לא צריך דבר! קשת הגוונים של פלטת טוטאל טמפטיישן מעניקה שלל אפשרויות של לוקים: גווני חום אדמה, שחור מאט, ניודים בגימורים של שימר ומאט, ורדרדים, ועוד. בזכות שילוב הגוונים והגימורים, Total Temptation יכולה לוות אתכם מלוק הבוקר היומיומי והנקי, עד לוק ערב דרמטי, מנצנץ וחתולי. השימר הזהוב ישמש להארות, ואילו בסומק ניתן להשתמש על תפוחי הלחיים- או כשימר ורדרד.

טיפים לשימוש בפלטת Total Temptation, מאת עדי פרג'י, מנהלת הדרכה מייבלין ניו יורק:

לוק יומיומי

  • התחילו בהנחת גוון האפרסק המאט על כל שטח העפעף.
  • בעזרת מברשת צלליות דקה, הוסיפו את גוון האדמה (חום כתמתם) בתוך קפל העפעף, וטשטשו.
  • בואו נגוון: בעזרת השימר הזהוב שנמצא במרכז הפלטה, הדגישו את עצם הגבה (החלק הבולט והעירום שמתחת לקשת הגבה עצמה), את עצמות הלחיים ומעל השפה העליונה (Cupid’s bow)
  • בעזרת מברשת המתאימה לסומק, קחו מעט (זה פיגמנטי!) מהסומק הורוד והשימרי, וטפחו על תפוחי הלחיים.

לוק דרמטי

  • התחילו בצללית הניוד השימרית (שנייה מלמעלה בטור הימני) והניחו על כל שטח העפעף.
  • העמיקו את קפל העפעף בעזרת הגוון הורדרד והפתייני שתחתיה.
  • עם אותו הגוון, ציירו בדייקנות את קו הריסים התחתון, להדגשה נוספת של העיניים.
  • הדגישו את הזוית החיצונית של העין בעזרת הצללית השחורה; ודאו כי אתם מטשטשים היטב את המעברים בין הגוונים.
  • הדגישו את עצם הגבה וגם את עצמות הלחיים בעזרת הסומק השימרי והורדרד;

מחיר: 45 ₪ (12 גרם)

מסקרה Total Temptation

מסקרה טוטאל טמפטשיין - מייבלין ניו יורק
צילום: יח"צ חו"ל

חווית השימוש במסקרה החדשה ממשפחת TEMPTATION נפתחת בניחוח נעים וייחודי של קוקוס, הודות לפורמולה המכילה שמן קוקוס. תועלות שמן הקוקוס בקוסמטיקה כבר ידועות; מלבד ריחו הנעים, הוא מסייע בחיזוק איכות מראה השיער, מסייע בשיפור מראה העור- ואפילו מראה הריסים. נוסף על כך, שמן הקוקוס מאפשר משיחה פשוטה ונעימה של המסקרה על הריסים.

לטוטאל טמפטיישן מברשת סיבים רחבה, המאפשרת לשלוט בנפח: במשיחה ראשונה, מתקבל מראה קלאסי, מודגש ושחור במיוחד; המשיחה השנייה כבר תבנה נפח דרמטי ותעבה את מראה הריסים. לא עוד לריסים דבוקים ועמוסים בגושים! מסקרת טמפטשיין, כשמה כן היא- יוצרת מניפת ריסים מפתה בדיוק לטעמך- ממודגש ועד עוצמתי, בניחוח ממכר ולוק יוצא דופן!

מחיר: 40 ₪ (9.5 מ"ל)

להשיג את מוצרי מייבלין ניו-יורק, ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות – https://www.maybelline.co.il

סוריפקס לטיפול בפצעי קור

אני יודעת שזה פחות קשור לאיפור וטיפוח, אבל כאשר מופיעים פצעי קור על השפתיים, מעבר לכאב לאי נוחות, זה לא הדבר הכי אסתטי שיש ולרבות מאיתנו מפריע בשגרת האיפור והטיפוח.

"כמיפל" משיקה את הקרם השקוף "סוריפקס" לפצעי קור בשפתיים המסייע לקצר את זמן הריפוי. מי שסובל מאותו וירוס מתוחכם "הרפס סימפלקס" (מסוג 1) הבוחר לחזור שוב ושוב כל פעם מחדש, בוודאי מכיר את התופעה המעיקה של הופעתם של פצעים באזור השפתיים במבנה של שלפוחיות כואבות ומעקצצות המשוועות למזור. "סוריפקס" הוא פתרון שקוף המסייע להקל על התסמינים של פצעי קור בשפתיים בכל 4 השלבים : מקל על העקצוץ, מפחית שלפוחיות, מקצר את זמן הריפוי, מונע מהגלד להיסדק

הוא מכיל מקדם הגנה SPF 30 ומיועד למבוגרים וילדים (מעל גיל 4) .

הוראות שימוש: יש למרוח את "סוריפקס" 3-6 פעמים ביום  מבוגרים וילדים (מעל גיל 4) לשימוש חיצוני בלבד!

מחיר: 50 ₪ (6 גרם) | להשיג בסניפי רשת סופרפרם ללא מרשם רופא

סוריפקס של כמיפל לטיפול בפצעי קור

חדשות ומבצעים

חדש באתר bela.co.il: סדרת מוצרי הטיפוח הדרמו-קוסמטי של כללית אסתטיקה

סדרת מוצרי הטיפוח של כללית אסתטיקהסדרת המוצרים הדרמו-קוסמטיים של כללית אסתטיקה לטיפול וטיפוח העור פותחה עם רופאי הרשת ומציעה מגוון פתרונות לאתגרים שעור הפנים שלנו מתמודד מידי יום ביניהם זיהום אוויר, טמפרטורות קיצוניות, קרני שמש, הרגלי תזונה ושינה לקויים, עישון ועוד.

הסדרה נולדה בעקבות הצורך של רופאי הרשת בקו מוצרים מקצועי שישרת את הלקוחות לאחר שעברו ניתוחים וטיפולים קוסמטיים.

את סדרת המוצרים של כללית אסתטיקה ניתן להשיג מעתה גם באתר bela. לרגל הצטרפות מוצרי כללית אסתטיקה לאתר, תינתן הנחה של 25% על כל מוצרי הסדרה שבאתר ומשלוח חינם ברכישת 2 מוצרים – משלוח לכל רחבי הארץ.

הסדרה כוללת 19 מוצרים המספקים בין היתר לחות מוגברת, פתרונות ניקוי עמוק לכל סוגי העור, חיזוק העור על מנת שיידע להתגונן מפני רדיקלים חופשיים באוויר, מקדם הגנה מפני קרני השמש ועוד. בין המוצרים בסדרה: מקדם הגנה, קרמי יום ולילה, סרומים ייעודיים ללחות מרוכזת נפח והזנה, פילינג ומסיכה לניקוי עמוק ולליטוש פני העור, מוצרים ייעודיים לעור העפעפיים ועוד. המוצרים מבוססים על טכנולוגיות מתקדמות בשילוב רכיבי מפתח פעילים גם מהטבע המעניקים לתכשירים אפקטיביות גבוהה. השילוב בין הטכנולוגיה לרכיבי המפתח המכילים תשלובות מדמות בוטוקס, חומצה הילארונית, אנטי אוקסידנטים, צמחי מרפא ועוד, מעניקים חווית שימוש נעימה ואפקטיבית. פיתוח המוצרים נועד על מנת לספק קשת פתרונות למגוון האתגרים שעור הפנים מתמודד איתם מידי יום ומתאימים לשימוש יום-יומי. כמובן כן, המוצרים מהווים טיפול משלים בבית למגוון הטיפולים האסתטיים שמציעה הרשת.

* כל המוצרים עומדים בתקני איכות מחמירים ובהתאמה לרגולציה האירופאית (GMP), אינם מכילים פרבנים ולא נוסו על בעלי חיים.

טווח המחירים לצרכן של המוצרים: 50-203 ₪

רשת "ביוטיקייר" מתרחבת ומתחדשת !

סניף ביוטיקייר החדש בקניון עיר ימים בנתניה
סניף עיר ימים, נתניה (צילום: יח"צ)

רשת  הלואו קוסט, המובילה בארץ בתחום מוצרי הטיפוח והאיפור, "ביוטיקייר", מרחיבה את התפרסותה במרכז הארץ בשנים האחרונות ובחודש האחרון השיקה את הסניף החדש בעיר חולון.

הסניף החדש, הוא הסניף ה-26 של הרשת והשלישי במספר הסניפים  באזור המרכז, כאשר רק בשנה שעברה הושק סניף בת ים בקניון הגדול בעיר. הסניף ממוקם במתחם הקניות החדש בחולון, מתחם "מבנה" וההשקעה שנעשתה בו היא מעל מיליון ₪. הסניף משתרע על 150 מ"ר. בנוסף, בימים האחרונים סיימו את עיצובו וחידושו של הסניף השני המחודש בנתניה, שנמצא בקניון עיר –ימים במתחם החדש. הסניף עוצב בהתאם לקו העיצוב החדשני של הרשת , כאשר גודל החנות החדשה מתפרסת על 190 (!!) מ"ר וגם גם הושקעו מעל מיליון ₪.

סניפי הרשת מעוצבים בהתאם לקו החדש של הרשת, החל ממסכי הפלזמה המוכרים בסניפים, עמדות איפור רחבות ושטחי מדף גדולים ונגישים במיוחד. העיצוב החדש של הרשת מאופיין בקווים נקיים, סדר עקבי של המוצרים, תוך מתן דגש על עמדות איפור ומאפרות לשירות הלקוחות. מחירי המוצרים בעמדות האיפור ומוצרים נלווים לאיפור נעים בין 1 ₪ ל 19.90 ₪ ובמחירים של עד 39.90 ₪ ניתן למצוא ברשת מגוון עשיר של מוצרי מניקור ופדיקור, תכשירי היגיינה וטיפוח לכל המשפחה.

מהנהלת "ביוטיקייר" נמסר כי נעשה מאמץ עילאי לתת מענה לכל בקשה המגיעה מקהל הלקוחות ועל כן כל תגובה בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של הרשת נלקחת בשיקולי קבלת ההחלטות במטה. בקשות הלקוחות הם הסיבה לפתיחת אתר האונליין, להתפתחות הרשת באזורים מרכזיים בארץ ואף לזכותם גם שינוי העיצוב המודולארי שהחל כבר במחצית מהסניפים.

כתובת הסניף החדש בחולון – רחוב הפלד 7, הסניף המחודש בנתניה – קניון עיר ימים במתחם החדש.

מבצע מייבלין ניו יורק: 3 ב-100 ש"ח בלבד‎

מותג האיפור מייבלין ניו-יורק, יוצא במבצע על מוצרי דגל במסגרתו 3 מוצרים  ב-99.90 ₪ בלבד.
המבצע כולל את מוצרי האיפור:  פודרה פיט מי, פודרה עמידה לקיבוע האיפור והענקת מראה טבעי בגימור מאט, מייקאפ פיט מי מאט המטשטש מראה נקבוביות ומחליק את מרקם העור ופלטת סמקים מאסטר בלאש או פלטת ברונזרים מאסטר ברונז להדגשת והארת הלחיים למראה פנים סמוק וזוהר.

המבצע יערך החל מ 10.10 עד 31.10 או עד גמר המלאי  ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות וגם במכירה און ליין

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X